Žebříčky

Nejlepší filmy na téma: hédonismus

  1. Vlk z Wall Street
    Vlk z Wall Street (2013)
    Film
    • Prima Plus
    • iTunes
    • KVIFF TV
    • +2
    Film Vlk z Wall Street přináší podívanou z doby, kdy na Wall Street vládla pravidla Divokého Západu. Jen místo pistolníků na koních se tu prohánějí jachty a nahé blondýny a místo prachu nad prérií víří vzduchem bankovky. Někdy dokázal vydělat i 12 milionů dolarů za pouhé tři minuty. A peníze uměl také pěkně roztáčet. V jeho kancelářích běžně defilovala nahá dívčí dechovka, šňupaly se velehory kokainu, pořádaly se závody v házení trpaslíky, opice jezdily na kolečkových bruslích a se svou ženou souložil na matraci ze samých bankovek. Když mu v Londýně na večírku došly drogy, vzbudil svou newyorskou sekretářku, aby mu je poslala soukromým tryskáčem. Po každém velkém mejdanu ale přichází i odpovídající kocovina. Zvlášť, pokud kouzlení s akciemi je více než jen kreativní. FBI vás pak chce zatknout a mnoho dalších se chce pomstít.
    85%
    Film Vlk z Wall Street přináší podívanou z doby, kdy na Wall Street vládla pravidla Divokého Západu. Jen místo pistolníků na koních se tu prohánějí jachty a nahé blondýny a místo prachu nad prérií víří vzduchem bankovky. Někdy dokázal vydělat i 12 milionů dolarů za pouhé tři minuty. A peníze uměl také pěkně roztáčet. V jeho kancelářích běžně defilovala nahá dívčí dechovka, šňupaly se velehory kokainu, pořádaly se závody v házení trpaslíky, opice jezdily na kolečkových bruslích a se svou ženou souložil na matraci ze samých bankovek. Když mu v Londýně na večírku došly drogy, vzbudil svou newyorskou sekretářku, aby mu je poslala soukromým tryskáčem. Po každém velkém mejdanu ale přichází i odpovídající kocovina. Zvlášť, pokud kouzlení s akciemi je více než jen kreativní. FBI vás pak chce zatknout a mnoho dalších se chce pomstít.
    1
  2. Dědictví aneb Kurvahošigutntág
    Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
    Film
    • Netflix
    • HBO Max
    • Oneplay
    • +4
    Bohuš žije sám v rozpadající se vesnické chalupě. Pracuje jako dřevař, většinu času však tráví popíjením slivovice se svými kumpány a povalováním v trávě. Jeho poklidný život se změní ve chvíli, kdy se objeví elegantní advokát Ulrich, který překvapenému Bohušovi sdělí, že zdědil obrovský majetek. Hořká komedie o podmanivé síle nečekaného bohatství vznikla jako projekt herce Bolka Polívky a režisérky Věry Chytilové, kteří se také společně podíleli na jejím scénáři. Ač se ve filmu objevuje řada významných hereckých osobností, snímek hlavně stojí na výkonu Bolka Polívky, jehož hereckému koncertu ostatní spíše sekundují.
    Žánry:Komedie
    80%
    Bohuš žije sám v rozpadající se vesnické chalupě. Pracuje jako dřevař, většinu času však tráví popíjením slivovice se svými kumpány a povalováním v trávě. Jeho poklidný život se změní ve chvíli, kdy se objeví elegantní advokát Ulrich, který překvapenému Bohušovi sdělí, že zdědil obrovský majetek. Hořká komedie o podmanivé síle nečekaného bohatství vznikla jako projekt herce Bolka Polívky a režisérky Věry Chytilové, kteří se také společně podíleli na jejím scénáři. Ač se ve filmu objevuje řada významných hereckých osobností, snímek hlavně stojí na výkonu Bolka Polívky, jehož hereckému koncertu ostatní spíše sekundují.
