Edward Klosinski: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Edward Klosinski: Filmy a seriály

  • Smutná neděle - Píseň o lásce a smrti
    Smutná neděle - Píseň o lásce a smrti (1999)
    Film
    Snímek, který nás zavede do Budapešti 30. let, vznikl podle románu Nicka Barkowa Das Lied vom traurigen Sonntag. Je nejen příběhem osudové lásky jedné ženy ke dvěma mužům, ale i příběhem o zrodu jedné z nejslavnějších písní světa, jež získala hořký přívlastek hymna sebevrahů. Krásná Ilona a její přítel László vedou vyhlášenou a elegantní budapešťskou restauraci, kam přicházejí za skvělými jídly ti největší prominenti, včetně vysokých důstojníků nastupující nacistické smetánky. Jednoho dne se tam objeví i pianista András, který zaujme Lászlóa svým procítěným mistrovstvím. Z citů melancholického mladíka s uhrančivým pohledem, který se neubrání lásce ke krásné Iloně, se jednoho dne zrodí stejně melancholická píseň Smutná neděle. Její historie je právě tak pohnutá jako doba, v níž vznikla. Za jejích tónů opustilo dobrovolně tento svět mnoho lidí a píseň se stala prokletím i pro jejího tvůrce.
    Žánry:DramaRomantický
    79%
    Snímek, který nás zavede do Budapešti 30. let, vznikl podle románu Nicka Barkowa Das Lied vom traurigen Sonntag. Je nejen příběhem osudové lásky jedné ženy ke dvěma mužům, ale i příběhem o zrodu jedné z nejslavnějších písní světa, jež získala hořký přívlastek hymna sebevrahů. Krásná Ilona a její přítel László vedou vyhlášenou a elegantní budapešťskou restauraci, kam přicházejí za skvělými jídly ti největší prominenti, včetně vysokých důstojníků nastupující nacistické smetánky. Jednoho dne se tam objeví i pianista András, který zaujme Lászlóa svým procítěným mistrovstvím. Z citů melancholického mladíka s uhrančivým pohledem, který se neubrání lásce ke krásné Iloně, se jednoho dne zrodí stejně melancholická píseň Smutná neděle. Její historie je právě tak pohnutá jako doba, v níž vznikla. Za jejích tónů opustilo dobrovolně tento svět mnoho lidí a píseň se stala prokletím i pro jejího tvůrce.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • 2
  • Země zaslíbená
    Země zaslíbená (1975)
    Film
    Príbeh odohrávajúci sa v Lodži okolo roku 1880, ktorého hrdinami sú traja priatelia: Poliak, Nemec a Žid. I oni sa chcú podieľať na hospodárskom zázraku a sú preto schopní obetovať všetky ideály a morálne zábrany. Režisér v jednom zo svojich najpôsobivejších diel, ktoré je prepisom rovnomenného románu nositeľa Nobelovej ceny W. S. Reymonta, v naturalistických obrazoch predvádza rozvoj a dôsledky industrializácie a zároveň detailne portrétuje dobu, v ktorej udávajú tón kariéristi.
    Žánry:Drama
    76%
    Príbeh odohrávajúci sa v Lodži okolo roku 1880, ktorého hrdinami sú traja priatelia: Poliak, Nemec a Žid. I oni sa chcú podieľať na hospodárskom zázraku a sú preto schopní obetovať všetky ideály a morálne zábrany. Režisér v jednom zo svojich najpôsobivejších diel, ktoré je prepisom rovnomenného románu nositeľa Nobelovej ceny W. S. Reymonta, v naturalistických obrazoch predvádza rozvoj a dôsledky industrializácie a zároveň detailne portrétuje dobu, v ktorej udávajú tón kariéristi.
    Žánry:Drama
    3
  • Tři barvy: Bílá
    Tři barvy: Bílá (1994)
    Film
    Tři barvy: Bílá - tak se jmenuje druhý film z volné filmové trilogie, který natočil polský režisér Krzysztof Kieślowski. Polák Karel Karel a jeho francouzská manželka Dominique stojí před rozvodovým soudem v Paříži. Soud uzná manželčiny argumenty a rozvede je. Karel tímto okamžikem přichází o vše: o svou velkou lásku, o manželku i kadeřnický salón, do kterého vložil své celoživotní úspory, talent a řemeslnou šikovnost. Bez peněz, bez dokladů, hledaný policii pro údajné žhářství, marně hledá způsob, jak se vrátit do vlasti. Ve snaze vydělat si alespoň pár franků koncertuje v podchodu metra na hřeben a zde se také seznámí s tajemným krajanem Mikolajem, který mu nabídne práci placeného zabijáka. Jen díky němu se Karel nakonec dostává do Polska, ukrytý v obrovském cestovním kufru. Doma soustředí všechny své síly k jedinému cíli: rychlému zbohatnutí. S pomocí peněz a důmyslného plánu chce Dominique přilákat z Paříže do Varšavy, aby se jí konečně mohl pomstít? Kromě satiry na dobové poměry v Polsku je film i hořkou výpovědí o mezích komunikace mezi lidmi, o individuální samotě a stavu dnešní společnosti. Hlavní postavy ztělesnili Zbigniew Zamachowski (Ohněm a mečem) a Julie Delpyová (Evropa, Evropa, Homo Faber). Film vznikl ve francouzsko-polské koprodukci v roce 1993, byl rok později oceněn Stříbrným medvědem na Mezinárodním filmovém festivalu v Berlíně.
    76%
    Tři barvy: Bílá - tak se jmenuje druhý film z volné filmové trilogie, který natočil polský režisér Krzysztof Kieślowski. Polák Karel Karel a jeho francouzská manželka Dominique stojí před rozvodovým soudem v Paříži. Soud uzná manželčiny argumenty a rozvede je. Karel tímto okamžikem přichází o vše: o svou velkou lásku, o manželku i kadeřnický salón, do kterého vložil své celoživotní úspory, talent a řemeslnou šikovnost. Bez peněz, bez dokladů, hledaný policii pro údajné žhářství, marně hledá způsob, jak se vrátit do vlasti. Ve snaze vydělat si alespoň pár franků koncertuje v podchodu metra na hřeben a zde se také seznámí s tajemným krajanem Mikolajem, který mu nabídne práci placeného zabijáka. Jen díky němu se Karel nakonec dostává do Polska, ukrytý v obrovském cestovním kufru. Doma soustředí všechny své síly k jedinému cíli: rychlému zbohatnutí. S pomocí peněz a důmyslného plánu chce Dominique přilákat z Paříže do Varšavy, aby se jí konečně mohl pomstít? Kromě satiry na dobové poměry v Polsku je film i hořkou výpovědí o mezích komunikace mezi lidmi, o individuální samotě a stavu dnešní společnosti. Hlavní postavy ztělesnili Zbigniew Zamachowski (Ohněm a mečem) a Julie Delpyová (Evropa, Evropa, Homo Faber). Film vznikl ve francouzsko-polské koprodukci v roce 1993, byl rok později oceněn Stříbrným medvědem na Mezinárodním filmovém festivalu v Berlíně.
