Kultovní klasika s kultovním Arnoldem,film který nikdy neomrzí naprostá scifi špička ve starých dobrých 80kách.Akční scény mají nápad a drajv. Všichni co se podíleli byli v neskutečný formě.Mrtvých je tak akorát, brutalita bezcitného kyborga je skvělá a vojáček z budoucnosti je správně vybrán.Prostě klasika! :-)
Nesmrtelný snímek. K tomu není co dodat.Má oblíbená klasika, na kterou v televizi nikdy nedám dopustit.Ať už film dávali na Velikonoce,na sv.Václava,na Silvestra či Vánoce nebo teď už jen občas v nedělní odpoledne v Tv,vždy jsem film miloval a vždy ho milovat budu.Vzpomínky na film samotný i vzpomínky kdy a jak jsem na něj koukal mě přemohly a pět si to u mě zaslouží.
Film má příběh, hlavního hrdinu, vztahovou zápletku, dětského hrdinu, dobro a zlo, ale zlo není moc zlé, nikdo neumírá, nikdo netrpí a všechno skončí dobře. Dobře je udělaná grafika, objekty se skutečně neustále skládají a přesýpají z bodů, tak aby daly vyniknout názvu a pointě filmu - i to je zajímavé a originální. Líbilo se mi, jak hlavní hrdinové předpokládají na základě svých zkušeností z hraní her, kam a jak bude pokračovat další kostičkový "teror". Film je normálně vtipný,Tradiční tým doplněn o Petera Dinklageho a zase to jakž takž šlapalo. Jak tu bylo řečeno, minimálně jako krásná vzpomínka na Packmana, Housenku a spol to funguje krásně (Podobně jako Raubíř ralf). Ale bohužel to bylo hodně málo využito. U těchto filmů se dá vytáhnout jak trikově tak příběhově daleko víc. Zase se to zvrhlo spíš na příběh o životní trosce, která umí hrát videohry, je to buran a snaží se dostat ženu. To co kdysi ve Vodonoši, Rivalech a spol Sandlerovi fungovalo mu prostě už v posledních letech nevychází. Ta sázka na tu image věčného losera už je hrozně ohraná a i když se zabalí do jakéhokoliv příběhu, tak je to stále stejné. Navíc Kevin James mi nikdy neseděl a ty scény s ním prostě vtipné nejsou.Super pokoukaná pro starší generace.
Dějově je to zase něco jiného než starší verze od Cocteaua, Herze a Disneyho, což je fajn (obzvláště zajímavé mi tam přišlo, že tam ještě před Kráskou byla jiná žena). Za nejsilnější stránku této verze považuji úchvatnou výpravu a celkový vizuál, který je prostě skvostný, a film mě tím vyloženě okouzlil. Stejně tak kostýmy herců jsou nádherné. Celkově mi přijde, že je z toho filmu znát, že musel stát strašný prachy (na evropské poměry), a že vyloženě vyžaduje velké plátno v kině, aby se plně rozvinul do svých estetických kvalit. Co mi už přišlo trochu slabší, byla úroveň některých speciálních efektů, včetně samotné masky titulní postavy (která na mě navíc spíš působila jako legrační Kocour z Bulgakovova Mistra a Markétky). Rovněž mi nesedlo samotné obsazení titulních postav - Vincent Cassel mi zde ve svých 47 letech přijde pro roli zakletého prince příliš starý, a Léa Seydoux mi pro změnu nepřijde pro roli Krásky dostatečně atraktivní, s těmi svými věčnými kruhy pod očima a olbřímí mezerou mezi předními zuby. Jasně, je zajímavá, ale prostě podle mě ne typově vhodná pro takovou roli. (Bez zajímavosti mi ani nepřišlo, jak byla její postava emancipovaná a jak Zvířeti na začátku vzdorovala - možná o to víc se ale člověk na konci diví, kdy se teda vlastně stihla do Zvířete zamilovat). Za mě tedy nakonec spokojenost - a pocit, že je zde tento film mírně podhodnocený (aktuálně 62%).