    Žánry:Komedie
    2
  3. Kabaret
    Kabaret (1972)
    Film
    Príbeh o americkej speváčke, ktorá očarená dekadenciou predvojnového Berlína hľadá na javisku Kit Kat klubu cestičku ku kariére filmovej hviezdy, a o jej priateľstve k dvom mužom - krajanovi, učiteľovi angličtiny a nemeckému milionárovi. Filmový tvar sa vyznačuje pôsobivým uplatnením náznaku a brilantnosťou choreografického riešenia. Film príkladne stavia do kontrapunktu dramatický dej s hudobnými a tanečnými číslami, ako aj sentimentálny príbeh s analýzou rozrastajúcej sa agresivity a fašizujúcej netolerantnosti (metafora o zlobe davu, o manipulovaní s masou). Osobitnú rovinu tvorí kabaret - veľkolepý, ironický, smutno-veselý, s fascinujúcou postavou kabaretiéra. Odcudzovací efekt umocňuje sugestívnosť výpovede, pripomínajúcej postupy magického realizmu. Všetky roviny sú precízne prepojené, zobrazujúce dobu a prostredie ako úrodné podhubie hnedého moru, a zároveň nemožnosť preraziť dogmatické konvencie.
    Režie:Bob Fosse
    76%
    Príbeh o americkej speváčke, ktorá očarená dekadenciou predvojnového Berlína hľadá na javisku Kit Kat klubu cestičku ku kariére filmovej hviezdy, a o jej priateľstve k dvom mužom - krajanovi, učiteľovi angličtiny a nemeckému milionárovi. Filmový tvar sa vyznačuje pôsobivým uplatnením náznaku a brilantnosťou choreografického riešenia. Film príkladne stavia do kontrapunktu dramatický dej s hudobnými a tanečnými číslami, ako aj sentimentálny príbeh s analýzou rozrastajúcej sa agresivity a fašizujúcej netolerantnosti (metafora o zlobe davu, o manipulovaní s masou). Osobitnú rovinu tvorí kabaret - veľkolepý, ironický, smutno-veselý, s fascinujúcou postavou kabaretiéra. Odcudzovací efekt umocňuje sugestívnosť výpovede, pripomínajúcej postupy magického realizmu. Všetky roviny sú precízne prepojené, zobrazujúce dobu a prostredie ako úrodné podhubie hnedého moru, a zároveň nemožnosť preraziť dogmatické konvencie.
    Režie:Bob Fosse
    3
  4. Sladký život
    Sladký život (1960)
    Film
    • Filmbox+
    Italský film Sladký život režiséra Federica Felliniho je jedním z nejvýznamnějších děl světové filmové produkce posledních let. Není sevřeným filmovým dramatem, ale v podstatě řadou volně spojených příběhů a epizod, s nezvyklou otevřeností popisujících mravní rozklad vyšších společenských kruhů kapitalistické Itálie. Jeho ústřední postavou je novinář Marcello, člověk v podstatě vážný a seriózní, který však při své práci poznal sladký život vyšší společnosti a podlehl mu. Stává se hrdinou erotických skandálů, divokých večírků ve vilách a zámcích, zvrhajících se v pitky a orgie, prohýřených nocí, po nichž přichází kalné ráno, odhalující rub tohoto života. Dva lidé by mu mohli pomoci v jeho současné duševní krizi: filozofující spisovatel Steiner a mladičká dívenka Paola. První však končí těžko pochopitelnou sebevraždou a Paolin hlas, volající Marcella k lepšímu životu, je příliš slabý a zaniká ve všeobecné vřavě. Pro Marcella již není cesty zpátky. Film byl vyznamenán Velkou cenou na MFF v Cannes 1960 a mnoha dalšími mezinárodními cenami a uznáními. Na XIII. FFP 1962 získal jednu ze tří hlavních cen. Tímto dílem vtrhla do historie moderního filmu revoluce, nejen v Itálii, kde Sladký život vyvolal nevídaný skandál, především prudkou reakcí katolické církve, která mu udělila verdikt zapovězeného filmu, nepřístupného všem. Vzápětí však byl oceněn na canneském festivalu Zlatou palmou a stal se kasovně nejúspěšnějším Felliniho snímkem. Fellini provedl otevřený průřez italskou společností bez ohledu na všechna dosavadní tabu ve sféře morální, náboženské a erotické. Hlavní hrdina, bulvární novinář Marcello Rubini, kterého ztělesnil Marcello Mastroianni, je moderním Candidem procházejícím mravně rozpadlým světem a zároveň sám prožívá svůj soukromý a profesní debakl, neschopen provést zásadní krok pro svou záchranu. Film je strhující výpovědí v kaleidoskopu mistrně natočených scén, které nahlíženy v jejich reálnosti i metaforičnosti patří dnes už do klasiky moderní kinematografie: jmenujme aspoň Marcellovo noční extempore ve fontáně di Trevi s americkou sexbombou Sylvií (v podání živelné superženy Anity Ekberg) nebo luxusní party dekadentní římské aristokracie a vedle ní večírek snobských intelektuálů a pseudoumělců či závěrečné orgie znuděných bohatců ve Fregene. Ve všech Fellini jako bystrý, citlivý pozorovatel, aniž by ulpěl na vnějškové atraktivitě, pronikal k zastírané podstatě úpadku jedince i společnosti na sklonku 50. let. Tímto filmem zakrojil hluboko ostří svého tvůrčího vhledu do zkonvenčnělého umění a dodnes upoutává jako svrchovaně otevřený dialog talentovaného tvůrce se svou dobou.