    4
  • Člověk z mramoru
    Člověk z mramoru (1977)
    Film
    Legendární film (myšlenkově souznějící s generací filmu morálního neklidu) nemohl být u nás dlouho uveden pro svůj protisocialistický charakter: k deformacím 50. let hledá paralelu v 70. letech. Aktuální byl tedy právě v době svého vzniku. Studentka filmové školy se při sběru materiálu k diplomce - dokumentu o úderníkovi 50. let - seznamuje s jeho pohnutým osudem, zrcadlícím šílenství doby. Zpočátku se jí jeví jako mramorová socha, pro kterou stál v době své slávy jako model. Postupně se z kamene vymaňuje skutečný člověk: usilovnost a nadšení doby vynesly pologramotného zedníka do funkce, přičemž neztratil vědomí přirozené morálky a spravedlnosti, které ho v souvislosti s vykonstruovaným procesem přivedly do vězení; po pozdější rehabilitaci zapomenutý předčasně umírá. Snaha energické a nekompromisní Anežky o zveřejnění pravdy o minulosti je stejně marná jako někdejší Birkutovo úsilí. Závěr připomíná záběrem gdaňské loděnice smrt tří dělníků v r. 1970 a téměř prorocky otevřel cestu pokračování filmu, Člověk ze železa (1981), dokumentujícímu události z července 1980. Film získal cenu FIPRESCI na MFF v Cannes roku 1978.
    Žánry:DramaRetro
    75%
    Legendární film (myšlenkově souznějící s generací filmu morálního neklidu) nemohl být u nás dlouho uveden pro svůj protisocialistický charakter: k deformacím 50. let hledá paralelu v 70. letech. Aktuální byl tedy právě v době svého vzniku. Studentka filmové školy se při sběru materiálu k diplomce - dokumentu o úderníkovi 50. let - seznamuje s jeho pohnutým osudem, zrcadlícím šílenství doby. Zpočátku se jí jeví jako mramorová socha, pro kterou stál v době své slávy jako model. Postupně se z kamene vymaňuje skutečný člověk: usilovnost a nadšení doby vynesly pologramotného zedníka do funkce, přičemž neztratil vědomí přirozené morálky a spravedlnosti, které ho v souvislosti s vykonstruovaným procesem přivedly do vězení; po pozdější rehabilitaci zapomenutý předčasně umírá. Snaha energické a nekompromisní Anežky o zveřejnění pravdy o minulosti je stejně marná jako někdejší Birkutovo úsilí. Závěr připomíná záběrem gdaňské loděnice smrt tří dělníků v r. 1970 a téměř prorocky otevřel cestu pokračování filmu, Člověk ze železa (1981), dokumentujícímu události z července 1980. Film získal cenu FIPRESCI na MFF v Cannes roku 1978.
    Žánry:DramaRetro
    5
  • Předtanečník
    Předtanečník (1978)
    Film

    Kino morálního neklidu, mezi jehož představitele patří vedle Krzysztofa Kieślowského nebo Agnieszky Hollandové rovněž režisér Feliks Falk, se zaměřovalo na etická dilemata, před nimiž během svého života stojí každý člověk. Konferenciér Lutek dostane šanci konečně prokázat své schopnosti jako moderátor velkého plesu. V cestě mu ale stojí silná konkurence, jíž se rozhodne nevybíravě zbavit. Na cestě za osobním úspěchem zrazuje i své přátele. V hlavní roli exceluje Jerzy Stuhr, který postavu dokázal ztvárnit přesvědčivě a přirozeně.(Febiofest)

    Žánry:Drama
    75%

    Kino morálního neklidu, mezi jehož představitele patří vedle Krzysztofa Kieślowského nebo Agnieszky Hollandové rovněž režisér Feliks Falk, se zaměřovalo na etická dilemata, před nimiž během svého života stojí každý člověk. Konferenciér Lutek dostane šanci konečně prokázat své schopnosti jako moderátor velkého plesu. V cestě mu ale stojí silná konkurence, jíž se rozhodne nevybíravě zbavit. Na cestě za osobním úspěchem zrazuje i své přátele. V hlavní roli exceluje Jerzy Stuhr, který postavu dokázal ztvárnit přesvědčivě a přirozeně.(Febiofest)

    Žánry:Drama
    6
  • Evropa
    Evropa (1991)
    Film
    Pozoruhodný snímek EVROPA je třetí částí osobité autorské filmové trilogie, pátrající po duchovním fenoménu prostoru, v němž žijeme (PRVEK ZLOČINU, 1984, EPIDEMIE, 1987, EVROPA, 1991). Jeho tvůrce, dánský režisér Lars von Trier, situuje příběh do Německa "roku nula" (těsně po válce), do země těžce traumatizované svou prohrou, zmrazené do temnoty noci a beznaděje, a kontrolované (i devastovaného) Spojenci. Většina obyvatelstva tu však skrytě sympatizuje s nacistickými myšlenkami, a někteří se dokonce aktivně podílejí na destruktivních akcích werwolfů. Do tohoto místa a času přijíždí mladý Američan Leo, syn německého emigranta, aby "pomohl Německu". Pod přísným dohledem autoritářského strýce se stane průvodčím v lůžkových vozech první třídy u společnosti Zentropa. Seznámí se s majitelem společnosti, s Američany sympatizujícím Maxem Hartmannem, a zamiluje se do jeho dcery Kathariny. Avšak svět osobních jistot, jímž se citlivý mladík pokouší izolovat od okolní děsivé reality, snad právě proto drtivě zasáhne do jeho osudu... Situace "zlem nakaženého" Německa je pro režiséra (stejně jako pro mnoho jiných vynikajících tvůrců) východiskem k mnohem obecnější výpovědi o jedinci, osudově zmítaném vnějšími tlaky a navzdory všem svým idealistickým snahám zavedeném do slepé uličky. Vypovídá nejen o střetu humanistických a demokratických ideálů s mašinérií smrti, manipulativní moci a destrukce, ale i o evropských traumatech a křižovatkách; pro obojí je klíčová obrazová a významová metafora cesty po železnici. Velký důraz klade režisér na formu svého vyprávění. Širokoúhlý snímek je převážně monochromatický s významotvornými vstupy barvy; originálně využívá ateliéru a zadních projekcí. Koresponduje s díly Dreyerovými a Bergmanovými, na Fassbindera a Godarda odkazuje formálním experimentátorstvím a obsazením jejich "kultovních herců" (Eddie Constantine, Barbara Sukowá). V souladu s Trierovým chápáním filmu jako snění v bdělém stavu je Evropa vedle svého konkrétního geografického významu rovněž jakýmsi kulturním a politickým bodem v kolektivním podvědomí; celý příběh je prezentován jako hypnotická seance hrdiny i diváka, provázená podmanivým, chladným hlasem vypravěče (Max von Sydow).
