Tohle bychom si měli připomínat pořád. Myslím, že není co dodat. Věrohodnost a porovnání se skutečností jasně nadzvedlo mandle i dnešním sovětům, kteří si možná do dodnes myslí, že neudělali chybu. Chyba se ale stala, že tyhle elektrárny vůbec po světě stojí. Autenticita, dokumentární styl, vše skvělý. Jen ta epizoda se psy možná nevyzněla tak ostře, jak bylo plánováno. Doufám, že tenhle seriál povede k vypínaní všech atomových elektráren po světě. HBO palec nahoru.
Nic výjimnečného, jen pokračování a stejně to nemá konec:). Přijde mi to jak maturitní večírek, kde se všichni musí zůčastnit, aby fotka byla kompletní. A hned už na nás v kině valí další filmy. Zajímalo by mě, kdyby tyhle filmy tady někdo zhodnotil, kdo se na sérii nedívá. Na druhou starnu to asi bylo náročné dát dohromady a vymyslet, aby to fungovalo.
Budař hraje jako vždy dobře hajzlíka, jakoby mu tato role byla celoživotně vlastní. Výbornou pozici má i Daniel (Blaník) s Plodkovou a dobře rozpolcený je i Vetchý. Zbytek filmu je prázdná vymyšlená vata, s pokusy o vtipy, nesourodými triky a méně věrohodnou ústřední dvojicí. Prostě nevěřím, že starší gay se dokáže zamilovat do třicetiletý holky (v pohádce). Ruší to. Je to divně obsazený. Nešlape to.
Co je platné, když to vypadá nákladně, když scénář nefunguje a postav je tam tolik. Láska, sport-basketbal ( ten mě nezajímá, pardon) a politika, co tam ještě přihodit? Drobné osudy. Vypadá to jako velký film, ale bez dramaturga je to někdy málo. Mohl to být výjimečný film, skvělá a výborná Pouta to tentokráte nejsou.
Tak že by to bylo nějak moc dobré, to se říci nedá. Je to sice hodně barevné, narvali tam všechno co WB má i nemá, je tam zdánlivá kadence vtipů, humoru a zábavy, ale dospělý člověk spíše usne, než aby ho to bavilo. Se skvělou jedničkou, teda Lego movie se to moc srovnat nedá. Vymýšleli a vymýšleli, aby to bylo dobré a zaujme to asi jen konzumního diváka DC a Marvelovek.
James Bond je James Bond, To je jasný. Otázka je, co jsou fóry a co mysleli vážně. Je to malinko delší, to je jasný, Rozvleklé, pomalé, nastavované a hlavně chvílemi nelogické. Hodně filmů a sérií ho začalo kopírovat, ale v Bondovi je cítit svoboda peněz, tedy slušný rozpočet. V každým filmu je dnes střílení a akce, nic nového. Témata jsou stejná, ale James Bond, je prostě James Bond. Takže jde o značku, takže mission possiible a za to i malinko vyšší %.
Fenomenální postavičky zaplavily celý svět, žlutá září. Prostě není nad to vymyslet zajímavou figurku a to se povedlo, ikdyž pořádně nevíme, proč mají ty brýle:). Fórky který se nesou ve stylu traileru a předešlých dílů, Příběh jednoduchý, nekomplikovaný, hlavně aby se děti bavily a dospělý mohli být v kině. Roztomilost a snaha o vymyšlení vtipů hraje prim.
Tak trochu hra s časem, dlouhými záběry, "obyčejným klišé", až kýčovitými zápletkami. Všichni hraji strnule, ale něco málo zajímavého filmu nelze upřít, třeba v pár zajímavých scénách. Jednou z nich je situace, kdy ženy čekají společně na krále v komnatě, rozebírají věk, životní ztráty a odvahu mluvit, ale to je málo na dlouhý film. Snímek se asi bude líbit více ženám s utrápenou zahradnicí Kate Winslet.
Absurdní zábavka o netoleranci, šílených sebevrazích, klasický černý britský humor, který mě bavil. Jo, je to festivalová záležitost, není to lidovka, ale chvílemi člověk přemýšlí, jestli jsou to fóry, nebo skutečnost. Pět lupičů a stará dáma v hrubém novodobém pojetí. Když tak člověk vidí co se děje, tak už to není ani humor, i když ze šílenců se dělá ten nejlepší, ať už to byli třeba náckové, nebo dnešní extrémní muslimové.
