Richard Long: Nejlepší filmy a seriály

6.6

Richard Long: Filmy a seriály

  • The Twilight Zone
    The Twilight Zone (1959)
    Seriál
    87%
    1
  • United States Steel Hour, The
    United States Steel Hour, The (1953)
    Seriál
    80%
    2
  • Disneyland
    Disneyland (1954)
    Seriál
    Společnost Walt Disney Productions produkuje antologický televizní seriál pod různými názvy již od roku 1954. Původní verze seriálu měla premiéru na stanici ABC ve středu 27. října 1954. Pořad, který uváděl Walt Disney až do své smrti a poté v letech 1996 až 2002 tehdejší generální ředitel Michael Eisner (s jednorázovými moderátory nebo bez moderátorů v jiných obdobích), byl od té doby nepřetržitě vysílán buď jako týdenní program, nebo jako nepravidelná série speciálů na několika televizních stanicích a streamovacích službách, naposledy na ABC a Disney+. Pořad je druhým nejdéle vysílaným programem v hlavním vysílacím čase v americké televizi, hned za svým rivalem, pořadem Hallmark Hall of Fame. Nicméně, Hallmark Hall of Fame byl týdenní program pouze během prvních pěti sezón, zatímco Disney zůstal týdenním programem po více než čtyřicet let.
    79%
    Společnost Walt Disney Productions produkuje antologický televizní seriál pod různými názvy již od roku 1954. Původní verze seriálu měla premiéru na stanici ABC ve středu 27. října 1954. Pořad, který uváděl Walt Disney až do své smrti a poté v letech 1996 až 2002 tehdejší generální ředitel Michael Eisner (s jednorázovými moderátory nebo bez moderátorů v jiných obdobích), byl od té doby nepřetržitě vysílán buď jako týdenní program, nebo jako nepravidelná série speciálů na několika televizních stanicích a streamovacích službách, naposledy na ABC a Disney+. Pořad je druhým nejdéle vysílaným programem v hlavním vysílacím čase v americké televizi, hned za svým rivalem, pořadem Hallmark Hall of Fame. Nicméně, Hallmark Hall of Fame byl týdenní program pouze během prvních pěti sezón, zatímco Disney zůstal týdenním programem po více než čtyřicet let.
    3
  • Bourbon Street Beat
    Bourbon Street Beat (1959)
    SeriálRole: Rex Randolph
    "Bourbon Street Beat" byl detektivní seriál produkovaný společností Warner Brothers Television, který se vysílal na stanici ABC od 5. října 1959 do 4. července 1960. V hlavních rolích se představili Richard Long jako Rex Randolph, Andrew Duggan jako Cal Calhoun, Van Williams jako Kenny Madison a Arlene Howell jako Melody Lee Mercer, sekretářka detektivní agentury v New Orleans, kde pracovali. Děj seriálu se odehrává v New Orleans v Louisianě a sleduje životy Rexe Randolpha (Long) a Cala Calhouna (Duggan), kteří vedou detektivní agenturu s názvem Randolph and Calhoun – Special Services. Agentura sídlí v Absinthe House, nočním klubu ve Francouzské čtvrti na Bourbon Street.
    Žánry:DramaKrimi
    77%
    "Bourbon Street Beat" byl detektivní seriál produkovaný společností Warner Brothers Television, který se vysílal na stanici ABC od 5. října 1959 do 4. července 1960. V hlavních rolích se představili Richard Long jako Rex Randolph, Andrew Duggan jako Cal Calhoun, Van Williams jako Kenny Madison a Arlene Howell jako Melody Lee Mercer, sekretářka detektivní agentury v New Orleans, kde pracovali. Děj seriálu se odehrává v New Orleans v Louisianě a sleduje životy Rexe Randolpha (Long) a Cala Calhouna (Duggan), kteří vedou detektivní agenturu s názvem Randolph and Calhoun – Special Services. Agentura sídlí v Absinthe House, nočním klubu ve Francouzské čtvrti na Bourbon Street.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • 77 Sunset Strip
    77 Sunset Strip (1958)
    Seriál
    76%
    5
  • Maverick
    Maverick (1957)
    Seriál
    75%
    6
  • Cizinec
    Cizinec (1946)
    FilmRole: Noah Longstreet

    Vyšetřovatel Wilson z komise pro válečné zločiny pátrá po uprchlém nacistovi Franzi Kindlerovi, který se za války podílel na genocidě židovského národa a dosud věří v nacistické ideje. Stopa zavede Wilsona až do poklidného connecticutského městečka Harper. Kindler tu působí pod falešným jménem Charles Rankin jako všemi respektovaný a oblíbený učitel v chlapecké škole. Právě si bere za ženu soudcovu dceru Mary Longstreetovou. Aby se vyhnul vyzrazení, zabije bývalého kolegu Meinikeho, který ho vyhledal. Pátrající Wilson tak přijde o jediného svědka. Jediné, čeho se může chytit, je Kindlerova vášeň pro starožitné hodiny...