Efekty na dobré úrovni, ale tento typ filmů už asi nemůže přinést nic nového.No co si budeme povídat, když jsem viděl že na režisérské křeslo tohoto terminátora usedl McG tak mi bylo jasné, že půjde o křišťálově průzračnou dynamickou akci plnou výbuchů, honiček a všemožných efektů které mají odvést divákovu pozornost od slabého děje, nijaké atmosféry a logických chyb. Dostal jsem prakticky to co jsem očekával a jen se mi potvrdilo, že můžou ještě natočit tisíc různých filmů a sérií pod názvem terminátor ale ten je jen jeden a bez Arnolda už to nikdy nebude ten děsivě chladný stroj, který se vás bude snažit za jakoukoli cenu zabít.
tůten filmek není pro technokratické dementy. Není ani pro diváky siláckých adventur. Ten je pro tvorečky, jejichž mysl se vznáší v mezaninu mezi 13. a 14. patrem. Sláva Fantazii! Tentokrát podpořené příběhem sahajícím do pekelných hlubin až k neodolatelnému a neporazitelnému maestro Devil. Gilliam o tomto snímku říká: "Mám takové podezření, že je to můj nejlepší film." Bez výhrady souhlasím. Je mnohem suverénější než Král rybář, mnohem poetičtější než Brazil a dalece převyšuje i 12 opic. Je nádherný. Mysteriózně naléhavý a mrazivě hořký. A tři podoby zesnulého Ledgera - geniální počin. Není nic, co bych mohl filmu vytknout. Miluji ho. Five stars aren't enoug.
Neotřelé, srdečné, upřímné. O dracích se natočilo už bezpočet filmů, ale tenhle je něčím jiný. Je o přátelství dvou osamělých duší, které se potkaly v hlubokých lesích. Co na tom, že jeden z nich má dvě nohy a dvě ruce a ten druhý čtyři tlapy, ocas a křídla? Tahle dvojka si mě získala od samého začátku. A i herecké obsazení dalších rolí bylo velice příjemné. Nutno přiznat, že jsem na konci i slzela, což se mi u dětského filmu snad ještě nestalo. Drak Elliot je precizně naanimovaný. Je to dráček sympaťák, takové dobračisko, které si chce hrát, ale umí se i postavit na zadní a vychrlit trochu toho ohně. Myslím, že tenhle film by si zasloužil fanoušky ve všech věkových kategoriích.
Překrásně přepracovaný scénář, který je mnohem romantičtější a hrdinštější než knižní předloha. Jsem přímo překvapená, že film je mnohem zajímavější než kniha...je tak svěží, tak plný lásky a hrdinného patosu, až se divím, že to Cooper nenapsal tak dobře. Podle tohoto scénáře ale, myslím, se už točilo ještě ve třicátých letech, kdy nějaký génius vymyslel dvoj-linku Sokolí oko-Cora a Uncas-Alice, příběh silnější dvojice předurčené k životu a dvojice, která prožila nevyslovený příběh lásky, zpečetěný přiznáním společné smrti. A ta hudba! Nadčasová...
Zajímavé téma a nálepka BOTS(based on true story) dala vzniknout situaci, že jsme vyrazili na rodinný výlet do bijáku. Dali jsme přednost Kapitánovi před Thorem a dobře jsme udělali. Film nabídl pěkně svižný příběh nákladní lodi, které velí charismatický Hanks. Počínající stáří dělá z Hankse zajímavý a nadále slibný obličej Hollywoodu. Oproti stojí obyčejný-neobyčejný rybář. Rybář, který díky západním nenažrancům nemá kde lovit ryby a tak se dává na dráhu zločinu. Ale jako by ani to nestačilo tak kdesi musíme tušit ošklivého bosse, který nebohého rybáře ždíme až na dřeň. Asi to tak, bohužel, bylo... Za sebe chci vyzvednout hlavně výkon T.Hankse v závěru filmu a to scénu z ošetřovny. Zahraný šok byl naprosto dechberoucí. Díky své profesi už jsem tyto situace zažil a Hanks to zahrál na pět hvězd. celkový dojem 90%.
