?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Daniel Goddard: Filmy a seriály

  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    Film
    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělce, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.
    64%
    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělce, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.
    1
  • Rage
    Rage (2009)
    Film

    Režisérka Sally Potterová do svého kritického komentáře ke světu módního průmyslu obsadila známé herce a herečky. Diváky nalákané do kin hvězdným pozlátkem čeká zážitek podobný návštěvě galerie současného umění. Statická kamera zachycuje výpovědi postav v detailu na barevném pozadí. Protagonisté zjednodušení na sociální typy komentují přímo do kamery smrt modelky během reklamní kampaně. Dochází k interakci mezi výpověďmi jednotlivých postav a prostorem za kamerou, z něhož divák dostává pouze zvukovou informaci. Film měl premiéru na Berlinále v klasickém kinosále, ale ačkoli nikdy neztrácí tempo, publikum jej přijalo s velkým zklamáním. Distributor nabízí i verzi pro mobilní telefony, kde se možná tento videoartový experiment prosadí.(Febiofest)

    Žánry:Drama
    47%

    Režisérka Sally Potterová do svého kritického komentáře ke světu módního průmyslu obsadila známé herce a herečky. Diváky nalákané do kin hvězdným pozlátkem čeká zážitek podobný návštěvě galerie současného umění. Statická kamera zachycuje výpovědi postav v detailu na barevném pozadí. Protagonisté zjednodušení na sociální typy komentují přímo do kamery smrt modelky během reklamní kampaně. Dochází k interakci mezi výpověďmi jednotlivých postav a prostorem za kamerou, z něhož divák dostává pouze zvukovou informaci. Film měl premiéru na Berlinále v klasickém kinosále, ale ačkoli nikdy neztrácí tempo, publikum jej přijalo s velkým zklamáním. Distributor nabízí i verzi pro mobilní telefony, kde se možná tento videoartový experiment prosadí.(Febiofest)

    Žánry:Drama
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.