Sheldon
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 0
    0
    14. 2. 2016

    Těšil jsem se a dočkal jsem se. I kritikou strhaný první díl je prostě skvělý a dokáže zaujmout. Stejně jako další díly, mezi kterými jsou všechny motivy, které máme rádi. Třetí epizoda je pak tak nehorázná sranda, že i ti největší škarohlídi musí uznat, že tohle duo nepatří do starého železa. Palec nahoru!

  • 0
    0
    22. 3. 2016

    Trajkov dozrál ve zkušeného a zručného filmaře a po cestě hledání natočil film, který si udrží divákovu pozornost. Komorní drama, pro které vlastně není až tak podstatné, že je to remake Ucha Karla Kachyni (protože není, je to adaptace stejné povídky) staví na silné dvojici charakterů - manželského páru, jehož noční partnerská krize je znásobena brutální a perverzní politickou hrou. Je to slušně natočené, solidně zahrané a v rámci komorního dramatu hodně zdařilé. Nemohl jsem se ale zbavit pocitu, že této látce by spíš prospěla divadelní prkna.

  • 40%
    0
    0
    14. 9. 2017

    Pro mě nestravitelná moralizující podívaná, ve které mám pocit, že dochází k zneužívání výborného mistra Peška do absurdního a bizarního scénáře. Film v podstatě nefunguje, postavy jsou nepříjemné a celé to je prostě divné. Normalizační komedie, která je spíš k pláči.

  • 85%
    0
    0
    7. 1. 2017

    Úžasně zábavná romantická komedie se sympatickým hlavním hrdinou, lehkou komikou a řadou skutečně zábavných momentů. Romain Duris jako svůdce opravdu pobaví a Vanessa Paradis jako objekt jeho zájmu hraje rovněž velmi pěkně. Celkově se jedná o skutečně příjemný snímek na sobotní odpoledne.

  • 70%
    0
    0
    19. 12. 2015

    Studio zodpovědné za hit 300 se rozhodlo, že o stejném víkendu o rok později představí divákům další podívanou s číslovkou v názvu. Emmerichův pravěký opus je tak pro většinu diváků i kritiků asi největším výbuchem jeho kariéry. Já však osobně mám pro tento film slabost, prostě proto, že mám rád stejně jako Emmerich mamuty, pravěké lovce, půvabnou modroočku a šavlozubého tygra, který zde ve filmu podává asi nejsoustředěnější herecký výkon! Paradoxně právě díky tomuto filmu mám Emmericha ze současných řemeslníků asi úplně nejraději a když jsem v kině vypnul mozek a vzpomněl jsem si na Karla Zemana, Zdeňka Buriana a svůj amatérský film, který se odehrával, pravda 8 000 B. C., pak prostě tento film musím milovat. Pro ostatní však shlédnutí na vlastní nebezpečí.

  • 70%
    1
    0
    3. 3. 2017

    Roger dělá počítačové hry a Anita pracuje v módním salónu démonické Cruely De Vil. Bez svých psů by se pravděpodobně nikdy ani nepotkali, ale jejich psi se do sebe naštěstí hned okamžitě zamilovali a tak to zkusili i páníčkové. A byla z toho svatba. Jenže zatímco oba dalmatini už mají roztomilé potomky a žijí si celkem spokojeně, Cruela by ráda odkoupila jejich psí ratolesti a z jejich kožichů by si udělala, co by chtěla. Jenže to oba kladní hrdinové nechtějí a tak ďábelská Cruela vysílá dva neschopné nohsledy na loupežnou výpravu.
    Scénárista John Hughes už dělal takové rodinné pecky jako Sám doma a tentokrát si vzal na paškál rodinnou klasiku 101 dalmatinů a nechal natočit její hranou verzi. Film se stal kasovním trhákem a to hlavně díky roztomilým štěňátkům, ale také díky neuvěřitelné kreaci Glenn Close, která si svou zápornou mrchu náležitě vychutnala. Film se dočkal pokračování.

