Petrson
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 80%
    0
    0
    18. 7. 2019
    Pozůstalí (2014)

    Mám za sebou první sezónu mysteriózního seriálu, který pitvá vztahy na malém městě, když vám zmizí kus rodiny před očima. Když píši zmizí, pak zmizí. Stejně jako po celém světě. Záhada, na kterou se lidé snaží zapomenout, vytěsnit ji ze své mysli. Zatím je to spíše seriál o smyslu existence, důležitosti či nedůležitosti rodiny, vztahů, našeho počínání, jak moc si všeho vážíme, jak moc se vážně bereme. Co je realita a co ne. Děj se nedá lehce popsat, epizody střídají epizody, vina střídá nevinu, reality nejsou ukotvené a celkem to šlape. Trocha Lynchovinky, trocha detektivky a chvílemi silné drama. Uvidíme, co dají další sezóny, jestli se vůbec něco vysvětlí.

  • 70%
    0
    0
    15. 7. 2019
    Thelma (2017)

    Na film jsem se dlouho podle traileru těšil, v kinech mi unikl a tak jsem ho našel až na aerovod.cz, kde se najdou dobrý"nezávislý" filmy. Kdyby bylo spoustu věcí jinak, mohl to být velmi zajímavý kousek. Ale je to tak, jak to je. Kdyby film skončil o pár minut dříve, nevadilo by mi to. Kdyby Thelma nezapalovala a pracovala jen s principem zmizení, nevadilo by mi to. Kdyby to nebylo postaveno téměř jen na lesbické lásce, nevadilo by mi to. Film má skvělý námět, základ, ale mnohé mu chybí, abych se třeba více dověděl, proč se to vše děje, alespoň v náznaku. Nic takového tam člověk nenajde, ani v celkem tolerantní rodině, kam nás režisér vede. Buď to mělo být ještě více obrazové otevřené dílo, aby si to představivost užila, nebo naopak to chtělo více konkrétností.

    • sociální mysteriózní výtvarné drama dívky z norského venkova, která by ráda byla sama za sebe
    • proč vždy ptáci, proč různé vlastnosti, nevysvětlený postoj k těm, kterým pomohla, nebo ublížila
  • 70%
    0
    0
    15. 7. 2019

    Tak pokud bych měl tento film s něčím srovnávat, tak by to byla určitě Roma od Alfonsa Cuaróna, i když výprava byla asi více než desetinová. Nuda udržovaného laciného floridského hotelu vás pohltí se vším všudy. Nepamatuji se na tak levné ubytování v USA, ani nevím, že se v takových hotelech trvale žije. Všichni hráli dokumentárně, přirozeně a skvěle. Po klasickém herectví ani stopy. Dobrá studie jedné sociální vrstvy. Rozvedených, nebo opuštěných matek. A samozřejmě jejich dětí, které to před kamerou zvládly úžasně.

    • dokumentární přirozenost, uvěřitelnost
    • absence alespoň jedné silnější linky v příběhu, nebo lepší vykreslení správce objektu, proč je takový jaký je (Dafoe)
  • 60%
    4
    3
    25. 4. 2019

    V prvé řadě nejsem žádným velkým fanouškem Avengers. Jen málo mě z toho nekonečného seriálu zaujalo (pokud ano, pak třeba Doctor Strange z roku 2016). Nevím ani, jestli jsem viděl všechny díly:). Je tu moc postav, které umí a mají všechno. Naopak některé postavy "nemají" nic a stejně umí všechno, nebo alespoň prochází dějem de facto bez zranění (Black Widow, Hawkeye). Dále "všemocná" postava Captain Marvel, která tu tentokráte je i není, by mohla vše vyřešit, ale nevyřešila. Cestování časem není vychytané, je zmatečné a nedomyšlené. Např. jak se v tom čase chovat vůči vlastním identitám? Captain Amerika získá i ztratí (?) vlastnosti, které mu nepřináleží, bez hlubšího vysvětlení. Mnoho psů zajícova smrt. Nejzajímavější (myšlenkově) postava Thanos měla dostat větší prostor k obhajobě svého záměru, i když by mě zajímalo z jaké pozice takto uvažuje, neboť pronáší věty z pozice Boha, tvůrce existence. Mám radost, že je tu pomyslný konec série, ale pochybuji, že je to konec. Takže už další díly jen na výslovné doporučení, i když chápu, že pro fanoušky to může být stále dobrý biják. Avengers: Infinity War byl zábavnější kousek, než Avengers: Endgame. Pro mě.

