Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Sedm (1995)
- +1
- 2. Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
- 3. Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
- +1
- 4. Klub rváčů (1999)
- +3
- 5. Matrix (1999)
- +3
- 6. Počátek (2010)
- +3
- 7. Oppenheimer (2023)
- +2
- 8. Mlčení jehňátek (1991)
- 9. Vetřelci (1986)
- +1
- 10. Jurský park (1993)
- +4
- 11. Joker (2019)
- +2
- 12. Nespoutaný Django (2012)
- +3
- 13. Smrtonosná past (1988)
- +1
- 14. Kmotr II (1974)
- +1
- 15. The Batman (2022)
- +1
- 16. Osvícení (1980)
- +2
- 17. Psycho (1960)
- 18. Dokonalý trik (2006)
- +1
- 19. Prokletý ostrov (2010)
- +1
- 20. Logan: Wolverine (2017)
- +2
- 21. Memento (2000)
- 22. Predátor (1987)
- +2
- 23. Chicagský tribunál (2020)
- 24. Sedm statečných (1960)
- 25. Šestý smysl (1999)
- +1
- 26. Batman začíná (2005)
- +3
- 27. Tenkrát v Americe (1984)
- 28. Terminátor (1984)
- 29. Kult hákového kříže (1998)
- +1
- 30. Zmizení (2013)
- +2
- 31. Parazit (2019)
- +3
- 32. Leon (1994)
- 33. Podfu(c)k (2000)
- +1
- 34. Na hraně zítřka (2014)
- +1
- 35. Temný rytíř povstal (2012)
- +3
- 36. Skrytá identita (2006)
- +1
- 37. Gauneři (1992)
- 38. Zmizelá (2014)
- +4
- 39. Osudový dotek (2004)
- 40. Věc (1982)
- 41. Skála (1996)
- 42. Mechanický pomeranč (1971)
- 43. Osm hrozných (2015)
- +1
- 44. Obvyklí podezřelí (1995)
- 45. Wind River (2017)
- +3
- 46. Deadpool (2016)
- +2
- 47. Skyfall (2012)
- 48. Casino Royale (2006)
- 49. Poslední skaut (1991)
- 50. 12 opic (1995)