5.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Caroline Ducey: Filmy a seriály

  • Les beaux mecs
    Les beaux mecs (2011)
    Seriál
    76%
    1
  • Prendimi l'anima
    Prendimi l'anima (2003)
    FilmRole: Marie Franquin
    69%
    2
  • En Immersion
    En Immersion (2016)
    Minisérie
    68%
    3
  • Les petits meurtres d'Agatha Christie
    Les petits meurtres d'Agatha Christie (2009)
    SeriálRole: Eve Mauger
    64%
    4
  • Une vieille maitresse
    Une vieille maitresse (2007)
    FilmRole: La dame de Pique
    61%
    5
  • Ballo a tre passi
    Ballo a tre passi (2003)
    FilmRole: Solveig
    Šestadvacet let po nezapomenutelném filmu Padre padrone nás tento režijní debut opět zavede na Sardinii. Kamenitá, suchá pastviště, hory a moře, malá městečka a chudé vesnice; přes zjevný postup civilizace a vzkvétající turismus lze stále rozeznat vše, o čem tehdy vyprávěli bratři Tavianiové. Čtyři povídky jsou spojeny se čtyřmi ročními obdobími a čtyřmi etapami lidského života, od dětství až po poslední vydechnutí. Postavy volně přecházejí z jedné povídky do druhé a zároveň každá povídka má svého hrdinu, prožívajícího právě svůj výjimečný den: malý Andrea poprvé spatří moře, ovčák Michele je obdarován prvním milostným zážitkem, mladá jeptiška je očarována spontaneitou a bohatostí skutečnosti za zdmi kláštera a stařec se potká se smrtí v den, kdy se těšil na docela jinou schůzku... Režie se vyhýbá efektním umělým zápletkám a snaží se proniknout do atmosféry okamžiku a především do světa ostrovanů - drsného, opravdového, přes vnější nepřístupnost plného hlubokých citů a osamělosti.
    Žánry:Drama
    59%
    Šestadvacet let po nezapomenutelném filmu Padre padrone nás tento režijní debut opět zavede na Sardinii. Kamenitá, suchá pastviště, hory a moře, malá městečka a chudé vesnice; přes zjevný postup civilizace a vzkvétající turismus lze stále rozeznat vše, o čem tehdy vyprávěli bratři Tavianiové. Čtyři povídky jsou spojeny se čtyřmi ročními obdobími a čtyřmi etapami lidského života, od dětství až po poslední vydechnutí. Postavy volně přecházejí z jedné povídky do druhé a zároveň každá povídka má svého hrdinu, prožívajícího právě svůj výjimečný den: malý Andrea poprvé spatří moře, ovčák Michele je obdarován prvním milostným zážitkem, mladá jeptiška je očarována spontaneitou a bohatostí skutečnosti za zdmi kláštera a stařec se potká se smrtí v den, kdy se těšil na docela jinou schůzku... Režie se vyhýbá efektním umělým zápletkám a snaží se proniknout do atmosféry okamžiku a především do světa ostrovanů - drsného, opravdového, přes vnější nepřístupnost plného hlubokých citů a osamělosti.
    Žánry:Drama
    6
  • The Joy of Singing
    The Joy of Singing (2008)
    FilmRole: Anna
    Zemřel bankéř. Obchodoval s jaderným materiálem, takže francouzská rozvědka pověřila dva agenty, aby našli seznam jeho kontaktů, který je uložen na flash disku: Muriel – šéfka, jízlivá, ochotná spát s kýmkoli, přemýšlející, zda by neměla mít dítě – a Philippe, mladší, chlapecký, puntičkářský, znepokojený Murieliným otevřeným sexuálním zájmem. Sledují Constance, bankéřovu vdovu: naivní, přátelskou, otevřenou a důvěřivou ženu. Chodí na hodiny opery, takže se k nim francouzští špióni přidají, což si Muriel užívá. Zdá se, že po stejném USB jdou i další špióni a někteří z nich také zpívají. Zpěv, špionáž a sex vedou k duetům všeho druhu i ke konečnému zúčtování.
    59%
    Zemřel bankéř. Obchodoval s jaderným materiálem, takže francouzská rozvědka pověřila dva agenty, aby našli seznam jeho kontaktů, který je uložen na flash disku: Muriel – šéfka, jízlivá, ochotná spát s kýmkoli, přemýšlející, zda by neměla mít dítě – a Philippe, mladší, chlapecký, puntičkářský, znepokojený Murieliným otevřeným sexuálním zájmem. Sledují Constance, bankéřovu vdovu: naivní, přátelskou, otevřenou a důvěřivou ženu. Chodí na hodiny opery, takže se k nim francouzští špióni přidají, což si Muriel užívá. Zdá se, že po stejném USB jdou i další špióni a někteří z nich také zpívají. Zpěv, špionáž a sex vedou k duetům všeho druhu i ke konečnému zúčtování.
    7
  • Reportéři
    Reportéři (2007)
    SeriálRole: Marie Montheil
    O médiích se ve Francii mluví jako o čtvrté velmoci ve státě. Za první tři jsou považovány: exekutiva, legislativa a soudnictví. Ale platí to i dnes? Zastává tisk a televize skutečně ještě roli hlídače demokracie? Nebo je hračkou v rukách politiků? Uvědomujeme si vůbec, jak ovlivňují média naše vědomí a chování? Tyto otázky si kladli tvůrci francouzského seriálu, když se rozhodli natočit seriál z prostředí televizního zpravodajství a redakce celostátního deníku. Nebezpečné investigativní pátrání, snaha politiků manipulovat médii, rivalita uvnitř redakce, ekonomické tlaky, to vše patří k novinářské práci. Ve Francii se seriál setkal s velkým úspěchem, takže byla ihned natočena další řada. Tvůrci nahlížejí do nitra televizního zpravodajství televize TV2F a do redakce velkého deníku 24 hodin. V seriálu se objevuje řada známých francouzských herců, mezi nimiž vyniká Patrick Bouchitey v roli novinářského matadora Michela. Jednou z hlavních postav je Thomas, enfant terrible televizního zpravodajství stanice TV2F, jenž se snaží rozkrývat ilegální obchod se zbraněmi, do kterého jsou zapleteni i někteří členové vlády. Thomas se chová jako neřízená střela a občas se tak dostane do životu nebezpečných situací.
    Žánry:Thriller
    58%
    O médiích se ve Francii mluví jako o čtvrté velmoci ve státě. Za první tři jsou považovány: exekutiva, legislativa a soudnictví. Ale platí to i dnes? Zastává tisk a televize skutečně ještě roli hlídače demokracie? Nebo je hračkou v rukách politiků? Uvědomujeme si vůbec, jak ovlivňují média naše vědomí a chování? Tyto otázky si kladli tvůrci francouzského seriálu, když se rozhodli natočit seriál z prostředí televizního zpravodajství a redakce celostátního deníku. Nebezpečné investigativní pátrání, snaha politiků manipulovat médii, rivalita uvnitř redakce, ekonomické tlaky, to vše patří k novinářské práci. Ve Francii se seriál setkal s velkým úspěchem, takže byla ihned natočena další řada. Tvůrci nahlížejí do nitra televizního zpravodajství televize TV2F a do redakce velkého deníku 24 hodin. V seriálu se objevuje řada známých francouzských herců, mezi nimiž vyniká Patrick Bouchitey v roli novinářského matadora Michela. Jednou z hlavních postav je Thomas, enfant terrible televizního zpravodajství stanice TV2F, jenž se snaží rozkrývat ilegální obchod se zbraněmi, do kterého jsou zapleteni i někteří členové vlády. Thomas se chová jako neřízená střela a občas se tak dostane do životu nebezpečných situací.
    Žánry:Thriller
    8
  • Carrément ŕ l'Ouest
    Carrément ŕ l'Ouest (2001)
    FilmRole: Silvia
    V Paříži, kde Alex mistrně ovládá své finanční podvody, nečekaně narazí na dvě dívky: Fred, která nepatří do jeho světa a do které se okamžitě zamiluje, a Sylvii – milou, ale osamělou dívku. Aby Fred Alexe otestovala, vymyslí zvláštní sváděcí hru. Jako postava z Marivauxovy hry si pohrává s nastavením okouzlujících překážek nezbytných pro rozkvět lásky: Sylvie musí Alexe svést a Alex musí na oplátku po Sylvii skutečně toužit. Ale Fred se chytí do vlastní pasti. Bezhlavě se do Alexe zamiluje. On si však už neví rady, koho si vybrat, zvlášť když se do něj zamilovává i Sylvie. Během rušné noci plné zmatků a intrik, šíleného smíchu a slz si naše trio uvědomí, že to, co je skutečně spojuje, je citové pouto: pravá láska.
    58%
    V Paříži, kde Alex mistrně ovládá své finanční podvody, nečekaně narazí na dvě dívky: Fred, která nepatří do jeho světa a do které se okamžitě zamiluje, a Sylvii – milou, ale osamělou dívku. Aby Fred Alexe otestovala, vymyslí zvláštní sváděcí hru. Jako postava z Marivauxovy hry si pohrává s nastavením okouzlujících překážek nezbytných pro rozkvět lásky: Sylvie musí Alexe svést a Alex musí na oplátku po Sylvii skutečně toužit. Ale Fred se chytí do vlastní pasti. Bezhlavě se do Alexe zamiluje. On si však už neví rady, koho si vybrat, zvlášť když se do něj zamilovává i Sylvie. Během rušné noci plné zmatků a intrik, šíleného smíchu a slz si naše trio uvědomí, že to, co je skutečně spojuje, je citové pouto: pravá láska.
    9
  • Bolest
    Bolest (2017)
    Film
    Francouzská spisovatelka Marguerite Durasová (1914) byla výraznou osobností literární, divadelní a filmové scény. Její nezaměnitelný jazykový a tvůrčí styl je jen obtížně převoditelný do jiného „média“. Nicméně romány i texty Durasové jsou stálou výzvou i inspirací pro filmové a divadelní tvůrce. O Bolesti sama Durasová v úvodu své knihy píše, že jde o autentický i literární záznam z potřeby vyrovnat se s jistým traumatizujícím obdobím života. Byly to dva sešity deníku, který ležel čtyřicet let ve skříni v Neuphle-le-Chateau. Novela Bolest je svědectvím sžíravého čekání na milovaného člověka, který trpí v koncentračním táboře, a není zřejmé, zda je stále ještě naživu. Pod českými překlady literárních děl i různých adaptací Marguerite Durasové je podepsána významná překladatelka Anna Kareninová, která dlouhodobě spolupracuje s Českou televizí a samozřejmě se ujala i překladu a úpravy dialogů filmu. Složitost převodu autenticity textu filmovým obrazem je podpořena zachováním originality a jedinečnosti durasovského stylu a slova. Anna Kareninová v doslovu ke knize Bolest říká: „V Bolesti, trýznivé osobní zpovědi, použila Durasová to, co bude nakonec vizitkou její tvorby: neustálý návrat týchž obrazů, vět, slov, vjemů a pocitů a činnosti se stane bludným kruhem, v němž se durasovské ženy snaží dobrat „pravdy o sobě samé“, oné neuchopitelné a nepojmenovatelné konstanty, již není dáno poznat a v níž jsou lidé vězni vlastní bezmoci.“ (TV program)
    Žánry:DramaHistorický
    58%
