Dagmar Koller: Nejlepší filmy a seriály

6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Dagmar Koller: Filmy a seriály

  • Die Harald Schmidt Show
    Die Harald Schmidt Show (1995)
    SeriálRole: Sama sebe
    The Harald Schmidt Show je německá noční talk show, kterou uvádí komik Harald Schmidt na stanici Sky Deutschland. Poprvé byla vysílána 5. prosince 1995 a běžela do 23. prosince 2003 na stanici Sat.1. Schmidt poté přesunul svou show na Das Erste pod názvem Harald Schmidt a Schmidt & Pocher, ale 13. září 2011 se vrátil na Sat.1. Po zrušení na Sat.1 pokračovala show od září 2012 na Sky Deutschland.
    78%
    The Harald Schmidt Show je německá noční talk show, kterou uvádí komik Harald Schmidt na stanici Sky Deutschland. Poprvé byla vysílána 5. prosince 1995 a běžela do 23. prosince 2003 na stanici Sat.1. Schmidt poté přesunul svou show na Das Erste pod názvem Harald Schmidt a Schmidt & Pocher, ale 13. září 2011 se vrátil na Sat.1. Po zrušení na Sat.1 pokračovala show od září 2012 na Sky Deutschland.
    1
  • Radetzkymarsch
    Radetzkymarsch (1995)
    SeriálRole: Nachtigall aus Mariahilf
    V bitvě u Solferina je poručík Josef Trotta ze slovinského pěšího pluku zraněn, když zachrání život mladému rakouskému císaři Františku Josefovi I. Císař ho odmění povýšením do společenského postavení, které je zcela mimo jeho původ a odcizuje ho od jeho rolnického původu. Josef je povýšen na kapitána a stává se členem šlechty. O mnoho let později Josef von Trotta náhodou objeví popis bitvy, která mu změnila život, v učebnici svého syna Franze. Rozzuřen emocionálním, vlasteneckým a sentimentálním způsobem, jakým je císařova záchrana „hrdinou od Solferina“ vylíčena, podá stížnost u císařského dvora.
    Žánry:DramaHistorický
    76%
    V bitvě u Solferina je poručík Josef Trotta ze slovinského pěšího pluku zraněn, když zachrání život mladému rakouskému císaři Františku Josefovi I. Císař ho odmění povýšením do společenského postavení, které je zcela mimo jeho původ a odcizuje ho od jeho rolnického původu. Josef je povýšen na kapitána a stává se členem šlechty. O mnoho let později Josef von Trotta náhodou objeví popis bitvy, která mu změnila život, v učebnici svého syna Franze. Rozzuřen emocionálním, vlasteneckým a sentimentálním způsobem, jakým je císařova záchrana „hrdinou od Solferina“ vylíčena, podá stížnost u císařského dvora.
    Žánry:DramaHistorický
    2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Čardášová princezna
    Čardášová princezna (1971)
    FilmRole: Stasi
    68%
    6
  • Poslední akční hrdina
    Poslední akční hrdina (1993)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    Danny Madigan je chlapec posedlý filmem. Obzvláště akční kousky s jeho oblíbeným hrdinou Jackem Slaterem ho znovu a znovu přivádějí do čalouněných sedadel kina, zejícího jinak pustou prázdnotou. Místní promítač, Dannyho dobrý známý, daruje chlapci jednoho dne s potměšilým úsměvem na tváři kouzelnou vstupenku, která umožňuje pohyb mezi šedou realitou všedního dne a životem kypícím fikcí stříbrného plátna. Mladý filmový fanoušek ovšem netuší, jaký poklad má nedbale zastrčený v kapse. Ostatně dávno na lístek zapomněl, protože opět sedí v pohodlném křesle ztemnělého kina a vychutnává si své oblíbené akční scény. Právě v nejnapínavějším momentě začne kouzlo působit a chlapec se rázem ocitá ve filmu. Konkrétně na zadním sedadle uhánějícího kabrioletu. Přišel právě do nejlepšího - Jack Slater za volantem je pronásledován skupinou krvežíznivých padouchů. Kulky, granáty a kolem parkující vozy svižně poletují vzduchem, střelným prachem se nešetří... Proti tomu, co oba hrdiny čeká při souboji o kouzelnou vstupenku se Slaterovými nejzavilejšími nepřáteli, je ovšem krkolomná, životu nebezpečná honička ulicemi Los Angeles pouze skromnou, dalo by se říci komorní předehrou...
    65%
    Danny Madigan je chlapec posedlý filmem. Obzvláště akční kousky s jeho oblíbeným hrdinou Jackem Slaterem ho znovu a znovu přivádějí do čalouněných sedadel kina, zejícího jinak pustou prázdnotou. Místní promítač, Dannyho dobrý známý, daruje chlapci jednoho dne s potměšilým úsměvem na tváři kouzelnou vstupenku, která umožňuje pohyb mezi šedou realitou všedního dne a životem kypícím fikcí stříbrného plátna. Mladý filmový fanoušek ovšem netuší, jaký poklad má nedbale zastrčený v kapse. Ostatně dávno na lístek zapomněl, protože opět sedí v pohodlném křesle ztemnělého kina a vychutnává si své oblíbené akční scény. Právě v nejnapínavějším momentě začne kouzlo působit a chlapec se rázem ocitá ve filmu. Konkrétně na zadním sedadle uhánějícího kabrioletu. Přišel právě do nejlepšího - Jack Slater za volantem je pronásledován skupinou krvežíznivých padouchů. Kulky, granáty a kolem parkující vozy svižně poletují vzduchem, střelným prachem se nešetří... Proti tomu, co oba hrdiny čeká při souboji o kouzelnou vstupenku se Slaterovými nejzavilejšími nepřáteli, je ovšem krkolomná, životu nebezpečná honička ulicemi Los Angeles pouze skromnou, dalo by se říci komorní předehrou...
    7
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    8
  • 9
  • Skryté rezervy
    Skryté rezervy (2016)
    FilmRole: Eleny Hoffmansthal