    74%
    Pozoruhodný snímek EVROPA je třetí částí osobité autorské filmové trilogie, pátrající po duchovním fenoménu prostoru, v němž žijeme (PRVEK ZLOČINU, 1984, EPIDEMIE, 1987, EVROPA, 1991). Jeho tvůrce, dánský režisér Lars von Trier, situuje příběh do Německa "roku nula" (těsně po válce), do země těžce traumatizované svou prohrou, zmrazené do temnoty noci a beznaděje, a kontrolované (i devastovaného) Spojenci. Většina obyvatelstva tu však skrytě sympatizuje s nacistickými myšlenkami, a někteří se dokonce aktivně podílejí na destruktivních akcích werwolfů. Do tohoto místa a času přijíždí mladý Američan Leo, syn německého emigranta, aby "pomohl Německu". Pod přísným dohledem autoritářského strýce se stane průvodčím v lůžkových vozech první třídy u společnosti Zentropa. Seznámí se s majitelem společnosti, s Američany sympatizujícím Maxem Hartmannem, a zamiluje se do jeho dcery Kathariny. Avšak svět osobních jistot, jímž se citlivý mladík pokouší izolovat od okolní děsivé reality, snad právě proto drtivě zasáhne do jeho osudu... Situace "zlem nakaženého" Německa je pro režiséra (stejně jako pro mnoho jiných vynikajících tvůrců) východiskem k mnohem obecnější výpovědi o jedinci, osudově zmítaném vnějšími tlaky a navzdory všem svým idealistickým snahám zavedeném do slepé uličky. Vypovídá nejen o střetu humanistických a demokratických ideálů s mašinérií smrti, manipulativní moci a destrukce, ale i o evropských traumatech a křižovatkách; pro obojí je klíčová obrazová a významová metafora cesty po železnici. Velký důraz klade režisér na formu svého vyprávění. Širokoúhlý snímek je převážně monochromatický s významotvornými vstupy barvy; originálně využívá ateliéru a zadních projekcí. Koresponduje s díly Dreyerovými a Bergmanovými, na Fassbindera a Godarda odkazuje formálním experimentátorstvím a obsazením jejich "kultovních herců" (Eddie Constantine, Barbara Sukowá). V souladu s Trierovým chápáním filmu jako snění v bdělém stavu je Evropa vedle svého konkrétního geografického významu rovněž jakýmsi kulturním a politickým bodem v kolektivním podvědomí; celý příběh je prezentován jako hypnotická seance hrdiny i diváka, provázená podmanivým, chladným hlasem vypravěče (Max von Sydow).
    7
  • Iluminace
    Iluminace (1973)
    Film
    Zanussiho charakterizuje v nejvýznamnějším období jeho tvorby věcný analytický přístup ke skutečnosti, poznamenaný skepsí a nedůvěrou k suverénním soudům. Intelektuální obezřetnost spojuje s respektem k základním mravním hodnotám, ústícím do obhajoby člověka jako individuality. Iluminace je filosofická esej o podstatě lidského bytí, obrazově složená ze série hraných, ostře stříhaných sekvencí, dokumentárních záběrů z laboratoří, továren, přírody, z diskusí studentů i z výroků autentických vědeckých osobností. Iluminace - zážitek náhlého porozumění, osvícení pravdou, láká hrdinu, který neuspokojený studiem bez kontaktu se skutečnou vědou, jde vlastní cestou: přes fyzikální pracoviště a biologické kabinety, neobejde astrofyziku, zavadí o astrology, zúčastní se hypnotických seancí, hledá odpovědi na mučivé otázky v psychiatrických nemocnicích i v rozhovorech s mnichy - chce poznat přirozenost a podstatu člověka, aby si správně zvolil své místo. Stav milosti nenachází, jeho několikaleté hledání končí rezignací, vzbuzující smutek, ne však zoufalství. K smíření se životem dospívá až po mnoha vlastních rozhodnutích, uskutečněných s plnou odpovědností a s pocitem povinnosti vůči manželce a dítěti.
    Žánry:Drama
    74%
    Zanussiho charakterizuje v nejvýznamnějším období jeho tvorby věcný analytický přístup ke skutečnosti, poznamenaný skepsí a nedůvěrou k suverénním soudům. Intelektuální obezřetnost spojuje s respektem k základním mravním hodnotám, ústícím do obhajoby člověka jako individuality. Iluminace je filosofická esej o podstatě lidského bytí, obrazově složená ze série hraných, ostře stříhaných sekvencí, dokumentárních záběrů z laboratoří, továren, přírody, z diskusí studentů i z výroků autentických vědeckých osobností. Iluminace - zážitek náhlého porozumění, osvícení pravdou, láká hrdinu, který neuspokojený studiem bez kontaktu se skutečnou vědou, jde vlastní cestou: přes fyzikální pracoviště a biologické kabinety, neobejde astrofyziku, zavadí o astrology, zúčastní se hypnotických seancí, hledá odpovědi na mučivé otázky v psychiatrických nemocnicích i v rozhovorech s mnichy - chce poznat přirozenost a podstatu člověka, aby si správně zvolil své místo. Stav milosti nenachází, jeho několikaleté hledání končí rezignací, vzbuzující smutek, ne však zoufalství. K smíření se životem dospívá až po mnoha vlastních rozhodnutích, uskutečněných s plnou odpovědností a s pocitem povinnosti vůči manželce a dítěti.
