Petrson
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 50%
    0
    0
    1. 5. 2020

    Mám rád všechny, co se na filmu podíleli, ale tohle je "Jak si pejsek s kočičkou dělali k svátku dort". Proč ne, taky hezká pohádka.

  • 75%
    0
    0
    3. 2. 2020

    Řekl bych, že tohle je téměř povinný školní film. "Laskavý" pohled na nacistické Německo, kdy často mrazí. Pro školáky jako stvořené. Podobný pokus jako Život je krásný (La vita è bella). Scénář jak od Zdeňka Svěráka, takový Kolja v uniformě. Nic složitého, jasný směr a výborný snový Adolf. Nezasmějete se nahlas, nebudete trnout strachy, ale na konci filmu si řeknete, sakra, mohlo to být ještě lepší, protože nápad to byl dobrý.

    • Námět, Adolf, dětský herec
    • Jsme na vesnic, ve městě? Mohlo to být napínavější, ironičtější..
  • 50%
    4
    0
    6. 1. 2020
    Vlastníci (2019)

    Rasistické, xenofóbní drama o "hloupých" lidech. Minimálně tři mají diagnózu mentální retardace. Film je plný laciného humoru a je postaven na předem vystavěných a neměnných charakterech. Nevěřím, že po těchto urážkách, či fackách, by schůze došla svému konci, či někdo podepisoval s těmito názory a zásadovostí cizím lidem prázdné papíry. Divné, neuvěřitelné, buchty se na stole ztrácejí a objevují :). V divadle to může fungovat asi líp, ale chápu, že se film může někomu i vyloženě líbit. Doufám, že to nevypovídá nic o stavu naší společnosti:).

    • prostřihy do bytů, herci, zejména "nechutná" Klára Melíšková
    • scénář, ale stačilo ubrat na plynu a rozvinout postavy a mohlo to být zásadně lepší
  • 65%
    1
    0
    4. 1. 2020

    Určitě pro toho, kdo jako dítě, či dospělý prošel rozvodem to může být zajímavý film, ale některé pasáže na mě byly zdlouhavé a nikam nevedly. Odnáším si z filmu velmi vtipnou scénku s nožíkem a k tomu, že asi nejen američtí právníci si mastí kapsy na neštěstí druhých. I když to bylo hodně uplakané se stále zarudlýma očima, tak to bylo herecky výborně zahrané. Vyrovnané a tak nějak jakoby "nestarnné". Dobrý film.

  • 70%
    3
    0
    4. 1. 2020
    Parazit (2019)

    Jiná verze filmu Borgman z roku 2013 (velmi vzáleně podobné i Funny Games-USA ), ne tak brutální, což už samo o sobě je paradox. Nikdo v tom filmu není dobrý, snad jen ten malý chlapec z té bohaté rodiny, snad protože je ještě dítě. Všichni ostatní, ať chudí nebo bohatí (materiálně) jsou padouši.A pokud nejsou, tak by asi za chvili byli. Bohatství ani chodoba z nikoho lepšího člověka neudělá. Vážně by mě zajímalo, jestli autor filmu viděl Borgmana.

  • 65%
    0
    0
    9. 12. 2019

    Danny DeVito! Tak pěkně zahranou roličku jsem už dlouho neviděl. Pobavilo mě to(!). Jinak o něco slabší, než předchozí kousek, na konci rovnou upoutávka na další díl. Další nekonečný seriál. Pořád jsou tam nápady, i když se už muselo hodně vymýšlet, aby se divák pobavil, aby se stalo něco nového.

    • Danny DeVito, výprava, odpočinkový film
    • Už jsme to všechno viděli, ale u počítačových her to asi nevadí :)
  • 70%
    0
    0
    31. 10. 2019

    Kdysi mě nadchl film Petera Weira Piknik na Hanging Rock https://www.kinobox.cz/film/249952-piknik-na-hanging-rock a teď jsem viděl na plátně (hbogo a projektor) ve své podstatě něco velmi podobného, sice jiného, za pár korun natočeného, ale stejně tajemného, až chvílemi "lynchovského". Ne že bych z toho byl úplně nadšen, ale byl jsem příjemně překvapen. Vlastně nezávislá sci-fi, chybělo málo, aby to bylo opravdu ono.

