Petrson
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 65%
    0
    0
    8. 1. 2019
    Tělo (2012)

    Viděl jsem dvě inteligentní kriminálky, na které napíši velmi stejné hodnocení, neboť je napsal ten samý scénárista a to Oriol Paulo. Což jsem zjistil až po shlédnutí filmů a hned jsem šel do titulků, kdo za tím stojí. Jako by nebyl nasycen jednou dobrým nápadem a hned ho proto prodal dvakrát ve filmech Contratiempo a El cuerpo. Stejné, dobré, ale jen s malou obměnou. Systém obou děl je, jak přechytračit diváka při použití jedné osnovy. Za shlédnutí to při nějakém dlouhém večeru asi stojí, ale kromě detektivky to nemělo větší přesah, což mi chybělo. Píši na oba filmy to samé, protože se cítím lehce podveden:). Dva rozdílné zákusky, ze dvou obchodů, bohužel na stejném korpusu a oba chutnají velmi podobně. Ale nakonec proč ne, vtáhne vás to a pobaví, kam až může zajít pomsta (a v každém filmu je vždy jedna postava za hranou uvěřitelnosti, nebo není vystavěná tak, abych tomu uvěřil, že to dá, že na to má...). Contratiempo bylo výživnější.

    • námět, originální detektivní scénář
    • hranice, co ještě vymyslím, abych něco vymyslel a překvapil možná diváka za každou cenu, stačilo ubrat a zvěrohodnit pár situací
  • 70%
    0
    0
    8. 1. 2019

    Viděl jsem dvě inteligentní kriminálky, na které napíši velmi stejné hodnocení, neboť je napsal ten samý scénárista a to Oriol Paulo. Což jsem zjistil až po shlédnutí filmů a hned jsem šel do titulků, kdo za tím stojí. Jako by nebyl nasycen jednou dobrým nápadem a hned ho proto prodal dvakrát ve filmech Contratiempo a El cuerpo. Stejné, dobré, ale jen s malou obměnou. Systém obou děl je, jak přechytračit diváka při použití jedné osnovy. Za shlédnutí to při nějakém dlouhém večeru asi stojí, ale kromě detektivky to nemělo větší přesah, což mi chybělo. Píši na oba filmy to samé, protože se cítím lehce podveden:). Dva rozdílné zákusky, ze dvou obchodů, bohužel na stejném korpusu a oba chutnají velmi podobně. Ale nakonec proč ne, vtáhne vás to a pobaví, kam až může zajít pomsta (a v každém filmu je vždy jedna postava za hranou uvěřitelnosti, nebo není vystavěná tak, abych tomu uvěřil, že to dá, že na to má...). Contratiempo bylo výživnější.

    • námět, originální detektivní scénář
    • hranice, co ještě vymyslím, abych něco vymyslel a překvapil možná diváka za každou cenu, stačilo ubrat a zvěrohodnit pár situací
  • 65%
    0
    0
    8. 1. 2019

    Tenhle film má podle imdb v žánrech "comedy", ale ani jednou jsem se nezasmál. Asi omyl. Nevím čemu, ale dobrý námět (!), z kterého se dalo vytěžit zásadně více, jakoby se autor bál jít do hraničních situací, které se jednoznačně nabízely. Bylo by asi fajn si pohrát více s hranicí hororu, toho "příjemného", ala Hitchcock, tedy strachu, na který si reálně můžete sáhnout, který vzrušuje a nešokuje systémem "lekl jsem se, nebo fuj...". Více psychologie, napětí, by filmu slušelo, zejména v případě hlavního mužského hrdiny. Ten vyšuměl a jeho pochody jsem nechápal, vlastně jen postava, aby se vše mohlo dít. Škoda, mohl to být ještě lepší kousek opřený o reálné zápletky.

    • námět a základní zápletka
    • napětí vzhledem k dobrému námětu, stavbě příběhu
  • 90%
    2
    0
    3. 1. 2019

    Vlastně jsem se toho filmu "bál" a dlouho odkládal, že to bude kýčovitý klasický příběh nešťastné bytosti, která bojuje s okolím, svým osudem. A ono to dokonce tak bylo, jenže...mě to vtáhlo do děje, byl jsem mile překvapen srovnáváním s příběhy ostatních hrdinů filmu. Přes sentimentálnost a kýčovitost to skvěle fungovalo a dojímalo. Bylo to téměř černobílé a vystavěno tak, že i když člověk věděl dopředu někdy pointu, přijal to. Prostě pozitivní film a skvěle odvyprávěný na více ústředních postavách. Knižní předloha byla asi jistotou laskavého přístupu.

