Z vizuálu by si jeden ustříkl nadšením do trenek, ale proč tam proboha převzaly úplně VŠECHNY texty? V komiksu má svoje místo, když postava řekne "šel jsem ulicí", protože je to statickej obrázek. Ale když to nutíte postavu říkat, když opravdu jde ulicí, skoro to vypadá jako film pro slepce. Ale ve výsledku pořád dobrý, hlavně díky neskutečný herecký sestavě.
Tak tohle je. Místo v zemi nikoho, malý možnosti, kde se schovat a parta zabijáků, který se nemažou vůbec s nikym a ničím. Dost možná nejlepší upírská vyvražďovačka, co sem viděl a jednoznačná povinost pro každý milovníka krve a zubatejch kreautur. Šel z nich strach.
Je smutný, že nejlepší Nolanovka je film, kterej skoro nikdo nezná. Přitom Al Pacino i Robin Williams si to dávají způsobem, že to mělo být vidět na oscarech a tak chytrá detektiva se v kinech skoro nevidí. Klasika, kterou snad diváci jednou doceněj. Zatim se tka bohužel moc neděje.
Nejlepší film roku, to jak fakt? Ne, že by to nevypadalo dobře a nemělo to spád, ale 30 minut akce nemůže vyvážit ty sladkobolný kecy modelky, co si ve vesmíru poletuje ve spodním prádle, zatímco jí nejhezčí chlap planety posmrtně podává pomocnou ruku. Prostě sem čekal víc, než hezký technický demo.
Měl sem s tímhle filmem problém a budu ho mít pořád. Záporák naprosto tuctovej, Katie Holmes na přesdržku a vůbec mi přišlo, jakoby Nolan ještě nevěděl, co chce vlastně točit a jak. Naštěstí to mělo úspěch, takže mohla vzniknout dvojka, což je njelepší komiksovej film vůbec.
Takhle se to vážení dělá! Stačí jedno místo, pár fantastickejch herců a máte vystaráno způsobem, že vám jiný můžou závidět. Český filmaři furt brečej, jak to nejde, že nejsou prachy a podobný pindy. A přitom stačí nápad. Tohle ale zřejmě studentům na FAMU do hlavou nemlátěj. Idioti.
Tohle je ta brutální klasika? Ford, kterej film odehraje s jedinym výrazem, příběh, že by se dal vykváknout v jedný větě a sem tam nějaká vizuální vychytávka. Ale celek? Slabej odvárek oproti famózní knize, která měla mnohem víc nápadů a tvůrci skoro žádnej z nich nevyužili.
Tak přesně tohle jsem dostat nechtěl. Z megacool zabijáka udělali namachrovanýho panáka, co se po vzoru Stevena Seagala vždy objeví ve správnej čas a správnou chvíli, aby mohl všechno zabít (ale napřed tam samozřejmě musej bejt kecy ve stylu "tma je jeho přítel a vždy z ní zabijí jedním pšoukem"). Má to pár světlejch chvilek, ale atmosféra Černočerný tmy je nenávratně pryč. Radši Doma, než tuhle namachrovanou figurku.
U svatý vrány, co nám to s božskym Johnem udělali? Kde je ten krvácející sympoš, co se snaží u "hlavou proti zdi" i myslet. Tady je z něj skoro superman, ale ok, ono to na konci čtyřky nebylo jiný. Rozdíl je ten, že tehdy byl po ruce fajn parťák a šukézní dcera, kdežto tentokrát je sidekick totálně dřevenej syn, kterej umí akorát vypadat nasraně. Možná by to fungovalo, ale Moore nikdy točit neuměl a umět nebude. Tady to naprosto vykrystalizovalo a s pakem Woodsem pěkně fenomén znásilnili. Análně. Pokud existuje spravedlnost, tak je navštíví pár černochů s letlampama.
Gay paráde extrémního ražení, kdy si nejsem jistej, za jakou stranu vlastně kope sám režisér, protože ze všech milovníků Modern Talking udělal naprosto tupé a afektované buzny, vedle kterejch by i Justin Bieber vypadal jako lamželezo. Ne že bych se nudil, ono to ani nejde, když se postavy chovají jak na drogách (a některé je i v zadku pašují). Tohle je takovej zahraniční evkivalent toho, co točí Troška - laciná tupost pro idioty bez přehledu. Vlastně se divim, že z toho nebyl megahit.