Helene Lauterböck: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Helene Lauterböck: Filmy a seriály

  • Mládí královny Viktorie
    Mládí královny Viktorie (1954)
    FilmRole: Lady Lansdowne
    Anglie devatenáctého století. Mladá Viktorie je právě korunována panovnicí celé Anglie a jejím hlavním úmyslem je taková vláda, jež zajistí zemi blahobyt a prosperitu. Její rodina a hlavní rádce Lord Melbourne pro ni již také chystají sňatek. Chtějí, aby si Viktorie vzala německého prince Alberta. Viktorie však vidí svou budoucnost jinak a odjíždí na pár dní do Francie. V Doveru, kde se pohybuje incognito, potkává muže, do kterého se ihned bláznivě zamiluje. Později se však za velmi podivných okolností dozvídá, že onen muž je sám princ Albert...
    69%
    Anglie devatenáctého století. Mladá Viktorie je právě korunována panovnicí celé Anglie a jejím hlavním úmyslem je taková vláda, jež zajistí zemi blahobyt a prosperitu. Její rodina a hlavní rádce Lord Melbourne pro ni již také chystají sňatek. Chtějí, aby si Viktorie vzala německého prince Alberta. Viktorie však vidí svou budoucnost jinak a odjíždí na pár dní do Francie. V Doveru, kde se pohybuje incognito, potkává muže, do kterého se ihned bláznivě zamiluje. Později se však za velmi podivných okolností dozvídá, že onen muž je sám princ Albert...
    1
  • Forever My Love
    Forever My Love (1962)
    FilmRole: Countess Esterhazy (archive footage)
    67%
    2
  • Sissi, mladá císařovna
    Sissi, mladá císařovna (1956)
    FilmRole: Countess Esterhazy

    Rakousko-uherský císař František Josef a Alžběta Bavorská, zvaná Sissi, mají po svatbě a prožívají chvíle štěstí na vídeňském zámku Schönbrunn. Láskyplné momenty s manželem dávají Sissi na chvíli zapomenout na zlatou klícku, kterou se pro ni život u dvora stal. Stranou idyly svádí marný boj vůči svazujícím normám dvorské etikety, což ještě vyostřuje její vztah s tchyní, Žofií Frederikou Bavorskou. Nad štěstím manželů se stahují mračna také kvůli vypjaté politické situaci, a to nejen stran hrozící války s Ruskem, ale také uvnitř říše. V Uhrách se stupňuje napětí, které se ale díky naléhání Sissi podaří uklidnit. Mladé císařovně se rýsuje štěstí i v osobním životě, když zjistí, že je těhotná. Radost z prvorozené dcery ovšem nemá dlouhého trvání, když se výchovy ujímá Žofie. Sissi velmi těžce nese, že má k dceři omezený přístup, nicméně největší rána má teprve přijít.

    Po závratném kasovním úspěchu prvního filmu se rozhodl producent a režisér Ernst Marischka kout železo, dokud bylo žhavé, a záhy započal s natáčením druhého dílu, jenž měl nakonec premiéru takřka přesně rok po první Sissi. Ačkoli Romy Schneiderová, z níž role mladé císařovny udělala mezinárodní hvězdu, již nechtěla part opakovat, tvůrci ve spolupráci s jejím nevlastním otcem Hansem Herbertem Blatzheimem, jenž s nově nabytou popularitou manželčiny dcery převzal roli jejího agenta, herečku k účasti přemluvili, když na oplátku mohla hrát vysněný náročnější part v adaptaci románového dramatu Robinson nesmí zemřít. Také druhý film o lásce a trápení Sissi se stal ohromným diváckým hitem. Byl uveden do desítek zemí světa a dále zvýšil popularitu Romy Schneiderové i jejího hereckého partnera Karlheinze Böhma.