  • 45%
    2
    0
    14. 10. 2019
    Blíženec (2019)

    Základní problém je scénář a nevyužitá šance, kterou nové technologie umožňují. Ani herecké výkony, ani marvelovský konec to nikam neposunuly. Tak nějak mi přišlo, že na to bylo paradoxně málo peněz, celá řada zbytečných dialogů (Budapešť), nefilmově pojaté (pořád někdo někde sedí) a úplně přehnané scény (motorkou do obličeje a nic, střelba do cílů schovaných za dřevěnou stěnou a nic). Poslední zabiják bez vysvětlení měl už nadpřirozené vlastnosti. Ale pokud máte rádi běčkové akčňáky s áčkovými herci, pak je to v pohodě.

    • mladý Will - triková sekvence
    • scénář, dialogy, provedení
  • 0%
    3
    0
    10. 10. 2019
    Premiér (2019)

    Tak teď nevím, jestli dát 0% nebo 100% za neuvěřitelnou odvahu udělat cokoliv a nastavit úplně nová paradigmata, sitcom o dvou hercích (herečka střídá paruky), pořad ověnčený reklamou Jaromíra Soukupa na Jaromíra Soukupa:). Nechápu, jak to ten člověk stíhá. Další pořad asi : Spánek Jaromíra Soukupa, nebo Sex Jaromíra Soukupa. Ono vlastně to hodnotit už vůbec nejde. Po dlouhé době jsem zapnul televizi a hranice uvěřitelnosti se posouvají dál a dál. Vladimír Železný na TV Nova byl kdysi v tomto ohledu úplný břídil. Zajímavé, kam až vše může dojít. Tak nakonec 0%, ale paradoxně i 100%, protože je to absolutní a myslím, že i světový unikát.

  • 60%
    4
    0
    22. 9. 2019
    Ad Astra (2019)

    Nikam nevyvíjející se vztah otce a syna, milence a milenky. To vše ve vzdáleném vesmíru, který je ovládaný lidmi a zájmy zcela zmatečně. Piráti na měsíci, opice ve vesmírné lodi, náznaky akčního filmu bez vysvětlení a zbytek vnitřní rozhovor. Těšil jsem se moc, ale nepochopil jsem to, kdo co a proč. I kdyby Pitt neletěl k Neptunu, udělali by ti druzí to samé. Nepochopil jsem ani vloupání se do lodi na Marsu a plavání ve vodních nádržích na Marsu. Už vůbec ne vztah otce a syna, kde nebyla žádná premisa, ani katarze. Jednotlivé obrazy, odtrženě od všeho, fungují.

    • kamera, výprava, Brad Pitt
    • scénář
  • 60%
    1
    0
    20. 8. 2019
    Až na krev (2007)

    ...o pomatení duše, člověka a touhy po zisku, koncentrace zla ve všech možných formách, samotě a opuštění. Pokud to vezmu z tohoto hlediska, může mít samotná herecká exhibice Daniel Day-Lewise vyšší hodnocení, ale celkově mě film nezaujal tak, abych řekl, že je to ono, že hledaní smyslu existence ztroskotanců mě zaujalo natolik, abych dal více procent. Možná levicový Upton Sinclair příliš černobíle popisuje věřící a penězoměnce. Celý děj v podobenstvích byl vystavěn na osobní prohře jednoho člověka, který je průhledný jak sklenice vody. Bohužel navíc vždy jedná nepodloženě přes čáru. Roli církve a protikladů jsem ne úplně pobral, pokud to nemělo vyznít tak jednoduše.