  • 80%
    0
    0
    20. 10. 2015

    Realističnosti snímku přispívá i to, že filmaři natáčeli na skutečných plantážích v Louisianě a odvedli i mistrovskou práci ve výpravě snímku. Tenhle film zkrátka vypadá jako přímý přenos z 19. století, žádné pomocné berličky nebo ústupky modernímu divákovi jako u filmů Nespoutaný Django nebo Velký Gatsby se zkrátka nekonají. Herci dokonce hovoří i záměrně změněnými hlasy, které vycházejí z dobových poznatků, jak se tehdy mluvilo. Film je dynamicky sestříhaný, ale obsahuje i delší pasáže bez střihu kvůli dosažení potřebného napětí a emocí. 12 let v řetězech zkrátka není akademický film, který by klouzal po povrchu a třeba scéna, kdy opilý Epps honí Solomona s nožem v ruce a zkracuje si cestu přes prasečí ohradu má neskutečný „drajv“ a přitom je psychologicky hutná a extrémní.

  • 100%
    0
    0
    15. 11. 2015
    12 opic (1995)

    V blízké budoucnosti je těžký zločinec Cole (Bruce Willis) vyslán na průzkum zamořené planety Země. Po této úspěšné misi je vyslán do roku 1995, aby zjistil něco o organizaci 12 opic, která má zřejmě na svědomí zkázu lidstva. Jenže omylem je vyslán do roku 1991, kde je pochopitelně hospitalizován na psychiatrii. Zde je neustále obtěžován jedním schizofrenikem, kterému Cole řekne domněnku, že lidstvo je zkažené a mělo by přežít jen zvířectvo.
    V psychiatrii se Cole seznámí s doktorkou Reillyovou, která mu pomůže uprchnout a Cole se může konečně vrátit do budoucnosti. Poté je vyslán opět do jiné doby a nakonec se mu konečně podaří dostat do roku 1995, kde chce splnit svůj úkol. Seznámí se tak s vůdcem skupiny 12 opic, který je totožný se schizofrenikem z neúspěšné mise v roce 1991.
    Finální scéna, která už tak dost nejednoznačný a mimořádně náročný film postavila před diskutovanou pointu filmu, kterou odmítl prozradit i sám režisér, umožnila aby diváci na film nezapomněli, šli na něj i vícekrát a zvolili si ho kultovním.
    Ovšem při vyslovení jména Terryho Gilliama to není až zas tak neobvyklé, neboť filmy jako Král Rybář a Brazil prosluly svou nejednoznačností. Film byl oceněn nejen díky skvělému scénáři, ale i díky dalšímu vynikajícímu výkonu Brada Pitta, který získal za ztvárnění narušeného teroristy Zlatý Globus.

  • 70%
    0
    0
    9. 1. 2017
    127 hodin (2010)

    127 hodin by byl vynikající film, kdybych o něm nevěděl, že ho natočil Danny Boyle. Od něj očekávám prostě mnohem víc a to jsem v případě tohoto snímku jednoduše nedostal. A upřímně, látce by prospělo, kdyby jí natočil někdo méně vyšinutý. Zatraceně proč tam musí být všechno vidět? Protože chce divák vidět někoho, jak si láme ruku nebo v zoufalství dělá extrémní činnosti?

    I přes všechny výtky je ten film vydařený a jak jsem předesílal není to film určený většinovému publiku a upřímně chtěl bych vidět, kde konkrétně se utratilo těch 17 milionů dolarů. 127 hodin je film s pozitivním poselstvím a pokud máte rádi typ filmů jako Přežít, pak se směle podívejte.

  • 80%
    0
    0
    4. 11. 2015

    Film vypráví příběh středoškolského profesora Trevora Garfielda, kterého před patnácti měsíci napadl a téměř zabil vlastní student. Na amerických středních školách, kde jsou soustředěni problémoví žáci, nic až tak neobvyklého. Snímek ostatně pochází z pera skutečného učitele, který do filmu promítl vlastní zážitky. Trevor ovšem útok přežil a na učitelské povolání nezanevřel. Nyní nastupuje do nové školy v Los Angeles jako suplující učitel a pozvolna mu dochází, že s narůstající agresivitou mládeže a vlivem gangů tu učitelský sbor nehodlá nic dělat. A tak zatímco ředitel zamítne možnost podat pár žalob, stává se ze školních tříd bojiště, na kterém Garfield denně válčí s nejvzpurnějšími studenty. Jednoho dne mu však dojde trpělivost a rozhodne se řešit věci jejich stylem. Pokud napovím, že oblíbeným filmem mládeže v tomto snímku jsou Lovci jelenů, tak uvidíte, že až taková legrace to nebude.
    Režisér Kevin Reynolds natočil s Kevinem Costnerem Robina Hooda a Vodní svět, ale stojí i za verzí Tristana a Isoldy, která se natáčela také u nás. Nečekejte ovšem druhé Nebezpečné myšlenky, ale pěkně vyhrocené sociální drama. Po filmařské stránce se pak filmu dá jen stěží něco vytknout.