    Žánry:Drama
    8
  • Člověk ze železa
    Člověk ze železa (1981)
    Film
    Volné pokračování filmu Člověk z mramoru natočené uprostřed bouřlivých událostí… Wajda jde přímo do centra událostí. Stávka v Gdaňských loděnicích a vznik nezávislých odborů Solidarita. Reportér Winkel má natočit reportáž o stávce dělníků v gdaňských loděnicích, zejména se má soustředit na vůdce stávkujících Macieka Tomczyka. Teprve postupně poznává, že je manipulován, aby Tomczyka kompromitoval. (3Kino)
    Žánry:DramaHistorický
    73%
    Volné pokračování filmu Člověk z mramoru natočené uprostřed bouřlivých událostí… Wajda jde přímo do centra událostí. Stávka v Gdaňských loděnicích a vznik nezávislých odborů Solidarita. Reportér Winkel má natočit reportáž o stávce dělníků v gdaňských loděnicích, zejména se má soustředit na vůdce stávkujících Macieka Tomczyka. Teprve postupně poznává, že je manipulován, aby Tomczyka kompromitoval. (3Kino)
    Žánry:DramaHistorický
    9
  • Ochranné zbarvení
    Ochranné zbarvení (1977)
    Film
    Morální a etické konflikty tu Zanussi analyzuje v úzce uzavřené společenské skupině na letním soustředění studentů lingvistiky. Diskuse na téma volby životního modelu se koncentruje v opozici dvou etických koncepcí, zosobněných mladým idealistickým docentem Jaroslavem a uštěpačným cynikem, docentem Jakubem, prosazujícím teorii svérázného etického naturalismu - přizpůsobování vlastní morálky měnícím se situacím podle vzoru zvířat, která si chrání vlastní existenci ochranným zbarvením. Jaroslav, vedoucí soustředění, posuzuje všechny jako rovnoprávné partnery. I konkurs jejich vědeckých prací se snaží vést podle regulí absolutní spravedlnosti. Jakub jako vědecký garant akce jeho počínání zpochybňuje a jejich spory vyústí do ostrého střetu. Jaroslav je zmítán pochybami, zda jeho názory nepramení jen ze snahy být lepší než ostatní. Jakub zjistí, že cynismus není dostatečným zbarvením na skrytí jeho vnitřní prázdnoty a vědomí morální prohry. Když kalich nenávisti přeteče, zůstávají sokové osamoceni, vytrženi z okolí, s pocitem určité vzájemné spolupatřičnosti.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    73%
    Morální a etické konflikty tu Zanussi analyzuje v úzce uzavřené společenské skupině na letním soustředění studentů lingvistiky. Diskuse na téma volby životního modelu se koncentruje v opozici dvou etických koncepcí, zosobněných mladým idealistickým docentem Jaroslavem a uštěpačným cynikem, docentem Jakubem, prosazujícím teorii svérázného etického naturalismu - přizpůsobování vlastní morálky měnícím se situacím podle vzoru zvířat, která si chrání vlastní existenci ochranným zbarvením. Jaroslav, vedoucí soustředění, posuzuje všechny jako rovnoprávné partnery. I konkurs jejich vědeckých prací se snaží vést podle regulí absolutní spravedlnosti. Jakub jako vědecký garant akce jeho počínání zpochybňuje a jejich spory vyústí do ostrého střetu. Jaroslav je zmítán pochybami, zda jeho názory nepramení jen ze snahy být lepší než ostatní. Jakub zjistí, že cynismus není dostatečným zbarvením na skrytí jeho vnitřní prázdnoty a vědomí morální prohry. Když kalich nenávisti přeteče, zůstávají sokové osamoceni, vytrženi z okolí, s pocitem určité vzájemné spolupatřičnosti.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    10
  • Bez znieczulenia
    Bez znieczulenia (1978)
    Film
    Slavný polský novinář se stane trnem v oku mocných, když v televizní soutěži otázek a odpovědí prokáže své politické mistrovství a znalosti na světové konferenci. Během jeho nepřítomnosti mu nepřátelé odeberou všechna privilegia. Šok z toho, že je "nežádoucí", se prolíná s hlubším zklamáním v osobním životě: jeho žena má poměr se žárlivým mladým rivalem a po patnácti letech manželství a dvou dcerách chce rozvod. Na jeho snahu pochopit a vyřešit situaci nereaguje žádným vysvětlením. Všechny jeho kroky vedou špatným směrem. Začne pít s vysokoškoláky, kteří se touží zúčastnit jeho semináře poté, co zjistí, že byl zrušen. Kdysi uhlazený a dominantní novinář je zredukován na pouhé ticho.
    Žánry:Drama
    73%
    Slavný polský novinář se stane trnem v oku mocných, když v televizní soutěži otázek a odpovědí prokáže své politické mistrovství a znalosti na světové konferenci. Během jeho nepřítomnosti mu nepřátelé odeberou všechna privilegia. Šok z toho, že je "nežádoucí", se prolíná s hlubším zklamáním v osobním životě: jeho žena má poměr se žárlivým mladým rivalem a po patnácti letech manželství a dvou dcerách chce rozvod. Na jeho snahu pochopit a vyřešit situaci nereaguje žádným vysvětlením. Všechny jeho kroky vedou špatným směrem. Začne pít s vysokoškoláky, kteří se touží zúčastnit jeho semináře poté, co zjistí, že byl zrušen. Kdysi uhlazený a dominantní novinář je zredukován na pouhé ticho.
    Žánry:Drama
    11
  • 12
  • Slečny z Vlčí
    Slečny z Vlčí (1979)
    Film
    Děj se odehrává koncem 20. let minulého století. Třicátník, který vede malou továrnu, omdlí na pohřbu blízkého přítele. Rozhodne se na čas vrátit domů ke své tetě a strýci, ale zaplete se do života pěti žen, které do něj byly kdysi zamilované, ačkoli on zjevně miloval jen jednu z nich. Ta ale zemřela, aniž by o tom věděl. Ženy jsou vesměs zklamané životem nebo odcizené od svých manželů, zatímco nejmladší z nich je do něj zamilovaná.