    75%
    Italský film Sladký život režiséra Federica Felliniho je jedním z nejvýznamnějších děl světové filmové produkce posledních let. Není sevřeným filmovým dramatem, ale v podstatě řadou volně spojených příběhů a epizod, s nezvyklou otevřeností popisujících mravní rozklad vyšších společenských kruhů kapitalistické Itálie. Jeho ústřední postavou je novinář Marcello, člověk v podstatě vážný a seriózní, který však při své práci poznal sladký život vyšší společnosti a podlehl mu. Stává se hrdinou erotických skandálů, divokých večírků ve vilách a zámcích, zvrhajících se v pitky a orgie, prohýřených nocí, po nichž přichází kalné ráno, odhalující rub tohoto života. Dva lidé by mu mohli pomoci v jeho současné duševní krizi: filozofující spisovatel Steiner a mladičká dívenka Paola. První však končí těžko pochopitelnou sebevraždou a Paolin hlas, volající Marcella k lepšímu životu, je příliš slabý a zaniká ve všeobecné vřavě. Pro Marcella již není cesty zpátky. Film byl vyznamenán Velkou cenou na MFF v Cannes 1960 a mnoha dalšími mezinárodními cenami a uznáními. Na XIII. FFP 1962 získal jednu ze tří hlavních cen. Tímto dílem vtrhla do historie moderního filmu revoluce, nejen v Itálii, kde Sladký život vyvolal nevídaný skandál, především prudkou reakcí katolické církve, která mu udělila verdikt zapovězeného filmu, nepřístupného všem. Vzápětí však byl oceněn na canneském festivalu Zlatou palmou a stal se kasovně nejúspěšnějším Felliniho snímkem. Fellini provedl otevřený průřez italskou společností bez ohledu na všechna dosavadní tabu ve sféře morální, náboženské a erotické. Hlavní hrdina, bulvární novinář Marcello Rubini, kterého ztělesnil Marcello Mastroianni, je moderním Candidem procházejícím mravně rozpadlým světem a zároveň sám prožívá svůj soukromý a profesní debakl, neschopen provést zásadní krok pro svou záchranu. Film je strhující výpovědí v kaleidoskopu mistrně natočených scén, které nahlíženy v jejich reálnosti i metaforičnosti patří dnes už do klasiky moderní kinematografie: jmenujme aspoň Marcellovo noční extempore ve fontáně di Trevi s americkou sexbombou Sylvií (v podání živelné superženy Anity Ekberg) nebo luxusní party dekadentní římské aristokracie a vedle ní večírek snobských intelektuálů a pseudoumělců či závěrečné orgie znuděných bohatců ve Fregene. Ve všech Fellini jako bystrý, citlivý pozorovatel, aniž by ulpěl na vnějškové atraktivitě, pronikal k zastírané podstatě úpadku jedince i společnosti na sklonku 50. let. Tímto filmem zakrojil hluboko ostří svého tvůrčího vhledu do zkonvenčnělého umění a dodnes upoutává jako svrchovaně otevřený dialog talentovaného tvůrce se svou dobou.