  • 70%
    0
    0
    3. 3. 2019
    1922 (2017)

    Nadprůměrná adaptace Kingovy novely, kterou drží herecký výkon perfektního Thomase Janea, kterého jsem nikdy nepovažoval za charakterního herce a on jím zkrátka je. Film ovšem není bez much, stupňování napětí je na můj vkus až moc pomalé a finále naopak běží příliš velkým kvapíkem. Některé scény jsou ale geniální a hrůzné. Pro slabší nátury naprosto nevhodné!

  • 85%
    0
    0
    24. 7. 2016
    1984 (1984)

    Film, z kterého bude slabším povahám fyzicky špatně je věrnou předlohou fenomenální knižní předlohy z padesátých let, která se stala velmi kultovní knihou. ,,Chcete-li vizi budoucnosti…Představte si botu navěky dupající po lidské tváři.“ Nikoho nešetřící sci-fi Michaela Radforda těží také ze skvělých výkonů Richarda Burtona (Kdo se bojí Virginie Woolfové?,Kleopatra,Dotek medusy) a Johna Hurta (Melancholia, Vetřelec), jehož slavná kreace byla inspirací Anthony Hopkinsovi při ztvárňování Hannibala Lectera. Mimochodem 1984 je Burtonův poslední film a je mu také věnován.



    Úchvatný je ale také John Hurt, který si pak střihnul s chutí roli hlavního padoucha v comicsové adaptaci V jako Vendeta, která je samozřejmě hodně inspirována 1984. Zvýšený zájem o film a nové vydání snímku způsobila reality show Big Brother, která ve své britské verzi snímek často citovala.

  • 100%
    3
    0
    10. 12. 2015

    Skvělé zkratky, geniální střihová kompozice a špičková kamera dělá z filmu umělecké dílo. Scéna kdy opice vyhodí kost, která se střihem změní ve vesmírnou loď je jednou z nejvíce obdivovaných v dějinách filmu. Závěrečné obrazy a geniální výjev dítěte vznášejícího se obrazem právem patří k vrcholům žánru a nejlepším jinotajům zobrazeným ve světové kinematografii. Naposledy jsme se s citacemi filmu setkali ve sci-fi „Moon“ režiséra Duncana Jonese se Samem Rockwellem. A na závěr trochu bulvární legrace. Příznivci konspiračních teorií tvrdí, že člověk nikdy nepřistál na Měsíci a video z Buzzem Aldrinem a Neilem Armstrongem vzniklo v trikovém týmu Stanley Kubricka. Postmoderna je zkrátka sexy.

  • 80%
    0
    0
    19. 12. 2015
    2012 (2009)

    Emmerich přišel s nabitým zábavným spektáklem, který byl pro něj určený na míru. Dokonce i tam kde nejvíce selhával, tedy při vedení herců, uspěl. Díky Johnu Cusackovi, Amandě Peet, Oliveru Plattovi a skvělému Woody Harrelsonovi přesvědčil nejen diváky, ale i kritiku, že v žánru katastrofického filmu pro celý svět nemá konkurenci. Promiň Michaele Bay, ale máš se pořád co učit. Díky celosvětově známé tezi, že mayský kalendář končí v roce 2012 Emmerich umně inscenuje svůj tradiční příběh o otci, který chrání svou rodinu před nebezpečím. Dokonce si občas dovolí nějakou zábavnou politickou nekorektnost, kterou by před pár lety nikdy neudělal.

    Roland Emmerich je vynikající filmař. Je to člověk, který se netají tím, že chce pobavit všechny a mezi ekology patří mezi nejoblíbenější filmaře. Právě on zapracovává do svých velkofilmů odvážné studie o globálním oteplování a upozorňuje na možné katastrofy. Je to brilantní organizátor, invenční technik a sečtělý člověk. Myslete na to, až si přečtete od nějakého vytočeného recenzenta, že je to německá guma.