    Po veledílech Občan Kane a Skvělí Ambersonové natočil Orson Welles příběh v téměř hitchcockovském stylu, založený na přímočarém vyprávění, jasně rozehraných charakterech a pozvolné gradaci napětí. Dokázal tak, že je schopen natočit kvalitní a přitom zcela osobitý hollywoodský film, třebaže ani Cizinec se ve své době nesetkal s žádoucím diváckým ohlasem.

    75%

    Vyšetřovatel Wilson z komise pro válečné zločiny pátrá po uprchlém nacistovi Franzi Kindlerovi, který se za války podílel na genocidě židovského národa a dosud věří v nacistické ideje. Stopa zavede Wilsona až do poklidného connecticutského městečka Harper. Kindler tu působí pod falešným jménem Charles Rankin jako všemi respektovaný a oblíbený učitel v chlapecké škole. Právě si bere za ženu soudcovu dceru Mary Longstreetovou. Aby se vyhnul vyzrazení, zabije bývalého kolegu Meinikeho, který ho vyhledal. Pátrající Wilson tak přijde o jediného svědka. Jediné, čeho se může chytit, je Kindlerova vášeň pro starožitné hodiny...
    Po veledílech Občan Kane a Skvělí Ambersonové natočil Orson Welles příběh v téměř hitchcockovském stylu, založený na přímočarém vyprávění, jasně rozehraných charakterech a pozvolné gradaci napětí. Dokázal tak, že je schopen natočit kvalitní a přitom zcela osobitý hollywoodský film, třebaže ani Cizinec se ve své době nesetkal s žádoucím diváckým ohlasem.

    7
  • Criss Cross
    Criss Cross (1949)
    FilmRole: Slade Thompson
    73%
    8
  • Password
    Password (1961)
    Seriál
    Password je americká televizní soutěžní hra, kterou vytvořil Bob Stewart pro Goodson-Todman Productions. Moderátorem byl Allen Ludden, který byl již dříve známý jako moderátor G.E. College Bowl. Password se původně vysílal v pracovních dnech od 2. října 1961 do 15. září 1967 na CBS v celkem 1 555 denních epizodách, a také v týdenních hlavních vysílacích časech od 2. ledna 1962 do 9. září 1965 a od 25. prosince 1966 do 22. května 1967. Dalších 1 099 denních pořadů bylo odvysíláno od 5. dubna 1971 do 27. června 1975 na ABC. Hlasateli pořadu byli Jack Clark a Lee Vines na CBS a John Harlan na ABC. Později byly na NBC odvysílány dvě obnovené verze v letech 1979–1982 a 1984–1989, po nichž následovala verze v hlavním vysílacím čase na CBS v letech 2008–2009. V roce 2013 ho TV Guide zařadil na 8. místo v seznamu 60 nejlepších herních pořadů všech dob.
    Žánry:TV pořad
    Režie:Stu Phelps
    73%
    Password je americká televizní soutěžní hra, kterou vytvořil Bob Stewart pro Goodson-Todman Productions. Moderátorem byl Allen Ludden, který byl již dříve známý jako moderátor G.E. College Bowl. Password se původně vysílal v pracovních dnech od 2. října 1961 do 15. září 1967 na CBS v celkem 1 555 denních epizodách, a také v týdenních hlavních vysílacích časech od 2. ledna 1962 do 9. září 1965 a od 25. prosince 1966 do 22. května 1967. Dalších 1 099 denních pořadů bylo odvysíláno od 5. dubna 1971 do 27. června 1975 na ABC. Hlasateli pořadu byli Jack Clark a Lee Vines na CBS a John Harlan na ABC. Později byly na NBC odvysílány dvě obnovené verze v letech 1979–1982 a 1984–1989, po nichž následovala verze v hlavním vysílacím čase na CBS v letech 2008–2009. V roce 2013 ho TV Guide zařadil na 8. místo v seznamu 60 nejlepších herních pořadů všech dob.