  • 90%
    0
    0
    18. 4. 2019
    matka! (2017)

    Biblická jízda, která bere dech. Princip, který nabízí nekonečný cyklus opakování se našich privátních dějin. Je vůbec možné z našeho zacyklení uniknout? Je to opravdu film, na který se lze připravit? Ke konci, v jeden okamžik jsem film zastavil a ptal se, jestli to chceme skutečně vidět až do konce, ale nezbývalo nic jiného, než to pustit dál. Masakr a epický oblouk ve vyprávění. Pro mě zážitek, který jde pod kůži principům naší existence, archetypání rozvrstvení rolí a velká jízda, jak představit základní hybné principy, jak personifikovat Matku i Otce.

  • 75%
    1
    0
    25. 3. 2019

    Klobouk dolů, ať je to jak chce, Krobot je borec, nejen jako herec, ale i jako filmový a televizní režisér. Docela mě zajímá literární předloha Divotvorný hrnec od Ondřeje Hübla, protože jsem si myslel, že si to dejvičáci ušili sami na sebe a hle, je to "převzaté". Zatím jsem viděl 4 díly a bavil jsem se dobře. Děkuji. Pro mě zatím výživná záležitost od všech zúčastněných, až na ten poslední s hrnci. Tam to šlo lehce dolů. Uvidíme, co dál.

  • 70%
    0
    0
    18. 3. 2019
    Pátrání (2018)

    Plus procenta zvláště kvůli formě a odvaze dát celý film přes technologie, sítě, neboť to skvěle odráží dnešní dobu, tak jak jí jako pozorovatel a do určité míry i jako uživatel vidím. Samotný příběh je postaven na principu překvapeni, což už jsem si užil v poslední době vicekráte (např."šokující" rozuzlení u filmů Contratiempo a El cuerpo) a stejně na to během filmu asi přijdete, kdo za tím vším stojí. Povrchně zpracováno, stejně jako "naše internetové" životy. Bez emocí, jen rychle krmit dalšími krátkými informacemi v co největším množství a přetlaku. Na začátku filmu zemře důležitá postava a je vám to jedno, jako vše ostatní. Rychle dál...zajímavé motto filmu, kdy život už vidíme jen přes mobily, notebooky...a hlavně aplikace a sítě.

    • forma, tempo, nápad
    • herecké výkony, napětí
  • 60%
    0
    0
    18. 3. 2019
    Upgrade (2018)

    Kvalitní "levné" akční sci-fi béčko, které operuje s výborným nápadem. Chybějící peníze jsou vidět. Vyskytuje se tu zbytečná brutalita, která nic nikam neposune. Vlastně lacinější převrácený Matrix, kde dějově chybí pár vysvětlivek a logických úvah. Krom jiného člověk ani neví, jestli je to daleká, daleká budoucnost, nebo současnost, což se dá vysvětlit malým rozpočtem (auta, stany ve městě, technika a technologie). Padouchova role nebyla pořádně rozklíčována, jen slovně a nedostatečně vysvětlena. Role policistky je přebytečná, předvídatelná, nebo se měla rozvinout. Nápad, kdy "malý" chip potřebuje tělo ke své existenci je zajímavý, ale tenhle film by si zasloužil prostě upgrade:). Nebo taky ne.