    • pozitivní přistup k životu, námět, scénář, herci...
    • postřehy jedné postavy doplňují jiné postavy svým pohledem na tu samou věc
    • některé situace to chtělo dotáhnout, nebo byly příliš "americké"
  • 50%
    0
    0
    26. 12. 2018

    Dovolím si dát 50% za pokus a námět o jeden prodloužený díl Black Mirror/ Černé zrcadlo. Pokud by autoři nakoukali pár dílů, nemíchali asi nechtěně tolik komedii s dramatem, pak by z toho mohl být do 60 minut celkem povedený kousek do tohoto seriálu. Bohužel logika a uvěřitelnost bourá celý film. Po pár minutách tomu přestanete věřit (samotvořící se hrníčky), že je to vše někde na Slovensku (nebo kdekoliv) možné, třeba že dvě tramvaje vychytají jízdu městem, připraví se na mostě a pak "zaútočí".

    • kamera, jednotlivé pasáže
    • celek a některé postavy
  • 60%
    3
    0
    17. 12. 2018
    Aquaman (2018)

    Trochu James Bond (honičky po střechách a technologie v rukou lidí), trochu romantiky jako v Mamma mia (pobřežní kouzelná vesnička), trochu Piráti z Karibiku (lodička na moři útok potvor), trochu Spider Man (Dafoe mi nějak moc připomínal roli Green Goblin / Norman Osborn ), trochu DC a taky trochu Marvel ( bratrský svár Loki a Thor:) ). Jako by DC rozebralo vše, co lidí baví a namíchalo to celkem šikovně dohromady, i když podle stále stejného receptu. Kočička s Pejskem ten dort uvařili celkem obstojně v rámci žánru a komiksových pravidel.

    • výpravné, Dolph Lundgren:), zapojení bájné Atlantidy, nový rozměr: podmořský svět
    • stále stejné a dokolečka, jako všechny komiksové filmy
  • 65%
    0
    0
    4. 12. 2018

    Film drží nad vodou "podle skutečných událostí". Velmi podobné filmu Vše je ztraceno a některé momenty jsou tak trochu jako z filmu Gravitace, či Pí a jeho život (to se dá pochopit po shlédnutí). Nic nového, ale dokoukáte se zájmem do konce, neboť variant, jak to může dopadnout je více, i když to trochu omezuje právě podtitulek "podle skutečný událostí", takže něco tušíte...

    • styl vyprávění, "obyčejná" atmosféra
    • překvapivě více romantický film, než drama na moři (Dokonalá bouře), což je sice mínus, člověk by chtěl víc, ale na druhou stranu to film hází více do vztahových záležitostí, takže možná jen malé mínus
  • 60%
    3
    0
    26. 11. 2018
    Creed II (2018)

    V prvé řadě moc "nechápu", jak jsem se na ten film dostal, ale stalo se (vtáhla mě partička). Rocky je vlastně nekonečný seriál a jednou až Sylvestr nebude, tak může "vesele" pokračovat dále. Vždy se stane to samé, jako v jakémkoliv sportu, jednou vyhraješ, pak prohraješ, aby to bylo zajímavější a přimícháš do toho těžký osud hrdinů. V tomto případě ještě politiku. Řemeslně dobře natočeno. Dostat jen jednu filmovou boxerskou ránu, tak asi neexistuji:). Nejlepší výpověď o filmu zpívá Tessa Thompson. Něco ve smyslu, že boxu nerozumí, nechápe ho, ale nese to dolary.

    • řemeslo
    • Victor Drago a jeho otec nejsou černobíle vykresleni
    • stále dokolečka, doblba
    • nechápu proč se lidi mlátí a mají z toho radost, jeden z podivných sportů
  • Stručně řečeno, ten film nemá tah na branku, scénář nás zavádí k postavám, ke kterým nemám vztah. Prostě hodně nápadů, zvratů, kouzel (pořad nějaké triky, i když už nejsou potřeba). Vlastně jsem nevěděl, co mám sledovat, tak jsem se bavil, jak hraji komparsisté a co dělají. Jedna silná dějová linka by pomohla, než se po skončení filmu ptát zasvěcených, kdo kdo byl. Třeba kdyby se to čistě točilo jenom kolem hitlerovsky laděné postavy Grindelwalda, proč a jak se v něm mísí dobro i zlo, mohl to být nářez. Jenže není.