    Francouzská spisovatelka Marguerite Durasová (1914) byla výraznou osobností literární, divadelní a filmové scény. Její nezaměnitelný jazykový a tvůrčí styl je jen obtížně převoditelný do jiného „média“. Nicméně romány i texty Durasové jsou stálou výzvou i inspirací pro filmové a divadelní tvůrce. O Bolesti sama Durasová v úvodu své knihy píše, že jde o autentický i literární záznam z potřeby vyrovnat se s jistým traumatizujícím obdobím života. Byly to dva sešity deníku, který ležel čtyřicet let ve skříni v Neuphle-le-Chateau. Novela Bolest je svědectvím sžíravého čekání na milovaného člověka, který trpí v koncentračním táboře, a není zřejmé, zda je stále ještě naživu. Pod českými překlady literárních děl i různých adaptací Marguerite Durasové je podepsána významná překladatelka Anna Kareninová, která dlouhodobě spolupracuje s Českou televizí a samozřejmě se ujala i překladu a úpravy dialogů filmu. Složitost převodu autenticity textu filmovým obrazem je podpořena zachováním originality a jedinečnosti durasovského stylu a slova. Anna Kareninová v doslovu ke knize Bolest říká: „V Bolesti, trýznivé osobní zpovědi, použila Durasová to, co bude nakonec vizitkou její tvorby: neustálý návrat týchž obrazů, vět, slov, vjemů a pocitů a činnosti se stane bludným kruhem, v němž se durasovské ženy snaží dobrat „pravdy o sobě samé“, oné neuchopitelné a nepojmenovatelné konstanty, již není dáno poznat a v níž jsou lidé vězni vlastní bezmoci.“ (TV program)
    Žánry:DramaHistorický
    10
  • La Californie
    La Californie (2006)
    Film
    57%
    11
  • Simple Passion
    Simple Passion (2021)
    FilmRole: Anita
    55%
    12
  • J'ai rêvé sous l'eau
    J'ai rêvé sous l'eau (2008)
    FilmRole: Juliette
    Vysokoškolák Antonín je zamilovaný do svého kamaráda Alexe, který se předávkuje heroinem. Zklamání z nenaplněné lásky Antonína vede do spárů podvratného nočního života, kde se oddává veřejnému sexu a postupem času i prostituci. Jednoho dne se seznamuje se sympatickou, ale problematickou dívkou Juliette, do které se vášnivě zamiluje a věci se začínají komplikovat... Výraznou složkou tohoto filmu je jeho vizuální stránka. Snímek je komponován v tmavých odstínech, které s naturalistickým zobrazením sexuálních scén vytvářejí kontrapunkt k Antonínovi, který ve skutečnosti hledá něžnou lásku a porozumění. K tomu, aby nalezl sám sebe, však musí projít komplikovanou cestou, na níž se střetává s různými aspekty tolerance. [FebioFest 2009]
    Režie:Hormoz
    50%
    Vysokoškolák Antonín je zamilovaný do svého kamaráda Alexe, který se předávkuje heroinem. Zklamání z nenaplněné lásky Antonína vede do spárů podvratného nočního života, kde se oddává veřejnému sexu a postupem času i prostituci. Jednoho dne se seznamuje se sympatickou, ale problematickou dívkou Juliette, do které se vášnivě zamiluje a věci se začínají komplikovat... Výraznou složkou tohoto filmu je jeho vizuální stránka. Snímek je komponován v tmavých odstínech, které s naturalistickým zobrazením sexuálních scén vytvářejí kontrapunkt k Antonínovi, který ve skutečnosti hledá něžnou lásku a porozumění. K tomu, aby nalezl sám sebe, však musí projít komplikovanou cestou, na níž se střetává s různými aspekty tolerance. [FebioFest 2009]
    Režie:Hormoz
    13
  • Znovuzrozený
    Znovuzrozený (2011)
    FilmRole: Clara
    49%
    14
  • Chambre obscure, La
    Chambre obscure, La (2000)
    FilmRole: Aliénor
    49%
    15
  • Romance X
    Romance X (1999)
    FilmRole: Marie
    48%
    16

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.