Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Počátek (2010)
- +3
- 2. Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
- +1
- 3. Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
- 4. Viděl jsem ďábla (2010)
- 5. Kick-Ass (2010)
- +2
- 6. Batman vs. Red Hood (2010)
- 7. Ip Man 2 (2010)
- 8. Expendables: Postradatelní (2010)
- 9. Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
- +2
- 10. Muž odnikud (2010)
- 11. Neporazitelný: Vykoupení (2010)
- 12. Who Killed Captain Alex? (2010)
- 13. Brestská pevnost (2010)
- 14. RED (2010)
- 15. 13 Assassins (2010)
- 16. Nezastavitelný (2010)
- +1
- 17. Iron Man 2 (2010)
- +2
- 18. TRON: Legacy 3D (2010)
- +1
- 19. Odpočítávání (2010)
- 20. Hulk na neznámé planetě (2010)
- 21. A-Team (2010)
- +1
- 22. Informátorka (2010)
- 23. Princ z Persie: Písky času (2010)
- 24. Zelená zóna (2010)
- 25. Neřízená střela (2010)
- 26. Yip Man chinchyun (2010)
- 27. Repo Men (2010)
- +1
- 28. Predátoři (2010)
- +1
- 29. Podivní (2010)
- 30. New Kids Turbo (2010)
- 31. Čarodějův učeň (2010)
- 32. Machete (2010)
- 33. Zatím spolu, zatím živi (2010)
- 34. Malý Velký Bojovník (2010)
- 35. Robin Hood (2010)
- +2
- 36. 22 výstřelů (2010)
- 37. Gangsteři (2010)
- 38. Rare Exports (2010)
- 39. Super (2010)
- 40. Rychlejší (2010)
- 41. Kniha přežití (2010)
- 42. Bez soucitu (2010)
- +2
- 43. Karate Kid (2010)
- 44. Fair Game (2010)
- 45. Cesta samuraje (2010)
- +1
- 46. Salt (2010)
- 47. Poldové (2010)
- 48. Souboj Titánů (2010)
- 49. LEGO: Clutch Powers zasahuje (2010)
- 50. Přepadení (2010)