    • profesně zvládnutý film (FX, lokace, kostýmy, výprava, hudba...)
    • scénář a pro mě nevyjasněné postavy
  • 65%
    4
    2
    13. 11. 2018

    Jakoby reklamní film na objednávku, vše tak trochu uklizené, zdánlivě nekonfliktní. Každou scénu mohli členové Queen prý vetovat. Tomu odpovídá zážitek z nezákulisí Queen a zároveň sled úžasných písniček. Kdysi jsem četl živopis Fredieho a musím přiznat, že to byla dobrodružnější jízda. Škoda, že ho nehrál Sacha Baron Cohen, ten ale u Queen neprošel. Vzpomínkové, dojemné a dobře ošéfované, aby vyniklo to pozitivní a přiznalo se nezbytné.

    • písně, herecká věrohodnost postav
    • schématická epizodová skládanka, scénář
  • 70%
    1
    0
    22. 10. 2018
    Tina a Vore (2018)

    Legendy o severských bytostech dostanou v reálném současném světě jiný rozměr. Když si člověk přečte vše možné o těchto stvořeních, tak zjistí, že scenárista všechny tyto prvky jednoduše zasadil do současné reality a z toho těží. Pak vznikne skutečně možná 10% thrilleru, 40% prazvláštní romantiky a zbytek, tedy 50%, je fantasy postavená na mysteriózních základech vzpoury nejen proti lidem. Zvláštní film, ale pro Švédy asi více uchopitelná mytologie. Pokud o ní nic nevíte, pak se nestačíte divit, jak tento festivalový surový film vás bude překvapovat.

    • masky, herecké výkony, nekomfortní...
    • 60%
      1
      0
      16. 9. 2018
      Hastrman (2018)

      Kráska a zvíře s jiným koncem? Kdyby to bylo žánrově čisté, mělo to větší rozpočet, či odvážnější styl, mohl to být jeden z výraznějších českých filmů posledních let. Komické situace mi tam neseděly, stejně jako některé vedlejší postavy a folklorní zpěvy, kterých tam bylo ve skanzenu už moc, ale režijní debut po šedesátce každopádně určitě nadstandardní. Kdyby šly postavy hastrmana, faráře a dívky více do hloubky a byl by to třeba mysteriózní psychologický horor, byla by to asi pecka, ale je to tak, jak to je. Proč ne :). Takhle to Ondřej Havelka viděl a mě by zajímalo, co by tomu řekl člověk neznalý vodníků.

      • námět a vyznění filmu
      • zpracování a dotažení postav, dialogů
    • 60%
      1
      0
      6. 9. 2018

      Rodinný film od režiséra Omerzu mi přišel malinko zdařilejší. Na "krátkých" 85 minut je zde poměrně málo zápletek, které nikam neústí a v očekávání, že "všechno bude" toho tolik zase není, i když začátek filmu vypadal slibně. Vlastně to bylo zralé na hodinovou povídku. Kdo má rád beznadějné české příběhy a hrdiny (Poupata, Štěstí, Pustinu), tak si film užije, i když filmy v závorce hodnotím výš. V rámci českého filmu roku 2018 lehký nadstandard.

      • poetika, vše je špatně, pokud je to přednost
      • výborná pasáž kolem dědy
      • nevyjasněná role policistky, policisty i ostatních rolí, ale to byl asi záměr
    • 60%
      1
      0
      1. 9. 2018

      Autobiografie se vždy cení, když má člověk odvahu popsat svůj vlastní stav, kterým se normálně lidé příliš nechlubí.

      • Švehlík, Malý, Dušek...
      • Příliš plošně popisné a málo do hloubky u tak hraniční látky
    • 55%
      0
      0
      10. 8. 2018

      Pro pobavení, pro zasmání, pro nezranitelnost. Nejen Cruize je asi komiksový hrdina, který přežije úplně vše, ale takových filmů je více. Tady je Tom prostě opět absolutně nezranitelný Úžasňák. Prakticky jedete 147 minut na motorce, v autě, nebo letíte helikoptérou. Případně přespurtujete finišmenským způsobem Londýn bez problémů. Zbytek je o karate a jiných bojových umění. No a samozřejmě kdokoliv může být díky maskám kdokoliv. Myslím, že Hunt patří definitivně mezi Avengers, který si to tentokráte rozdává se Supermanem. Doslova a do písmene.

      • akce a absulutní nadsázka
      • scénář, vždy se něco vymyslí
    • 70%
      1
      0
      5. 8. 2018

      Za mne jednička lepší, ale ne o moc:). Tentokráte se dlouho čekalo na pokračování a hrálo se na jistotu, aby se investice vrátila, žádné experimetnty. Pan Úžasňák byl nejlepší, neboť měl nejblíže k lidem, chvilku se člověk držel v "realitě", ne jen gejzír nápadů, co všechno se ještě může stát. Krtek se na začátku ztratil a další padouši nastoupili rovnou bez velkých souvislostí, logických motivací...tedy když už něco není, tak to ještě jednou vygumovat. Nejvíc mně vadil marvelovský systém, že čím více hrdinů, tím lepší film. Tato úměra nemusí vždy platit.

      • v rámci dnešních animáků nadstandard
      • jednička zaujala více:)
    • 90%
      0
      0
      29. 7. 2018

      Vynikající scénář, charaktery a soud. Zůstal jsem u televize viset a sledoval, kam až může pravda zajít. Kdo je bez viny, ať hodí kamenem a až jim hodí, nechť se zeptá, jestli tím hodem někoho nezranil. Film skončil a stále přemýšlím o poslední půlhodince filmu. Mohlo to být ještě víc vyšperkované, ale tvorba těchto let byla příměnější, bez zbytečných dalších přídavků. Škoda jen, že to nezašlo ještě dál v porcování spravedlnosti.

    • 90%
      0
      0
      8. 7. 2018
      The OA (2016)

      Originální nápad, kde sem tam vázne lehce logika, jak ji hrdinka prezentovala na samém začátku, ale seriál mě pohltil a bavil. Vše připraveno určitě k druhé sérii, neboť mnoho bylo nevysloveno. Ideální formát, jak skloubit detektivní linku s myteriozní rovinou. Navíc píseň, myslím že z pátého dílu, "Majical Cloudz - Downtown" se na určitou dobou stala pro mne hitem. Jedna z nejsilnějších scén série.

    • 60%
      0
      0
      23. 6. 2018

      Pokud si chcete vyzkoušet prověřenou horskou dráhu a nezajímá vás moc, kam ten vláček jede a chcete jen prožitek adrenalinu bez odpočinku, pak Jurský svět: Zánik říše je to pravé. Na konečný jste zase na začátku. Nic zajímavého se nestalo. Všude byly jen velký zuby, který něco na poslední chvíli zachránily. Pro hrdiny jsou už střety s prehistorickým tvory stejně dobrodružné, jako když si mažete v poklidu chleba s máslem. Dokola, doblba, stále stejně. Herci hráli tentokráte opravdu jen schématický kompars. Chvílemi v legračním scénáři a s málo uvěřitelnými nápady. Na konci jasná dvoulinková příprava, o čem to bude příště.

      • nejlepší vtip filmu: zalezte si s děckem do postýlky, když všude kolem vás řádí "smrt"
      • 128 minut rychle uteče
      • co všechno by se ještě mohlo stát ...?
      • vztahy a charaktery lidských podstav
    • 90%
      1
      0
      30. 5. 2018
      Twin Peaks (2017)

      Jsou okamžiky, kdy je vám líto, že nějaký seriál skončí. Doufám, tedy, že ještě ne, protože tohle byl masakr největšího zrna. Drzost, překvapení, mysteriózní souvislosti a tak trochu i detektivka, Pokud vám nebude vadit, že pár věcí spolu nesouvisí, něco se někdy ztratí a dál nerozvíjí, pak se do toho ponořte, protože občas vám spadne brada, co se v následujícím obraze stane. Není to tak kompaktní a "obyčejné" jako první dvě série, ale na druhou stranu je poznat, že Lynch se chtěl více herecky prosadit a zároveň ukázal, že je mu vše jedno, co si asi myslí producent, divák, či jak plyne čas (delší záběry si pamatuji snad jen z filmu Smrt v Benátkách). Jeho Mulholland Drive, či Lost Highway je slabý odvar poslední série Twin Peaks:).

      • odvaha, nápady
      • "úplně" něco jiného než první dvě série:)
      • bylo mi líto, že série skončila:)
      • nekompaktnost, nedotažené dějové linky
      • chyběl mi ještě větší důraz na Coopera a původní postavy
    • 75%
      4
      0
      15. 3. 2018

      Pokud jste četli Piknik u cesty od Arkadije a Borise Strugackých, nebo viděli filmovou adaptaci Stalker od Andreje Tarkovského, pak je to docela dobrý návod k tomu, abyste si užili i konkrétnější, barvenější a dynamičtější Annihilation, i když konkrétní pro mnohé možná taky nebude:). Po filmu jsem byl lehce rozhozen (i díky zbytečné brutalitě v pár scénách), ale přemýšlím o této nenápadné invazi doteď. Může mít totiž jakoukoliv pozorovatelnou i nepozorovatelnou intenzitu, při připuštění faktu, že je jeden vesmír a žádný mimozemšťan.

      • koncepce a námět
      • unesl bych ještě více tajemna, než konkrétností, chybělo málo a mohlo to být mimořádný zážitek
    • 70%
      1
      0
      20. 2. 2018
      Vzteklina (2017)

      Nejsem příznivcem detektivek. Když už, tak mě baví mystický thriller The OA!, či True Detectiv. Vzteklina je ale prostě domácí kousek asi s omezenými finančními možnostmi. Je důmyslně napsaná a vystavěná tak, abyste měli chuť se dozvědět, co by se mohlo dít dál. Dobré recenze mě zaujaly, tak jsem si to dal. Škoda, že Šumava není mystická, tajemná, syrová, okleštěná od humoru, který mi tam často nepasoval, stejně jako některé postavy, resp. ztvárnění postav. Logika sem tam dostala nafrak, ale na domácí tvorbu je to pořád výjimečné dílko s propracovaným nápadem.

    • 70%
      2
      2
      21. 1. 2018

      Pokud máte rádi tvrdé a drsné filmy, nekorektní humor za hranou všeho, které se blíží poetikou Fargu (viděl jsem jen film a první sezónu, druhou jsem už vzdal po úvodní scéně) s nekompromisním násilím, a kdy policie hraje jen podivné figurky, které nenesou žádnou zodpovědnost, pak je to film pro vás. Já bych jej dříve hodnotil výše, ale je to na mě už moc. Mám raději jemnější linku a méně brutálních slov i krvavých úderů. Zásadním problém je, že se může stát prakticky cokoliv a nikdo nemá za nic zodpovědnost a vše se přechází slovy a domluvou, i když málem zabijte před zraky města i policistů člověka. To mě vykolejilo ze sledování filmu a už sem se nedokázal soustředit, že by to mohl být skutečný příběh. Přesto "dobrý" film, který má svou výpovědní, doufám že nadsazenou, hodnotu o dnešní době, že brutalita nemá konce, pokud se krmí dál a dál.

      • výborný scénář
      • špatný scénář...snad ten paradox chápete
    • 80%
      3
      1
      14. 1. 2018
      Coco (2017)

      Dojemné i lehce zábavné. Zase po delší době torchu jiný film, než ostatní animáky. Dobrý scénář v zajímavém prostředí, jasná struktura a odkaz na mexickou původní indiánskou kulturu, tzn. že myslíme na své předky a že život má i jiné hodnoty, podstatnější a hlubší. Spokojenost a normálně mě to na konci dojalo.

    • 80%
      0
      0
      27. 12. 2017
      Paterson (2016)

      Jim Jarmusch moc často nezklame. Nezklamal ani tentokráte, pokud chcete nasát atmosféru obyčejného života, životů někde poblíž NY, potkat Boha převlečeného za Japonce, naučit se odpouštět a pochopit, že jedinečnost nemusí být šířena světem, ale třeba jen osobním prožitkem a že Adam Driver nepotřebuje ke svému životu světelný meč ( to jediné mě svádělo vidět film jinak:) ).

      • ojedinělá poetika Jima Jarmusche, pocta Patersonu
      • prostě jsem se neoprostil od SW, čekal jsem, že ten autobus třeba odletí do vesmíru:)
    • 55%
      2
      1
      13. 12. 2017
      Kvarteto (2017)

      Asi dobrý záměr, asi dobrý nápad na další "samotáře", tentokráte z Olomouce, ale ne vždy se vše podaří na 100%. V Kvartetu není silný příběh (záměrně), nebo není rozklíčovaný. Kromě nulového děje tu hrají na pozadí jemné vztahové vazby a to je to jediné, kde se děj dostává zdánlivě dopředu. Ale mohlo to být hustější. O nikom nic nevíme, málo prostoru (snad kromě Báry Polákové). "Chcípácké" nehraní a nuda dominuje. Závěr jasně ukazuje, že i bez herců by to byl možná stejně dobrý film o bytové kultuře a architektuře Olomouce. Každým záběrem musí projet tramvaj a město musí prázdné. Neživot musí dominovat. Díra u Hanušovic od stejného režiséra byla pro mne lepší a výtvarnější, škoda že ve filmu nehraje sám Krobot. Zapadl by perfektně.

