Kana Harada: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kana Harada: Filmy a seriály

  • Babel
    Babel (2006)
    Film
    • iTunes
    Film Babel, režírovaný Alejandrem Gonzálezem Iñárrituem, prozkoumává téma globálního propojení a následků nedorozumění a komunikačních bariér mezi lidmi z různých kultur. Snímek sleduje čtyři propojené příběhové linie rozprostřené přes tři kontinenty. První příběh se odehrává v Maroku, kde dva chlapci nešťastnou náhodou postřelí americkou turistku (Cate Blanchett), což způsobí mezinárodní incident. Její manžel (Brad Pitt) se snaží najít pomoc v odlehlé marocké vesnici. Druhý příběh nás zavede do San Diega, kde mexická chůva (Adriana Barraza) převezme děti amerického páru přes hranici na svatbu svého syna, což má nečekané a tragické důsledky. Třetí příběh sleduje osudy hluché japonské dívky (Rinko Kikuchi) v Tokiu, která se potýká s izolací a touhou po lásce a pochopení po smrti své matky. Poslední, spojující příběh, odhaluje původ zbraně, která způsobila střelbu, a spojuje tak osudy všech postav.
    Žánry:DramaOscarový
    78%
    Film Babel, režírovaný Alejandrem Gonzálezem Iñárrituem, prozkoumává téma globálního propojení a následků nedorozumění a komunikačních bariér mezi lidmi z různých kultur. Snímek sleduje čtyři propojené příběhové linie rozprostřené přes tři kontinenty. První příběh se odehrává v Maroku, kde dva chlapci nešťastnou náhodou postřelí americkou turistku (Cate Blanchett), což způsobí mezinárodní incident. Její manžel (Brad Pitt) se snaží najít pomoc v odlehlé marocké vesnici. Druhý příběh nás zavede do San Diega, kde mexická chůva (Adriana Barraza) převezme děti amerického páru přes hranici na svatbu svého syna, což má nečekané a tragické důsledky. Třetí příběh sleduje osudy hluché japonské dívky (Rinko Kikuchi) v Tokiu, která se potýká s izolací a touhou po lásce a pochopení po smrti své matky. Poslední, spojující příběh, odhaluje původ zbraně, která způsobila střelbu, a spojuje tak osudy všech postav.
    Žánry:DramaOscarový
    1
  • Buraddi mandei
    Buraddi mandei (2008)
    Seriál
    76%
    2
  • Space Battleship Yamato
    Space Battleship Yamato (2010)
    FilmRole: Sasaki
    Píše se rok 2199 a Země je zdecimována pětiletým bojem s nepřátelskými Gamillany. Jejich atomové zbraně zamořily zemský povrch a vyhubily většinu lidstva. Přeživší se skrývají v podzemním světě, ale ani zde nejsou v bezpečí. Úroveň radiace se neustále zvyšuje a naděje na záchranu modré planety se začíná rozpadat. Jedinou šancí je získat zařízení ze vzdálené planety Iscandar, které je schopno radiaci eliminovat. Ani pro špičkové piloty však nebude cesta na Iscandar procházka růžovou zahradou, a to i když cestují nejmohutnější bitevní lodí Yamato vybavenou do té doby nevídaným motorem. Vesmírná loď Yamato má vše, co film žánru vesmírné science fiction potřebuje: bombastické speciální efekty, předimenzovanou bitevní loď a pořádnou dávku bojových akcí v kosmu. Co se postav týče, nesmí chybět věčně podmračený kapitán (mírně připomínající mořského vlka), pamětník, co vždycky přihodí k dobru nějakou tu historku, rebelský hlavní hrdina mnohdy bojující sám se sebou a svým svědomím a samozřejmě kráska, která ovšem v případě tohoto snímku oplývá nejen hezkým zevnějškem, ale i jistou dávkou až chlapské tvrdosti. Jak jinak, když je to pilotka odhodlaná položit život za záchranu lidstva!
    61%
    Píše se rok 2199 a Země je zdecimována pětiletým bojem s nepřátelskými Gamillany. Jejich atomové zbraně zamořily zemský povrch a vyhubily většinu lidstva. Přeživší se skrývají v podzemním světě, ale ani zde nejsou v bezpečí. Úroveň radiace se neustále zvyšuje a naděje na záchranu modré planety se začíná rozpadat. Jedinou šancí je získat zařízení ze vzdálené planety Iscandar, které je schopno radiaci eliminovat. Ani pro špičkové piloty však nebude cesta na Iscandar procházka růžovou zahradou, a to i když cestují nejmohutnější bitevní lodí Yamato vybavenou do té doby nevídaným motorem. Vesmírná loď Yamato má vše, co film žánru vesmírné science fiction potřebuje: bombastické speciální efekty, předimenzovanou bitevní loď a pořádnou dávku bojových akcí v kosmu. Co se postav týče, nesmí chybět věčně podmračený kapitán (mírně připomínající mořského vlka), pamětník, co vždycky přihodí k dobru nějakou tu historku, rebelský hlavní hrdina mnohdy bojující sám se sebou a svým svědomím a samozřejmě kráska, která ovšem v případě tohoto snímku oplývá nejen hezkým zevnějškem, ale i jistou dávkou až chlapské tvrdosti. Jak jinak, když je to pilotka odhodlaná položit život za záchranu lidstva!
    3
  • Inju, bestie ve stínu
    Inju, bestie ve stínu (2008)
    FilmRole: Haruka , jeune maiko
    • Rakuten

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    50%

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    4
  • Shôrin shôjo
    Shôrin shôjo (2008)
    FilmRole: Kana Kitano
    45%
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.