Recenze 25. 4. 2024
Lesní vrah je důmyslně vyprázdněným pohledem do hlavy osamělých střelců. Potřebujeme ho?- 1. Marketa Lazarová (1967)
- +1
- 2. Baron Prášil (1961)
- +5
- 3. Kristian (1939)
- 4. Nebe a dudy (1941)
- 5. Šíleně smutná princezna (1968)
- +1
- 6. Lásky jedné plavovlásky (1965)
- +2
- 7. Lásky mezi kapkami deště (1979)
- 8. Pyšná princezna (1952)
- 9. Starci na chmelu (1964)
- 10. Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář (1949)
- 11. Romance pro křídlovku (1966)
- 12. Noc na Karlštejně (1974)
- +1
- 13. Želary (2003)
- +4
- 14. Tmavomodrý svět (2001)
- +4
- 15. Rozmarné léto (1967)
- +1
- 16. Morgiana (1972)
- 17. Panna a netvor (1979)
- 18. Léto s kovbojem (1976)
- 19. Dívka v modrém (1939)
- 20. Němá tajemství (2023)
- 21. Jak se budí princezny (1977)
- 22. Jak svět přichází o básníky (1982)
- 23. Princ a Večernice (1978)
- 24. Kráva (1993)
- 25. Valerie a týden divů (1970)
- 26. Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
- 27. Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
- 28. Rebelové (2001)
- 29. Až přijde kocour (1963)
- 30. Babička (1940)
- 31. Kytice (2000)
- 32. Balada pro banditu (1978)
- 33. Noční motýl (1941)
- 34. Jízda (1994)
- +3
- 35. Měsíc nad řekou (1953)
- 36. Nuda v Brně (2003)
- 37. Ženy v běhu (2019)
- +1
- 38. Kousek nebe (2005)
- 39. Divá Bára (1949)
- 40. Jak básníkům chutná život (1987)
- 41. Pohádky pro Emu (2016)
- +2
- 42. Muži nestárnou (1942)
- 43. Der Lebensborn - Pramen života (2000)
- 44. Erotikon (1929)
- 45. Oznamuje se láskám vašim (1988)
- 46. Dědeček automobil (1956)
- 47. Zahrada (1995)
- 48. Řeka čaruje (1945)
- 49. Cesta z města (2000)
- +4
- 50. Setkání v červenci (1978)