    Žánry:TV pořad
    Režie:Stu Phelps
    9
  • ABC Saturday Superstar Movie, The
    ABC Saturday Superstar Movie, The (1972)
    Seriál
    ABC Saturday Superstar Movie – ve druhé sezóně přejmenovaný na The New Saturday Superstar Movie – je série hodinových animovaných televizních filmů, vysílaných na televizní stanici ABC každé sobotní dopoledne od 9. září 1972 do 17. listopadu 1973. Tato série, zamýšlená jako „Film týdne“ pro děti, byla produkována několika produkčními společnostmi – včetně Hanna-Barbera, Filmation a Rankin/Bass – a většinou obsahovala příběhy založené na populárních kreslených postavičkách a televizních pořadech té doby, jako jsou Méďa Yogi, The Brady Bunch a Lost in Space. Některé z těchto filmů sloužily jako pilotní díly pro nové televizní seriály.
    72%
    ABC Saturday Superstar Movie – ve druhé sezóně přejmenovaný na The New Saturday Superstar Movie – je série hodinových animovaných televizních filmů, vysílaných na televizní stanici ABC každé sobotní dopoledne od 9. září 1972 do 17. listopadu 1973. Tato série, zamýšlená jako „Film týdne“ pro děti, byla produkována několika produkčními společnostmi – včetně Hanna-Barbera, Filmation a Rankin/Bass – a většinou obsahovala příběhy založené na populárních kreslených postavičkách a televizních pořadech té doby, jako jsou Méďa Yogi, The Brady Bunch a Lost in Space. Některé z těchto filmů sloužily jako pilotní díly pro nové televizní seriály.
    10
  • Dark Mirror, The
    Dark Mirror, The (1946)
    FilmRole: Rusty
    71%
    11
  • All I Desire
    All I Desire (1953)
    FilmRole: Russ Underwood
    71%
    12
  • Nanny and the Professor
    Nanny and the Professor (1970)
    SeriálRole: Professor Harold Everett
    71%
    13
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    14
  • The Life of Riley
    The Life of Riley (1949)
    FilmRole: Jeff Taylor
    69%
    15
  • The Hollywood Squares
    The Hollywood Squares (1966)
    Seriál
    Hollywood Squares je americká televizní soutěž, ve které dva soutěžící hrají piškvorky o peníze a ceny. Hrací "plán" tvoří svislá sestava 3 × 3 krychlí, v každé z nichž sedí celebrita za stolem, čelem k soutěžícím. Moderátor, zvaný "Square-Master", hvězdám klade otázky a soutěžící posuzují pravdivost jejich odpovědí, aby vyhráli hru. Ačkoli Hollywood Squares byla regulérní soutěž, hra sloužila spíše jako pozadí pro komedii, a to formou vtipných odpovědí, které hvězdy často pronášely před svou "skutečnou" odpovědí. Vtipy obvykle dodávali scenáristé pořadu. Kromě toho hvězdy před natáčením dostávaly témata otázek a možné nesprávné odpovědi. Pořad byl v tomto smyslu napsaný, ale samotná hra nikoliv. V každém případě, jak vysvětloval moderátor Peter Marshall, nejznámější "Square-Master" a muž, na jehož počest první hlasatel pořadu, Kenny Williams, vlastně "vymyslel" tento termín, celebrity byly před natáčením poučeny, aby jim pomohly s podvodnými odpověďmi, ale jinak slyšely skutečné otázky poprvé, až když byly položeny ve vysílání.