    • atmosféra, tempo
    • 50%
      0
      0
      5. 8. 2019
      Slunovrat (2019)

      Mystické filmy mám rád, horory už méně, vlastně vůbec. Často zkreslují realitu a ze všeho dělají zbytečné bu-bu, které si nechci ukládat do hlavy. Tady mě zmátl trailer a parta, která šla do kina. Chtěl jsem. Chyba. Zajímavý námět, ale nevysvětlený, nepropracovaný, jen mechanicky naroubovaný, tak aby to mělo vůbec nějaké vysvětlení, které mělo hodnotu pouze informace. Klasická forma hororu je zachována i porušována. Nejzajímavější linka byla ta mystická, ale zůstala bohužel prázdná. To co autor nabízel mohlo jít do hloubky, pak by to bylo zajímavé i bez zbytečných nepříjemných detailů. Forma zpracování převýšila obsah. Ke konci mě to připomnělo legrační Rituál s Nicolasem Cagem.

      • rozjezd, prostěředí a forma zpracování
      • obsah
    • 65%
      2
      0
      27. 7. 2019

      Viggo Mortensen pro mě zachránll celý film. Byl skvělý a uvěřitelný. Možná už jsem lehce alergický na "oscarový" kalkul a tím byl homosexuální trpící černoch v hlavní roli, který má hodně problémů sám se sebou a následně s celým světem. Ještě že nebyl židovského původu. Celý film byl jeden velký kalkul, aby to fungovalo. Bylo to vlastně ploché, obyčejné. Čekal jsem hlubší vnitřní rozpor. Začátek byl skvěle nahozen (hození skleniček do koše po doteku černochy), ale pak to bylo vše uhlazené, rozpor mezi hrdiny byl minimální a Zelená kniha hrála jen vedlejší roli, neřešilo se to nějak výrazně. Od problémů hned pryč, i to je i dnešní recept na úspěšné filmy.

      • Viggo Mortensen, námět filmu
      • souboj o to, kdo dá kufry do auta a podobné scény udělaly film filmem
      • kalkul a předvídatelnost, nedokreslené charaktery z hudebního tria
      • uměle naházené odpadky v klavíru a podobné scény byly příliš okatě připraveny
    • 70%
      1
      0
      20. 7. 2019

      Čekal jsem daleko větši hloubku o jeho problémech, drogách, kdy málem zemřel na předávkování v Uruguay (ještě do nemocnice mu pašovali drogy), napojení na Fidela Castra (Castrovu podobiznu má vytetovanou na lýtku), kdy sliboval Kubáncům, že jim pomůže v boji proti Američanům. Chtěl jsem vědět více o jeho názorech, o tom jak měl vlastní televizní pořad na Kubě, ale příběh byl skoro omezen na jeho působení v SSC Neapol. Nebylo řečeno, že hrál ještě po Neapoli znovu ve Španělsku, či že skončil tam, kde začal v CA Boca Juniors. Jako ternér to zkoušel v dlouho v SAE, či u argentýnské reprezentace. Je to silné, ale učesané, mnohé chybí, když už dokumnet vypadá, že mluví o celé jeho kariéře. Nic méně, každý karierní výtah nahoru má častoi i svůj volný pád. Skvělý fotbalista na životní horské dráze.

    • 80%
      0
      0
      18. 7. 2019
      Pozůstalí (2014)

      Mám za sebou první sezónu mysteriózního seriálu, který pitvá vztahy na malém městě, když vám zmizí kus rodiny před očima. Když píši zmizí, pak zmizí. Stejně jako po celém světě. Záhada, na kterou se lidé snaží zapomenout, vytěsnit ji ze své mysli. Zatím je to spíše seriál o smyslu existence, důležitosti či nedůležitosti rodiny, vztahů, našeho počínání, jak moc si všeho vážíme, jak moc se vážně bereme. Co je realita a co ne. Děj se nedá lehce popsat, epizody střídají epizody, vina střídá nevinu, reality nejsou ukotvené a celkem to šlape. Trocha Lynchovinky, trocha detektivky a chvílemi silné drama. Uvidíme, co dají další sezóny, jestli se vůbec něco vysvětlí.

