Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Lásky čas (2013)
- 2. Nejvyšší nabídka (2013)
- 3. Ona (2013)
- 4. Velký Gatsby (2013)
- 5. Zvedá se vítr (2013)
- 6. Před půlnocí (2013)
- 7. Volný pád (2013)
- 8. Ledové království (2013)
- +2
- 9. Život Adèle (2013)
- 10. The F Word (2013)
- 11. Newyorská romance (2013)
- 12. Cizí oběd (2013)
- 13. Liberace! (2013)
- 14. Omar (2013)
- 15. Přežijí jen milenci (2013)
- 16. Zmizení Eleanor Rigbyové: On (2013)
- 17. Neobyčejný Odd Thomas (2013)
- 18. Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
- 19. Bezpečný přístav (2013)
- 20. O koních a lidech (2013)
- 21. Velmistr (2013)
- +1
- 22. Mrtví a neklidní (2013)
- 23. Hostitel (2013)
- 24. Pěna dní (2013)
- 25. Jack a obři (2013)
- 26. Zbav se svých miláčků (2013)
- 27. Two Night Stand (2013)
- +1
- 28. Namja sayongseolmyungseo (2013)
- 29. Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
- 30. Budoucnost nejistá (2013)
- 31. Nádherné bytosti (2013)
- +2
- 32. Kámoši až na dno lahve (2013)
- 33. Dávám tomu rok (2013)
- 34. Velká svatba (2013)
- +2
- 35. Martin a Venuše (2013)
- 36. Vášeň mezi řádky (2013)
- 37. Make Your Move (2013)
- 38. Zejtra napořád (2013)
- +1
- 39. Láska, soudruhu! (2013)
- 40. Angelika (2013)
- 41. Přijde letos Ježíšek? (2013)
- +3
- 42. Obchodníci (2013)
- 43. Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
- +1