Minoru Miki: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Minoru Miki: Filmy a seriály

  • Povídka o posledních chryzantémách
    Povídka o posledních chryzantémách (1939)
    Film
    Koncem 19. století v Tokiu Kikunosuke Onoue, adoptovaný syn legendárního herce a sám herec specializující se na ženské role, zjistí, že je za své herectví chválen pouze kvůli svému postavení dědice. Zničený tímto zjištěním, hledá útěchu u Otoku, služebné jeho rodiny, a zamilují se do sebe. Kikunosuke se rozhodne odejít z domova a rozvíjet se jako herec sám za sebe a Otoku ho věrně následuje.
    Žánry:Drama
    76%
    Koncem 19. století v Tokiu Kikunosuke Onoue, adoptovaný syn legendárního herce a sám herec specializující se na ženské role, zjistí, že je za své herectví chválen pouze kvůli svému postavení dědice. Zničený tímto zjištěním, hledá útěchu u Otoku, služebné jeho rodiny, a zamilují se do sebe. Kikunosuke se rozhodne odejít z domova a rozvíjet se jako herec sám za sebe a Otoku ho věrně následuje.
    Žánry:Drama
    1
  • Gion no shimai
    Gion no shimai (1936)
    Film
    Umekiči, gejša v kjótském obvodu Gion, cítí povinnost pomoci svému milenci Furusawovi, když ji požádá, zda by u ní mohl zůstat poté, co zbankrotuje a opustí svou ženu. Její mladší sestra Omocha jí však říká, že s ním jen ztrácí čas a peníze. Myslí si, že by si obě měly najít bohaté mecenáše, kteří by je podporovali. Omocha se proto snaží různými způsoby zbavit Furusawy a zajistit si lepší patrony.
    73%
    Umekiči, gejša v kjótském obvodu Gion, cítí povinnost pomoci svému milenci Furusawovi, když ji požádá, zda by u ní mohl zůstat poté, co zbankrotuje a opustí svou ženu. Její mladší sestra Omocha jí však říká, že s ním jen ztrácí čas a peníze. Myslí si, že by si obě měly najít bohaté mecenáše, kteří by je podporovali. Omocha se proto snaží různými způsoby zbavit Furusawy a zajistit si lepší patrony.
    2
  • Straits of Love and Hate, The
    Straits of Love and Hate, The (1937)
    Film
    70%
    3
  • The Love of Sumako The Actress
    The Love of Sumako The Actress (1947)
    Film
    69%
    4
  • Utamaro o meguru gonin no onna
    Utamaro o meguru gonin no onna (1946)
    Film
    69%
    5
  • Miyamoto Musashi
    Miyamoto Musashi (1944)
    Film
    První z pěti filmů série o Musašim. Shinobu a její bratr Geničiró prosí slavného šermíře Musašiho Mijamota, aby je vyučoval šermu a pomohl jim pomstít smrt jejich otce. Vrazi jejich otce vidí sestru a bratra trénovat s Mijamotem, a proto si najmou dalšího mocného šermíře, Kodžira Sasakiho, což dává Sasakimu záminku k boji s Mijamotem.
    Žánry:Drama
    63%
    První z pěti filmů série o Musašim. Shinobu a její bratr Geničiró prosí slavného šermíře Musašiho Mijamota, aby je vyučoval šermu a pomohl jim pomstít smrt jejich otce. Vrazi jejich otce vidí sestru a bratra trénovat s Mijamotem, a proto si najmou dalšího mocného šermíře, Kodžira Sasakiho, což dává Sasakimu záminku k boji s Mijamotem.
