Claire Luce: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Claire Luce: Filmy a seriály

  • Philco Television Playhouse, The
    Philco Television Playhouse, The (1948)
    Seriál
    77%
    1
  • Tales of Tomorrow
    Tales of Tomorrow (1951)
    Seriál
    Příběhy zítřka je americký sci-fi seriál, který byl živě vysílán na stanici ABC v letech 1951 až 1953. Seriál zpracovával příběhy jako Frankenstein, kde hrál Lon Chaney, Jr., 20 000 mil pod mořem s Thomasem Mitchellem jako kapitánem Nemo, a mnoho dalších s herci jako Boris Karloff, Brian Keith, Lee J. Cobb, Rod Steiger, Bruce Cabot, Franchot Tone, Gene Lockhart, Walter Abel, Leslie Nielsen a Paul Newman. Seriál měl mnoho podobností s pozdější Zónou soumraku, která také zpracovala jeden z těchto příběhů, "Co potřebuješ". Celkem měl osmdesát pět 30minutových epizod.
    Žánry:Sci-fiGotický
    70%
    Příběhy zítřka je americký sci-fi seriál, který byl živě vysílán na stanici ABC v letech 1951 až 1953. Seriál zpracovával příběhy jako Frankenstein, kde hrál Lon Chaney, Jr., 20 000 mil pod mořem s Thomasem Mitchellem jako kapitánem Nemo, a mnoho dalších s herci jako Boris Karloff, Brian Keith, Lee J. Cobb, Rod Steiger, Bruce Cabot, Franchot Tone, Gene Lockhart, Walter Abel, Leslie Nielsen a Paul Newman. Seriál měl mnoho podobností s pozdější Zónou soumraku, která také zpracovala jeden z těchto příběhů, "Co potřebuješ". Celkem měl osmdesát pět 30minutových epizod.
    Žánry:Sci-fiGotický
    2
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    3
  • Lights Out
    Lights Out (1946)
    Seriál
    Světla zhasínají byl nesmírně populární americký rozhlasový pořad staré školy, raný příklad síťové série věnované především hororu a nadpřirozenu, předcházející pořadům jako Suspense a Inner Sanctum. Různé verze Světla zhasínají se vysílaly na různých sítích, v různou dobu, od ledna 1934 do léta 1947 a seriál nakonec přešel do televize. V roce 1946 uvedla NBC Television Světla zhasínají v sérii čtyř speciálů, vysílaných živě a produkovaných Fredem Coem, který také přispěl třemi scénáři. NBC požádala Coopera, aby napsal scénář k premiéře "First Person Singular", který je vyprávěn výhradně z pohledu neviditelného vraha, který zabije svou odpornou manželku a nakonec je popraven. Variety udělil této první epizodě nadšenou recenzi ("nepochybně jedna z nejlepších dramatických show, které kdy byly k vidění na televizní obrazovce"), ale Světla zhasínají se nestaly pravidelným seriálem NBC-TV až do roku 1949.
    68%
    Světla zhasínají byl nesmírně populární americký rozhlasový pořad staré školy, raný příklad síťové série věnované především hororu a nadpřirozenu, předcházející pořadům jako Suspense a Inner Sanctum. Různé verze Světla zhasínají se vysílaly na různých sítích, v různou dobu, od ledna 1934 do léta 1947 a seriál nakonec přešel do televize. V roce 1946 uvedla NBC Television Světla zhasínají v sérii čtyř speciálů, vysílaných živě a produkovaných Fredem Coem, který také přispěl třemi scénáři. NBC požádala Coopera, aby napsal scénář k premiéře "First Person Singular", který je vyprávěn výhradně z pohledu neviditelného vraha, který zabije svou odpornou manželku a nakonec je popraven. Variety udělil této první epizodě nadšenou recenzi ("nepochybně jedna z nejlepších dramatických show, které kdy byly k vidění na televizní obrazovce"), ale Světla zhasínají se nestaly pravidelným seriálem NBC-TV až do roku 1949.
    4
  • Up the River
    Up the River (1930)
    FilmRole: Judy Fields
    Dva trestanci, St. Louis a Dannemora Dan, se spřátelí s dalším trestancem Stevem, který je zamilovaný do vězeňkyně Judy. Steve je podmínečně propuštěn a slíbí Judy, že na ni počká, až ji za pět měsíců propustí. Vrací se do rodného města v Nové Anglii a do domu své matky. Tam ho sleduje Judyin bývalý „zaměstnavatel“, podvodník Frosby. Frosby vyhrožuje, že odhalí to, že byl Steve ve vězení, pokud mu odmítne pomoci s plánem, jak podvést jeho sousedy. St. Louis a Dannemora utíkají z vězení, aby Stevovi pomohli.
    59%
    Dva trestanci, St. Louis a Dannemora Dan, se spřátelí s dalším trestancem Stevem, který je zamilovaný do vězeňkyně Judy. Steve je podmínečně propuštěn a slíbí Judy, že na ni počká, až ji za pět měsíců propustí. Vrací se do rodného města v Nové Anglii a do domu své matky. Tam ho sleduje Judyin bývalý „zaměstnavatel“, podvodník Frosby. Frosby vyhrožuje, že odhalí to, že byl Steve ve vězení, pokud mu odmítne pomoci s plánem, jak podvést jeho sousedy. St. Louis a Dannemora utíkají z vězení, aby Stevovi pomohli.
    5
  • Lazybones
    Lazybones (1935)
    FilmRole: Kitty McCarthy
    52%
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.