    • nápad, originální inovace "matrixových" pohybů
    • celkové zpracování, nevychytaný děj
  • 50%
    0
    0
    3. 2. 2019

    Kameramanské cvičení, kde se úplně zapomnělo na příběh, vysvětlení charakteru postav. Není to ani magický realismus, který by vás připoutal do křesla kina, nebo domácího kina. Rozhodně to není napínavý thriler. Pokud u filmu vydržíte do konce, nic zásadního se asi nedovíte, snad jen, že každý uprchlík touží po své svobodě a nadpřirozené schopnosti v tomto případě toho moc nezachrání ( co se týká sledování děje, napětí ). Vlastně by mě zajímalo vysvětlení, co tím kdo chtěl říci. Tak snad kdyby alespoň superhrdina odletěl na ten měsíc Jupitera a tam projevil svou definitivní touhu. Chvílemi navíc akčně přízemní.

    • kamera
    • postavy v příběhu a příběh sám
  • 75%
    0
    0
    2. 2. 2019

    Zase jednou po delší době dobře napsaný scénář, podobně jako u filmu https://www.kinobox.cz/film/374362-locke, který mě dostal ještě více. Tam jede Tom Hardy celou dobu v autě po dálnici a jen telefonuje. Fantazie u obou filmů funguje perfektně a celý film si promítáte tak, jako když čtete knížku. Chyběla mi větší katarze, těšil jsem se na vnitřní soud, pár minut navíc, silnější finále, neboť bylo našlápnuto. Paradoxně pro mě zbytečně moc brutality. Fungovalo by to i v malinko optimističtější rovině. Škoda, že ostatní figurky polistů hrají jen hluchý kompars, který by jistě v některých okamžicích reagoval jinak, stejně jako parťák (alespoň jedna věta, proč pro něj riskoval). Prostě chybělo pár detailů, ale jinak skvěle natočené "divadlo" na pětníku a za pětník. Pokud bych měl dopručit film o vině a nevině, pak https://www.kinobox.cz/film/254164-misto-na-vysluni. Nějak jsem si na ty výše uvedné filmy vzpomněl v souvislsti s tímto.

  • 60%
    1
    0
    28. 1. 2019

    Když jsou ve scénáři napsány intelektuální a hlubokomyslné dialogy založené na historických faktech, pak asi stačí skutečně jen park k rozjímaní. Kdyby to hrálo celou dobu z gramofonu nebo rádia v parku, vyšlo by to možná nastejno. Tím nechci říci, že Martin Huba, nebo Jan Budař to pojali špatně, tedy hůř než ten gramofon. Naopak. Navíc hezký park a důstojné kostýmy.

    • připomenutí historie slovem
    • vadil mně lehce "podlézavý" Čapek, kterému šlo převážně o vydání knihy a strach, že někdo jiný ještě píše jinou knihu...určitě tam bylo více, co nabídnout...ale z dramatu to bylo vše
  • 60%
    0
    0
    24. 1. 2019

    Tak jsem to dal, procenta dávám více méně z nostalgie k prvnímu dílu, ale že by mě něco chytlo uvnitř filmu, to se úplně říci nedá. Vlastně ani pořádně nevím, o co tam tentokráte šlo, čeho jsem se měl chytit, ani jsem se moc nesmál, nebavil jako u jedničky. Filmařsky je vše provedeno správně, herci hrají, ale chybí linka příběhu, nebo někdo, komu bych fandil z "dnes" už ztracených a často zlých existencí. Možná se vytratila naděje, že se někdo z nich z toho vymotá, nebo stane něco podstatnějšího než jsou stálé odkazy na jedničku a titulkové, obrazové efekty.