    Stejně jako v případě prvního dílu se i tentokrát scénář neohlíží moc na historická fakta a naopak se s „uměleckou licencí“ soustředí na rozvádění romantické linie. Spolu s dalšími díly celkové trilogie o životě Sissi náleží do dobově velmi populárního žánru tzv. heimatfilmů. Jednalo se o snímky, které důrazem na odlehčené melodramatické konflikty, často zasazené do doby před světovými válkami, vyzdvihováním tradičních hodnot i záběry přírodních scenérií souzněly s náladami konzervativního publika německy mluvících teritorií poválečné éry, které se obracelo k ideálům starých časů. (Česká televize)

    65%

    Rakousko-uherský císař František Josef a Alžběta Bavorská, zvaná Sissi, mají po svatbě a prožívají chvíle štěstí na vídeňském zámku Schönbrunn. Láskyplné momenty s manželem dávají Sissi na chvíli zapomenout na zlatou klícku, kterou se pro ni život u dvora stal. Stranou idyly svádí marný boj vůči svazujícím normám dvorské etikety, což ještě vyostřuje její vztah s tchyní, Žofií Frederikou Bavorskou. Nad štěstím manželů se stahují mračna také kvůli vypjaté politické situaci, a to nejen stran hrozící války s Ruskem, ale také uvnitř říše. V Uhrách se stupňuje napětí, které se ale díky naléhání Sissi podaří uklidnit. Mladé císařovně se rýsuje štěstí i v osobním životě, když zjistí, že je těhotná. Radost z prvorozené dcery ovšem nemá dlouhého trvání, když se výchovy ujímá Žofie. Sissi velmi těžce nese, že má k dceři omezený přístup, nicméně největší rána má teprve přijít.

    Po závratném kasovním úspěchu prvního filmu se rozhodl producent a režisér Ernst Marischka kout železo, dokud bylo žhavé, a záhy započal s natáčením druhého dílu, jenž měl nakonec premiéru takřka přesně rok po první Sissi. Ačkoli Romy Schneiderová, z níž role mladé císařovny udělala mezinárodní hvězdu, již nechtěla part opakovat, tvůrci ve spolupráci s jejím nevlastním otcem Hansem Herbertem Blatzheimem, jenž s nově nabytou popularitou manželčiny dcery převzal roli jejího agenta, herečku k účasti přemluvili, když na oplátku mohla hrát vysněný náročnější part v adaptaci románového dramatu Robinson nesmí zemřít. Také druhý film o lásce a trápení Sissi se stal ohromným diváckým hitem. Byl uveden do desítek zemí světa a dále zvýšil popularitu Romy Schneiderové i jejího hereckého partnera Karlheinze Böhma.

    Stejně jako v případě prvního dílu se i tentokrát scénář neohlíží moc na historická fakta a naopak se s „uměleckou licencí“ soustředí na rozvádění romantické linie. Spolu s dalšími díly celkové trilogie o životě Sissi náleží do dobově velmi populárního žánru tzv. heimatfilmů. Jednalo se o snímky, které důrazem na odlehčené melodramatické konflikty, často zasazené do doby před světovými válkami, vyzdvihováním tradičních hodnot i záběry přírodních scenérií souzněly s náladami konzervativního publika německy mluvících teritorií poválečné éry, které se obracelo k ideálům starých časů. (Česká televize)

