Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Věc (1982)
- 2. Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
- +1
- 3. Braindead - Živí mrtví (1992)
- 4. Rychle a zběsile 5 (2011)
- +4
- 5. Halloween (1978)
- 6. Blok 99 (2017)
- +2
- 7. Baby Driver (2017)
- +4
- 8. Šílený Max 2 - Bojovník silnic (1981)
- 9. Smrtelné zlo 2 (1987)
- 10. Invaze lupičů těl (1956)
- 11. Rychle a zběsile (2001)
- +4
- 12. Vanishing Point (1971)
- 13. Svatá hora (1973)
- 14. Noc oživlých mrtvol (1968)
- 15. Frankensteinova nevěsta (1935)
- 16. Lesní duch (1981)
- 17. Zrudy (1932)
- 18. Rychle a zběsile 7 (2015)
- +4
- 19. Lady Snowblood (1973)
- 20. Carrie (1976)
- 21. Suspiria (1977)
- 22. Přepadení 13. okrsku (1976)
- 23. Vyvrženci pekla (2005)
- 24. Rychle a zběsile 6 (2013)
- +4
- 25. Mrtvá zóna (1983)
- 26. Texaský masakr motorovou pilou (1974)
- 27. Tmavě červená (1975)
- 28. Halloween II (1981)
- 29. Rallye smrti (2008)
- +2
- 30. Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
- 31. Zvětšenina (1966)
- 32. Grindhouse: Planeta Teror (2007)
- 33. Kostka (1997)
- 34. Úsvit mrtvých (1978)
- 35. Krtek (1970)
- 36. Jmenuju se Dolemite (2019)
- 37. Jáma a kyvadlo (1961)
- 38. Frankensteinova kletba (1957)
- 39. Noc hrůzy (1985)
- 40. Django (1966)
- 41. Zvrácený (2002)
- 42. Teď se nedívej (1973)
- 43. Americký vlkodlak v Londýně (1981)
- 44. Ichi the Killer (2001)
- 45. Jezero smrti (2008)
- 46. Rychle a zběsile 8 (2017)
- +4
- 47. Antikrist (2009)
- 48. Konkurs (1999)
- 49. Řidič (1978)
- 50. Rambo: Poslední krev (2019)
- +3