    Žánry:Drama
    72%
    Děj se odehrává koncem 20. let minulého století. Třicátník, který vede malou továrnu, omdlí na pohřbu blízkého přítele. Rozhodne se na čas vrátit domů ke své tetě a strýci, ale zaplete se do života pěti žen, které do něj byly kdysi zamilované, ačkoli on zjevně miloval jen jednu z nich. Ta ale zemřela, aniž by o tom věděl. Ženy jsou vesměs zklamané životem nebo odcizené od svých manželů, zatímco nejmladší z nich je do něj zamilovaná.
    Žánry:Drama
    13
  • Matka Králů
    Matka Králů (1987)
    Film
    Natočeno v roce 1982, pět let v trezoru. Příběh začíná smrtí manžela Lucie Králové pod tramvají. Ona sama porodí svého čtvrtého syna na podlaze jejich nového bytu. S chudou rodinou se spřátelí soused Viktor, komunistický intelektuál, ale brzy je zatčen a uvězněn. Během války Lucja jen o vlásek unikne nacistickému zátahu na černém trhu. Její synové v bytě pořádají horlivé komunistické schůze s jejím požehnáním. Lucja tvrdě pracuje, ale bez stížností. Po válce je Klemens nevysvětlitelně zatčen a novým režimem obviněn z kolaborace. Viktor, nyní vysoce postavený člen strany, se ho snaží obhájit, ale sám upadá v nemilost. Klemens je mučen, aby se „přiznal“, a umírá ve vězení jako komunista až do konce. Lucja se o jeho osudu nikdy nedozví.
    Žánry:Drama
    72%
    Natočeno v roce 1982, pět let v trezoru. Příběh začíná smrtí manžela Lucie Králové pod tramvají. Ona sama porodí svého čtvrtého syna na podlaze jejich nového bytu. S chudou rodinou se spřátelí soused Viktor, komunistický intelektuál, ale brzy je zatčen a uvězněn. Během války Lucja jen o vlásek unikne nacistickému zátahu na černém trhu. Její synové v bytě pořádají horlivé komunistické schůze s jejím požehnáním. Lucja tvrdě pracuje, ale bez stížností. Po válce je Klemens nevysvětlitelně zatčen a novým režimem obviněn z kolaborace. Viktor, nyní vysoce postavený člen strany, se ho snaží obhájit, ale sám upadá v nemilost. Klemens je mučen, aby se „přiznal“, a umírá ve vězení jako komunista až do konce. Lucja se o jeho osudu nikdy nedozví.
    Žánry:Drama
    14
  • Týden ze života muže
    Týden ze života muže (1999)
    Film
    Jerzy Stuhr napsal, režíroval a zahrál si v tomto dramatu o muži, který přísahal, že bude dodržovat zákon, ale na sebe sama uplatňuje zcela odlišný morální kodex než na ostatní. Stuhr hraje Adama Borowského, vládního právníka, který stíhá různé případy, včetně pašování, krádeží, opuštění dítěte a rasově motivovaného útoku. Adamův vlastní život však stěží může být vzorem k následování. Je finančně přetížený a snaží se přijít na to, jak se vyhnout placení nemocničních účtů za svou smrtelně nemocnou matku. Adam je ženatý, ale už nějakou dobu má poměr, a i když svůj vztah s milenkou ukončí, snadno podléhá jiným pletkám. Jeho žena chce adoptovat postižené dítě; Adam by raději neměl v domě další dítě, a tak využívá svého vlivu, aby zpomalil papírování. A aby snížil své daňové zatížení, zapojil se Adam do charitativního darovacího schématu pochybné legality.
    Žánry:DramaKomedie
    71%
    Jerzy Stuhr napsal, režíroval a zahrál si v tomto dramatu o muži, který přísahal, že bude dodržovat zákon, ale na sebe sama uplatňuje zcela odlišný morální kodex než na ostatní. Stuhr hraje Adama Borowského, vládního právníka, který stíhá různé případy, včetně pašování, krádeží, opuštění dítěte a rasově motivovaného útoku. Adamův vlastní život však stěží může být vzorem k následování. Je finančně přetížený a snaží se přijít na to, jak se vyhnout placení nemocničních účtů za svou smrtelně nemocnou matku. Adam je ženatý, ale už nějakou dobu má poměr, a i když svůj vztah s milenkou ukončí, snadno podléhá jiným pletkám. Jeho žena chce adoptovat postižené dítě; Adam by raději neměl v domě další dítě, a tak využívá svého vlivu, aby zpomalil papírování. A aby snížil své daňové zatížení, zapojil se Adam do charitativního darovacího schématu pochybné legality.
    Žánry:DramaKomedie
    15
  • Spirála
    Spirála (1978)
    Film
    Do horské boudy v Tatrách přijel podivný host. V jídelně uráží hosty: vdovu po horolezci Terezu, lékařku Annu, studenty, filozofa Augustina, rodinu funkcionáře Jindřicha. Příštího dne zmizí a po náročném pátrání je nalezen málem zmrzlý v horách. Je to intelektuál na vrcholu kariéry, který utekl z psychiatrické léčebny a který si úzkostné stavy kompenzuje agresivitou. Zoufale bloumá po nemocnici, až své zubožené tělo pomalu přesune přes parapet okna... V metaforickém závěru se muž v nemocničním pyžamu brodí sněhem k horám, kde chtěl ukončit své duševní utrpení.
    Žánry:Drama
    71%
    Do horské boudy v Tatrách přijel podivný host. V jídelně uráží hosty: vdovu po horolezci Terezu, lékařku Annu, studenty, filozofa Augustina, rodinu funkcionáře Jindřicha. Příštího dne zmizí a po náročném pátrání je nalezen málem zmrzlý v horách. Je to intelektuál na vrcholu kariéry, který utekl z psychiatrické léčebny a který si úzkostné stavy kompenzuje agresivitou. Zoufale bloumá po nemocnici, až své zubožené tělo pomalu přesune přes parapet okna... V metaforickém závěru se muž v nemocničním pyžamu brodí sněhem k horám, kde chtěl ukončit své duševní utrpení.
    Žánry:Drama
    16
  • Wszyscy jesteśmy Chrystusami
    Wszyscy jesteśmy Chrystusami (2006)
    Film
    Hlavním motivem filmu jsou bolestné vzpomínky Sylwka - syna, který vzpomíná na pití svého otce - Adama. V souvislosti s tím se Adamovi vrací vlastní vzpomínky, které tvoří - spolu s vyprávěním syna - seznam největších ztrát a ubližování způsobených pitím - sobě a blízkým. V tomto snímku Marek Kondrat ztělesnil roli Adama Miałczyńského potřetí. Předtím se postava Adama objevila ve filmu Dom Wariatów (1984) a pak také ve snímku Dzień Świra (2002).