Michael J. Fox v roli, v které si ho bude pamatovat historie.Tajemství mého úspěchu. Tady je to přesně naopak. I když nechtěně, jakousi náhodou skončí hlavní hrdina, pán doktor kdesi na jihu v zapadákově. Začíná najednou poznávat kouzlo venkova a tamější pohostinnost lidí. Všichni se tam znají, všichni na tom jsou stejně a nikdo nikomu nic nezávidí. Prostě taková idylka. Pak je tu ještě ta parádní osmdesátková hudba, která tak nějak postaršího diváka zahřeje u srdíčka.
Originální, bláznivá komedie, který se v době jejího vzniku snad ani nedalo vyhnout, protože jí všechny (dva nebo tři?) kanály opakovaly častěji než televizní zprávy...a zřejmě taky poslední film, kterej slušel ošklivce Goldie Hawn. Přestože komediálního talentu má bez diskuse na rozdávání, poslední dvě dekády neměla na filmy štěstí.
Mě se líbil už Shaun of the dead, takže jsem tak nějak tušil, co to bude, ale ve finále to šlo ještě mnohem dál, fakt legrace od začátku až do konce. Lze vřele doporučit všem, pro které je akční žánr modla, nebo naopak i těm, kterým nevoní, protože těch narážek je tady až až. Parádní vraždy a spousta vtípků-luxusní komedie! 75%
Když nepotopitelná ponorka klesne ke dnu, je to průšvih a mezinárodní ostuda. Každý národ by to řešil jinak, rusové to mají takhle. Vcelku povedený pohled na situaci a všechny, kterých se týká. Film, na který můžete vyrazit s partnerem, protože si tam každý najde to svoje. A Colin Firth v námořnické uniformě jako bonus :)
Dvojka se mi rozhodně líbila o mnoho mnoho více než jednička. Více se rozvíjí prvotní příběh. Je zde hodně akčních a zajímavých scén. Ale v prvé řadě se mi velice líbí obsazení herců (pčedevším Oded Fehr), jejich postavy a také větší soustředění na Alice samotnou. Ovšem na druhou stranu co? Město plné zombie, pár lidí se snaží přežít, ale postupně umírají. A nad tím vším nějaký mamlas, který se chce jen pobavit tím, jak nějakou příšera zabíjí lidi a nebo jestli se dvě mutace zabijí nebo ne. 80%
Kdyby se mě někdo zeptal, proč jsem na to koukal, pak jedině rozumné vysvětlení je, že je o pozoruhodný studijní materiál o tom, jak postupně v naší společnosti dochází k odumírání intelektu. Jinak jde o oslavu vyměšován, bisexuality, infantilnosti, různých choulostivých částí těla, pohlavní fascinace a prostě všeho, co je symptomatické pro celkovou společenskou degeneraci.
Post-apokalyptický film bez sebemenší známky beznaděje, zmaru nebo zoufalství. (Ne-tak-zcela-)radostné, ale vtipné životy těch několika „šťastných“ přeživších [řež, která obvykle představuje těžiště zombie-slasherů, se zcela odehraje v über-estetických titulcích za libě nabasované „For Whom the Bell Tolls“ od Metalliky] pokračují i potom, co se z 99,9% obyvatelstva stali živí-mrtví - s tím divácky atraktivním rozdílem, že v mallu a za bouráky netřeba platit. Těch pár, co se dalo potom do party, jsou príma lidičky tvořící skoro ideální rodinku. Zručně od-realističněné [všude, kudy se postavy pohybují, funguje nezbytný konzumentský servis, elektřina; svět se anti-Romerovsky mění ve SKUTEČNOU, neproblematizovanou samoobsluhu resp. doslova zábavní park], bez emocí * o vztahy jde čistě fakticky * a právě proto bezuzdná švanda, která předčasně vrcholí [a končí], když na scénu přichází [a odchází] BM. Absolutně prázdné, což není nutně špatná věc... Třeba u večeře nebo když si chcete zlepšit náladu po „Cestě“.