Piero Tosi: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Piero Tosi: Filmy a seriály

  • Rocco a jeho bratři
    Rocco a jeho bratři (1960)
    Film
    • KVIFF TV
    Italský film vynikajícího režiséra Luchina Viscontiho Rocco a jeho bratři patří k stěžejním dílům současné světové kinematografie. Je to film hluboce lidský. Vypráví o osudech pěti bratří, kteří přicházejí z venkova do velkého města hledat obživu. Visconti mistrovsky vykreslil jednotlivé charaktery. Dobrý až neskutečně dobrý Rocco nelituje ani největší oběti pro svého bezcharakterního bratra Simona: vzdá se lásky, přijme na sebe téměř neúnosné finanční závazky a nakonec se pokouší krýt Simona před policií, třebaže ví, že je vrahem dívky, kterou miloval. Je někdy až těžké pochopit takovou bratrskou lásku. Proto je divákům nejbližší z bratří mladý Ciro, jdoucí cílevědomě za správnou představou poctivého života. V jeho závěrečných slovech vidíme poslání filmu: lidé musí znát a plnit své povinnosti. Kdo se jim zpronevěří, sám se vyloučí z lidské společnosti, jako právě Simon. A poctiví lidé nemohou ztratit víru, že nový svět bude lepší. Porota benátského bienále 1960 jej vyznamenala Zvláštní cenou a současně získal cenu FIPRESCI. Na XII. FFP 1961 byl film poctěn cenou v kategorii filmů bojujících za sociální pokrok.
    Žánry:DramaKrimiSportovní
    81%
    Italský film vynikajícího režiséra Luchina Viscontiho Rocco a jeho bratři patří k stěžejním dílům současné světové kinematografie. Je to film hluboce lidský. Vypráví o osudech pěti bratří, kteří přicházejí z venkova do velkého města hledat obživu. Visconti mistrovsky vykreslil jednotlivé charaktery. Dobrý až neskutečně dobrý Rocco nelituje ani největší oběti pro svého bezcharakterního bratra Simona: vzdá se lásky, přijme na sebe téměř neúnosné finanční závazky a nakonec se pokouší krýt Simona před policií, třebaže ví, že je vrahem dívky, kterou miloval. Je někdy až těžké pochopit takovou bratrskou lásku. Proto je divákům nejbližší z bratří mladý Ciro, jdoucí cílevědomě za správnou představou poctivého života. V jeho závěrečných slovech vidíme poslání filmu: lidé musí znát a plnit své povinnosti. Kdo se jim zpronevěří, sám se vyloučí z lidské společnosti, jako právě Simon. A poctiví lidé nemohou ztratit víru, že nový svět bude lepší. Porota benátského bienále 1960 jej vyznamenala Zvláštní cenou a současně získal cenu FIPRESCI. Na XII. FFP 1961 byl film poctěn cenou v kategorii filmů bojujících za sociální pokrok.
    Žánry:DramaKrimiSportovní
    1
  • La Traviata
    La Traviata (1982)
    Film
    Tato "Traviata" se stala jedním z nejúspěšnějších operních filmů vůbec, zejména ve Francii, kde ji během prvních šesti týdnů zhlédlo 800 000 pařížských diváků. Byla nominována na dva Oscary (za výpravu a kostýmy) a v těchto kategoriích získala ceny BAFTA. Rovněž byla nominována na cenu BAFTA a Zlatý glóbus jako nejlepší cizojazyčný film roku 1983.
    Žánry:DramaHudební
    81%
    Tato "Traviata" se stala jedním z nejúspěšnějších operních filmů vůbec, zejména ve Francii, kde ji během prvních šesti týdnů zhlédlo 800 000 pařížských diváků. Byla nominována na dva Oscary (za výpravu a kostýmy) a v těchto kategoriích získala ceny BAFTA. Rovněž byla nominována na cenu BAFTA a Zlatý glóbus jako nejlepší cizojazyčný film roku 1983.
    Žánry:DramaHudební
    2
  • Stalo se v Turíně
    Stalo se v Turíně (1963)
    Film
    78%
    3
  • Bellissima
    Bellissima (1952)
    Film
    77%
    4
  • Natálie
    Natálie (1957)
    Film
    77%
    5
  • Gepard
    Gepard (1963)
    Film
    Film Gepard (1963), adaptace románu Giuseppa Tomasiho di Lampedusy, nás zavede na Sicílii 19. století. Na pozadí bouřlivých událostí let 1860-61, kdy ostrov dobyla Garibaldiho revoluční vojska, vypráví o šlechtickém rodu Salinů, který měl ve svém znaku právě geparda. Konfrontuje odcházející svět hrdé, ale konzervativní šlechty a nových, nastupujících společenských vrstev s poněkud rozdílnými hodnotami i morálkou. Ve filmu, který získal Zlatou palmu na MFF v Cannes v roce 1963, zářili Burt Lancaster, Claudia Cardinaleová či Alain Delon. Viscontiho film je velkorysou podívanou glosující společenské změny a je velkorysý i svou délkou, tu však vyváží vynikající umělecký zážitek, kde se mistrovská režie spojuje s neméně výbornými hereckými výkony, kamerou, kostýmy (Piero Tosi nominován na Oscara) i výpravou a hudbou (Nino Rota).
    76%
    Film Gepard (1963), adaptace románu Giuseppa Tomasiho di Lampedusy, nás zavede na Sicílii 19. století. Na pozadí bouřlivých událostí let 1860-61, kdy ostrov dobyla Garibaldiho revoluční vojska, vypráví o šlechtickém rodu Salinů, který měl ve svém znaku právě geparda. Konfrontuje odcházející svět hrdé, ale konzervativní šlechty a nových, nastupujících společenských vrstev s poněkud rozdílnými hodnotami i morálkou. Ve filmu, který získal Zlatou palmu na MFF v Cannes v roce 1963, zářili Burt Lancaster, Claudia Cardinaleová či Alain Delon. Viscontiho film je velkorysou podívanou glosující společenské změny a je velkorysý i svou délkou, tu však vyváží vynikající umělecký zážitek, kde se mistrovská režie spojuje s neméně výbornými hereckými výkony, kamerou, kostýmy (Piero Tosi nominován na Oscara) i výpravou a hudbou (Nino Rota).
    6
  • Ludvík Bavorský
    Ludvík Bavorský (1973)
    Film
    76%
    7
  • Nevinný
    Nevinný (1976)
    Film