    Žánry:Drama
    70%
    Hlavním motivem filmu jsou bolestné vzpomínky Sylwka - syna, který vzpomíná na pití svého otce - Adama. V souvislosti s tím se Adamovi vrací vlastní vzpomínky, které tvoří - spolu s vyprávěním syna - seznam největších ztrát a ubližování způsobených pitím - sobě a blízkým. V tomto snímku Marek Kondrat ztělesnil roli Adama Miałczyńského potřetí. Předtím se postava Adama objevila ve filmu Dom Wariatów (1984) a pak také ve snímku Dzień Świra (2002).
    Žánry:Drama
    17
  • Počasí na zítra
    Počasí na zítra (2003)
    Film

    Józef Kozioł, někdejší učitel tělocviku, už více než deset let přebývá jako bratr Józef v mnišském řádu, kam se uchýlil před nevěrnou manželkou a komunistickými represemi. Nyní však musí zastoupit nemocného bratra v hudebním souboru, který se má zúčastnit festivalu Sacrosong. Izolace v klášteře způsobila, že si ani neuvědomuje, že padl komunistický režim. Během vystoupení ho poznává žena a dcera. Církevní orgány jsou otřeseny: bratr Józef je s okamžitou platností vypovězen z kláštera. Manželka ho ze soucitu vezme do domu svého nového partnera, bohatého podnikatele. Ale po návratu do rodiny už nic není jako dřív. Jerzy Stuhr ztvárnil ve svém autorském filmu i hlavní roli.

    Žánry:DramaKomedie
    70%

    Józef Kozioł, někdejší učitel tělocviku, už více než deset let přebývá jako bratr Józef v mnišském řádu, kam se uchýlil před nevěrnou manželkou a komunistickými represemi. Nyní však musí zastoupit nemocného bratra v hudebním souboru, který se má zúčastnit festivalu Sacrosong. Izolace v klášteře způsobila, že si ani neuvědomuje, že padl komunistický režim. Během vystoupení ho poznává žena a dcera. Církevní orgány jsou otřeseny: bratr Józef je s okamžitou platností vypovězen z kláštera. Manželka ho ze soucitu vezme do domu svého nového partnera, bohatého podnikatele. Ale po návratu do rodiny už nic není jako dřív. Jerzy Stuhr ztvárnil ve svém autorském filmu i hlavní roli.

    Žánry:DramaKomedie
    18
  • Kronika milostných nehod
    Kronika milostných nehod (1986)
    Film
    69%
    19
  • Persona non grata
    Persona non grata (2005)
    Film
    Persona non grata je univerzální psychologické drama rozehrané v prostředí diplomatických intrik v Montevideu. Wiktor, polský velvyslanec v Uruguayi, je neobyčejně poctivý člověk, který v dobách komunismu působil v demokratické opozici. Právě mu zemřela žena a on prožívá období hlubokého smutku. Po letech se setkává s ruským přítelem Olegem, který je nyní náměstkem ministra zahraničí. Jejich přátelství je však poznamenáno dvěma podezřeními: podle Wiktorových úvah mohl být Oleg na ambasádu vyslán proto, aby se pokusil infiltrovat do polské opozice. Druhé podezření má osobnější charakter: Wiktor se domnívá, že Oleg byl milencem jeho ženy. Ceny: Festival polských hraných filmů Gdynia 2005: Cena poroty pro Krzysztofa Zanussiho, Nejlepší herec ve vedlejší roli (Nikita Michalkov)
    Žánry:Drama
    69%
    Persona non grata je univerzální psychologické drama rozehrané v prostředí diplomatických intrik v Montevideu. Wiktor, polský velvyslanec v Uruguayi, je neobyčejně poctivý člověk, který v dobách komunismu působil v demokratické opozici. Právě mu zemřela žena a on prožívá období hlubokého smutku. Po letech se setkává s ruským přítelem Olegem, který je nyní náměstkem ministra zahraničí. Jejich přátelství je však poznamenáno dvěma podezřeními: podle Wiktorových úvah mohl být Oleg na ambasádu vyslán proto, aby se pokusil infiltrovat do polské opozice. Druhé podezření má osobnější charakter: Wiktor se domnívá, že Oleg byl milencem jeho ženy. Ceny: Festival polských hraných filmů Gdynia 2005: Cena poroty pro Krzysztofa Zanussiho, Nejlepší herec ve vedlejší roli (Nikita Michalkov)
    Žánry:Drama
    20
  • Vinci
    Vinci (2004)
    Film
    Notorický zloděj Tsuma byl právě podmínečně propuštěn z vězení. A tam na něj čeká jeho životní kšeft. Má zorganizovat krádež nejslavnějšího obrazu v celé zemi, Dámy s hranostajem Leonarda Da Vinciho. Cesta k bohatství však vůbec není tak snadná, jak si představoval. Když totiž do akce přizve svého bývalého kumpána Juliana, s hrůzou zjišťuje, že se jeho starý kamarád ke své minulosti postavil zády a stal se z něj policajt! Ten ale z přátelství vymyslí plán, aby se Tsuma nažral a Dáma s hranostajem zůstala celá. Jeho součástí je geniální padělatel Hagen a jeho krásná a temperamentní vnučka. Všichni čtyři pak rozjíždějí vlastní hru, která může skončit buď obrovským bohatstvím, nebo totálním krachem. Podaří se podvodníkovi, policajtovi, padělateli a mistrovi uskutečnit umělecký zločin století?
    Žánry:KomedieKrimi
    68%
    Notorický zloděj Tsuma byl právě podmínečně propuštěn z vězení. A tam na něj čeká jeho životní kšeft. Má zorganizovat krádež nejslavnějšího obrazu v celé zemi, Dámy s hranostajem Leonarda Da Vinciho. Cesta k bohatství však vůbec není tak snadná, jak si představoval. Když totiž do akce přizve svého bývalého kumpána Juliana, s hrůzou zjišťuje, že se jeho starý kamarád ke své minulosti postavil zády a stal se z něj policajt! Ten ale z přátelství vymyslí plán, aby se Tsuma nažral a Dáma s hranostajem zůstala celá. Jeho součástí je geniální padělatel Hagen a jeho krásná a temperamentní vnučka. Všichni čtyři pak rozjíždějí vlastní hru, která může skončit buď obrovským bohatstvím, nebo totálním krachem. Podaří se podvodníkovi, policajtovi, padělateli a mistrovi uskutečnit umělecký zločin století?
