Sheldon
Komentáře

prvni predchozi 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 dalsi posledni
  • 75%
    3
    0
    21. 6. 2018

    Jurský svět: Zánik říše nemá expozici, kterou trpěl první díl. Od začátku jede poctivou dobrodružnou jízdu po zajímavých charakterech s jasně černobílou motivací. Vše se děje v rámci žánru dobrodružného žánru, silně připomíná Ztracený svět a oproti výrazně popcornovější jedničce je dvojka mnohem děsivější s hodně vytříbenými děsivými nápady. Režisér tentokrát objektivně více straní pravěkým tvorům a lidští herci jdou do pozadí. Bohužel opět nefunguje chemie mezi Prattem a Howard. Nevím, koho napadlo tuhle dvojku obsadit již podruhé za sebou. Každý sám za sebe je ovšem zábavný a naštěstí těch společných scén nemají tolik. Z bardů nezklamou Jeff Goldblum, James Cromwell, Ted Levine a velmi příjemným překvapením je malá Isabella Sermon, o které určitě ještě uslyšíme. 3D verze je v podstatě zbytečná.

  • 60%
    0
    0
    18. 6. 2018

    Obstojná divadelní hra, která ale bez přítomnosti herců nemá ani zdaleka takový tah na bránu, jak by se na trio Pacino, MIrren, Mamet slušelo. Inspirace skutečností moc nefunguje, takhle se to určitě nestalo. Bohužel je to nuda, škoda, že to musím takto říct, ale je to tak.

  • 85%
    0
    0
    18. 6. 2018
    Tom Horn (1980)

    Poslední film Stevea McQueena a nedoceněný žánrový klenot. Antiwestern jako vyšitý se sympatickým hrdinou, který není úplně klaďas, ale rozhodně to není takový padouch, aby skončil, jak skončil. Demytizace západu ještě před Nesmiřitelnými doplácí na pomalejší tempo a kdyby na režisérské sesli seděl Eastwood mohla to být hodně velká klasika. I tak doporučuji.

  • 60%
    1
    0
    18. 6. 2018

    Jak trefně poznamenal kamarád, jestli nám Slováci po tomhle nevyhlásí válku, tak už po ničem. Neskutečně ujetá komedie, která je skutečně jen pro ženy, občas pobaví, ale takovým tím způsobem, kdy se každý uchechtne a řekne něco jako ty vole. Klára Issová je dobrá, řada vtipů záměrně over the top a Renč chvílemi objektivně vykrádá Trošku v dobách, kdy ještě točil filmy. Díky rychlému střihu, rytmické hudbě a několika skvostným epizodkám jsem to ale dokoukal. To ale neznamená, že jsem to pochopil a vím o čem to bylo.

  • 85%
    1
    0
    18. 6. 2018
    Dukla 61 (2018)

    Ukázka toho, co všechno je na komunismu špatně, jak lidi rudochy nezajímají a normy, frčky a navoněný prd mají větší váhu, než lidský život. K havířům chovám odpor, jejich arogance podpořená zparchantělým minulým režimem mi velmi vadí, tak se Ondříčkovi podařilo zachytit zajímavé charaktery a vnést do nich trochu citu, který ve scénáři trošku chyběl. Závěrečné obrazy mě pak po sledování celého filmu silně rozladily. Po většinu filmového času ovšem tahle dvoudílná adaptace slušně funguje a ČT dala na chvíli zapomenout na nedělní průšvih s Blaníkem.

  • 80%
    1
    0
    13. 6. 2018

    Tenhle film není duchařina, stejně jako ghost stories neznamenají duchařské příběhy. Každopádně britská velice příjemná děsivá komorní podívaná s výbornými herci, občasnými zasmáními a citacemi Raimiho, Schumachera nebo Shyamalana. A rozhodně přidávám body za Nymana a zejména Freemana!

  • 85%
    3
    0
    5. 6. 2018

    Tak v čem tkví důvod, že Solo u diváků neboduje? Inu, těžko říct, protože ten film je z nových Star Wars objektivně nejlépe natočený. Howard dokáže dávkovat akci, ostatně film stříhal geniální Pietro Scalia, romantiku a humor s profesionální zručností, uspokojí fanoušky série a vše vypadá naprosto fantasticky. Herci jsou solidní, všichni chápou v čem hrají, nedočkáte se žádných osudových momentů a když dojde k finálnímu zvratu o kterém diváci horečně diskutují, je to nečekané, ale přitom vlastně naprosto logické.
    Otázka tedy zní, může postava Han Sola fungovat bez Harrisona Forda? A jaký je Alden Ehrenreich? Za mě Solo fungovat takto rozhodně může a Alden Ehrenreich je moc fajn. Za mě tedy, pokud vůbec víte, že se tento film hraje v kinech a máte rádi Star Wars, tak na něj klidně vyražte. Žádný propadák to není.