      • drzost natočit v tomto tempu scénář napsaný na dvou listech papíru, oceňuji, ale pak to mělo být ještě pomalejší (třeba Haneke a jeho skvělá pomalá Láska, jde to)
      • párty v muzeu, párty v hospodě ( nesmyslné tance na nesmyslných místech ) ...co mě zaujalo
    • 50%
      1
      0
      3. 12. 2017
      Chatrč (2016)

      Výborná, opravdu skvělá kniha, ale nikdy jsem si nedokázal představit, jak by mohla být dobře zfilmována. Proto se s doporučením zastavuji přesně v polovině a 100% doporučuji tištěnou verzi, která tolik nesvazuje a nabízí více volnosti, představivosti.

    • 50%
      1
      0
      19. 9. 2017

      Asi jsem nebyl naladěn, zmatek nad zmatek, šílenost na šílenost ( to mě nevadilo ),tlačilo se na pilu, ale nemělo to linku, která by držela pozornost, dobře vystavený děj. Spíše, co autora napadlo, to tam dal. Vysvětlování zdržovalo, proč někdo může, či nemůže ožít, na co si vzpomene a na co ne. Trochu mě to připomínalo Mars útočí, nevím proč, ale to byla šílená liga. Jednička byla lepší, ale nevylučuji, že i tento film si najde své fanoušky a dají mu více procent, než já, protože mě to násilí, souboje, řežby nebaví, když nepřekvapí svou výjimečností. Tady se opisovala jednička, ale přidalo se toho moc.

      • občas kvalitní šílené nápady
      • silná originální linka, která by držela pozornost, tempo
      • chyběla mi ta nostalgická Anglie, černý humor, džentlmenské souboje
    • 60%
      2
      0
      12. 9. 2017

      V první řadě mám pocit, že jsem se díval na hraný film, přestože se autoři ohánějí, že je to dokument. (Sám Daliborek si točí videa a baví se čímkoliv, možná i tímto filmem. Podle slov režiséra, po shlédnutí filmu, řekl Daliborek, že je to dobrá komedie, až na ten závěr...) Záměrný podvod je režisérovi blízký, nic méně vzniklo něco bizarního. Pravda je, že v tomto případě se jedná o jakousi neuchopitelnou hmotu připravených slov a náhodných scének. Kdyby to byl asi dokumnet, tak spousta " herců" by měla asi problém se zákonem, reklamnní autobus do Osvětimi by neexistoval...atd. Do poslední části filmu, když to začne být hustý, bohužel zasahuje režisér filmu...ale proč ne. Jeho věc. Navíc tlačí na spektákl za každou cenu, vše je to takové připravené.

      • nápad a další podvod, drzost
      • komedie, pokud by to bylo pravdivé ( za to hlavně plus )
      • herecké role a hranice, jak se na to mám dívat...
      • Daliborek přiznává v rozhovoru, že to vzal hlavně za dobré peníze, jako roli, bylo to prý hodně hrané, vymyšlené,....režisér tvrdí, že to byla rekonstrukce, ...kde je pravda?
    • 60%
      0
      0
      2. 9. 2017

      Stačilo málo a mohl to být skvělý film, třeba posílením jednoho žánru. Detektivka? Jenže toho bylo žánrově moc na dlouhou stopáž. Téma a nápad skvělý, herecké obsazení výborné, kromě občasné nedůsledně vybudované hysterie hl. představitelky. Zmatených lidí této doby je ve filmu více a to je dobře. Neúcta k přírodě, zvířatům z pohledu nejen pološílené babky byla dobře rekapitulována, někdy až příliš doslovně, ale když se přidal Krobot se svými brouky, bylo to fajn.

      • atmosféra, kamera, herci, téma
      • doslovnost a nevyjasnění dominantního žánru
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
    Sdílet tuto stránku:

    Partneři: