Recenze 19. 4. 2024
Krvavá Abigail si chce zábavně hrát s oběťmi i divákem. Kvůli jedné věci se jí to ale nedaří- 1. Forrest Gump (1994)
- +2
- 2. Kimi no na wa. (2016)
- 3. Koe no katači (2016)
- 4. Titanic (1997)
- +1
- 5. Život je krásný (1997)
- 6. Zpívání v dešti (1952)
- 7. Tři oříšky pro Popelku (1973)
- +4
- 8. Někdo to rád horké (1959)
- 9. Kimi no suizó o tabetai (2018)
- 10. Prázdniny v Římě (1953)
- +1
- 11. Láska nebeská (2003)
- 12. Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
- 13. Chudáčci (2023)
- +1
- 14. Rocky (1976)
- +1
- 15. Absolvent (1967)
- 16. Muž z Acapulca (1973)
- 17. Poslední Mohykán (1992)
- 18. Moulin Rouge (2001)
- +2
- 19. Moderní doba (1936)
- 20. Zvíře (1977)
- 21. Manželská historie (2019)
- 22. Střihoruký Edward (1990)
- +1
- 23. Na Hromnice o den více (1993)
- 24. Život je krásný (1946)
- +1
- 25. Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
- +1
- 26. Baron Prášil (1961)
- +5
- 27. Kristian (1939)
- 28. Amélie z Montmartru (2001)
- 29. Lepší už to nebude (1997)
- +1
- 30. Východ slunce (1927)
- 31. Frigo na mašině (1926)
- 32. Nebe a dudy (1941)
- 33. Na vlásku (2010)
- +1
- 34. Šíleně smutná princezna (1968)
- +1
- 35. Před soumrakem (2004)
- 36. Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
- +1
- 37. Lásky mezi kapkami deště (1979)
- 38. Co žere Gilberta Grapea (1993)
- 39. Základní instinkt (1992)
- 40. Walk the Line (2005)
- +2
- 41. Bio Ráj (1988)
- 42. Pyšná princezna (1952)
- 43. Vzpomínky na Afriku (1985)
- 44. Starci na chmelu (1964)
- 45. Jumper (1991)
- 46. Světla velkoměsta (1931)
- 47. Vertigo (1958)
- 48. Šepot srdce (1995)
- 49. Milionář z chatrče (2008)
- 50. Philadelphia (1993)
- +1