    68%
    Hollywood Squares je americká televizní soutěž, ve které dva soutěžící hrají piškvorky o peníze a ceny. Hrací "plán" tvoří svislá sestava 3 × 3 krychlí, v každé z nichž sedí celebrita za stolem, čelem k soutěžícím. Moderátor, zvaný "Square-Master", hvězdám klade otázky a soutěžící posuzují pravdivost jejich odpovědí, aby vyhráli hru. Ačkoli Hollywood Squares byla regulérní soutěž, hra sloužila spíše jako pozadí pro komedii, a to formou vtipných odpovědí, které hvězdy často pronášely před svou "skutečnou" odpovědí. Vtipy obvykle dodávali scenáristé pořadu. Kromě toho hvězdy před natáčením dostávaly témata otázek a možné nesprávné odpovědi. Pořad byl v tomto smyslu napsaný, ale samotná hra nikoliv. V každém případě, jak vysvětloval moderátor Peter Marshall, nejznámější "Square-Master" a muž, na jehož počest první hlasatel pořadu, Kenny Williams, vlastně "vymyslel" tento termín, celebrity byly před natáčením poučeny, aby jim pomohly s podvodnými odpověďmi, ale jinak slyšely skutečné otázky poprvé, až když byly položeny ve vysílání.
    16
  • The Big Valley
    The Big Valley (1965)
    SeriálRole: Jarrod Barkley
    67%
    17
  • Ma and Pa Kettle Back on the Farm
    Ma and Pa Kettle Back on the Farm (1951)
    FilmRole: Tom Kettle
    67%
    18
  • Dům hrůzy
    Dům hrůzy (1959)
    FilmRole: Lance Schroeder
    • iTunes
    William Castle, průkopník interaktivního kina, specialista na nízkorozpočtové béčkové horory a strašidelné filmy, ale především proslulý showman a mistr prezentace. Jít na Castlův film představovalo komplexní zážitek. Návštěvníci museli povinně uzavřít pojistku pro případ náhlé smrti hrůzou, vítaly je uvaděčky oblečené jako zdravotní sestry, před kinem čekala sanitka s blikajícími světly. Jindy zase vybraná sedadla překvapila diváka v nejvypjatější chvíli slabým elektrickým šokem. Dalším jeho vynálezem byl takzvaný koutek srabů (yellow corner), do kterého mohl v průběhu projekce po žlutých šipkách zamířit vyděšený divák a vysloužit si tak nárok na vrácení vstupného, vykoupený ovšem pobytem na hanbě a opovržením zbytku publika. U některých filmů rozhodovali diváci o dalším vývoji děje. Dům na strašidelném návrší patří ke Castlovým nejúspěšnějším a také nejkvalitnějším snímkům. Výstřední milionář Frederick Loren pořádá večírek v domě, který byl v minulosti dějištěm sedmi vražd. Pozve pětici hostů, kterým za strávení noci ve strašidelném domě slíbí odměnu 10 000 dolarů. O půlnoci služebnictvo zamkne dům a hrůza může začít. V roli milionáře hororová ikona Vincent Price (velký oblíbenec dalšího temného génia Tima Burtona), v roli strašidelného domu slavný Ennis House architekta Franka Lloyda Wrighta. William Castle, průkopník interaktivního kina. Festival otrlého diváka, ctitel filmových tradic. A tak pozor! Nikdy nevíte, co na vás může z temnoty kinosálu vybafnout! (Festival otrlého diváka)
    65%
    William Castle, průkopník interaktivního kina, specialista na nízkorozpočtové béčkové horory a strašidelné filmy, ale především proslulý showman a mistr prezentace. Jít na Castlův film představovalo komplexní zážitek. Návštěvníci museli povinně uzavřít pojistku pro případ náhlé smrti hrůzou, vítaly je uvaděčky oblečené jako zdravotní sestry, před kinem čekala sanitka s blikajícími světly. Jindy zase vybraná sedadla překvapila diváka v nejvypjatější chvíli slabým elektrickým šokem. Dalším jeho vynálezem byl takzvaný koutek srabů (yellow corner), do kterého mohl v průběhu projekce po žlutých šipkách zamířit vyděšený divák a vysloužit si tak nárok na vrácení vstupného, vykoupený ovšem pobytem na hanbě a opovržením zbytku publika. U některých filmů rozhodovali diváci o dalším vývoji děje. Dům na strašidelném návrší patří ke Castlovým nejúspěšnějším a také nejkvalitnějším snímkům. Výstřední milionář Frederick Loren pořádá večírek v domě, který byl v minulosti dějištěm sedmi vražd. Pozve pětici hostů, kterým za strávení noci ve strašidelném domě slíbí odměnu 10 000 dolarů. O půlnoci služebnictvo zamkne dům a hrůza může začít. V roli milionáře hororová ikona Vincent Price (velký oblíbenec dalšího temného génia Tima Burtona), v roli strašidelného domu slavný Ennis House architekta Franka Lloyda Wrighta. William Castle, průkopník interaktivního kina. Festival otrlého diváka, ctitel filmových tradic. A tak pozor! Nikdy nevíte, co na vás může z temnoty kinosálu vybafnout! (Festival otrlého diváka)
