?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Shigeru Wakatsuki: Filmy a seriály

  • Lidský úděl 5.: Přeskočit smrt
    Lidský úděl 5.: Přeskočit smrt (1961)
    Film
    85%
    1
  • Lidský úděl 3.: Hrozba války
    Lidský úděl 3.: Hrozba války (1959)
    Film
    83%
    2
  • Lidský úděl 1.: Čistá láska
    Lidský úděl 1.: Čistá láska (1959)
    Film
    Po předložení zprávy o zacházení s čínskými koloniálními dělníky je Kajiovi nabídnuta pozice šéfa pracovních sil ve velkém hornickém podniku v Mandžusku, což mu také zajišťuje osvobození od vojenské služby. Nabídku přijímá a stěhuje se do Mandžuska se svou novomanželkou Mičiko. Když se však pokouší uvést své myšlenky o humánnějším zacházení do praxe, dostává se do konfliktu s intrikujícími úředníky, krutými dozorci a vojenskou policií.
    83%
    Po předložení zprávy o zacházení s čínskými koloniálními dělníky je Kajiovi nabídnuta pozice šéfa pracovních sil ve velkém hornickém podniku v Mandžusku, což mu také zajišťuje osvobození od vojenské služby. Nabídku přijímá a stěhuje se do Mandžuska se svou novomanželkou Mičiko. Když se však pokouší uvést své myšlenky o humánnějším zacházení do praxe, dostává se do konfliktu s intrikujícími úředníky, krutými dozorci a vojenskou policií.
    3
  • Kwaidan
    Kwaidan (1965)
    Film
    Dvoudílný japonský barevný širokoúhlý film Kwaidan režiséra M. Kobajašiho obsahuje čtyři strašidelné povídky. První dvě povídky Černé vlasy a Sněhový královna jsou uváděny pod názvem Kwaidan Černé vlasy (Filmový přehled 16/1967), druhá dvojice Muž bez uší a Šálek pod názvem Kwaidan Muž bez uší Kwaidan patří podobně jako Rašomon, k těm nemnoha filmům japonské produkce, které přibližují západní mentalitě vzdálený duševní svět, aniž ho zkreslují a přílišně zjednodušují. U Rašomonu je to dáno evropskou orientací autora literární předlohy Akuragawwy a samozřejmě i Kurosawovým tlumočením. V případě Kwaidanu postavil podobný most mezi námi a starobylým světem japonských bájí anglický spisovatel Lafcadio Hearn (1850-1904). Byl řeckého původu a po rušném životě zakotvil v Japonsku, přišel tam v roce 1891 jako dopisovatel amerického časopisu Harper´sMagazine.Sžil se s novým prostředím, stal se profesorem anglické literatury na tokijské universitě a přijal japonské jméno Jakumo Koizumi. Z hlubokého proniknutí do japonské civilizace vznikl velký počet povídek, románů i esejí, jejichž seroózností vzdálenou jakékoliv laciné exotičnosti se Lafcadio Hearn brzo proslevil v Evropě i Americe (již v roce 1911 vydalo Ottovo nakladatelství český výbor z jeho díla pod názvem Průhledy v neznámý Japan). Masaki Kobajaši dotváří literární předlohu s citem a kázní, doplňuje ji o velmi zajímavou kompozici barev, jeho filmová řeč se vyznačuje zdrženlivostí. Režisér pracuje s nenápadnými efekty a jejich pomocí dává v souladu s Hearnovu spisovatelskou metodou tím působivěji vyniknout fantasknosti, v každé epizodě jinak laděné hrůzostrašnosti a prolínání reality se světem nadskutečna. Kwaidan je příkladem vynikající stylové jednoty jak v barevné kompozici, tak i ve střihové skladbě a v hereckých projevech.S nenásilnou jednotící myšlenkou obdobou orfeovského motivu a zlými následky násilného narušování světa zemřelých se dobře slučuje to hlavní, co pro západního diváka Kwaidan přináší, totiž zasvěcené, kultivované uvedení do staré a vzdálené kultury, jako se dochovala v lidových bájích.