    3
  • Káťa
    Káťa (1959)
    Film
    Při návštěvě dívčího penzionátu poznává ruský car Alexandr II. mladou princeznu Káťu Dolgorukou. Je to láska na první pohled. Přestože je car ženatý, rozhodne se vzít Káťu na svůj dvůr. Jejich blízké přátelství je však mnohým solí v očích, dvorem se začínají šířit pomluvy a car je tak nucen poslat Káťu do Francie. O dva roky později je car pozván francouzským císařem Napoleonem III. do Paříže. Opět se tak shledává s Káťou. Dvouleté odloučení nic na jejich blízkém přátelství nezměnilo. Šťastné chvíle opětovného shledání jsou však záhy narušeny neúspěšným atentátem. Oba si uvědomují, jak hluboce se milují. (Česká televize)
    Žánry:Drama
    65%
    Při návštěvě dívčího penzionátu poznává ruský car Alexandr II. mladou princeznu Káťu Dolgorukou. Je to láska na první pohled. Přestože je car ženatý, rozhodne se vzít Káťu na svůj dvůr. Jejich blízké přátelství je však mnohým solí v očích, dvorem se začínají šířit pomluvy a car je tak nucen poslat Káťu do Francie. O dva roky později je car pozván francouzským císařem Napoleonem III. do Paříže. Opět se tak shledává s Káťou. Dvouleté odloučení nic na jejich blízkém přátelství nezměnilo. Šťastné chvíle opětovného shledání jsou však záhy narušeny neúspěšným atentátem. Oba si uvědomují, jak hluboce se milují. (Česká televize)
    Žánry:Drama
    4
  • Sissi - osudová léta císařovny
    Sissi - osudová léta císařovny (1957)
    Film
    Císaře Františka Josefa zdržují ve Vídni neodkladné státní záležitosti a Sissi tak odjíždí sama do Maďarska, aby s pomocí hraběte Andrássyho získala revolucionářsky smýšlející šlechtu na stranu Habsburků. Andrássy vyzná Sissi lásku, ale ona ví, že patří jen Františku Josefovi. Císařský pár se poté rozhodne strávit několik dní v Bad Ischlu, daleko od tlaku vídeňského dvora. Ale protože Sissi v Maďarsku onemocněla plicní chorobou, vydává se brzy nato na jih, aby se tam díky mírnějšímu podnebí uzdravila. Po její rekonvalescenci uskuteční císařský pár v zájmu zlepšení napjatých vztahů s italskou šlechtou oficiální státní návštěvu v italských provinciích. To se však neobejde bez skandálu, jelikož italská šlechta pošle místo sebe na slavnostní představení do milánské Scaly služebnictvo...
    64%
    Císaře Františka Josefa zdržují ve Vídni neodkladné státní záležitosti a Sissi tak odjíždí sama do Maďarska, aby s pomocí hraběte Andrássyho získala revolucionářsky smýšlející šlechtu na stranu Habsburků. Andrássy vyzná Sissi lásku, ale ona ví, že patří jen Františku Josefovi. Císařský pár se poté rozhodne strávit několik dní v Bad Ischlu, daleko od tlaku vídeňského dvora. Ale protože Sissi v Maďarsku onemocněla plicní chorobou, vydává se brzy nato na jih, aby se tam díky mírnějšímu podnebí uzdravila. Po její rekonvalescenci uskuteční císařský pár v zájmu zlepšení napjatých vztahů s italskou šlechtou oficiální státní návštěvu v italských provinciích. To se však neobejde bez skandálu, jelikož italská šlechta pošle místo sebe na slavnostní představení do milánské Scaly služebnictvo...
    5
  • Mann, von dem man spricht, Der
    Mann, von dem man spricht, Der (1937)
    Film
    Muž, o kterém se mluví, je až příliš vstřícný Toni Mathis (Heinz Ruhmann), člověk ústavně neschopný říct slovo "ne" (v tomto případě "nein", protože se jedná o německý film). Ačkoli by raději proplouval životem bez zodpovědnosti a závazků, Toni souhlasí se studiem zoologie na vysoké škole, protože to chce jeho strýc (Hans Moser). Bohužel, navzdory obrovskému úsilí Toniho sluhy Hasslera (Theo Lingen) připravit svého pána na závěrečné zkoušky, Toni se na ně zapomene dostavit a je okamžitě vyloučen. V zoufalství jeho strýc zařídí, aby se Toni oženil, a náš hrdina opět nemůže říct ne. Problém je, že se zamiluje do artistky Bianky (Gusti Huber), jejíž otec jí nedovolí vzít si nikoho jiného než baviče. Toni se nenechá odradit, studuje knihu o show businessu a zkouší štěstí na varietní scéně, a to ještě nejsme ani v polovině filmu!
    Žánry:Komedie
    Režie:E.W. Emo
    61%
    Muž, o kterém se mluví, je až příliš vstřícný Toni Mathis (Heinz Ruhmann), člověk ústavně neschopný říct slovo "ne" (v tomto případě "nein", protože se jedná o německý film). Ačkoli by raději proplouval životem bez zodpovědnosti a závazků, Toni souhlasí se studiem zoologie na vysoké škole, protože to chce jeho strýc (Hans Moser). Bohužel, navzdory obrovskému úsilí Toniho sluhy Hasslera (Theo Lingen) připravit svého pána na závěrečné zkoušky, Toni se na ně zapomene dostavit a je okamžitě vyloučen. V zoufalství jeho strýc zařídí, aby se Toni oženil, a náš hrdina opět nemůže říct ne. Problém je, že se zamiluje do artistky Bianky (Gusti Huber), jejíž otec jí nedovolí vzít si nikoho jiného než baviče. Toni se nenechá odradit, studuje knihu o show businessu a zkouší štěstí na varietní scéně, a to ještě nejsme ani v polovině filmu!
    Žánry:Komedie
    Režie:E.W. Emo
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.