Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Pán prstenů: Návrat krále (2003)
- +3
- 2. Pán prstenů: Společenstvo prstenu (2001)
- +3
- 3. Temný rytíř (2008)
- +3
- 4. Pán prstenů: Dvě věže (2002)
- +3
- 5. Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
- 6. Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
- +1
- 7. Indiana Jones a poslední křížová výprava (1989)
- +3
- 8. Návrat do budoucnosti (1985)
- +1
- 9. Kmotr (1972)
- +2
- 10. Klub rváčů (1999)
- +3
- 11. Matrix (1999)
- +3
- 12. Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
- +2
- 13. Indiana Jones a dobyvatelé ztracené archy (1981)
- +3
- 14. Tenkrát na Západě (1968)
- 15. Vetřelci (1986)
- +1
- 16. Jurský park (1993)
- +4
- 17. Vetřelec (1979)
- +1
- 18. Smrtonosná past (1988)
- +1
- 19. Kmotr II (1974)
- +1
- 20. Hodný, zlý a ošklivý (1966)
- 21. Osvícení (1980)
- +2
- 22. Psycho (1960)
- 23. Sedm statečných (1960)
- 24. Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
- +2
- 25. Terminátor (1984)
- 26. Kult hákového kříže (1998)
- +1
- 27. Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
- +2
- 28. Leon (1994)
- 29. Lví král (1994)
- +1
- 30. Gauneři (1992)
- 31. Věc (1982)
- 32. Trainspotting (1996)
- +4
- 33. Mechanický pomeranč (1971)
- 34. Někdo to rád horké (1959)
- 35. 12 opic (1995)
- 36. Indiana Jones a chrám zkázy (1984)
- +3
- 37. Okno do dvora (1954)
- 38. Čelisti (1975)
- +2
- 39. Rocky (1976)
- +1
- 40. Absolvent (1967)
- 41. Sloní muž (1980)
- 42. Apokalypsa (1979)
- 43. Planeta opic (1968)
- +1
- 44. E. T. – Mimozemšťan (1982)
- +2
- 45. Východ slunce (1927)
- 46. Vymítač ďábla (1973)
- 47. Čínská čtvrť (1974)
- +1
- 48. Monty Python a Svatý Grál (1975)
- 49. Donnie Darko (2001)
- 50. Big Lebowski (1998)
- +3