?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Laurent Laubier: Filmy a seriály

  • Miluji tě
    Miluji tě (1986)
    Film
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislým na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti, nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    66%
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislým na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti, nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    1
  • Masajové - bojovníci deště
    Masajové - bojovníci deště (2004)
    Film
    63%
    2
  • Lola Zipper
    Lola Zipper (1991)
    Film
    S rizikem ztráty práce se Gérard vsadí se svým šéfem, že dokáže proměnit nevrlou bezdomovkyni Lolu v hvězdu televizních obrazovek. S příslibem slávy jako návnadou ji vezme pod svá křídla a stane se jejím učitelem. Posílá ji na baletní a herecké lekce, kde se Lola chová nepřístojně. Většinu svého vzdoru však směřuje přímo na Gérarda. Nicméně v duchu tradice filmů jako Pretty Woman nebo My Fair Lady nakonec získá nejen dívku, ale i novou hvězdu – v jedné osobě.
    Žánry:Komedie
    50%
    S rizikem ztráty práce se Gérard vsadí se svým šéfem, že dokáže proměnit nevrlou bezdomovkyni Lolu v hvězdu televizních obrazovek. S příslibem slávy jako návnadou ji vezme pod svá křídla a stane se jejím učitelem. Posílá ji na baletní a herecké lekce, kde se Lola chová nepřístojně. Většinu svého vzdoru však směřuje přímo na Gérarda. Nicméně v duchu tradice filmů jako Pretty Woman nebo My Fair Lady nakonec získá nejen dívku, ale i novou hvězdu – v jedné osobě.
    Žánry:Komedie
    3
  • Recto/Verso
    Recto/Verso (1999)
    Film
    Poloviční Arab a poloviční Francouz, Fred je slavný pařížský moderátor a nenapravitelný playboy. Ženy, slávu a peníze si užívá plnými doušky. Až do momentu, kdy ho neprávem obviní z užívání koksu. Fred ztratí práci, známé, fanynky i svou snoubenku a podporu jejího otce. V bance má tisícové dluhy a ani jedna televize nechce zaměstnat hvězdu s pověstí narkomana. Tehdy dostane lukrativní nabídku od americké televize Freedom TV, která se neodmítá. Problém je jen jeden - je to televize pro homosexuály. Ale Fred nemá na výběr. A tak začne předstírat, že je gay.
    Žánry:Komedie
    46%
    Poloviční Arab a poloviční Francouz, Fred je slavný pařížský moderátor a nenapravitelný playboy. Ženy, slávu a peníze si užívá plnými doušky. Až do momentu, kdy ho neprávem obviní z užívání koksu. Fred ztratí práci, známé, fanynky i svou snoubenku a podporu jejího otce. V bance má tisícové dluhy a ani jedna televize nechce zaměstnat hvězdu s pověstí narkomana. Tehdy dostane lukrativní nabídku od americké televize Freedom TV, která se neodmítá. Problém je jen jeden - je to televize pro homosexuály. Ale Fred nemá na výběr. A tak začne předstírat, že je gay.
    Žánry:Komedie
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.