  • 90%
    0
    0
    21. 11. 2015
    21 gramů (2003)

    Osobní zkušenost je vždy to nejcennější, co může filmař do filmu vnést. O to hrůznější je představa, že druhý režijní opus Alejandra Gonzálese Iňárritu pojednává mimojiné i o ztrátě bližních. Režisér Iňáritu ztratil syna těsně po jeho porodu. Film vznikal již jako Americká produkce ambiciózní společnosti Focus Features a přestože štáb byl tvořen tvůrci prakticky z celého světa je vidět, že ve filmové řeči se tvůrci neztratili a ačkoliv vyprávějí netradičně a bez konvencí není to na škodu.
    Paul umírá. Selhává mu srdce a jeho manželka Mary po něm chce ještě oplodnit, aby po něm zbyla nějaká památka. Cristina Peck ztratila při dopravní nehodě svého manžela a dítě. Její touha je pomsta. Jack Jordan je bývalý gauner, který pracuje s problémovou mládeží a jeho smyslem života je Ježíš. Jack vyhraje nové auto, kterým zabije rodinu Cristiny. Srdce Cristininého manžela získá Paul a navíc se do ní zamiluje.
    Příběh je hlavní devízou tohoto netradičního dramatu. Je neotřelý, zajímavý, plný nečekaných zvratů a prokreslených charakterů. Je to zároveň velké sólo všech třech mimořádně talentovaných hereckých osobností. Důležitá je však forma vyprávění. Film se pohybuje na úrovni flashbacků a někdy zdánlivě i nesmyslných střihů, které však na konci dostanou význam a dočkáme se pečlivě vybudované pointy. 21 gramů je mimořádný film a i přes zdánlivě drsnou nálepku z něj vyjdete s optimismem. 21 gramů bylo nominováno na Oskara za nejlepší herečku v hlavní roli (Naomi Watts) a herce ve vedlejší roli (Benicio Del Toro).

  • 75%
    0
    0
    10. 2. 2016

    Příjemné překvapení. Jako puboš jsem originální seriál s Deppem sledoval a bavil mě, nicméně v době uvedení filmu jsem jaksi dosáhl třicítky, takže středoškolské problémy herců, z nichž Channing Tatum je navíc ještě starší než já ve mě budily trochu rozpaky. Ale neprávem. Příjemně střelená komedie, která strčí hravě do kapsy většinu studiové produkce v rámci žánru buddy movies. O.K.

  • 75%
    0
    0
    10. 2. 2016

    Jak asi chápete, všechno, co na plátně uvidíte, jste už viděli a mnohokrát. A viděli to i scenáristé tohoto filmu, kteří se snaží seč můžou, aby ze stokrát vyvařeného námětu přišli s něčím novým nebo alespoň vtipně parodickým. A tím je třeba přátelství mezi Jenkem a Zookou, které je celkem slušně vymyšlené. Mimochodem pokud vám přijde Wyatt Russel nějak povědomý, tak je to tím, že je to společný syn slavného hollywoodského páru Kurta Russela a Goldie Hawn. Mimochodem dvojku dělal stejný tým, co jedničku a režisérské duo mezitím zvládlo natočit i další megahit Lego Movie.

  • 80%
    0
    0
    21. 11. 2015
    25. hodina (2002)

    Monty Brogan má zásadní problém. DEA u něj v obýváku objevila kilo tvrdých drog a balík peněz, proto bude muset jít na sedm let do vězení. Zbývá mu tedy jediný den na to, aby si urovnal rodinné a přátelské vztahy se svým otcem, makléřem Francisem a učitelem Jakobem. Do zvláštní kategorie patří jeho přítelkyně Naturelle, o které mu jeho parťák ze kšeftu říká, že ho práskla. Jenže čas běží a den prodloužit opravdu nejde.
    Vynikající film režiséra Spikea Lee funguje díky volnějšímu tempu, skvělé kameře a hereckým výkonům, jimž dominuje Edward Norton v hlavní roli Montyho. Film se stává parafrází na 11. září 2001, kdy si celý západní svět myslel, že to je konec současné civilizace. Snímek využívá Ground Zero pro jednu z klíčových monologových scén filmu. Celkově se jedná o inteligentní film, který je hoden zapamatování.

  • 70%
    0
    0
    15. 1. 2017

    Překvapivě vydařené pokračování skvělého horroru s novým obsazením v čele s krásnou Rose Byrne a v podstatě výrazně odlišným dějem než originální film. Režijně je ti zvládnuté slušně, herecky taky a jako příspěvek do žánru zombie horrorů vítaná záležitost.