    Žánry:KomedieKrimi
    21
  • I skrzypce przestaly grac
    I skrzypce przestaly grac (1988)
    Film
    66%
    22
  • Dodatek
    Dodatek (2002)
    Film
    66%
    23
  • Gebürtig
    Gebürtig (2002)
    Film
    Rodiče Hermanna Gebirtiga zahynuli v koncentračním táboře. Otec Dannyho Demanta také. Otec Susanne Ressellové vstoupil na protest proti nacismu do komunistické strany. Byl internován, přežil a umřel ve chvíli, kdy po čtyřiceti letech poznal někdejšího esesáka Pointera, který byl postrachem tábora v Ebensee. Otec Konrada Sachse byl přesvědčený nacista a jako lékař obžalovaný ze zločinů proti lidskosti skončil před tribunálem v Norimberku. Osudy posledních svědků nacistických zvěrstev a potomků těch, jimž válka zničila život nebo charakter, se protínají. Susanne se vydává do New Yorku, aby přesvědčila známého židovského skladatele Hermanna Gebirtiga, který přežil holocaust, aby se vrátil do rodné Vídně a vydal své svědectví...
    65%
    Rodiče Hermanna Gebirtiga zahynuli v koncentračním táboře. Otec Dannyho Demanta také. Otec Susanne Ressellové vstoupil na protest proti nacismu do komunistické strany. Byl internován, přežil a umřel ve chvíli, kdy po čtyřiceti letech poznal někdejšího esesáka Pointera, který byl postrachem tábora v Ebensee. Otec Konrada Sachse byl přesvědčený nacista a jako lékař obžalovaný ze zločinů proti lidskosti skončil před tribunálem v Norimberku. Osudy posledních svědků nacistických zvěrstev a potomků těch, jimž válka zničila život nebo charakter, se protínají. Susanne se vydává do New Yorku, aby přesvědčila známého židovského skladatele Hermanna Gebirtiga, který přežil holocaust, aby se vrátil do rodné Vídně a vydal své svědectví...
    24
  • Život jako smrtelná choroba přenášená pohlavní cestou
    Život jako smrtelná choroba přenášená pohlavní cestou (2000)
    Film
    Šedesátiletý lékař Tomasz je cynik a pragmatik. Přivydělává si při natáčení filmu o svatém Bernardovi, který zachránil zloděje před rozvášněným davem a slíbil, že ho vírou v Boha připraví k přijetí rozsudku smrti. Poté Tomasz pomůže jistému pacientovi ukončit utrpení zvýšenou dávkou morfia. Po čase zjistí, že i jeho zasáhla smrtelná nemoc. Bývalá manželka mu poskytne značnou částku na léčení v Paříži, ale jeho rakovina plic je již neoperovatelná. Tomasz se vrací k práci na klinice a jeho ateismus začnou nahlodávat otázky posledních věcí člověka. Při hledání odpovědí se nevyhne ani zvažování smyslu víry. Připuštění její existence mu poté zabrání uniknout před bolestí sebevražednou dávkou léků. Průvodci jeho dilemat jsou kolegové, známý kněz a zejména medik Marek, kterého hluboce vzrušují etické aspekty profese spjaté s tajemstvím života a smrti. Zadanou pitvu Tomaszova těla Markovi usnadní vědomí, že zesnulý přijal smrt jako přirozenou hodnotu nepomíjivého bytí.
    Žánry:Drama
    63%
    Šedesátiletý lékař Tomasz je cynik a pragmatik. Přivydělává si při natáčení filmu o svatém Bernardovi, který zachránil zloděje před rozvášněným davem a slíbil, že ho vírou v Boha připraví k přijetí rozsudku smrti. Poté Tomasz pomůže jistému pacientovi ukončit utrpení zvýšenou dávkou morfia. Po čase zjistí, že i jeho zasáhla smrtelná nemoc. Bývalá manželka mu poskytne značnou částku na léčení v Paříži, ale jeho rakovina plic je již neoperovatelná. Tomasz se vrací k práci na klinice a jeho ateismus začnou nahlodávat otázky posledních věcí člověka. Při hledání odpovědí se nevyhne ani zvažování smyslu víry. Připuštění její existence mu poté zabrání uniknout před bolestí sebevražednou dávkou léků. Průvodci jeho dilemat jsou kolegové, známý kněz a zejména medik Marek, kterého hluboce vzrušují etické aspekty profese spjaté s tajemstvím života a smrti. Zadanou pitvu Tomaszova těla Markovi usnadní vědomí, že zesnulý přijal smrt jako přirozenou hodnotu nepomíjivého bytí.
    Žánry:Drama
    25
  • Život za život - Maxmilián Kolbe
    Život za život - Maxmilián Kolbe (1991)
    Film
    Červenec 1941 - mladý Slezan Jan uprchl z koncentračního tábora v Osvětimi. Za útěk tohoto uprchlíka odsoudí velitel tábora Fritsch 10 vězňů k uzavření do bunkru, kde vyhladoví k smrti. Když jeden z nich díky tomuto rozsudku smrti zkolabuje, františkánský kněz Maximilian Maria Kolbe obětuje místo toho svůj vlastní život. Od této chvíle neprchá Jan jen před gestapem, ale také před svou vlastní vinou, která způsobila Kolbeho smrt...
    Žánry:DramaVálečný
    61%
    Červenec 1941 - mladý Slezan Jan uprchl z koncentračního tábora v Osvětimi. Za útěk tohoto uprchlíka odsoudí velitel tábora Fritsch 10 vězňů k uzavření do bunkru, kde vyhladoví k smrti. Když jeden z nich díky tomuto rozsudku smrti zkolabuje, františkánský kněz Maximilian Maria Kolbe obětuje místo toho svůj vlastní život. Od této chvíle neprchá Jan jen před gestapem, ale také před svou vlastní vinou, která způsobila Kolbeho smrt...
    Žánry:DramaVálečný
    26
  • König von St. Pauli, Der
    König von St. Pauli, Der (1998)
    Seriál
    59%
    27
  • Un air si pur...
