6.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

David Smith: Filmy a seriály

  • Scott & Bailey
    Scott & Bailey (2011)
    Seriál
    80%
    1
  • Accused
    Accused (2010)
    Seriál
    78%
    2
  • Waterloo Road
    Waterloo Road (2006)
    Seriál
    69%
    3
  • DCI Banks: Aftermath
    DCI Banks: Aftermath (2011)
    Seriál
    69%
    4
  • Upíří deníky
    Upíří deníky (2009)
    Seriál
    • HBO Max
    • Amazon Prime Video
    68%
    5
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • HBO Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    59%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    6
  • Spooks: Code 9
    Spooks: Code 9 (2008)
    Seriál
    Seriál byl objednán ředitelkou BBC Fiction, Jane Tranter, jako odnož dlouholetého dramatu MI5. Měl nabídnout "svéráznější, mladší pohled", který by přilákal publikum ve věku 16–24 let. Seriál sleduje skupinu šesti nových mladých rekrutů MI5, kteří "se řídí jinými pravidly". Rozhodnutí spojit nový projekt s původním MI5 bylo kontroverzní. Herečka Georgia Moffett uvedla: "Použití slova MI5 je trochu zavádějící." Producent Chris Fry dodal: "Je to zcela nový seriál. Nejsou zde žádné postavy ani dějové linky, které by se překrývaly, a co je nejdůležitější, odehrává se v úplně novém světě." Po relativně neúspěšné první sérii výkonná producentka Karen Wilson tvrdila, že mnozí ze stávajících herců mají "smlouvu na další rok" a nastínila témata, "která bychom chtěli prozkoumat, pokud dostaneme druhou sérii".
    Žánry:AkčníDrama
    52%
    Seriál byl objednán ředitelkou BBC Fiction, Jane Tranter, jako odnož dlouholetého dramatu MI5. Měl nabídnout "svéráznější, mladší pohled", který by přilákal publikum ve věku 16–24 let. Seriál sleduje skupinu šesti nových mladých rekrutů MI5, kteří "se řídí jinými pravidly". Rozhodnutí spojit nový projekt s původním MI5 bylo kontroverzní. Herečka Georgia Moffett uvedla: "Použití slova MI5 je trochu zavádějící." Producent Chris Fry dodal: "Je to zcela nový seriál. Nejsou zde žádné postavy ani dějové linky, které by se překrývaly, a co je nejdůležitější, odehrává se v úplně novém světě." Po relativně neúspěšné první sérii výkonná producentka Karen Wilson tvrdila, že mnozí ze stávajících herců mají "smlouvu na další rok" a nastínila témata, "která bychom chtěli prozkoumat, pokud dostaneme druhou sérii".
    Žánry:AkčníDrama
    7
  • Emmerdale Farm
    Emmerdale Farm (1972)
    Seriál
    46%
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.