    19
  • The Egg and I
    The Egg and I (1947)
    FilmRole: Tom Kettle
    65%
    20
  • Ma and Pa Kettle Go to Town
    Ma and Pa Kettle Go to Town (1950)
    FilmRole: Tom Kettle
    65%
    21
  • Tap Roots
    Tap Roots (1948)
    FilmRole: Bruce Dabney
    Děj filmu *Kořeny hrdosti* se odehrává na počátku občanské války a vypráví příběh okresu v Mississippi, který se rozhodne odtrhnout od státu, aby se vyhnul zapojení do konfliktu. Okres je chráněn před Konfederací abolicionistou a mužem z řad původních obyvatel Ameriky. Dcera abolicionisty je dvořena vlivným vydavatelem novin poté, co její snoubenec, důstojník Konfederace, uteče s její sestrou. Zpočátku dcera odmítá vydavatelovu pozornost, ale nakonec se k němu obrací o pomoc, když její bývalý snoubenec plánuje dobýt odtržený okres ve jménu Jihu.
    Žánry:Drama
    65%
    Děj filmu *Kořeny hrdosti* se odehrává na počátku občanské války a vypráví příběh okresu v Mississippi, který se rozhodne odtrhnout od státu, aby se vyhnul zapojení do konfliktu. Okres je chráněn před Konfederací abolicionistou a mužem z řad původních obyvatel Ameriky. Dcera abolicionisty je dvořena vlivným vydavatelem novin poté, co její snoubenec, důstojník Konfederace, uteče s její sestrou. Zpočátku dcera odmítá vydavatelovu pozornost, ale nakonec se k němu obrací o pomoc, když její bývalý snoubenec plánuje dobýt odtržený okres ve jménu Jihu.
    Žánry:Drama
    22
  • Ma and Pa Kettle
    Ma and Pa Kettle (1949)
    FilmRole: Tom Kettle
    Kettleovi a jejich patnáct dětí se mají stěhovat ze svého zchátralého venkovského domova, když Pa vyhraje hlavní cenu za nový slogan pro tabák. Birdie Hicksová žárlí na nové bohatství rodiny, jehož součástí je i plně automatizovaný moderní dům, a obviní Pa z krádeže sloganu. Reportérka Kim Parkerová dokáže Birdiein omyl a vdá se za Toma Kettlea.
    Žánry:KomedieKultovní
    65%
    Kettleovi a jejich patnáct dětí se mají stěhovat ze svého zchátralého venkovského domova, když Pa vyhraje hlavní cenu za nový slogan pro tabák. Birdie Hicksová žárlí na nové bohatství rodiny, jehož součástí je i plně automatizovaný moderní dům, a obviní Pa z krádeže sloganu. Reportérka Kim Parkerová dokáže Birdiein omyl a vdá se za Toma Kettlea.
    Žánry:KomedieKultovní
    23
  • Tomorrow Is Forever
    Tomorrow Is Forever (1946)
    FilmRole: Drew Hamilton
    V roce 1918 se Elizabeth MacDonaldová dozvídá, že její manžel, John Andrew, padl ve válce. Elizabeth porodí Johnova syna a nakonec se provdá za svého laskavého šéfa. Aniž by tušila, John přežil, ale je strašlivě znetvořený a zůstává v Evropě. O mnoho let později, v předvečer druhé světové války, Elizabeth odmítá vyhovět synově žádosti o vstup do armády a je ohromena, když ze zahraničí přijíždí podivně povědomý cizinec jménem Kessler a začne se do věcí vměšovat.
    63%
    V roce 1918 se Elizabeth MacDonaldová dozvídá, že její manžel, John Andrew, padl ve válce. Elizabeth porodí Johnova syna a nakonec se provdá za svého laskavého šéfa. Aniž by tušila, John přežil, ale je strašlivě znetvořený a zůstává v Evropě. O mnoho let později, v předvečer druhé světové války, Elizabeth odmítá vyhovět synově žádosti o vstup do armády a je ohromena, když ze zahraničí přijíždí podivně povědomý cizinec jménem Kessler a začne se do věcí vměšovat.
    24
  • Fury at Gunsight Pass
    Fury at Gunsight Pass (1956)
    FilmRole: Roy Hanford
    62%
    25
  • Kansas Raiders
    Kansas Raiders (1950)
    FilmRole: Frank James
    59%
    26
  • Juokse kuin varas
    Juokse kuin varas (1964)
    FilmRole: V. Bartley 'Bart' Lanigan
    Americký dobrodruh Bart Lanigan je zatčen za vraždu, kterou nespáchal, a má být z Finska deportován na nákladní lodi. V helsinském přístavu se sám stane terčem nájemného vraha, ale podaří se mu uniknout zpět na pevninu. Lanigan kontaktuje Arva Mäkiho, místního podvodníka a sukničkáře, kterého mu doporučili jako člověka, kterému může věřit. Lanigan je ve Finsku, aby dopadl amerického podnikatele a milionáře Leonarda Westona, známého také jako Lawrence Walker, který uprchl z USA s penězi společnosti a začal je investovat ve Finsku. Při hledání záhadného L.W. a snaze zbavit se různých nájemných vrahů cestují Lanigan a Mäki malebným jižním Finskem, přičemž se k nim přidává krásná zpěvačka z nočního klubu Marja Salo, která se Lanigana odmítá pustit z dohledu a trvá na tom, že si ho vezme.
    57%
    Americký dobrodruh Bart Lanigan je zatčen za vraždu, kterou nespáchal, a má být z Finska deportován na nákladní lodi. V helsinském přístavu se sám stane terčem nájemného vraha, ale podaří se mu uniknout zpět na pevninu. Lanigan kontaktuje Arva Mäkiho, místního podvodníka a sukničkáře, kterého mu doporučili jako člověka, kterému může věřit. Lanigan je ve Finsku, aby dopadl amerického podnikatele a milionáře Leonarda Westona, známého také jako Lawrence Walker, který uprchl z USA s penězi společnosti a začal je investovat ve Finsku. Při hledání záhadného L.W. a snaze zbavit se různých nájemných vrahů cestují Lanigan a Mäki malebným jižním Finskem, přičemž se k nim přidává krásná zpěvačka z nočního klubu Marja Salo, která se Lanigana odmítá pustit z dohledu a trvá na tom, že si ho vezme.
    27
  • Air Cadet
    Air Cadet (1951)
    FilmRole: Russ Coulter
    56%
    28
  • All American
    All American (1953)
    FilmRole: Howard Carter
    56%
    29
  • Playgirl
    Playgirl (1954)
    FilmRole: Barron Courtney
    Pokud si Shelley Winters pamatuješ z "Dobrodružství Poseidonu" nebo "Krvavé mámy," možná zapomínáš, jaká to byla kočka na začátku své kariéry. Tento film ti dá šanci vidět ji jako sexy noční zpěvačku, která učí svou kamarádku Colleen Miller, čerstvě dorazivší z venkova, jak to chodí v New Yorku. Když Winters zjistí, že se její ženatý přítel Barry Sullivan zamiloval do Miller, začnou výčitky... a létat kulky!
    Žánry:DramaFilm Noir
    55%
    Pokud si Shelley Winters pamatuješ z "Dobrodružství Poseidonu" nebo "Krvavé mámy," možná zapomínáš, jaká to byla kočka na začátku své kariéry. Tento film ti dá šanci vidět ji jako sexy noční zpěvačku, která učí svou kamarádku Colleen Miller, čerstvě dorazivší z venkova, jak to chodí v New Yorku. Když Winters zjistí, že se její ženatý přítel Barry Sullivan zamiloval do Miller, začnou výčitky... a létat kulky!
    Žánry:DramaFilm Noir
    30
  • He Laughed Last
    He Laughed Last (1956)
    FilmRole: Jimmy Murphy
    55%
    31
  • Follow the Boys
    Follow the Boys (1963)
    FilmRole: Pete
    54%
    32
  • Cult of the Cobra
    Cult of the Cobra (1955)
    FilmRole: Paul Able
    52%
    33

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.