  • 80%
    0
    0
    21. 5. 2018

    Pokud odmyslíme skutečnost, že zápletka silně kopíruje legendárního Scorseseho Taxikáře a režisérka se zaměřuje na tělo hlavní hrdiny, stejně jako v kultovní pecce, zůstane nám hodně zajímavá artová záležitost, která mě zaujala mnohem víc, než explicitní úchylárny Nicolase Windinga Refna, jenž mi při sledování rozhodně vytanul na mysli. Děj je hodně předvídatelný, věděl jsem od začátku kudy se to bude vyvíjet i kdo přežije do závěrečných titulků a kdo naopak skončí na lafetě. Každopádně za vidění to stojí.

  • 85%
    0
    0
    21. 5. 2018

    Netypické, netradiční, heretické, ale rozhodně zajímavé a ve svém důsledku zdaleka ne tak pobuřující, jak ve své době psali novináři. Zamyšlení nad tím jaké to mohlo být, kdyby Ježíš nebyl ukřižován a jaké motivy měl vlastně Jidáš je rozhhodně zajímavé. V žádném případě bych tento film neřadil do filmů o Kristovi, ale je to zajímavá podívaná s dobrými herci, solidní hudbou a invenčním pohledem. Pár věcí mi ale úplně nedošlo. Každopádně Scorseseho režie je velmi sebejistá.

  • 80%
    0
    0
    21. 5. 2018

    Předně tohle bych rozhodně neoznačil za komedii. Winterovy povídky jsem bohužel nečetl, ačkoli od Wintera jsem toho přečetl jinak dost a rozhodně ho uznávám. Příběh Nezbedného bakaláře má silný sociální podtón, vypráví o životě, často s nadhledem, ale film s explicitními scénami pokusu o znásilnění nebo umírání malého chlapce na náladě rozhodně nepřidají a rozhodně to není žádná veselá barrandovská komedie jako za války. Vávra to ale natočil fantasticky, výprava je skvělá a herci prvotřídní. Za mě tedy ano. Mimochodem ve své doby byl film naprostý propadák.

  • 80%
    0
    0
    8. 5. 2018

    Jestli Krasinski pušle puget a část svého honoráře Spielbergovi, Scottovi, Cameronovi a Shyamalanovi, tak by mohl odčinit skutečnost, že nejlepší části svého filmu tak trošku okopíroval. Ale člověk mu odpustí, protože k tomu přistupoval zodpovědně, hlavní dětská herečka je skutečně neslyšící, jeho manželka Emily Blunt si to pěkně dává a tento bezdějový film sestávající se z několika napínavých sekvencí je dobrou podívanou. Jsem zvědavý s čím vyrukuje příště.

  • 85%
    0
    0
    8. 5. 2018

    Ota Hofman ve své tvůrčí skupině dával vždy přednost látkám, které nebyly prvoplánové. To je ostatně i příklad tohoto dětského snímku, jenž je důkazem toho, že silný dětský představitel, tentokrát dívka ve skvělém podání Michaely Kudláčkové dokáže proplout nástrahami loupeživých pasovských rytířů. Škoda té magické linky, která se musela díky bolševikům změnit. Profesionálně slušně natočené, skvěle zahrané a finále nemá chybu. Kvalitní film.

  • 90%
    1
    0
    6. 5. 2018
    Fantomas (1964)

    Jean Marais byl velká hvězda a zcela jistě se obával, že ho nová megastar Funés přehraje a skutečně tomu tak bylo, což Marais nesl velmi nelibě a nikterak se netajil, že další dva díly vysokorozpočtového francouzského blockbusteru dělá hlavně pro peníze. Jenže i přes nevraživost na place se tohle zkrátka povedlo a je to právem naprostá klasika!

  • 100%
    0
    0
    6. 5. 2018

    Bože, tohle je taková legrace. Funés po čtrnácti letech přištipkaření dostal hlavní roli a využil jí dokonale. Skvělé barvy, nádherná lokace Saint Tropez a nesmrtelné hlášky:,,Sem se mi dívej!" Dodnes se jim Francouzi smějí a nejen oni. Díky dokonalému dabingu Františka Filipovského, skutečně nesmrtelná klasika!

  • 80%
    0
    0
    6. 5. 2018

    Špičkový dobrodružný snímek s úžasným Jeanem Maraisem, který fascinuje skvělou výpravou, dechberoucími šermířskými souboji, humorem a svižnou akcí. Divák může jen zírat na francouzské zámky, nádherné šaty i práci se zvířaty. Celé je to velmi kultivované, zábavné a neurážející.

  • 55%
    0
    0
    6. 5. 2018

    Auva, tak tohle se nepovedlo. Film, který se totálně míjí se svými hrdiny. Herci se velmi těžko rozpoznávají, celé je to strašně zmatené a ačkoli nejsem žádný fyzik, tak takhle to vážně nejde. George Clooney je trestuhodně nevyužit, stejně jako Hugh Laurie. Je to drahý Hollywood, triky jsou špičkové, ale někdo to podle mě celé přestříhal. Promarněná šance.

  • 60%
    0
    0
    6. 5. 2018

    Kdyby se to natočilo dnes a podle stejného scénáře, americká kritika by hýkala blahem, jak neskutečně pokrokový a moderní film to je. A ono to má své plusy ve výpovědi, aler má to i své minusy, protože komika tu úplně nefunguje a ustupuje dramatičtější lince filmu. Co je ovšem výborné, tak je herecké obsazení.

  • 80%
    0
    0
    6. 5. 2018

    Hodně zvláštní film, kde je vidět, že se tchajwanský režisér rozhodl inspirovat Bollywoodem a vlastně mu to docela vyšlo. Scénář je nepochopitelný. Úvod slibuje něco, co nedokáže naplnit a závěrečná půlhodina stavící předchozí děj do jiného světla je úplně mimo mísu. Co se ovšem povedlo je výtvarná stránka a Lee zde prokázal, že dokáže dobře točit i se slabším scénářem. Zajímavé a dost osobité.

  • 80%
    0
    0
    13. 4. 2018

    Brutální a depresivní gangsterka, kde se za milosrdenství platí prořízlým hrdlem nebo bejzbolkou do ksichtu. Geniální herci ve svých začátcích Penn, Harris a Oldman jsou úžasní a Robin Wright jsem vůbec nepoznal, ale moc jí to tu sluší. Natočené je to skvěle, ale zábava to rozhodně není.

  • 75%
    0
    0
    13. 4. 2018

    Na DVD to vyšlo jako Kráska z Mississippi. Zábavná komedie plná zvratů, která snese srovnání s českými komediemi Eva tropí hlouposti nebo Kristiánem. Příběh sympatické kotrmelíny, která úplně neví, co chce, ale nedá pokoj dokud to nedostane je hodně zábavný a Marlene Dietrich neskutečně baví.

  • 75%
    0
    0
    13. 4. 2018

    Konverzační komedie s řadou zajímavých nápadů a Diane Keaton, která vlastně v amerických filmech hraje pořád tuto slavnou roli. Woody Allen je zábavný a ve své době to muselo být opravdu osvěžující. Je ale pravda, že dnes by to bylo spíš na solidní telku a myslím, že autoři Sexu ve městě by měli vyplácet Allenovi tantiémy do konce života.

  • 80%
    0
    0
    13. 4. 2018
    Taking Off (1971)

    Po úspěších filmů Easy Rider a podobných laciných snímků, které vydělaly jmění uvolnilo studio Universal milion dolarů také Miloši Formanovi, který obsadil Bucka Henryho, jinak výborného scenáristu do hlavní role filmu, jenž se naprosto vymyká studiové produkci v Hollywoodu vůbec. Formanův rukopis je jasný od prvního záběru, chápu, že na natáčení musela být i legrace a ten film vůbec není špatný, naopak. Pokud mám srovnat třeba se Sugarlandským expresem od Spielberga, tak tohle mě bavilo víc.

  • 75%
    0
    0
    2. 4. 2018

    Spielbergův film z doby, kdy na filmového režiséra teprve aspiroval a z doby, kdy režíroval jako hostující režisér různé kriminální show. Chápu, že se chtěl vymanit, chápu, že zvolil netradiční příběh i jeho vyprávění a upřímně mě hodně překvapil, že se toho zhostil zrovna takhle, protože v pozdější kariéře nikdy nic podobného nenatočil. Geniální to není, zajímavé to je určitě a možná, kdyby to udělal kdokoli jiný, tak bych asi nebyl tak přísný. Nevím. OK film, ale až tak mě to nechytlo.

  • 85%
    0
    0
    2. 4. 2018

    tenhle film to je husarský kousek. Obrovské množství lokací, filmaři skutečně objeli lán světa a také se povedlo angažovat takových slavných tváří jen do jediného záběru nebo jednoho natáčecího dne - Marlene Dietrich, Frank Sinatra, Shirley McLaine, Peter Lorre a mnoho a mnoho dalších. Dohromady je to slušné, je tam spousta gagů a čiší z toho velká energie. pro lidi, co mají rádi film naprostá povinnost.