    • 70%
      0
      0
      15. 7. 2019
      Thelma (2017)

      Na film jsem se dlouho podle traileru těšil, v kinech mi unikl a tak jsem ho našel až na aerovod.cz, kde se najdou dobrý"nezávislý" filmy. Kdyby bylo spoustu věcí jinak, mohl to být velmi zajímavý kousek. Ale je to tak, jak to je. Kdyby film skončil o pár minut dříve, nevadilo by mi to. Kdyby Thelma nezapalovala a pracovala jen s principem zmizení, nevadilo by mi to. Kdyby to nebylo postaveno téměř jen na lesbické lásce, nevadilo by mi to. Film má skvělý námět, základ, ale mnohé mu chybí, abych se třeba více dověděl, proč se to vše děje, alespoň v náznaku. Nic takového tam člověk nenajde, ani v celkem tolerantní rodině, kam nás režisér vede. Buď to mělo být ještě více obrazové otevřené dílo, aby si to představivost užila, nebo naopak to chtělo více konkrétností.

      • sociální mysteriózní výtvarné drama dívky z norského venkova, která by ráda byla sama za sebe
      • proč vždy ptáci, proč různé vlastnosti, nevysvětlený postoj k těm, kterým pomohla, nebo ublížila
    • 70%
      0
      0
      15. 7. 2019

      Tak pokud bych měl tento film s něčím srovnávat, tak by to byla určitě Roma od Alfonsa Cuaróna, i když výprava byla asi více než desetinová. Nuda udržovaného laciného floridského hotelu vás pohltí se vším všudy. Nepamatuji se na tak levné ubytování v USA, ani nevím, že se v takových hotelech trvale žije. Všichni hráli dokumentárně, přirozeně a skvěle. Po klasickém herectví ani stopy. Dobrá studie jedné sociální vrstvy. Rozvedených, nebo opuštěných matek. A samozřejmě jejich dětí, které to před kamerou zvládly úžasně.

      • dokumentární přirozenost, uvěřitelnost
      • absence alespoň jedné silnější linky v příběhu, nebo lepší vykreslení správce objektu, proč je takový jaký je (Dafoe)
    • 60%
      4
      3
      25. 4. 2019

      V prvé řadě nejsem žádným velkým fanouškem Avengers. Jen málo mě z toho nekonečného seriálu zaujalo (pokud ano, pak třeba Doctor Strange z roku 2016). Nevím ani, jestli jsem viděl všechny díly:). Je tu moc postav, které umí a mají všechno. Naopak některé postavy "nemají" nic a stejně umí všechno, nebo alespoň prochází dějem de facto bez zranění (Black Widow, Hawkeye). Dále "všemocná" postava Captain Marvel, která tu tentokráte je i není, by mohla vše vyřešit, ale nevyřešila. Cestování časem není vychytané, je zmatečné a nedomyšlené. Např. jak se v tom čase chovat vůči vlastním identitám? Captain Amerika získá i ztratí (?) vlastnosti, které mu nepřináleží, bez hlubšího vysvětlení. Mnoho psů zajícova smrt. Nejzajímavější (myšlenkově) postava Thanos měla dostat větší prostor k obhajobě svého záměru, i když by mě zajímalo z jaké pozice takto uvažuje, neboť pronáší věty z pozice Boha, tvůrce existence. Mám radost, že je tu pomyslný konec série, ale pochybuji, že je to konec. Takže už další díly jen na výslovné doporučení, i když chápu, že pro fanoušky to může být stále dobrý biják. Avengers: Infinity War byl zábavnější kousek, než Avengers: Endgame. Pro mě.

