Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Nespoutaný Django (2012)
- +3
- 2. Temný rytíř povstal (2012)
- +3
- 3. Skyfall (2012)
- 4. Avengers (2012)
- +2
- 5. Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
- +3
- 6. Raubíř Ralf (2012)
- +1
- 7. Batman: Návrat Temného rytíře, část 1. (2012)
- 8. Expendables: Postradatelní 2 (2012)
- +3
- 9. Pí a jeho život (2012)
- +1
- 10. Legendární parta (2012)
- +1
- 11. Rebelka (2012)
- +2
- 12. Madagaskar 3 (2012)
- +1
- 13. Hunger Games (2012)
- +2
- 14. Kon-Tiki (2012)
- 15. Prometheus (2012)
- +2
- 16. Sněhurka a lovec (2012)
- 17. Piráti! (2012)
- 18. John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
- 19. Amazing Spider-Man (2012)
- +4
- 20. Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
- +2
- 21. Hledám přítele pro konec světa (2012)
- 22. Povinnost a čest (2012)
- 23. Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
- +1
- 24. Bitevní loď (2012)
- +2
- 25. Útěk z MS-1 (2012)
- 26. Maturita duchů (2012)
- 27. Norman a duchové (2012)
- 28. Cesta za Vánoční hvězdou (2012)
- 29. Muž na hraně (2012)
- 30. Neuvěřitelná dobrodružství Tada Stonese (2012)
- +2
- 31. Hněv Titánů (2012)
- 32. Sněhurka (2012)
- 33. Lorax (2012)
- +3
- 34. Čínský zvěrokruh (2012)
- 35. Niko 2 (2012)
- 36. Sammyho dobrodružství 2 (2012)
- +1
- 37. Zambezia (2012)
- 38. Na cestě (2012)
- 39. Hurá do pravěku! (2012)
- +1
- 40. Spring Breakers (2012)
- 41. Aftershock (2012)
- 42. Modrá laguna: Procitnutí (2012)
- 43. Asterix a Obelix ve službách jejího veličenstva ve 3D (2012)
- +1