  • 75%
    1
    0
    20. 1. 2019
    Roma (2018)

    Kameramanské autorské surové černobílé cvičení, v tomto ohledu na jedničku podtrženou, kdy panoramatické celky vyjadřují mnohé. Subjektivní sociální drama (Cuaronovo dětství?), které nekompromisně odhaluje běžné všední dny v Mexiku sedmdesátých let. "Mešikas" versus "španělští okupanti", ženy versus muži a chudoba versus bohatství. Vše jasně a poměrně černobíle nastíněno, ale v politicky nepřehledném filmovém Mexiku (ideály, demonstrace, pochody). Obrazové exhibice jednotlivých scén dominují nad několika dialogy v téměř bezeslovném filmu. Pocta dané době, tedy kinnematografii 60. a začátku 70. let, pomalé obrazové tempo ve stylu filmů Smrt v Benátkách, Evangelium sv. Matouše, či novější Bílé stuhy... P.S. Tohle je film pro velká plátna, "bohužel" jsem ho viděl na Netflixu v TV, ne v kině.

    • kamera, výprava, (ne)herecké výkony
    • odkaz na Gravitaci, autorův dětský sen
    • 65%
      0
      0
      8. 1. 2019
      Tělo (2012)

      Viděl jsem dvě inteligentní kriminálky, na které napíši velmi stejné hodnocení, neboť je napsal ten samý scénárista a to Oriol Paulo. Což jsem zjistil až po shlédnutí filmů a hned jsem šel do titulků, kdo za tím stojí. Jako by nebyl nasycen jednou dobrým nápadem a hned ho proto prodal dvakrát ve filmech Contratiempo a El cuerpo. Stejné, dobré, ale jen s malou obměnou. Systém obou děl je, jak přechytračit diváka při použití jedné osnovy. Za shlédnutí to při nějakém dlouhém večeru asi stojí, ale kromě detektivky to nemělo větší přesah, což mi chybělo. Píši na oba filmy to samé, protože se cítím lehce podveden:). Dva rozdílné zákusky, ze dvou obchodů, bohužel na stejném korpusu a oba chutnají velmi podobně. Ale nakonec proč ne, vtáhne vás to a pobaví, kam až může zajít pomsta (a v každém filmu je vždy jedna postava za hranou uvěřitelnosti, nebo není vystavěná tak, abych tomu uvěřil, že to dá, že na to má...). Contratiempo bylo výživnější.

      • námět, originální detektivní scénář
      • hranice, co ještě vymyslím, abych něco vymyslel a překvapil možná diváka za každou cenu, stačilo ubrat a zvěrohodnit pár situací
    • 70%
      0
      0
      8. 1. 2019

      Viděl jsem dvě inteligentní kriminálky, na které napíši velmi stejné hodnocení, neboť je napsal ten samý scénárista a to Oriol Paulo. Což jsem zjistil až po shlédnutí filmů a hned jsem šel do titulků, kdo za tím stojí. Jako by nebyl nasycen jednou dobrým nápadem a hned ho proto prodal dvakrát ve filmech Contratiempo a El cuerpo. Stejné, dobré, ale jen s malou obměnou. Systém obou děl je, jak přechytračit diváka při použití jedné osnovy. Za shlédnutí to při nějakém dlouhém večeru asi stojí, ale kromě detektivky to nemělo větší přesah, což mi chybělo. Píši na oba filmy to samé, protože se cítím lehce podveden:). Dva rozdílné zákusky, ze dvou obchodů, bohužel na stejném korpusu a oba chutnají velmi podobně. Ale nakonec proč ne, vtáhne vás to a pobaví, kam až může zajít pomsta (a v každém filmu je vždy jedna postava za hranou uvěřitelnosti, nebo není vystavěná tak, abych tomu uvěřil, že to dá, že na to má...). Contratiempo bylo výživnější.