    • 90%
      0
      0
      18. 4. 2019
      matka! (2017)

      Biblická jízda, která bere dech. Princip, který nabízí nekonečný cyklus opakování se našich privátních dějin. Je vůbec možné z našeho zacyklení uniknout? Je to opravdu film, na který se lze připravit? Ke konci, v jeden okamžik jsem film zastavil a ptal se, jestli to chceme skutečně vidět až do konce, ale nezbývalo nic jiného, než to pustit dál. Masakr a epický oblouk ve vyprávění. Pro mě zážitek, který jde pod kůži principům naší existence, archetypání rozvrstvení rolí a velká jízda, jak představit základní hybné principy, jak personifikovat Matku i Otce.

    • 75%
      1
      0
      25. 3. 2019

      Klobouk dolů, ať je to jak chce, Krobot je borec, nejen jako herec, ale i jako filmový a televizní režisér. Docela mě zajímá literární předloha Divotvorný hrnec od Ondřeje Hübla, protože jsem si myslel, že si to dejvičáci ušili sami na sebe a hle, je to "převzaté". Zatím jsem viděl 4 díly a bavil jsem se dobře. Děkuji. Pro mě zatím výživná záležitost od všech zúčastněných, až na ten poslední s hrnci. Tam to šlo lehce dolů. Uvidíme, co dál.

    • 70%
      0
      0
      18. 3. 2019
      Pátrání (2018)

      Plus procenta zvláště kvůli formě a odvaze dát celý film přes technologie, sítě, neboť to skvěle odráží dnešní dobu, tak jak jí jako pozorovatel a do určité míry i jako uživatel vidím. Samotný příběh je postaven na principu překvapeni, což už jsem si užil v poslední době vicekráte (např."šokující" rozuzlení u filmů Contratiempo a El cuerpo) a stejně na to během filmu asi přijdete, kdo za tím vším stojí. Povrchně zpracováno, stejně jako "naše internetové" životy. Bez emocí, jen rychle krmit dalšími krátkými informacemi v co největším množství a přetlaku. Na začátku filmu zemře důležitá postava a je vám to jedno, jako vše ostatní. Rychle dál...zajímavé motto filmu, kdy život už vidíme jen přes mobily, notebooky...a hlavně aplikace a sítě.

      • forma, tempo, nápad
      • herecké výkony, napětí
    • 60%
      0
      0
      18. 3. 2019
      Upgrade (2018)

      Kvalitní "levné" akční sci-fi béčko, které operuje s výborným nápadem. Chybějící peníze jsou vidět. Vyskytuje se tu zbytečná brutalita, která nic nikam neposune. Vlastně lacinější převrácený Matrix, kde dějově chybí pár vysvětlivek a logických úvah. Krom jiného člověk ani neví, jestli je to daleká, daleká budoucnost, nebo současnost, což se dá vysvětlit malým rozpočtem (auta, stany ve městě, technika a technologie). Padouchova role nebyla pořádně rozklíčována, jen slovně a nedostatečně vysvětlena. Role policistky je přebytečná, předvídatelná, nebo se měla rozvinout. Nápad, kdy "malý" chip potřebuje tělo ke své existenci je zajímavý, ale tenhle film by si zasloužil prostě upgrade:). Nebo taky ne.

      • nápad, originální inovace "matrixových" pohybů
      • celkové zpracování, nevychytaný děj
    • 50%
      0
      0
      3. 2. 2019

      Kameramanské cvičení, kde se úplně zapomnělo na příběh, vysvětlení charakteru postav. Není to ani magický realismus, který by vás připoutal do křesla kina, nebo domácího kina. Rozhodně to není napínavý thriler. Pokud u filmu vydržíte do konce, nic zásadního se asi nedovíte, snad jen, že každý uprchlík touží po své svobodě a nadpřirozené schopnosti v tomto případě toho moc nezachrání ( co se týká sledování děje, napětí ). Vlastně by mě zajímalo vysvětlení, co tím kdo chtěl říci. Tak snad kdyby alespoň superhrdina odletěl na ten měsíc Jupitera a tam projevil svou definitivní touhu. Chvílemi navíc akčně přízemní.