    4
  5. Hud
    Hud (1963)
    Film
    Hud Bannon (Paul Newman) je mladý texaský farmář, který žije se svým otcem Homerem (Melvyn Douglas), ošetřovatelem dobytka, a synovcem Lonem. Hud je nemorální, bezcitný muž. Jeho otec, který dává Hudovi za vinu smrt svého druhého syna, se snaží Lonovi vštípit základy slušnosti a odpovědnosti za druhé, Lon je však oddaný Hudovi a svému dědovi není příliš ochotný naslouchat. Když jedna z Bannonových starších krav onemocní kulhavkou a slintavkou, Hud chce mermomocí prodat celé stádo dřív, než to zjistí vládní inspektoři. Ale Homer místo toho nařídí stádo porazit (jde o nejtrýznivější sekvenci z celého filmu), čímž mezi sebe a Huda vrazí ještě větší klín. Nakonec Hud překročí všechny meze, když se pokusí znásilnit Almu (Patricia Nealová), jadrnou, ale dobrosrdečnou hospodyni. Působivý snímek si v roce 1964 odnesl tři Oscary - za nejlepší černobílou kameru, pro Melvyna Douglase za nejlepší mužský herecký výkon ve vedlejší roli a pro Patricii Nealovou za hlavní ženský herecký výkon. (Cinemax)
    74%
    Hud Bannon (Paul Newman) je mladý texaský farmář, který žije se svým otcem Homerem (Melvyn Douglas), ošetřovatelem dobytka, a synovcem Lonem. Hud je nemorální, bezcitný muž. Jeho otec, který dává Hudovi za vinu smrt svého druhého syna, se snaží Lonovi vštípit základy slušnosti a odpovědnosti za druhé, Lon je však oddaný Hudovi a svému dědovi není příliš ochotný naslouchat. Když jedna z Bannonových starších krav onemocní kulhavkou a slintavkou, Hud chce mermomocí prodat celé stádo dřív, než to zjistí vládní inspektoři. Ale Homer místo toho nařídí stádo porazit (jde o nejtrýznivější sekvenci z celého filmu), čímž mezi sebe a Huda vrazí ještě větší klín. Nakonec Hud překročí všechny meze, když se pokusí znásilnit Almu (Patricia Nealová), jadrnou, ale dobrosrdečnou hospodyni. Působivý snímek si v roce 1964 odnesl tři Oscary - za nejlepší černobílou kameru, pro Melvyna Douglase za nejlepší mužský herecký výkon ve vedlejší roli a pro Patricii Nealovou za hlavní ženský herecký výkon. (Cinemax)
    5
  6. Strach a hnus v Las Vegas
    Strach a hnus v Las Vegas (1998)
    Film
    • Netflix
    • iTunes
    Amerika v roce 1971 je docela jinou zemí než Amerika roku 1968, plná naivní naděje, že svět půjde změnit květinovou láskou, rockem a drogami, báječně rozšiřujícími obzory. Zjistit, co je špatné, bylo ještě nedávno jednoduché. Teď všude vládne nejistota, zklamání, zloba a šílenství. Novinář Raoul Duke nevypadá, že by si to bral k srdci: jako vždycky jede v drogách, možná jenom víc než dřív. Když se na terase restaurace v Beverly Heights dozví, že by měl napsat reportáž o lasvegaském motorkářském závodu Mint 400, je výlet do zářivého města snadného zisku jasnou věcí. S kamarádem, bezcharakterním samojským právníkem Gonzem, schrastí Duke červený chevrolet, hromadu veselých košil, metrák piva a kufr rozmanitých drog. Když cestou přes poušť šlápne na plyn, stihnou si ještě večer vyrazit do kasina, které vypadá jako americký sen ilustrovaný ožralým karikaturistou. (Když si člověk dá trochu éteru, je to docela legrace.) Ranní závod je vedlejší (stejně ve zvířeném pouštním prachu není nic vidět). Opilí a totálně sjetí kamarádi si užívají hotelových služeb, ale když Gonzo zdroguje a zneužije nezletilou Lucy, zpanikaří. Raoul za sebou nechá nezaplacený účet v hotelu, skočí do auta a vyrazí zpátky do L.A. Vzápětí se dozví, že má udělat ještě reportáž z kongresu protidrogových policistů. Vrací se do města, které v něm budí snad ještě větší hrůzu a odpor než on sám, a konečně to s Gonzem v novém hotelu a s novou drogou - adrenochromem - pořádně roztočí. A někdy k ránu, snad za tisíc let, v zapadlém bistru Polárka kdesi na předměstí, Gonzo znovu a tentokrát definitivně překročí povolenou míru...
    74%
    Amerika v roce 1971 je docela jinou zemí než Amerika roku 1968, plná naivní naděje, že svět půjde změnit květinovou láskou, rockem a drogami, báječně rozšiřujícími obzory. Zjistit, co je špatné, bylo ještě nedávno jednoduché. Teď všude vládne nejistota, zklamání, zloba a šílenství. Novinář Raoul Duke nevypadá, že by si to bral k srdci: jako vždycky jede v drogách, možná jenom víc než dřív. Když se na terase restaurace v Beverly Heights dozví, že by měl napsat reportáž o lasvegaském motorkářském závodu Mint 400, je výlet do zářivého města snadného zisku jasnou věcí. S kamarádem, bezcharakterním samojským právníkem Gonzem, schrastí Duke červený chevrolet, hromadu veselých košil, metrák piva a kufr rozmanitých drog. Když cestou přes poušť šlápne na plyn, stihnou si ještě večer vyrazit do kasina, které vypadá jako americký sen ilustrovaný ožralým karikaturistou. (Když si člověk dá trochu éteru, je to docela legrace.) Ranní závod je vedlejší (stejně ve zvířeném pouštním prachu není nic vidět). Opilí a totálně sjetí kamarádi si užívají hotelových služeb, ale když Gonzo zdroguje a zneužije nezletilou Lucy, zpanikaří. Raoul za sebou nechá nezaplacený účet v hotelu, skočí do auta a vyrazí zpátky do L.A. Vzápětí se dozví, že má udělat ještě reportáž z kongresu protidrogových policistů. Vrací se do města, které v něm budí snad ještě větší hrůzu a odpor než on sám, a konečně to s Gonzem v novém hotelu a s novou drogou - adrenochromem - pořádně roztočí. A někdy k ránu, snad za tisíc let, v zapadlém bistru Polárka kdesi na předměstí, Gonzo znovu a tentokrát definitivně překročí povolenou míru...
    6
  7. Kopytem sem, kopytem tam
    Kopytem sem, kopytem tam (1989)
    Film
    • Oneplay
    Pohledný kontrolor Pepe (T. Hanák), obtloustlý veterinář Dědek (M. Šteindler) a svérázný provozní technik František (D. Vávra) jsou nerozluční kamarádi, kteří si za všech okolností užívají života. S pomocí různých triků si dovedou opatřit dost peněz, které pak utrácejí především ve společnosti lehkých žen, ať už známých nebo cizích. Jejich (nejen) sexuální dobrodružství pokračují i o dovolené na horách – ovšem jen do doby, kdy Pepe onemocní. Když mladík leží v nemocnici na pozorování, dají si rozjaření kamarádi udělat z legrace krevní testy. Výsledek všechny šokuje: jeden ze vzorků je pozitivní na virus HIV. Jenže kvůli zpřeházeným jmenovkám se neví, o čí vzorek se jedná... (Česká televize)
    72%
    Pohledný kontrolor Pepe (T. Hanák), obtloustlý veterinář Dědek (M. Šteindler) a svérázný provozní technik František (D. Vávra) jsou nerozluční kamarádi, kteří si za všech okolností užívají života. S pomocí různých triků si dovedou opatřit dost peněz, které pak utrácejí především ve společnosti lehkých žen, ať už známých nebo cizích. Jejich (nejen) sexuální dobrodružství pokračují i o dovolené na horách – ovšem jen do doby, kdy Pepe onemocní. Když mladík leží v nemocnici na pozorování, dají si rozjaření kamarádi udělat z legrace krevní testy. Výsledek všechny šokuje: jeden ze vzorků je pozitivní na virus HIV. Jenže kvůli zpřeházeným jmenovkám se neví, o čí vzorek se jedná... (Česká televize)
    7
  8. V sobotu večer, v neděli ráno
    V sobotu večer, v neděli ráno (1960)
    Film
    • iTunes
    Adaptácia rovnomenného románu Alana Sillitoea o ďalšom z radu rozhnevaných mladých mužov, ktorých v povojnovom Anglicku nečakalo nič lepšie ako ťažká práca, alkohol a smrť. Hrdinom adaptácie rovnomenného románu Alana Sillitoea je ďalší z radu mladých rozhnevaných mužov, ktorých v povojnovom Anglicku nečakalo nič lepšie ako ťažká robota, alkohol a smrť. Arthur Seaton celý týždeň tvrdo pracuje v nottinghamskej továrni, aby si v sobotu večer užíval. Jeho heslom je: Chcem sa zabávať, zbytok je len obyčajná propaganda. V mene svojej životnej filozofie každý týždeň zo soboty na nedeľu leje do seba jednu pintu piva za druhou a zabáva sa s dievčatami. Začne si milostnú aféru so staršou Brendou, hoci je vydatá za jeho kolegu z továrne. Ani to mu však nebráni, aby sa zaujímal o iné ženy. Keď stretne mladú naivnú Doreen, bez problémov ju zvedie. Brenda mu však oznámi, že čaká jeho dieťa. Dokáže ľahkovážny a hrubý Arthur zaujať postoj k vlastnému životu, alebo sa bude naďalej každý týždeň zo soboty na nedeľu ukrývať vo svojom dočasnom útočisku a dúfať, že pondelok mu už nikdy neprinesie nenávidené vytriezvenie?
    Žánry:DramaRomantický
    72%
    Adaptácia rovnomenného románu Alana Sillitoea o ďalšom z radu rozhnevaných mladých mužov, ktorých v povojnovom Anglicku nečakalo nič lepšie ako ťažká práca, alkohol a smrť. Hrdinom adaptácie rovnomenného románu Alana Sillitoea je ďalší z radu mladých rozhnevaných mužov, ktorých v povojnovom Anglicku nečakalo nič lepšie ako ťažká robota, alkohol a smrť. Arthur Seaton celý týždeň tvrdo pracuje v nottinghamskej továrni, aby si v sobotu večer užíval. Jeho heslom je: Chcem sa zabávať, zbytok je len obyčajná propaganda. V mene svojej životnej filozofie každý týždeň zo soboty na nedeľu leje do seba jednu pintu piva za druhou a zabáva sa s dievčatami. Začne si milostnú aféru so staršou Brendou, hoci je vydatá za jeho kolegu z továrne. Ani to mu však nebráni, aby sa zaujímal o iné ženy. Keď stretne mladú naivnú Doreen, bez problémov ju zvedie. Brenda mu však oznámi, že čaká jeho dieťa. Dokáže ľahkovážny a hrubý Arthur zaujať postoj k vlastnému životu, alebo sa bude naďalej každý týždeň zo soboty na nedeľu ukrývať vo svojom dočasnom útočisku a dúfať, že pondelok mu už nikdy neprinesie nenávidené vytriezvenie?
    Žánry:DramaRomantický
    8
  9. Samsara
    Samsara (2002)
    Film
    Mladý buddhistický mnich Tashi se po letech strávených v klášteře a meditacích rozhodne oženit s mladou dívkou Pemou a žít s ní na vesnici. Život mimo klášter je ale mnohem složitější, než si myslel. Poznává sexuální vášeň, žárlivost, nevěru, zradu, mstu a bídu. Sám musí hledat odpověď na věčnou otázku, zda je důležitější zasvětit svůj život duchovnu (meditacím), nebo žít obyčejným životem plným emocí a citů, ve kterém je těžké najít hranici mezi dobrem a zlem. Natáčení tohoto filmu trvalo 7 let.
    Režie:Pan Nalin
    71%
    Mladý buddhistický mnich Tashi se po letech strávených v klášteře a meditacích rozhodne oženit s mladou dívkou Pemou a žít s ní na vesnici. Život mimo klášter je ale mnohem složitější, než si myslel. Poznává sexuální vášeň, žárlivost, nevěru, zradu, mstu a bídu. Sám musí hledat odpověď na věčnou otázku, zda je důležitější zasvětit svůj život duchovnu (meditacím), nebo žít obyčejným životem plným emocí a citů, ve kterém je těžké najít hranici mezi dobrem a zlem. Natáčení tohoto filmu trvalo 7 let.
    Režie:Pan Nalin
    9
  10. Kinobox - mobilní aplikace

    Stáhněte si mobilní aplikaci Kinobox4.8 z 1000+ hodnocení4.8 (1000+ hodnocení)

    ZDARMA
  11. Párty Hárder: Summer Massacre
    Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
    Film
    • Netflix
    • Oneplay
    • Prima Plus
    • +2
    69%
    10
  12. Noci šelem
    Noci šelem (1992)
    Film
    69%
    11
  13. Tajemné zlo
    Tajemné zlo (1987)
    Film
    67%
    12
  14. Červi
    Červi (1975)
    Film
    • iTunes

    Bytový komplex SKILINER je moderní výdobytek infrastruktury s veškerým vybavením pro obyvatele.. Jsou to obchody s potravinami, butiky, prádelny,bary a bazény, a též zubařské ordinace a moderní klinika. Ale je tu i něco víc. Vynález šíleného parazitologa, který je toho názoru, že lidský druh ztrácí přirozené instinkty vlivem používání mozku. A tak geneticky vyrobí parazita, který má vliv na posílení základního lidského instinktu - lidské sexuality. Jako pokusného králíka si vybere svoji studentku. Infekce se šíří v obytném domě raketovou rychlostí. Může vedoucí lékař kliniky infekci zastavit? Lze vůbec něco dělat? (oficiální text distributora)

    66%

    Bytový komplex SKILINER je moderní výdobytek infrastruktury s veškerým vybavením pro obyvatele.. Jsou to obchody s potravinami, butiky, prádelny,bary a bazény, a též zubařské ordinace a moderní klinika. Ale je tu i něco víc. Vynález šíleného parazitologa, který je toho názoru, že lidský druh ztrácí přirozené instinkty vlivem používání mozku. A tak geneticky vyrobí parazita, který má vliv na posílení základního lidského instinktu - lidské sexuality. Jako pokusného králíka si vybere svoji studentku. Infekce se šíří v obytném domě raketovou rychlostí. Může vedoucí lékař kliniky infekci zastavit? Lze vůbec něco dělat? (oficiální text distributora)

    13
  15. Satyrikon
    Satyrikon (1969)
    Film

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    65%

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    14
  16. Kocour Fritz
    Kocour Fritz (1972)
    Film
    65%
    15
  17. Il Boemo
    Il Boemo (2022)
    Film
    • Netflix
    • HBO Max
    • Canal+
    • +4
    64%
    16
  18. Wir sind die Nacht
    Wir sind die Nacht (2010)
    Film
    64%
    17
  19. Dorian Gray
    Dorian Gray (2009)
    Film
    Lidé se odjakživa bojí stárnutí, ovšem někteří více. Představte si, že byste si navždy mohli zachovat krásnou mladou tvář a místo vás by stárnul váš portrét. Jak tento proces ovlivní lidskou duši a charakter? Příběh Doriana Graye byl již mnohokrát z filmován a stal se legendou. Dorian Gray byl mladý anglický aristokrat, kterému v životě nic nechybělo. Měl hezkou tvář, peníze a věděl, jak na ženy. Jenže se bál stárnutí. Až jednoho dne si nechává udělat portrét a vysloví tajné přání - chce aby za něj stárnul jeho obraz. A přání se splní. Dorianu Grayovi zůstává tvář nevinného mladíka, zatímco obraz nese stopy času i všech hříchů a zločinů, kterých se dopustil. Ale žádné tajemství se nedá udržet navždy a minulost ho po letech dohání v podobě Hallwarda i bratra dívky, jejíž smrt kdysi způsobil...
    63%
    Lidé se odjakživa bojí stárnutí, ovšem někteří více. Představte si, že byste si navždy mohli zachovat krásnou mladou tvář a místo vás by stárnul váš portrét. Jak tento proces ovlivní lidskou duši a charakter? Příběh Doriana Graye byl již mnohokrát z filmován a stal se legendou. Dorian Gray byl mladý anglický aristokrat, kterému v životě nic nechybělo. Měl hezkou tvář, peníze a věděl, jak na ženy. Jenže se bál stárnutí. Až jednoho dne si nechává udělat portrét a vysloví tajné přání - chce aby za něj stárnul jeho obraz. A přání se splní. Dorianu Grayovi zůstává tvář nevinného mladíka, zatímco obraz nese stopy času i všech hříchů a zločinů, kterých se dopustil. Ale žádné tajemství se nedá udržet navždy a minulost ho po letech dohání v podobě Hallwarda i bratra dívky, jejíž smrt kdysi způsobil...
    18
  20. Klub 54
    Klub 54 (1998)
    Film
    • iTunes
    Kdo si pamatuje, co se tam dělo, ten tam ve skutečnosti nebyl! V 80. letech se diskotéka na 54. ulici na Manhattanu stala centrem nočního života New Yorku. Klub 54 ztělesňoval puls a duši té doby. V něm se odehrával život se všemi radostmi - hudbou, tancem, módou, volným sexem, drogami a obdivem slavných osobností - všichni zde žili naplno a cítili se jako v transu! Z newyorského předměstí New Jersey se 19letý Shane dostal do víru života v Klubu 54. Našel si zde zaměstnání i novou rodinu - číšníka Grega, který snil o tom, že bude vrchním barmanem, a jeho krásnou manželku Anitu, která zas toužila být zpěvačkou. A díky televizní hvězdičce Julii Blackové zde pozná i lásku. Nic však není tak jednoduché a tato parta mladých lidí prožívá nonstop párty - lásku, naděje, vzestupy i pády svých životů v rytmu diskotéky, pod zářivými světly nejlepšího klubu na světě - klubu 54.
    62%
    Kdo si pamatuje, co se tam dělo, ten tam ve skutečnosti nebyl! V 80. letech se diskotéka na 54. ulici na Manhattanu stala centrem nočního života New Yorku. Klub 54 ztělesňoval puls a duši té doby. V něm se odehrával život se všemi radostmi - hudbou, tancem, módou, volným sexem, drogami a obdivem slavných osobností - všichni zde žili naplno a cítili se jako v transu! Z newyorského předměstí New Jersey se 19letý Shane dostal do víru života v Klubu 54. Našel si zde zaměstnání i novou rodinu - číšníka Grega, který snil o tom, že bude vrchním barmanem, a jeho krásnou manželku Anitu, která zas toužila být zpěvačkou. A díky televizní hvězdičce Julii Blackové zde pozná i lásku. Nic však není tak jednoduché a tato parta mladých lidí prožívá nonstop párty - lásku, naděje, vzestupy i pády svých životů v rytmu diskotéky, pod zářivými světly nejlepšího klubu na světě - klubu 54.
    19
  21. Saint Laurent
    Saint Laurent (2014)
    Film
    • Filmbox+
    62%
    20
Které jsou top filmy na téma hédonismus? Ve filmovém žebříčku pro téma hédonismus s celkovým počtem 34 titulů vede těchto 5 nejlepších filmů: Vlk z Wall Street, Dědictví aneb Kurvahošigutntág, Kabaret, Sladký život, Hud, s hlavními hvězdami, jako jsou: Leonardo DiCaprio, Jonah Hill, Margot Robbie, Kyle Chandler, Matthew McConaughey, Rob Reiner. Dostupnost na online streamovacích platformách (Netflix, HBO Max, Amazon Prime Video, Disney+, Oneplay, Prima Plus, SkyShowtime a nebo iVysílání) poznáte podle ikony u názvu filmu.Stále nevíte, na co se podívat? Vytvořte si svůj vlastní žebříček filmů pomocí vyhledávacího filtru.