Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Spider-Man: Paralelní světy (2018)
- +3
- 2. Avengers: Infinity War (2018)
- +1
- 3. Mission: Impossible - Fallout (2018)
- +4
- 4. Ready Player One: Hra začíná (2018)
- +1
- 5. Deadpool 2 (2018)
- +2
- 6. Úžasňákovi 2 (2018)
- +1
- 7. Psí ostrov (2018)
- +1
- 8. Aquaman (2018)
- +3
- 9. Raubíř Ralf a internet (2018)
- +1
- 10. Králíček Petr (2018)
- +4
- 11. Vánoční kronika (2018)
- 12. Kryštůfek Robin (2018)
- +1
- 13. Solo: Star Wars Story (2018)
- +1
- 14. Black Panther (2018)
- +1
- 15. The Nightingale (2018)
- 16. Arctic: Ledové peklo (2018)
- +2
- 17. Ant-Man a Wasp (2018)
- +1
- 18. Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
- +2
- 19. Bumblebee (2018)
- +4
- 20. Nová generace (2018)
- 21. Mia a bílý lev (2018)
- 22. Tomb Raider (2018)
- 23. Labyrint: Vražedná léčba (2018)
- +2
- 24. Yeti: Ledové dobrodružství (2018)
- 25. Johnny English znovu zasahuje (2018)
- 26. Muž, který zabil Dona Quijota (2018)
- +3
- 27. Jurský svět: Zánik říše (5) (2018)
- +4
- 28. Rampage: Ničitelé (2018)
- +1
- 29. MEG: Monstrum z hlubin (2018)
- +1
- 30. Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
- +2
- 31. Pacific Rim: Povstání (2018)
- +3
- 32. Mrakodrap (2018)
- +3
- 33. Příšerky z vesmíru (2018)
- +2
- 34. Pračlověk (2018)
- +2
- 35. Smrtelné stroje (2018)
- +2
- 36. Louskáček a čtyři říše (2018)
- +1
- 37. Predátor: Evoluce (2018)
- +1
- 38. Sherlock Koumes (2018)
- 39. Robin Hood (2018)
- 40. The VelociPastor (2018)
- 41. Taxi 5 (2018)
- +1
- 42. Holmes & Watson (2018)
- 43. Ledová sezóna: Medvědi jsou zpět (2018)
- +2