  • 65%
    0
    0
    1. 12. 2016

    Co čekat od spojení průměrného režiséra McG a ve scénářích akčního žánru průměrného rutinéra Luca Bessona? Opět průměr, ale tentokrát to dopadlo trošku nad tím pomyslným průměrem, a to jenom díky skvostnému hereckému ansámblu, který tuto stokrát provařenou formuli akčního a rodinného thrilleru tlačí do lepších vod, než by si zasloužila. je to škoda, čekal jsem od toho mnohem víc, ale aspoň tak.

  • 80%
    0
    0
    9. 3. 2017
    3-iron (2004)

    Kim Ki-duk je suverénní filmový tvůrce a jeho rychle natočený film 3-Iron je toho důkazem. Režisér využívá brilantních vypravěčských postupů za minimálního použití slov a jeho film příjemně plyne. Film se stal mezinárodním festivalovým hitem a promítal se v celé řadě zemí.

  • 75%
    0
    0
    20. 10. 2015

    Celý film drží pohromadě především díky režii Davida Sladea, který filmu od začátku nasadil vysoké tempo vyprávění a přichází s řadou skvěle zinscenovaných akcí. Dojde i na řadu mírně ,,onanistických“ záběrů, jako upíří apokalypsa z ptačí perspektivy, ale pro mě osobně jsou mnohem děsivější scény se zatčení cizincem, noční projížďky autem a brilantně natočený závěr. Jo, tohle je správná upířina!

  • 90%
    0
    0
    14. 11. 2015

    30 minut po půlnoci je v prvé řadě psychologický film s řadou brilantně zrežírovaných momentů, které vedou k bravurnímu finále útoku na úkryt UBL. Opomenout bychom neměli ani herecké výkony zúčastněných herců, zvláště pak Jessicu Chastain jejíž role emancipované a nekonečně zapálené mladé agentky táhne film velmi solidně.

    Bigelow i přes dlouhou stopáž dovede udržet divákovu pozornost a některé momenty vyvolají až nepříjemné chvění u žaludku. Nejsem si úplně jistý, zda na konci filmu divák dostane úplně přesnou odpověď, jak že to vlastně bylo, ale dívá se na to každopádně velmi slušně.

  • 80%
    0
    0
    20. 10. 2015

    Film 300 je zhusta hlučný, vizuálně i zvukově (zaujme velmi vydařená hudební kompozice Tylera Batese) podmanivý a vše je podřízeno filmu jako celku včetně hereckých výkonů a obsazení, které je vybráno podle typů a občas impozantně doladěno latexovými protetikami. Pokud bychom měli srovnat 300 s již zmíněným Sin City, tak Snyder je podstatně úspěšnější v dynamice děje a jednoduše ve filmovosti celého projektu. Přesto se ve filmu dá hovořit i o hereckých výkonech, kterým jednoznačně vévodí Gerard Butler v roli spartského krále Leonida a jeho žena Gorgo v podání Leny Hedaye.

  • 75%
    0
    0
    7. 12. 2015

    Film mého dětství, který jsme sjíždělí na VHS s kámošem a snili o exotických dálkách. Výborně natočený film, který bez pardonu cituje Tarantino v Kill Billovi i mnozí další. 36. komnata šaolinu se stal v pozdějším žánru kung-fu filmů mustrem pro filmové vyprávění. Klasika!

  • 85%
    0
    0
    14. 3. 2017

    James Mangold si už jednou přičichl k Oscarům, když uspěl s dramatem Walk the Line a zároveň slavil solidní, nikoliv oslňující, komerční úspěchy téměř se všemi svými filmy. 3:10 vlak do Yumy byl průměrně úspěšný western, který vznikl na základě povídky Elmorea Leonarda (Zakázané ovoce, Jackie Brown) již před několika desetiletími a tato verze se od něj značně odlišuje. Zásadním kladem filmu je zcela nepřekvapivě titulní postava Bena Wadea, kterého skvělým způsobem ztvárnil Russel Crowe jako zajímavou kombinaci vyšinutého magora s mužem, který má velké charisma a vůdčí schopnosti. Jeho protihráčem je průměrný chlápek v podání Christiana Balea, který se s rolí neúspěšného farmáře se silným morálním cítěním vypořádal bez ztráty květinky, přesto byl jeho výkon opět podroben kritice. Zajímavou roli má ve filmu Ben Foster, který hraje sadistického Wadeova pomocníka a je v ní mimořádně přesvědčivý. Mangold je bezesporu herecký režisér, ale zároveň se občas pustí i do složitějších kompozic, které však ani zdaleka nedosahují obvyklých žánrových představ. Vlak 3:10 do Yumy je snímek, který je profesionálně natočený, bez hluchých míst a s řadou překvapivých zvratů. V žánru westernu se řadí k nadprůměrným dílům.

  • 90%
    0
    0
    20. 10. 2015

    Sledování filmu v žádném případě není procházka růžovým sadem, hlavní hrdinové řeší naprosto zběsilé životní situace a vše se odehrává v staccatovém rytmu, který má například s francouzskými art filmy společného jen málo. Závěrečné sekvence se mohou v klidu rovnat s akčními thrillery a to jak po stránce napětí, tak tempa. Osobně obdivuji filmaře, že v přepočtu za 15 milionů korun natočili dobový film se vším všudy, který se odehrává v exteriérech i interiérech a přitom dodržuje světový řemeslný filmařský standard a přitom oplývá fantastickými hereckými výkony. Co film ze standardně dobrého filmu povyšuje mezi nezapomenutelné filmové zážitky a v tomto případě to skutečně není klišé, je naprosto zdrcující atmosféra socialistického Rumunska, emotivní útok na Vaše smysly, konkrétně první setkání s byznysmenem na potraty a scény potratu, které pro psychicky labilní diváky mohou být nesnesitelné. Viděl jsem sice jen jednou, ale odvyprávím ho klidně celý, tak silné to je.

  • 65%
    0
    0
    15. 9. 2017
    47 Róninů (2013)

    Základní kámen úrazu tohoto filmu je to, že tvůrci úplně přesně nepojmenovali, co chtějí vyprávět. Zatímco někdy je jasné, že se jedná o hollywoodský blockbuster, někde sklouzávají do rovin úplně jiných a troufám si říci, že mnohem lepších.
    Netroufám si tvrdit do jaké míry má na výsledném střihu zásah šéfů studia, protože režisér byl přeci jen debutant, byť měl k dispozici schválený vysoký rozpočet. 47 roninů není nejlepší hollywoodský film o zemi vycházejícího slunce, přesto se vidět rozhodně dá. Pokud jste fanouškové Keanu Reevese a chodíte spát v kimonu, je tohle film pro Vás.

  • 85%
    0
    0
    17. 11. 2015
    48 hodin (1982)

    Přestoupit z komediální show do velkého filmu se povedlo jen málokomu, řeč je samozřejmě o Saturday Night Live, ale Eddie Murphy byl vždycky něco extra. Jeho mukl Reggie je koření jinak celkem průměrného akčního filmu, který by bez něj zřejmě zapad. Já se bavil.

  • 90%
    0
    0
    21. 12. 2015

    Snímek v nejlepší tradici Alfreda Hitchcocka 48 hodin v Paříži (Frantic), se natáčel celý v Paříži s proslulým režisérem Romanem Polanskim, který nesmí pochopitelně vstoupit na americkou půdu. Americký kardiolog Richard Walker (Harrison Ford) přijede s ženou Sondrou (Betty Buckley) do Paříže na lékařský kongres. Než se stačí v hotelové koupelně oholit, jeho manželka beze stopy zmizí.



    Typický hitchcockovský nesprávný muž v cizím městě stojí mezi dvěma skupinami usilujícími získat spínač k atomové bombě. Po boku bude mít půvabnou nekonformní dívku Michele (Emanuele Seigner). Ta propašovala spínač ze Spojených států v letadle, kde však došlo k záměně jejího a Sondřina zavazadla. Tak se do celého případu, kolem něhož francouzská policie jen bezmocně a lhostejně krouží, zapletla nevinná manželská dvojice.

    Pro Polanského spíš formalistické cvičení je solidní akademická podívaná, která představuje velmi slušnou zábavu na večer a s lety zraje jako dobré víno!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni

OMůj oblíbený uživatel

1 ×
Sdílet tuto stránku: 

Poslední aktivita

Sdílet tuto stránku:

Partneři: