Recenze 29. 3. 2024
Druhý Gump je reklamou na sebe sama. Nabízí Kozubovu šílenou paruku i Krajčův zadek- 1. Temný rytíř (2008)
- +3
- 2. Zelená míle (1999)
- 3. Sedm (1995)
- +1
- 4. Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
- 5. Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
- +2
- 6. Kmotr (1972)
- +2
- 7. Klub rváčů (1999)
- +3
- 8. Mlčení jehňátek (1991)
- 9. Joker (2019)
- +2
- 10. Smrtonosná past (1988)
- +1
- 11. Kmotr II (1974)
- +1
- 12. The Batman (2022)
- +1
- 13. Gran Torino (2008)
- 14. Gentlemani (2020)
- +2
- 15. Mafiáni (1990)
- +1
- 16. Memento (2000)
- 17. Batman začíná (2005)
- +3
- 18. Podfu(c)k (2000)
- +1
- 19. Kult hákového kříže (1998)
- +1
- 20. Vlk z Wall Street (2013)
- +5
- 21. Requiem za sen (2000)
- 22. Tenkrát v Americe (1984)
- 23. Leon (1994)
- 24. Zmizení (2013)
- +2
- 25. Casino (1995)
- 26. Temný rytíř povstal (2012)
- +3
- 27. Skrytá identita (2006)
- +1
- 28. Zjizvená tvář (1983)
- +1
- 29. Gauneři (1992)
- 30. Podraz (1973)
- +1
- 31. Chyť mě, když to dokážeš (2002)
- +3
- 32. Na nože (2019)
- 33. Mechanický pomeranč (1971)
- 34. Wind River (2017)
- +3
- 35. Trainspotting (1996)
- +4
- 36. Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
- +1
- 37. Obvyklí podezřelí (1995)
- 38. Poslední skaut (1991)
- 39. Někdo to rád horké (1959)
- 40. Adéla ještě nevečeřela (1977)
- +3
- 41. Uprchlík (1993)
- 42. Nelítostný souboj (1995)
- +1
- 43. Bourneovo ultimátum (2007)
- +4
- 44. Kingsman: Tajná služba (2014)
- +1
- 45. Četník ze Saint Tropez (1964)
- 46. Smrtonosná zbraň (1987)
- 47. Svědek pro obžalobu (1957)
- 48. Smrtonosná zbraň 2 (1989)
- 49. Složka 64 (2018)
- 50. Město bohů (2002)