      • námět, originální detektivní scénář
      • hranice, co ještě vymyslím, abych něco vymyslel a překvapil možná diváka za každou cenu, stačilo ubrat a zvěrohodnit pár situací
    • 65%
      0
      0
      8. 1. 2019

      Tenhle film má podle imdb v žánrech "comedy", ale ani jednou jsem se nezasmál. Asi omyl. Nevím čemu, ale dobrý námět (!), z kterého se dalo vytěžit zásadně více, jakoby se autor bál jít do hraničních situací, které se jednoznačně nabízely. Bylo by asi fajn si pohrát více s hranicí hororu, toho "příjemného", ala Hitchcock, tedy strachu, na který si reálně můžete sáhnout, který vzrušuje a nešokuje systémem "lekl jsem se, nebo fuj...". Více psychologie, napětí, by filmu slušelo, zejména v případě hlavního mužského hrdiny. Ten vyšuměl a jeho pochody jsem nechápal, vlastně jen postava, aby se vše mohlo dít. Škoda, mohl to být ještě lepší kousek opřený o reálné zápletky.

      • námět a základní zápletka
      • napětí vzhledem k dobrému námětu, stavbě příběhu
    • 90%
      2
      0
      3. 1. 2019

      Vlastně jsem se toho filmu "bál" a dlouho odkládal, že to bude kýčovitý klasický příběh nešťastné bytosti, která bojuje s okolím, svým osudem. A ono to dokonce tak bylo, jenže...mě to vtáhlo do děje, byl jsem mile překvapen srovnáváním s příběhy ostatních hrdinů filmu. Přes sentimentálnost a kýčovitost to skvěle fungovalo a dojímalo. Bylo to téměř černobílé a vystavěno tak, že i když člověk věděl dopředu někdy pointu, přijal to. Prostě pozitivní film a skvěle odvyprávěný na více ústředních postavách. Knižní předloha byla asi jistotou laskavého přístupu.

      • pozitivní přistup k životu, námět, scénář, herci...
      • postřehy jedné postavy doplňují jiné postavy svým pohledem na tu samou věc
      • některé situace to chtělo dotáhnout, nebo byly příliš "americké"
    • 50%
      0
      0
      26. 12. 2018

      Dovolím si dát 50% za pokus a námět o jeden prodloužený díl Black Mirror/ Černé zrcadlo. Pokud by autoři nakoukali pár dílů, nemíchali asi nechtěně tolik komedii s dramatem, pak by z toho mohl být do 60 minut celkem povedený kousek do tohoto seriálu. Bohužel logika a uvěřitelnost bourá celý film. Po pár minutách tomu přestanete věřit (samotvořící se hrníčky), že je to vše někde na Slovensku (nebo kdekoliv) možné, třeba že dvě tramvaje vychytají jízdu městem, připraví se na mostě a pak "zaútočí".

      • kamera, jednotlivé pasáže
      • celek a některé postavy
    • 60%
      3
      0
      17. 12. 2018
      Aquaman (2018)

      Trochu James Bond (honičky po střechách a technologie v rukou lidí), trochu romantiky jako v Mamma mia (pobřežní kouzelná vesnička), trochu Piráti z Karibiku (lodička na moři útok potvor), trochu Spider Man (Dafoe mi nějak moc připomínal roli Green Goblin / Norman Osborn ), trochu DC a taky trochu Marvel ( bratrský svár Loki a Thor:) ). Jako by DC rozebralo vše, co lidí baví a namíchalo to celkem šikovně dohromady, i když podle stále stejného receptu. Kočička s Pejskem ten dort uvařili celkem obstojně v rámci žánru a komiksových pravidel.

      • výpravné, Dolph Lundgren:), zapojení bájné Atlantidy, nový rozměr: podmořský svět
      • stále stejné a dokolečka, jako všechny komiksové filmy
    • 65%
      0
      0
      4. 12. 2018

      Film drží nad vodou "podle skutečných událostí". Velmi podobné filmu Vše je ztraceno a některé momenty jsou tak trochu jako z filmu Gravitace, či Pí a jeho život (to se dá pochopit po shlédnutí). Nic nového, ale dokoukáte se zájmem do konce, neboť variant, jak to může dopadnout je více, i když to trochu omezuje právě podtitulek "podle skutečný událostí", takže něco tušíte...

      • styl vyprávění, "obyčejná" atmosféra
      • překvapivě více romantický film, než drama na moři (Dokonalá bouře), což je sice mínus, člověk by chtěl víc, ale na druhou stranu to film hází více do vztahových záležitostí, takže možná jen malé mínus
    • 60%
      3
      0
      26. 11. 2018
      Creed II (2018)

      V prvé řadě moc "nechápu", jak jsem se na ten film dostal, ale stalo se (vtáhla mě partička). Rocky je vlastně nekonečný seriál a jednou až Sylvestr nebude, tak může "vesele" pokračovat dále. Vždy se stane to samé, jako v jakémkoliv sportu, jednou vyhraješ, pak prohraješ, aby to bylo zajímavější a přimícháš do toho těžký osud hrdinů. V tomto případě ještě politiku. Řemeslně dobře natočeno. Dostat jen jednu filmovou boxerskou ránu, tak asi neexistuji:). Nejlepší výpověď o filmu zpívá Tessa Thompson. Něco ve smyslu, že boxu nerozumí, nechápe ho, ale nese to dolary.

      • řemeslo
      • Victor Drago a jeho otec nejsou černobíle vykresleni
      • stále dokolečka, doblba
      • nechápu proč se lidi mlátí a mají z toho radost, jeden z podivných sportů
    • Stručně řečeno, ten film nemá tah na branku, scénář nás zavádí k postavám, ke kterým nemám vztah. Prostě hodně nápadů, zvratů, kouzel (pořad nějaké triky, i když už nejsou potřeba). Vlastně jsem nevěděl, co mám sledovat, tak jsem se bavil, jak hraji komparsisté a co dělají. Jedna silná dějová linka by pomohla, než se po skončení filmu ptát zasvěcených, kdo kdo byl. Třeba kdyby se to čistě točilo jenom kolem hitlerovsky laděné postavy Grindelwalda, proč a jak se v něm mísí dobro i zlo, mohl to být nářez. Jenže není.

      • profesně zvládnutý film (FX, lokace, kostýmy, výprava, hudba...)
      • scénář a pro mě nevyjasněné postavy
    • 65%
      4
      2
      13. 11. 2018

      Jakoby reklamní film na objednávku, vše tak trochu uklizené, zdánlivě nekonfliktní. Každou scénu mohli členové Queen prý vetovat. Tomu odpovídá zážitek z nezákulisí Queen a zároveň sled úžasných písniček. Kdysi jsem četl živopis Fredieho a musím přiznat, že to byla dobrodružnější jízda. Škoda, že ho nehrál Sacha Baron Cohen, ten ale u Queen neprošel. Vzpomínkové, dojemné a dobře ošéfované, aby vyniklo to pozitivní a přiznalo se nezbytné.

      • písně, herecká věrohodnost postav
      • schématická epizodová skládanka, scénář
    • 70%
      1
      0
      22. 10. 2018
      Tina a Vore (2018)

      Legendy o severských bytostech dostanou v reálném současném světě jiný rozměr. Když si člověk přečte vše možné o těchto stvořeních, tak zjistí, že scenárista všechny tyto prvky jednoduše zasadil do současné reality a z toho těží. Pak vznikne skutečně možná 10% thrilleru, 40% prazvláštní romantiky a zbytek, tedy 50%, je fantasy postavená na mysteriózních základech vzpoury nejen proti lidem. Zvláštní film, ale pro Švédy asi více uchopitelná mytologie. Pokud o ní nic nevíte, pak se nestačíte divit, jak tento festivalový surový film vás bude překvapovat.

      • masky, herecké výkony, nekomfortní...
      • 65%
        1
        0
        16. 9. 2018
        Hastrman (2018)

        Kráska a zvíře s jiným koncem? Kdyby to bylo žánrově čisté, mělo to větší rozpočet, či odvážnější styl, mohl to být jeden z výraznějších českých filmů posledních let. Komické situace mi tam neseděly, stejně jako některé vedlejší postavy a folklorní zpěvy, kterých tam bylo ve skanzenu už moc, ale režijní debut po šedesátce každopádně určitě nadstandardní. Kdyby šly postavy hastrmana, faráře a dívky více do hloubky a byl by to třeba mysteriózní psychologický horor, byla by to asi pecka, ale je to tak, jak to je. Proč ne :). Takhle to Ondřej Havelka viděl a mě by zajímalo, co by tomu řekl člověk neznalý vodníků.

        • námět a vyznění filmu
        • zpracování a dotažení postav, dialogů
      • 60%
        1
        0
        6. 9. 2018

        Rodinný film od režiséra Omerzu mi přišel malinko zdařilejší. Na "krátkých" 85 minut je zde poměrně málo zápletek, které nikam neústí a v očekávání, že "všechno bude" toho tolik zase není, i když začátek filmu vypadal slibně. Vlastně to bylo zralé na hodinovou povídku. Kdo má rád beznadějné české příběhy a hrdiny (Poupata, Štěstí, Pustinu), tak si film užije, i když filmy v závorce hodnotím výš. V rámci českého filmu roku 2018 lehký nadstandard.

        • poetika, vše je špatně, pokud je to přednost
        • výborná pasáž kolem dědy
        • nevyjasněná role policistky, policisty i ostatních rolí, ale to byl asi záměr
      • 60%
        1
        0
        1. 9. 2018

        Autobiografie se vždy cení, když má člověk odvahu popsat svůj vlastní stav, kterým se normálně lidé příliš nechlubí.

        • Švehlík, Malý, Dušek...
        • Příliš plošně popisné a málo do hloubky u tak hraniční látky
      • 55%
        0
        0
        10. 8. 2018

        Pro pobavení, pro zasmání, pro nezranitelnost. Nejen Cruize je asi komiksový hrdina, který přežije úplně vše, ale takových filmů je více. Tady je Tom prostě opět absolutně nezranitelný Úžasňák. Prakticky jedete 147 minut na motorce, v autě, nebo letíte helikoptérou. Případně přespurtujete finišmenským způsobem Londýn bez problémů. Zbytek je o karate a jiných bojových umění. No a samozřejmě kdokoliv může být díky maskám kdokoliv. Myslím, že Hunt patří definitivně mezi Avengers, který si to tentokráte rozdává se Supermanem. Doslova a do písmene.

        • akce a absulutní nadsázka
        • scénář, vždy se něco vymyslí
      • 70%
        1
        0
        5. 8. 2018

        Za mne jednička lepší, ale ne o moc:). Tentokráte se dlouho čekalo na pokračování a hrálo se na jistotu, aby se investice vrátila, žádné experimetnty. Pan Úžasňák byl nejlepší, neboť měl nejblíže k lidem, chvilku se člověk držel v "realitě", ne jen gejzír nápadů, co všechno se ještě může stát. Krtek se na začátku ztratil a další padouši nastoupili rovnou bez velkých souvislostí, logických motivací...tedy když už něco není, tak to ještě jednou vygumovat. Nejvíc mně vadil marvelovský systém, že čím více hrdinů, tím lepší film. Tato úměra nemusí vždy platit.

        • v rámci dnešních animáků nadstandard
        • jednička zaujala více:)
      • 90%
        0
        0
        29. 7. 2018

        Vynikající scénář, charaktery a soud. Zůstal jsem u televize viset a sledoval, kam až může pravda zajít. Kdo je bez viny, ať hodí kamenem a až jim hodí, nechť se zeptá, jestli tím hodem někoho nezranil. Film skončil a stále přemýšlím o poslední půlhodince filmu. Mohlo to být ještě víc vyšperkované, ale tvorba těchto let byla příměnější, bez zbytečných dalších přídavků. Škoda jen, že to nezašlo ještě dál v porcování spravedlnosti.

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
      Sdílet tuto stránku:

      Partneři: