?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Angelin Preljocaj: Filmy a seriály

  • Polina
    Polina (2016)
    Film
    • iTunes
    • DaFilms

    Polina (Anastasia Shevtsova) se už jako malá holčička stala žákyní profesora Bojinského, významného učitele klasického tance a přísného perfekcionisty. Ten ji od prvních tanečních kroků směřuje na dráhu klasické ruské baletky a Polina je na nejlepší cestě stát se členkou baletního souboru prestižního moskevského Velkého divadla. Ale když se jednoho dne zúčastní představení francouzského souboru moderního výrazového tance, nečekaně ji to rozruší a rozhodí. Zažije totiž umělecký šok, který ji naprosto vykolejí a změní její dosavadní život. Tímto okamžikem končí vše, v co dosud věřila a o co usilovala.

    Vzdává se nadějných začátků na prestižní, ale konzervativní scéně Velkého divadla a odcestuje do Francie, do Aix-en-Provence k slavné choreografce Lirii Elsaj (Juliette Binoche). Zarputilost, odhodlání a tvrdá práce Polinu postupně přivedou až k posedlosti tancem, přesto se nedokáže prosadit. Stále se v povědomí pohybuje v zajetí ruského klasického tanečního drilu a nedokáže prosadit svou osobnost, své jedinečné já. Nedokáže v tanci najít niterný prožitek, místo něj stále hledá především dokonalost. Zoufalá a zklamaná Polina se stěhuje do Antverp, kde začíná nový život a kariéru jako servírka v baru. Přesto v tanci nepřestává hledat svou vlastní cestu. Učí se pozorovat život kolem sebe a objevuje v něm novou inspiraci i tanečního partnera. (Cinemart)

    Žánry:DramaTaneční
    68%

    Polina (Anastasia Shevtsova) se už jako malá holčička stala žákyní profesora Bojinského, významného učitele klasického tance a přísného perfekcionisty. Ten ji od prvních tanečních kroků směřuje na dráhu klasické ruské baletky a Polina je na nejlepší cestě stát se členkou baletního souboru prestižního moskevského Velkého divadla. Ale když se jednoho dne zúčastní představení francouzského souboru moderního výrazového tance, nečekaně ji to rozruší a rozhodí. Zažije totiž umělecký šok, který ji naprosto vykolejí a změní její dosavadní život. Tímto okamžikem končí vše, v co dosud věřila a o co usilovala.

    Vzdává se nadějných začátků na prestižní, ale konzervativní scéně Velkého divadla a odcestuje do Francie, do Aix-en-Provence k slavné choreografce Lirii Elsaj (Juliette Binoche). Zarputilost, odhodlání a tvrdá práce Polinu postupně přivedou až k posedlosti tancem, přesto se nedokáže prosadit. Stále se v povědomí pohybuje v zajetí ruského klasického tanečního drilu a nedokáže prosadit svou osobnost, své jedinečné já. Nedokáže v tanci najít niterný prožitek, místo něj stále hledá především dokonalost. Zoufalá a zklamaná Polina se stěhuje do Antverp, kde začíná nový život a kariéru jako servírka v baru. Přesto v tanci nepřestává hledat svou vlastní cestu. Učí se pozorovat život kolem sebe a objevuje v něm novou inspiraci i tanečního partnera. (Cinemart)

    Žánry:DramaTaneční
    1
  • De particulier à particulier
    De particulier à particulier (2006)
    Film
    Film debutanta Brice Cauvina je mistrovsky zvládnutou a neokázalou úvahou na téma neklidu a strachu, který je cítit ve městech po 11. září. Daří se mu udržet soustředěnou pozornost publika, aniž by prvoplánově vyložil všechny osvědčené vypravěčské karty. Zatímco čekají v Paříži na vlak do Benátek, chopí se manželé Philippe (Laurent Lucas) a Marion (Hélène Fillieresová) opuštěného zavazadla, které na nádraží zanechal uhlazený džentlmen, pocházející zjevně odněkud z Blízkého východu. Na visačce je čitelný jen zlomek „tel Harabati“, vevnitř je kufr vystlán penězi. Když se Philippe a Marion později vrátí do Paříže, vykládají Philippově matce Nelly (Anouk Aiméeová) i svému okolí o Benátkách, ale z jejich soukromých hovorů je divákovi jasné, že se na poslední chvíli rozhodli nikam nejet. Najednou se však vynoří záhadné fotografie s nimi v ulicích Benátek. Když se navíc rodina sejde v Sýrii, otázky a odpovědi neberou konce.
    Žánry:DramaKomedie
    51%
    Film debutanta Brice Cauvina je mistrovsky zvládnutou a neokázalou úvahou na téma neklidu a strachu, který je cítit ve městech po 11. září. Daří se mu udržet soustředěnou pozornost publika, aniž by prvoplánově vyložil všechny osvědčené vypravěčské karty. Zatímco čekají v Paříži na vlak do Benátek, chopí se manželé Philippe (Laurent Lucas) a Marion (Hélène Fillieresová) opuštěného zavazadla, které na nádraží zanechal uhlazený džentlmen, pocházející zjevně odněkud z Blízkého východu. Na visačce je čitelný jen zlomek „tel Harabati“, vevnitř je kufr vystlán penězi. Když se Philippe a Marion později vrátí do Paříže, vykládají Philippově matce Nelly (Anouk Aiméeová) i svému okolí o Benátkách, ale z jejich soukromých hovorů je divákovi jasné, že se na poslední chvíli rozhodli nikam nejet. Najednou se však vynoří záhadné fotografie s nimi v ulicích Benátek. Když se navíc rodina sejde v Sýrii, otázky a odpovědi neberou konce.
    Žánry:DramaKomedie
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.