    Vídeň v roce 2033: korporace jsou u moci a obyvatelstvo musí splácet dluhy – a to i po smrti. Těla těch, kteří si nemohou dovolit „pojištění smrti“, jsou uměle udržována při životě a vykořisťována. Společnost se dělí na ty, kteří si pojištění dovolit můžou, a všechny ostatní. Kariérista a pojišťovací agent Vincent se sám stane obětí systému, hrozí mu, že o své vlastní pojištění přijde. Když je za trest vyslán do utajení a musí sledovat aktivistku Lisu, hranice mezi „námi“ a „jimi“ a mezi dobrem a zlem se postupně začnou rozostřovat... (Das Filmfest)

    Žánry:Sci-fi
    55%

    Vídeň v roce 2033: korporace jsou u moci a obyvatelstvo musí splácet dluhy – a to i po smrti. Těla těch, kteří si nemohou dovolit „pojištění smrti“, jsou uměle udržována při životě a vykořisťována. Společnost se dělí na ty, kteří si pojištění dovolit můžou, a všechny ostatní. Kariérista a pojišťovací agent Vincent se sám stane obětí systému, hrozí mu, že o své vlastní pojištění přijde. Když je za trest vyslán do utajení a musí sledovat aktivistku Lisu, hranice mezi „námi“ a „jimi“ a mezi dobrem a zlem se postupně začnou rozostřovat... (Das Filmfest)

    Žánry:Sci-fi
    10
  • Schloß am Wörthersee, Ein
    Schloß am Wörthersee, Ein (1990)
    Seriál
    47%
    11
  • Kessel Buntes, Ein
    Kessel Buntes, Ein (1972)
    SeriálRole: Sama sebe
    Pořad měl konkurovat programům ze západoněmecké televize. V tomto ohledu byl poměrně úspěšný a získal si oblibu i v částech západního Německa, které mohly přijímat východní televizi. Jeho produkční hodnoty byly vysoké. Kromě hudebních a tanečních čísel a vystoupení východoněmeckých celebrit se v téměř každém vysílání objevovaly známé hvězdy ze západu, často poté, co jejich popularita v jejich domovských zemích dosáhla vrcholu.
    26%
    Pořad měl konkurovat programům ze západoněmecké televize. V tomto ohledu byl poměrně úspěšný a získal si oblibu i v částech západního Německa, které mohly přijímat východní televizi. Jeho produkční hodnoty byly vysoké. Kromě hudebních a tanečních čísel a vystoupení východoněmeckých celebrit se v téměř každém vysílání objevovaly známé hvězdy ze západu, často poté, co jejich popularita v jejich domovských zemích dosáhla vrcholu.
    12

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.