Helen O'Connell: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Helen O'Connell: Filmy a seriály

  • The Red Skelton Show
    The Red Skelton Show (1951)
    Seriál
    The Red Skelton Show byla americká varietní show, která se na televizních obrazovkách držela dvě desetiletí, od roku 1951 do roku 1971. V žebříčku sledovanosti se v té době umístila na druhém místě za seriálem Gunsmoke a na třetím za The Ed Sullivan Show. Skelton, který předtím zazářil v rádiu, se objevil také v několika filmech. Ačkoli je jeho televizní seriál nejvíce spojen s CBS, kde se vysílal více než patnáct let, ve skutečnosti začal a skončil na NBC. Během svého vysílání získal pořad tři ceny Emmy: pro Skeltona jako nejlepšího komika a pro pořad jako nejlepší komediální show v jeho úvodní sezóně a cenu za komediální scénář v roce 1961.
    Žánry:Komedie
    80%
    The Red Skelton Show byla americká varietní show, která se na televizních obrazovkách držela dvě desetiletí, od roku 1951 do roku 1971. V žebříčku sledovanosti se v té době umístila na druhém místě za seriálem Gunsmoke a na třetím za The Ed Sullivan Show. Skelton, který předtím zazářil v rádiu, se objevil také v několika filmech. Ačkoli je jeho televizní seriál nejvíce spojen s CBS, kde se vysílal více než patnáct let, ve skutečnosti začal a skončil na NBC. Během svého vysílání získal pořad tři ceny Emmy: pro Skeltona jako nejlepšího komika a pro pořad jako nejlepší komediální show v jeho úvodní sezóně a cenu za komediální scénář v roce 1961.
    Žánry:Komedie
    1
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    2
  • Startime
    Startime (1959)
    Seriál
    66%
    3
  • Fabulous Dorseys, The
    Fabulous Dorseys, The (1947)
    Film
    56%
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.