    Žánry:Drama
    6
  • Korida lásky
    Korida lásky (1976)
    Film
    • MUBI
    Pověstný snímek nonkonformního japonského tvůrce Nagisy Ošimy KORIDA LÁSKY patří k filmovým titulům, jež v sedmdesátých letech prolamovaly různá sexuální tabu. Avšak i z pohledu současnosti, v níž zřejmě padly téměř všechny sexuální zábrany a intimní sféra se stala veřejnou, působí Ošimovo dílo značně nekonvenčně. Tvůrce se inspiroval autentickým příběhem, jenž se odehrál v Japonsku v roce 1936 a jehož protagonistka získala mezi Japonci jistou popularitu. Děj líčí vývoj vztahu mezi mladou ženou Sadou, která začala pracovat v jednom hostinci jako služka a která se stala milenkou majitele podniku Kičiho. Zprvu pasivní žena postupně podléhá své sexuální touze a strhává zkušeného muže svou smyslností a nenasytností. Dvojice se oddává zničující vášni a stále hlouběji propadá do jejích osidel. Stupňující se posedlost nakonec vede k tomu, že milenka muže z vášně uškrtí a po smrti mu uřízne pohlavní orgán. Ošima se koncentruje pouze na vztah milenců, odvíjející se v typických japonských interiérech před očima služebných či přizvaných gejš. V jednotlivých epizodách jsou zachyceny různé sexuální praktiky včetně sadomasochistických. Ve snaze postihnout destruktivní hloubku pudového vztahu neváhá tvůrce sáhnout i k jednoznačně naturalistickým scénám. Snímek tak jistě naplňuje vágní definici pornografie (již jen zobrazením genitálií a různých kopulačních technik), současně však postrádá její primitivnost a samoúčelnost. V Koridě lásky je naopak přítomen ozvláštnující prvek estetizace, projevující se způsobem snímání a svícení i použitím hudby či kostýmů. Dílo vychází z určité japonské tradice a spojuje ji s moderní dobou. Odkazuje k různým významům a rozhodně přesahuje žánr erotického filmu. Nabízí různé úvahy o voyeurství, o lásce a smrti, o stáří i o vztahu mezi mužem a ženou. Snímek mohl vzniknout jen díky iniciátorovi celého projektu, francouzskému producentu Anatolu Daumanovi. V Japonsku byl zakázán a jeho tvůrce byl postaven dokonce před soud. Při uvedení na berlínském festivalu byl film zabaven a s podobnými obtížemi se setkával při uvedení všude ve světě. Nagisa Ošima natočil o dva roky později podobný snímek V říši vášní, tentokrát s duchařským námětem. V roce 1997 rekonstruoval událost z roku 1936 režisér Nobuhiko Obajaši ve snímku s názvem SADA.
    59%
    Pověstný snímek nonkonformního japonského tvůrce Nagisy Ošimy KORIDA LÁSKY patří k filmovým titulům, jež v sedmdesátých letech prolamovaly různá sexuální tabu. Avšak i z pohledu současnosti, v níž zřejmě padly téměř všechny sexuální zábrany a intimní sféra se stala veřejnou, působí Ošimovo dílo značně nekonvenčně. Tvůrce se inspiroval autentickým příběhem, jenž se odehrál v Japonsku v roce 1936 a jehož protagonistka získala mezi Japonci jistou popularitu. Děj líčí vývoj vztahu mezi mladou ženou Sadou, která začala pracovat v jednom hostinci jako služka a která se stala milenkou majitele podniku Kičiho. Zprvu pasivní žena postupně podléhá své sexuální touze a strhává zkušeného muže svou smyslností a nenasytností. Dvojice se oddává zničující vášni a stále hlouběji propadá do jejích osidel. Stupňující se posedlost nakonec vede k tomu, že milenka muže z vášně uškrtí a po smrti mu uřízne pohlavní orgán. Ošima se koncentruje pouze na vztah milenců, odvíjející se v typických japonských interiérech před očima služebných či přizvaných gejš. V jednotlivých epizodách jsou zachyceny různé sexuální praktiky včetně sadomasochistických. Ve snaze postihnout destruktivní hloubku pudového vztahu neváhá tvůrce sáhnout i k jednoznačně naturalistickým scénám. Snímek tak jistě naplňuje vágní definici pornografie (již jen zobrazením genitálií a různých kopulačních technik), současně však postrádá její primitivnost a samoúčelnost. V Koridě lásky je naopak přítomen ozvláštnující prvek estetizace, projevující se způsobem snímání a svícení i použitím hudby či kostýmů. Dílo vychází z určité japonské tradice a spojuje ji s moderní dobou. Odkazuje k různým významům a rozhodně přesahuje žánr erotického filmu. Nabízí různé úvahy o voyeurství, o lásce a smrti, o stáří i o vztahu mezi mužem a ženou. Snímek mohl vzniknout jen díky iniciátorovi celého projektu, francouzskému producentu Anatolu Daumanovi. V Japonsku byl zakázán a jeho tvůrce byl postaven dokonce před soud. Při uvedení na berlínském festivalu byl film zabaven a s podobnými obtížemi se setkával při uvedení všude ve světě. Nagisa Ošima natočil o dva roky později podobný snímek V říši vášní, tentokrát s duchařským námětem. V roce 1997 rekonstruoval událost z roku 1936 režisér Nobuhiko Obajaši ve snímku s názvem SADA.
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.