Recenze 25. 4. 2024
Lesní vrah je důmyslně vyprázdněným pohledem do hlavy osamělých střelců. Potřebujeme ho?- 1. Vetřelci (1986)
- +1
- 2. Vetřelec (1979)
- +1
- 3. Osvícení (1980)
- +2
- 4. Psycho (1960)
- 5. Spalovač mrtvol (1968)
- +2
- 6. Věc (1982)
- 7. Kladivo na čarodějnice (1970)
- 8. Ospalá díra (1999)
- 9. V zajetí démonů (2013)
- +1
- 10. Constantine (2005)
- 11. Vymítač ďábla (1973)
- 12. Saw: Hra o přežití (2004)
- 13. Ti druzí (2001)
- 14. Vřískot (1996)
- 15. Maják (2019)
- 16. Viděl jsem ďábla (2010)
- 17. Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
- 18. V zajetí démonů 2 (2016)
- +1
- 19. Čarodějův učeň (1977)
- 20. Onibaba (1964)
- 21. Braindead - Živí mrtví (1992)
- 22. Vampire Hunter D (2000)
- 23. Drákula (1992)
- 24. Já, legenda (2007)
- 25. Soumrak mrtvých (2004)
- 26. Kabinet doktora Caligariho (1920)
- 27. Halloween (1978)
- 28. Noční můra v Elm Street (1984)
- 29. Moucha (1986)
- +1
- 30. Ptáci (1963)
- 31. Ďábelské ženy (1955)
- 32. Panna a netvor (1979)
- 33. To (2017)
- +1
- 34. Rozpolcený (2016)
- +3
- 35. Rosemary má děťátko (1968)
- +1
- 36. Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
- 37. Tiché místo (2018)
- +2
- 38. Ať vejde ten pravý (2008)
- 39. Co děláme v temnotách (2014)
- 40. Uteč (2017)
- +2
- 41. Menu (2022)
- +1
- 42. Úsvit mrtvých (2004)
- 43. King Kong (1933)
- 44. Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
- +1
- 45. Přichází Satan! (1976)
- 46. Zombieland (2009)
- 47. Smrtelné zlo 2 (1987)
- 48. Invaze lupičů těl (1956)
- 49. Světová válka Z (2013)
- +1
- 50. Sirotek (2009)