      • kamera
      • postavy v příběhu a příběh sám
    • 80%
      0
      0
      2. 2. 2019

      Zase jednou po delší době dobře napsaný scénář, podobně jako u filmu https://www.kinobox.cz/film/374362-locke, který mě dostal ještě více. Tam jede Tom Hardy celou dobu v autě po dálnici a jen telefonuje. Fantazie u obou filmů funguje perfektně a celý film si promítáte tak, jako když čtete knížku. Chyběla mi větší katarze, těšil jsem se na vnitřní soud, pár minut navíc, silnější finále, neboť bylo našlápnuto. Paradoxně pro mě zbytečně moc brutality. Fungovalo by to i v malinko optimističtější rovině. Škoda, že ostatní figurky polistů hrají jen hluchý kompars, který by jistě v některých okamžicích reagoval jinak, stejně jako parťák (alespoň jedna věta, proč pro něj riskoval). Prostě chybělo pár detailů, ale jinak skvěle natočené "divadlo" na pětníku a za pětník. Pokud bych měl dopručit film o vině a nevině, pak https://www.kinobox.cz/film/254164-misto-na-vysluni. Nějak jsem si na ty výše uvedné filmy vzpomněl v souvislsti s tímto.

    • 60%
      1
      0
      28. 1. 2019

      Když jsou ve scénáři napsány intelektuální a hlubokomyslné dialogy založené na historických faktech, pak asi stačí skutečně jen park k rozjímaní. Kdyby to hrálo celou dobu z gramofonu nebo rádia v parku, vyšlo by to možná nastejno. Tím nechci říci, že Martin Huba, nebo Jan Budař to pojali špatně, tedy hůř než ten gramofon. Naopak. Navíc hezký park a důstojné kostýmy.

      • připomenutí historie slovem
      • vadil mně lehce "podlézavý" Čapek, kterému šlo převážně o vydání knihy a strach, že někdo jiný ještě píše jinou knihu...určitě tam bylo více, co nabídnout...ale z dramatu to bylo vše
    • 60%
      0
      0
      24. 1. 2019

      Tak jsem to dal, procenta dávám více méně z nostalgie k prvnímu dílu, ale že by mě něco chytlo uvnitř filmu, to se úplně říci nedá. Vlastně ani pořádně nevím, o co tam tentokráte šlo, čeho jsem se měl chytit, ani jsem se moc nesmál, nebavil jako u jedničky. Filmařsky je vše provedeno správně, herci hrají, ale chybí linka příběhu, nebo někdo, komu bych fandil z "dnes" už ztracených a často zlých existencí. Možná se vytratila naděje, že se někdo z nich z toho vymotá, nebo stane něco podstatnějšího než jsou stálé odkazy na jedničku a titulkové, obrazové efekty.

    • 75%
      1
      0
      20. 1. 2019
      Roma (2018)

      Kameramanské autorské surové černobílé cvičení, v tomto ohledu na jedničku podtrženou, kdy panoramatické celky vyjadřují mnohé. Subjektivní sociální drama (Cuaronovo dětství?), které nekompromisně odhaluje běžné všední dny v Mexiku sedmdesátých let. "Mešikas" versus "španělští okupanti", ženy versus muži a chudoba versus bohatství. Vše jasně a poměrně černobíle nastíněno, ale v politicky nepřehledném filmovém Mexiku (ideály, demonstrace, pochody). Obrazové exhibice jednotlivých scén dominují nad několika dialogy v téměř bezeslovném filmu. Pocta dané době, tedy kinnematografii 60. a začátku 70. let, pomalé obrazové tempo ve stylu filmů Smrt v Benátkách, Evangelium sv. Matouše, či novější Bílé stuhy... P.S. Tohle je film pro velká plátna, "bohužel" jsem ho viděl na Netflixu v TV, ne v kině.