  • 90%
    1
    2
    1. 4. 2018

    Knihu neznám a určitě bych jí nečetl a stejně tak mě příšerně vytáčel trailer. Ovšem samotný film, to je věc úplně jiná. Expozice mě tedy poněkud vyděsila, počínaje profláklou a pitomou úvodní písničkou a čekal jsem, kam se to bude vyvíjet. Nakonec jsem se ale hodně dobře bavil. Poznával jsem tam, řadu svých oblíbených filmů, hodně narážek jsem ale nepochopil a nikterak mě to netrápí. Hledat je nebudu. Celý ten barevný bordel funguje díky Spielbergově režii a dobře vybranému castingu, zejména u mladých neokoukaných herců. Tye Sheridan je opět výborný a z tohoto kluka nám roste velká hvězda. Alan Silvestri sice vybral nějakou muziku, ale když jde do orchestru, tak klobouk dolů. Bezva únikový film.

  • 75%
    0
    0
    30. 3. 2018
    Pittsburgh (1942)

    Slušný film, kde Marlene Dietrich předvádí solidní výkon. John Wayne zde zatím ještě šlape do pedálů, ale já toho chlapa nikdy moc nemusel. V kovbojském ho zde neuvidíte, což může být dobrý důvod pro sledování. Je to v podstatě motivační film, agitka a přitom milostný trojúhleník s docela zajímavě rozehranými kartami. Nebylo to tak strašné, jak říkala Marlene Dietrich ve svých pamětech.

  • 85%
    0
    0
    30. 3. 2018

    Jako katolík a historik umění jsem se těšil na další zpracování novozákonního tématu a velmi mě přesvědčil režisér Garth Davis, který natočil úžasný snímek Lion. A tímto filmem mi potvrdil, že není one hit wonder, ale velmi zajímavý vypravěč. Vybral si herce, které mám rád a jsou mi sympatičtí - Rooney Mara, Joaquin Phoenix a Chiwetel Ejiowor z těch hlavních, ale je tam i řada francouzských herců v rolích vedlejších. Oproti Gibsonovým Pašijím je tento film přeci jen ve zcela jiném žánru. Na filmu se mi opravdu líbila atmosféra, žádné laciné senzace, (viditelné) triky nebo falešná mystika. Tenhle film obsahuje klíčové scény, které z dobře známého příběhu očekáváte, ale přidává tam další a i přes novátorskou interpretaci nikdy nesklouzává k laciné senzaci ála Šifra mistra Leonarda, která tento příběh převyprávěla thrillerovým, ale přitom hodně bajkařským způsobem.
    Jsem velmi zvědav, kam se Davis bude ubírat příště, ale peněz za lístek rozhodně nelituji.

  • 80%
    0
    0
    28. 3. 2018
    Let (2012)

    Vzhledem k tomu, že jsem tušil, co to je za film, tak jsem nečekal druhé Apollo 13, jak by se mohlo zdát podle traileru. Tohle je velmi ostrý snímek na téma alkoholismu, ohýbání reality a chlapské cti. Denzel Washington je výborně obsazen a dodává roli potřebnou hloubku. Solidní biják.

  • 80%
    0
    0
    28. 3. 2018
    Soudce (2014)

    tenhle film dává vzpomenout, že americká kinematografie není jenom Iron Man, Spider Man a jiný pošahaný man, ale také Jako zabít ptáčka, Verdikt a Na zlatém jezeře. Spojení Downey - Duvall funguje velmi dobře a i další herci jako D´Onofrio nebo Thornton mají co říct. Takhle, ne že bychom tenhle příběh už párkrát neviděli, ale scenárista neshazuje divákovu inteligenci a vše vede nehollywoodsky ke zdárnému konci. Kvalitní áčko.

  • 75%
    1
    0
    18. 3. 2018

    Film nesoucí znaky doby svého vzniku, není úplně typický snímek tuzemské provenience, ale na druhou stranu naše filmy z šedesátých let byly vývozní artikl a právě tento Moskalykův film byl velký mezinárodní úspěch. je to smutný příběh s řadou osudových momentů, který zobrazuje mládí dívky, jež se už od malička potkává s příšerným osudem. Velmi potěší herci jako Höger a Záhorský v netypických rolích. Hlavní hrdinka je krásná, ale chápu, že ne každému její výkon sedne. Zajímavý film.

prvni predchozi 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 dalsi posledni

OMůj oblíbený uživatel

1 ×
Sdílet tuto stránku: 

Poslední aktivita

Sdílet tuto stránku:

Partneři: