Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Pelíšky (1999)
- +6
- 2. Vyšší princip (1960)
- 3. Spalovač mrtvol (1968)
- +2
- 4. Kladivo na čarodějnice (1969)
- 5. Smrt krásných srnců (1986)
- 6. Ostře sledované vlaky (1966)
- +4
- 7. Všichni dobří rodáci (1968)
- +2
- 8. Obchod na korze (1965)
- +2
- 9. Musíme si pomáhat (2000)
- +5
- 10. Samotáři (2000)
- +7
- 11. Marketa Lazarová (1967)
- +1
- 12. Kolja (1996)
- +5
- 13. Nejistá sezóna (1987)
- +3
- 14. Atentát (1964)
- 15. Lásky jedné plavovlásky (1965)
- +2
- 16. Lásky mezi kapkami deště (1979)
- 17. Pyšná princezna (1952)
- 18. Nebeští jezdci (1968)
- 19. Adelheid (1969)
- +1
- 20. Údolí včel (1967)
- +2
- 21. Skřivánci na niti (1969)
- +1
- 22. Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář (1949)
- 23. Petrolejové lampy (1971)
- +2
- 24. Romance pro křídlovku (1966)
- 25. Knoflíkáři (1997)
- 26. Želary (2003)
- +4
- 27. Ucho (1970)
- 28. Tmavomodrý svět (2001)
- +4
- 29. Dnes naposled (1958)
- 30. Morgiana (1972)
- 31. Babí léto (2001)
- +3
- 32. Krakatit (1948)
- +1
- 33. Karamazovi (2008)
- +1
- 34. Rok ďábla (2002)
- +3
- 35. Tajemství a smysl života (2023)
- 36. Panna a netvor (1979)
- 37. Zánik samoty Berhof (1983)
- 38. Bílá nemoc (1937)
- +1
- 39. Vrah skrývá tvář (1966)
- 40. Zapomenuté světlo (1996)
- 41. Requiem pro panenku (1991)
- +3
- 42. Je třeba zabít Sekala (1998)
- +4
- 43. Král Šumavy (1959)
- 44. Pozor, vizita! (1981)
- +2
- 45. Intimní osvětlení (1965)
- +2
- 46. Tisícročná včela (1983)
- +4
- 47. Ikarie XB 1 (1963)
- +2
- 48. Návrat idiota (1999)
- +3
- 49. Báječná léta pod psa (1997)
- +4
- 50. Tichá bolest (1990)