      • kamera, výprava, (ne)herecké výkony
      • odkaz na Gravitaci, autorův dětský sen
      • 65%
        0
        0
        8. 1. 2019
        Tělo (2012)

        Viděl jsem dvě inteligentní kriminálky, na které napíši velmi stejné hodnocení, neboť je napsal ten samý scénárista a to Oriol Paulo. Což jsem zjistil až po shlédnutí filmů a hned jsem šel do titulků, kdo za tím stojí. Jako by nebyl nasycen jednou dobrým nápadem a hned ho proto prodal dvakrát ve filmech Contratiempo a El cuerpo. Stejné, dobré, ale jen s malou obměnou. Systém obou děl je, jak přechytračit diváka při použití jedné osnovy. Za shlédnutí to při nějakém dlouhém večeru asi stojí, ale kromě detektivky to nemělo větší přesah, což mi chybělo. Píši na oba filmy to samé, protože se cítím lehce podveden:). Dva rozdílné zákusky, ze dvou obchodů, bohužel na stejném korpusu a oba chutnají velmi podobně. Ale nakonec proč ne, vtáhne vás to a pobaví, kam až může zajít pomsta (a v každém filmu je vždy jedna postava za hranou uvěřitelnosti, nebo není vystavěná tak, abych tomu uvěřil, že to dá, že na to má...). Contratiempo bylo výživnější.

        • námět, originální detektivní scénář
        • hranice, co ještě vymyslím, abych něco vymyslel a překvapil možná diváka za každou cenu, stačilo ubrat a zvěrohodnit pár situací
      • 70%
        0
        0
        8. 1. 2019

        Viděl jsem dvě inteligentní kriminálky, na které napíši velmi stejné hodnocení, neboť je napsal ten samý scénárista a to Oriol Paulo. Což jsem zjistil až po shlédnutí filmů a hned jsem šel do titulků, kdo za tím stojí. Jako by nebyl nasycen jednou dobrým nápadem a hned ho proto prodal dvakrát ve filmech Contratiempo a El cuerpo. Stejné, dobré, ale jen s malou obměnou. Systém obou děl je, jak přechytračit diváka při použití jedné osnovy. Za shlédnutí to při nějakém dlouhém večeru asi stojí, ale kromě detektivky to nemělo větší přesah, což mi chybělo. Píši na oba filmy to samé, protože se cítím lehce podveden:). Dva rozdílné zákusky, ze dvou obchodů, bohužel na stejném korpusu a oba chutnají velmi podobně. Ale nakonec proč ne, vtáhne vás to a pobaví, kam až může zajít pomsta (a v každém filmu je vždy jedna postava za hranou uvěřitelnosti, nebo není vystavěná tak, abych tomu uvěřil, že to dá, že na to má...). Contratiempo bylo výživnější.

        • námět, originální detektivní scénář
        • hranice, co ještě vymyslím, abych něco vymyslel a překvapil možná diváka za každou cenu, stačilo ubrat a zvěrohodnit pár situací
      • 65%
        0
        0
        8. 1. 2019

        Tenhle film má podle imdb v žánrech "comedy", ale ani jednou jsem se nezasmál. Asi omyl. Nevím čemu, ale dobrý námět (!), z kterého se dalo vytěžit zásadně více, jakoby se autor bál jít do hraničních situací, které se jednoznačně nabízely. Bylo by asi fajn si pohrát více s hranicí hororu, toho "příjemného", ala Hitchcock, tedy strachu, na který si reálně můžete sáhnout, který vzrušuje a nešokuje systémem "lekl jsem se, nebo fuj...". Více psychologie, napětí, by filmu slušelo, zejména v případě hlavního mužského hrdiny. Ten vyšuměl a jeho pochody jsem nechápal, vlastně jen postava, aby se vše mohlo dít. Škoda, mohl to být ještě lepší kousek opřený o reálné zápletky.

        • námět a základní zápletka
        • napětí vzhledem k dobrému námětu, stavbě příběhu
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni