Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Cesta do pravěku (1955)
- +1
- 2. Adéla ještě nevečeřela (1977)
- +4
- 3. Páni kluci (1975)
- 4. Vynález zkázy (1958)
- +3
- 5. Baron Prášil (1961)
- +5
- 6. Myši patří do nebe (2021)
- +5
- 7. Trabantem napříč Afrikou (2011)
- +3
- 8. Ukradená vzducholoď (1966)
- +6
- 9. Král Šumavy (1959)
- 10. Ikarie XB 1 (1963)
- +2
- 11. Na kometě (1970)
- 12. Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
- 13. Noční jezdci (1981)
- 14. Od zítřka nečaruji (1979)
- 15. Tajemství Ocelového města (1978)
- 16. Bláznova kronika (1964)
- 17. Pohádky tisíce a jedné noci (1974)
- 18. Dobrodružství Robinsona Crusoe, námořníka z Yorku (1981)
- 19. Aferim! (2015)
- 20. Vlčí bouda (1986)
- 21. Pod Jezevčí skálou (1978)
- 22. Poslední propadne peklu (1982)
- 23. Na pytlácké stezce (1979)
- 24. EuroTrip (2004)
- 25. Smrt v sedle (1958)
- 26. Řeka (1933)
- 27. Jánošík (1935)
- 28. Větrná hora (1955)
- 29. Kuky se vrací (2010)
- +6
- 30. Třetí skoba pro Kocoura (1983)
- 31. Rukojmí v Bella Vista (1979)
- 32. Vánice (1962)
- 33. Zdivočelá země (1997)
- 34. G.I. Joe (2009)
- +2
- 35. Tristan a Isolda (2006)
- 36. Volání rodu (1977)
- 37. Orlie pierko (1971)
- +3
- 38. Krvavý román (1993)
- 39. Cesta do nemožna (2019)
- 40. Bajaja (1950)
- 41. Král sokolů (2000)
- 42. Maharal - tajemství talismanu (2006)
- 43. Pohádka o putování (1983)
- 44. Dva na koni, jeden na oslu (1986)
- 45. Na Veliké řece (1977)
- 46. Johanka z Arku (1999)
- 47. Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
- +1
- 48. Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
- +3
- 49. Solomon Kane (2009)
- 50. Na dobré stopě (1948)