Recenze 25. 4. 2024
Lesní vrah je důmyslně vyprázdněným pohledem do hlavy osamělých střelců. Potřebujeme ho?- 1. Oppenheimer (2023)
- +2
- 2. Joker (2019)
- +2
- 3. The Batman (2022)
- +1
- 4. Logan: Wolverine (2017)
- +2
- 5. Chicagský tribunál (2020)
- 6. Parazit (2019)
- +3
- 7. Na hraně zítřka (2014)
- +1
- 8. Zmizelá (2014)
- +4
- 9. Osm hrozných (2015)
- +1
- 10. Wind River (2017)
- +3
- 11. Deadpool (2016)
- +2
- 12. Kingsman: Tajná služba (2014)
- +1
- 13. Příchozí (2016)
- 14. Složka 64 (2018)
- 15. Contratiempo (2016)
- 16. Mission: Impossible - Fallout (2018)
- +4
- 17. Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
- +2
- 18. John Wick (2014)
- +6
- 19. Deadpool 2 (2018)
- +2
- 20. Captain America: Občanská válka (2016)
- +2
- 21. Bullet Train (2022)
- +3
- 22. Blade Runner 2049 (2017)
- +2
- 23. Mission: Impossible Odplata – první část (2023)
- +2
- 24. John Wick 2 (2017)
- 25. Upgrade (2018)
- +1
- 26. Není čas zemřít (2021)
- 27. REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
- +5
- 28. John Wick: Kapitola 4 (2023)
- +1
- 29. Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
- +1
- 30. Kód Enigmy (2014)
- 31. Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
- +3
- 32. The Covenant (2023)
- 33. Zátah 2 (2014)
- 34. V zajetí démonů 2 (2016)
- +1
- 35. Pátrání (2018)
- +4
- 36. Anatomie pádu (2023)
- 37. Zúčtování (2016)
- +1
- 38. Dunkerk (2017)
- +2
- 39. Sebevražedný oddíl (2021)
- 40. Most špiónů (2015)
- +1
- 41. Suburra (2015)
- 42. Hotel Mumbai (2018)
- +5
- 43. John Wick 3 (2019)
- 44. Saltburn (2023)
- 45. Divoké historky (2014)
- 46. Nikdo (2021)
- 47. Jurský svět (4) (2015)
- +4
- 48. Bod varu (2021)
- 49. Sněžné bratrstvo (2023)
- 50. Rozhněvaný muž (2021)