Těšil jsem se, těšil jsem se, ale Pavéza, Jackson, producenti mi vzali náladu. Zapomenu-li na hezké obrázky z filmu, vymyšlená prostředí a draka Šmaka, nic moc už nezbývá. Myslím, že kdyby žil Tolkien, dal by si podmínku, aby jedna kniha byla v jednom filmu. Je to neúnosné. Změny nálad Pavézy jsou natočené jak od “pětiletého” dítěte, opakovaní slovem toho, co vidím, je únavné, chvilkami to vypadá jak ruský film, kdy geroj neohroženě pobije stovky protivníků bez škrábance, pohádkový humor nesedí do ztvárnění filmu ( Hobit se zásadně svou poetikou liší už jako kniha od Pána prstenů). Pohádkový Alfrid připomíná figurky z Mrazíka, všichni přehrávají, je to polopatické. Kamínkem nebo holou hlavou zabiješ skřeta, souboje jsou nevyrovnané a radostná nálada, že Pavéza jde s pár muži proti tisícovkám je více než legrační. Nízká procenta i kvůli tomu, že kniha je vynikají - 100% !
To je škoda, že film jsou "jen" tři provařený povídky, teda pohádky. SaS jdou vždy najistotu, neriskují a najdou to, co funguje jinde, jako u Lotranda a Zubejdy. Klasiku. Škoda, že se nepustili do originálního díla, nebo z toho neudělali jeden velký příběh. Jak jinak, než u SaS "laskavý" humor, mohlo ho být více, překvapivě opravdu hodně písniček, možná vedlejší role převyšují ty hlavní. Myslivec, který balí sedmiletou Karkulku? Divný. Vše dobře zahráno. Lehce bizardní, cimermanovské a díky rukopisu Zdeňka Svěráka jednoduše čisté. Umět jednoduše psát je umění.
Policie v USA neexistuje, ale to je asi princip filmu, který upřednostňuje rychlá auta, kde Masserati je auto v druhém plánu a herci hrají jako naleštěné sporťáky, stále stejně. Opravdu předvídatelný scénář, ale chcete-li adrenalin a poslouchat pořád hudbu, která hraje v podkresu, proč ne? Nebo se jeďte projet v "Need for speed", vyjde to nastejno, akorát hra může být napínavější:).
Rozhodně se nejedná o film, jen záznam divadleního představení proložený černobílými záběry, které mají něco ilustrovat. Jako knížka, rozhlasový záznam a divadlo absolutně výborné. Jako DVD - KINO záznam one man show to můžete poslouchat při vaření, čtení, nebo ze zájmu sledovat, jak tato divadlení přednáška funguje. Obsah je toltécky skvělý a Jarda Dušek je vynikající rétorik, který přeříká obsah knížky zábavněji, než je napsána.
Když film na začátku nezaujme, těžko se hledá souvislot, aby to jelo. Intelektuální názory tečou filmem celou dobu v artovém stylu zamotanosti, pocitů, dekadence zoufalců a jak říká Plesl, prostě : bláboly. Zakopaný pes by mohl být už ve scénáři ( v televizním US kanálu pro psy, o kterém se filmu vede taky diskuse), tempu střihu, ale například kamera a ostatní složky vlastně OK. Je úžasné, že si režisérka může dopřát svobodu asi své vlastní "zoufalcovské" výpodvědi (jakýsi už asi styl, který si režisérka vytvořila). Předchozí film Zoufalci mě zaujali více.
Trochu tmavý film, na klauny:). Na herce dost času není vůbec vidět. Vlastně je to natočené jak mínus 30 let, klubovka, ale má to svůj pozvolný, hodně pozvolný, styl vyprávění, dlouhý a vláčný, až zase dlouhý. Výjimenčný je Lábus, i když nevím, proč má ty vaky na obličeji. Hodně je toho odvyprávěné, než zahrané. Chvilkami rozhlasové vzpomínky na minulost, než tah na branku.
Reklamní film z obchodního domu Globus je tak napěchován logy, že vám to za chvíli přestane vadit a dostanete se do klasické trpké české pochmurné komedie, kde lékem pro všechny neduhy je opouštět lidi, rozcházet se s partnery, rodiči, či se vyspat s každým, koho potkáte...zvláštní andělské poslání. Nakonec to dokázala i režisérka filmu, která si napsala scénář do života.
Lepší než jednička, asi na to bylo více peněz, ale že by se jednalo o něco absolutně výjimečného, to ten pocot nemám. Spíše se asi jedná o fanouškovský film podle knižních předloh.
Skutečný minimalistický nářez o konci života, nekompromisně pojatý ve francouzském tempu ostrého rakušáka, německého rodáka, který se rád nípá v depresích, strnulých situacích a bravurně šperkuje svůj režijní talent od filmu k filmu. Dekadence s malou vyhlídkou na budoucnost je švankmajerovským podpisem i u Hanekeho.
Drama, krimi, thriller, ale příběh se ne úplně povedl, možná to vypadá napínavě, možná se budete strachovat o děti, ale je tam tolik vedlejších motivů, že jsem se v tom malinko ztratil a to mě přestalo bavit. Nebudu prozrazovat, kdo je zatím vším, ale vypadá to, že v té vesnici není nikdo normální, včetně detektiva, či soudce. Za to je tam hodně duševně vyšinutejch. Ponurou zimní, či podzimní atmosféru strachu nelze filmu upřít, stejně skvělým hereckým výkonům.