    Un air si pur... (1997)
    Film
    • Netflix
    Uprostřed první světové války se doktor a právník spojí, aby přeměnili zchátralý starý horský zámek na sanatorium/lázně, které uspokojí nemocné z většiny vrstev evropské společnosti. Většina z nich se objeví s falešnou nadějí v srdcích a spoustou stejně falešných identit. Dokonce i majitelé mají několik podvodů, hlavním z nich je ta část resortu, kde poskytují útočiště umírajícím a strašlivě zmrzačeným vojákům. Přesto je atmosféra tohoto prvotřídního léčebného domu atmosférou velké noblesy, která jen tenkým závojem zakrývá pochybnosti o tajných aktivitách hostů. Ačkoli je velká část filmu svéráznou komedií, tragédie se vkrádá, když lidé začnou umírat nepřirozenou smrtí, a ani čistý horský vzduch nemůže zachránit majitele a obyvatele.
    Žánry:DramaKomedie
    59%
    Uprostřed první světové války se doktor a právník spojí, aby přeměnili zchátralý starý horský zámek na sanatorium/lázně, které uspokojí nemocné z většiny vrstev evropské společnosti. Většina z nich se objeví s falešnou nadějí v srdcích a spoustou stejně falešných identit. Dokonce i majitelé mají několik podvodů, hlavním z nich je ta část resortu, kde poskytují útočiště umírajícím a strašlivě zmrzačeným vojákům. Přesto je atmosféra tohoto prvotřídního léčebného domu atmosférou velké noblesy, která jen tenkým závojem zakrývá pochybnosti o tajných aktivitách hostů. Ačkoli je velká část filmu svéráznou komedií, tragédie se vkrádá, když lidé začnou umírat nepřirozenou smrtí, a ani čistý horský vzduch nemůže zachránit majitele a obyvatele.
    Žánry:DramaKomedie
    28
  • Pestka
    Pestka (1996)
    Film
    Agáta se blíží ke čtyřicítce, ale navzdory mnoha románkům ještě nezaložila rodinu. Žije, jako by se všechno ještě mohlo stát. Pracuje v Polském rozhlase, vydala několik sbírek básní a je stále připravena potkat velkou lásku. Boris, kterého potkala na svatbě své mladé přítelkyně Sabiny, je architekt, má manželku a dva syny. Nikdy svou ženu nepodvedl a snaží se být dobrým manželem a otcem.
    Žánry:DramaRomantický
    58%
    Agáta se blíží ke čtyřicítce, ale navzdory mnoha románkům ještě nezaložila rodinu. Žije, jako by se všechno ještě mohlo stát. Pracuje v Polském rozhlase, vydala několik sbírek básní a je stále připravena potkat velkou lásku. Boris, kterého potkala na svatbě své mladé přítelkyně Sabiny, je architekt, má manželku a dva syny. Nikdy svou ženu nepodvedl a snaží se být dobrým manželem a otcem.
    Žánry:DramaRomantický
    29
  • Love Comes Lately
    Love Comes Lately (2007)
    Film
    Maxi Kohnovi táhne na osmdesát, ale rozhodně nezpomaluje. Svůj milostný život – skutečný i v představách – si užívá s mladistvou vervou, čímž riskuje vztah s Reisel, ženou, kterou miluje, ale zanedbává. LÁSKA PŘICHÁZÍ POZDĚ je film o skutečných i vysněných touhách, nikdy nekončícím snu o lásce a síle fikce.
    56%
    Maxi Kohnovi táhne na osmdesát, ale rozhodně nezpomaluje. Svůj milostný život – skutečný i v představách – si užívá s mladistvou vervou, čímž riskuje vztah s Reisel, ženou, kterou miluje, ale zanedbává. LÁSKA PŘICHÁZÍ POZDĚ je film o skutečných i vysněných touhách, nikdy nekončícím snu o lásce a síle fikce.
    30
  • Bulle & das Mädchen, Der
    Bulle & das Mädchen, Der (1985)
    Film
    56%
    31
  • SuperTex
    SuperTex (2003)
    Film
    Max, sebevědomý prvorozený syn bohaté nizozemsko-židovské rodiny, si užívá bezpečí, lásky a otcovské hrdosti Simona, hlavy společnosti SuperTex. Náhlé pochybnosti a vnitřní prázdnota ho však nutí zpochybňovat jeho dosavadní cestu. Film sleduje Maxovu snahu smířit touhu po změně s rodinnými očekáváními a hluboce zakořeněnými tradicemi.
    Žánry:Drama
    55%
    Max, sebevědomý prvorozený syn bohaté nizozemsko-židovské rodiny, si užívá bezpečí, lásky a otcovské hrdosti Simona, hlavy společnosti SuperTex. Náhlé pochybnosti a vnitřní prázdnota ho však nutí zpochybňovat jeho dosavadní cestu. Film sleduje Maxovu snahu smířit touhu po změně s rodinnými očekáváními a hluboce zakořeněnými tradicemi.
    Žánry:Drama
    32
  • Chopin. Pragnienie milosci
    Chopin. Pragnienie milosci (2002)
    Film
    53%
    33
  • Kouzelné hůlky
    Kouzelné hůlky (1987)
    Film
    47%
    34
  • Der Skipper
    Der Skipper (1990)
    Film
    47%
    35
  • Superprodukcja
    Superprodukcja (2002)
    Film
    Janek Drzazga je mladý filmový kritik, preslávený neľútostnými recenziami a ostrým perom. Vo svojej televíznej talk-show radí filmárom, ako písať scenáre. Program sa zapáči prezidentovi Koniecpolskému. Objedná si u odvážneho kritika scenár pre film, v ktorom má hlavnú rolu stvárniť prezidentova milenka. Kritik sa nechce spreneveriť svojim zásadám, no keď zistí, že za Koniecpolským stojí silný nelegálny kapitál, niet preňho cesty späť...
    Žánry:Komedie
    46%
    Janek Drzazga je mladý filmový kritik, preslávený neľútostnými recenziami a ostrým perom. Vo svojej televíznej talk-show radí filmárom, ako písať scenáre. Program sa zapáči prezidentovi Koniecpolskému. Objedná si u odvážneho kritika scenár pre film, v ktorom má hlavnú rolu stvárniť prezidentova milenka. Kritik sa nechce spreneveriť svojim zásadám, no keď zistí, že za Koniecpolským stojí silný nelegálny kapitál, niet preňho cesty späť...
    Žánry:Komedie
    36

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.