?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Tanja Hrast: Filmy a seriály

  • Loving Annabelle
    Loving Annabelle (2007)
    Film
    67%
    1
  • May
    May (2003)
    Film
    Jsou tvůrci, které stojí za to sledovat, a Lucky McKee je bezesporu jedním z nich. Muž s pověstí nejpodvratnějšího amerického hororového režiséra současnosti se otrlým divákům představil již dvakrát a že jeho kariéra k naší lítosti momentálně poněkud stagnuje, nikterak nebrání setkání třetímu. Zvláště když jeho celovečerní autorský debut May představuje zcela zásadní film o lásce. Přesněji řečeno o nedostatku lásky a její potřebě tak zoufalé, že člověka dožene za hranici šílenství. Titulní hrdinkou alegorického příběhu je až bolestně zakřiknutá dívka, která pracuje ve veterinární nemocnici a jejíž jedinou přítelkyní je zlověstně vyhlížející panenka, již kdysi dostala od své dominantní, citově chladné matky. Kromě práce, kde se naučila šikovně zacházet se skalpelem a dalším chirurgickým náčiním, se May realizuje doma u šicího stroje. To ale nemůže stačit. A když se na obzoru objeví pohledný Adam, vrhne se May za příslibem vysněného vztahu s veškerou vášní svého nenaplněného srdce. Zklamání nepřipadá v úvahu a film, který se až dosud tvářil jako výstřední romantická indie komedie, se začíná překlápět v něco mnohem temnějšího. Zásluhou McKeeho režijního a vypravěčského mistrovství a také fantastického výkonu Angely Bettis v roli nešťastné May to však není žádná tuctová vyvražďovačka, ale spíše působivá úvaha nad jinakostí a krajně zneklidňující pohled do nitra nevšedního filmového monstra. Nechte se uhranout a po emocionálně vypjatém posledním záběru budete ze sálu odcházet se zlomeným srdcem. (Festival otrlého diváka 2017)
    58%
    Jsou tvůrci, které stojí za to sledovat, a Lucky McKee je bezesporu jedním z nich. Muž s pověstí nejpodvratnějšího amerického hororového režiséra současnosti se otrlým divákům představil již dvakrát a že jeho kariéra k naší lítosti momentálně poněkud stagnuje, nikterak nebrání setkání třetímu. Zvláště když jeho celovečerní autorský debut May představuje zcela zásadní film o lásce. Přesněji řečeno o nedostatku lásky a její potřebě tak zoufalé, že člověka dožene za hranici šílenství. Titulní hrdinkou alegorického příběhu je až bolestně zakřiknutá dívka, která pracuje ve veterinární nemocnici a jejíž jedinou přítelkyní je zlověstně vyhlížející panenka, již kdysi dostala od své dominantní, citově chladné matky. Kromě práce, kde se naučila šikovně zacházet se skalpelem a dalším chirurgickým náčiním, se May realizuje doma u šicího stroje. To ale nemůže stačit. A když se na obzoru objeví pohledný Adam, vrhne se May za příslibem vysněného vztahu s veškerou vášní svého nenaplněného srdce. Zklamání nepřipadá v úvahu a film, který se až dosud tvářil jako výstřední romantická indie komedie, se začíná překlápět v něco mnohem temnějšího. Zásluhou McKeeho režijního a vypravěčského mistrovství a také fantastického výkonu Angely Bettis v roli nešťastné May to však není žádná tuctová vyvražďovačka, ale spíše působivá úvaha nad jinakostí a krajně zneklidňující pohled do nitra nevšedního filmového monstra. Nechte se uhranout a po emocionálně vypjatém posledním záběru budete ze sálu odcházet se zlomeným srdcem. (Festival otrlého diváka 2017)
    2
  • Bestie Karla
    Bestie Karla (2006)
    Film
    Karla Homolka a Paul Bernardo, mladí manželé, které spojovala velká láska a perverzní sexuální praktiky, prosluli v Kanadě jako nejbrutálnější zabijáci moderní historie. Krátce po svatbě „naservírovala“ Karla novomanželovi svou třináctiletou sestru Tammy. Dívku omámenou léky jeden po druhém zneužili. Jejich hrátky se zvrhly a sestra zemřela. Následovala série únosů, sexuálních zneužití a bestiálních vražd nezletilých dívek. Policie neměla proti podezřelé dvojici žádné hmatatelné důkazy. Karla se nakonec rozhodla pro spolupráci s kanadskou justicí. Svědčila proti manželovi výměnou za mírnější trest. Pomohla tak vyšetření nejbestiálnějšího případu v severoamerické historii. Kontroverznost a brutalita snímku byla důvodem k pozastavení distribuce filmu a nejen v Kanadě se vedly obšírné diskuze o jeho vzniku. Karla Homolka, po otci Češka, opustila vězení loni v létě. Odborníci ji označili jako osobu s nesmírnou inteligencí a vysokou schopností manipulovat s lidmi. Za mřížemi se jí právě díky těmto vlastnostem podařilo vystudovat psychologii.
    54%
    Karla Homolka a Paul Bernardo, mladí manželé, které spojovala velká láska a perverzní sexuální praktiky, prosluli v Kanadě jako nejbrutálnější zabijáci moderní historie. Krátce po svatbě „naservírovala“ Karla novomanželovi svou třináctiletou sestru Tammy. Dívku omámenou léky jeden po druhém zneužili. Jejich hrátky se zvrhly a sestra zemřela. Následovala série únosů, sexuálních zneužití a bestiálních vražd nezletilých dívek. Policie neměla proti podezřelé dvojici žádné hmatatelné důkazy. Karla se nakonec rozhodla pro spolupráci s kanadskou justicí. Svědčila proti manželovi výměnou za mírnější trest. Pomohla tak vyšetření nejbestiálnějšího případu v severoamerické historii. Kontroverznost a brutalita snímku byla důvodem k pozastavení distribuce filmu a nejen v Kanadě se vedly obšírné diskuze o jeho vzniku. Karla Homolka, po otci Češka, opustila vězení loni v létě. Odborníci ji označili jako osobu s nesmírnou inteligencí a vysokou schopností manipulovat s lidmi. Za mřížemi se jí právě díky těmto vlastnostem podařilo vystudovat psychologii.
    3
  • Sexual Life
    Sexual Life (2005)
    Film
    51%
    4
  • Ghouls, The
    Ghouls, The (2003)
    Film
    Eric Hayes je nezávislý kameraman. Jeden stupeň pod nejnižším žebříkem novinářské profese. Hyena s kamerou, která se přiživuje na policejních honičkách, výjezdech sanitek a nahodilém pouličním násilí, prodává své záběry tomu, kdo nabídne nejvíc, a žije ze stálé stravy cigaret a krvežíznivosti. Eric už léta žije z bolesti a utrpení druhých. Ale brzy objeví něco pod ulicemi Los Angeles, co má ještě větší hlad po krvi než on sám. Brzy objeví ZRŮDY.
    Žánry:HororNezávislý
    38%
    Eric Hayes je nezávislý kameraman. Jeden stupeň pod nejnižším žebříkem novinářské profese. Hyena s kamerou, která se přiživuje na policejních honičkách, výjezdech sanitek a nahodilém pouličním násilí, prodává své záběry tomu, kdo nabídne nejvíc, a žije ze stálé stravy cigaret a krvežíznivosti. Eric už léta žije z bolesti a utrpení druhých. Ale brzy objeví něco pod ulicemi Los Angeles, co má ještě větší hlad po krvi než on sám. Brzy objeví ZRŮDY.
    Žánry:HororNezávislý
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.