    77%
    Dvoudílný japonský barevný širokoúhlý film Kwaidan režiséra M. Kobajašiho obsahuje čtyři strašidelné povídky. První dvě povídky Černé vlasy a Sněhový královna jsou uváděny pod názvem Kwaidan Černé vlasy (Filmový přehled 16/1967), druhá dvojice Muž bez uší a Šálek pod názvem Kwaidan Muž bez uší Kwaidan patří podobně jako Rašomon, k těm nemnoha filmům japonské produkce, které přibližují západní mentalitě vzdálený duševní svět, aniž ho zkreslují a přílišně zjednodušují. U Rašomonu je to dáno evropskou orientací autora literární předlohy Akuragawwy a samozřejmě i Kurosawovým tlumočením. V případě Kwaidanu postavil podobný most mezi námi a starobylým světem japonských bájí anglický spisovatel Lafcadio Hearn (1850-1904). Byl řeckého původu a po rušném životě zakotvil v Japonsku, přišel tam v roce 1891 jako dopisovatel amerického časopisu Harper´sMagazine.Sžil se s novým prostředím, stal se profesorem anglické literatury na tokijské universitě a přijal japonské jméno Jakumo Koizumi. Z hlubokého proniknutí do japonské civilizace vznikl velký počet povídek, románů i esejí, jejichž seroózností vzdálenou jakékoliv laciné exotičnosti se Lafcadio Hearn brzo proslevil v Evropě i Americe (již v roce 1911 vydalo Ottovo nakladatelství český výbor z jeho díla pod názvem Průhledy v neznámý Japan). Masaki Kobajaši dotváří literární předlohu s citem a kázní, doplňuje ji o velmi zajímavou kompozici barev, jeho filmová řeč se vyznačuje zdrženlivostí. Režisér pracuje s nenápadnými efekty a jejich pomocí dává v souladu s Hearnovu spisovatelskou metodou tím působivěji vyniknout fantasknosti, v každé epizodě jinak laděné hrůzostrašnosti a prolínání reality se světem nadskutečna. Kwaidan je příkladem vynikající stylové jednoty jak v barevné kompozici, tak i ve střihové skladbě a v hereckých projevech.S nenásilnou jednotící myšlenkou obdobou orfeovského motivu a zlými následky násilného narušování světa zemřelých se dobře slučuje to hlavní, co pro západního diváka Kwaidan přináší, totiž zasvěcené, kultivované uvedení do staré a vzdálené kultury, jako se dochovala v lidových bájích.
    4
  • Bledý květ
    Bledý květ (1964)
    Film
    75%
    5
  • Ako
    Ako (1964)
    Film
    Jeden den ze života Ako, šestnáctileté Japonky, jejích přátel a spolupracovníků. Z budíku ji v studentském pokoji probudí nový den. Chystá se do práce a cestuje do velké pekárny. Vidíme ji s přáteli, jak si povídají, smějí se a pracují. Vyrážejí ven, sedm se jich namačká do starého Pontiacu: jdou hrát bowling, pak do zábavního parku a nakonec se projíždějí po okolí. Potíže s autem ji mohou ohrozit. Bude v pořádku?
    Žánry:Drama
    68%
    Jeden den ze života Ako, šestnáctileté Japonky, jejích přátel a spolupracovníků. Z budíku ji v studentském pokoji probudí nový den. Chystá se do práce a cestuje do velké pekárny. Vidíme ji s přáteli, jak si povídají, smějí se a pracují. Vyrážejí ven, sedm se jich namačká do starého Pontiacu: jdou hrát bowling, pak do zábavního parku a nakonec se projíždějí po okolí. Potíže s autem ji mohou ohrozit. Bude v pořádku?
    Žánry:Drama
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.