    Pro svůj poslední film zvolil Luchino Visconti adaptaci románu Gabriela D’Annunzia z roku 1891 Nevinný. I zde se ale italský režisér věnuje tématu, které rozvíjí napříč celou svou tvorbou: životu aristokracie a horních vrstev společnosti. Zámožný Tullio v podání Giancarla Gianniniho trápí svou ženu Giulianu otevřenou nevěrou a necitlivostí. Když se však dozví, že manželka má poměr s jiným mužem, spisovatelem Filipem, začne jej sžírat žárlivost. Přestože se pokouší obnovit manželský život, tak vše, včetně Giulianina těhotenství, vede k tragickému konci. (Febiofest)

    Žánry:DramaRomantický
    75%

    Pro svůj poslední film zvolil Luchino Visconti adaptaci románu Gabriela D’Annunzia z roku 1891 Nevinný. I zde se ale italský režisér věnuje tématu, které rozvíjí napříč celou svou tvorbou: životu aristokracie a horních vrstev společnosti. Zámožný Tullio v podání Giancarla Gianniniho trápí svou ženu Giulianu otevřenou nevěrou a necitlivostí. Když se však dozví, že manželka má poměr s jiným mužem, spisovatelem Filipem, začne jej sžírat žárlivost. Přestože se pokouší obnovit manželský život, tak vše, včetně Giulianina těhotenství, vede k tragickému konci. (Febiofest)

    Žánry:DramaRomantický
    8
  • Toby Dammit
    Toby Dammit (1968)
    Film
    75%
    9
  • Včera, dnes a zítra
    Včera, dnes a zítra (1963)
    Film
    • iVysílání
    Včera, dnes a zítra je italské komediální povídkový film, který se skládá ze tří samostatných příběhů, jež oslavují různé aspekty lásky a lidské povahy. Režie se ujal Vittorio De Sica, jeden z průkopníků italského neorealismu, a hlavní role ztvárnili Sophia Loren a Marcello Mastroianni. První příběh, "Adelina", se odehrává v Neapoli, kde Adelina (Sophia Loren) prodává na černém trhu cigaret, aby uživila svou rodinu, zatímco její manžel (Marcello Mastroianni) je nezaměstnaný. Když na ni vydají zatykač za neplacení pokut, zjistí, že podle italského práva nemůže být zatčena, pokud je těhotná nebo do šesti měsíců po porodu. Druhý segment, "Anna", představuje bohatou milánskou dámu (Sophia Loren), která provádí svého milence (Marcello Mastroianni) po městě ve svém nablýskaném Rolls-Roycu. Třetí část, "Mara", vypráví o Římě, kde má Mara (Sophia Loren), atraktivní prostitutka, nečekaný vliv na mladého seminaristu, který se do ní zamiluje. Mara a její klient (Marcello Mastroianni) se pak zapletou do neobvyklého a místy komického přátelství.
    74%
    Včera, dnes a zítra je italské komediální povídkový film, který se skládá ze tří samostatných příběhů, jež oslavují různé aspekty lásky a lidské povahy. Režie se ujal Vittorio De Sica, jeden z průkopníků italského neorealismu, a hlavní role ztvárnili Sophia Loren a Marcello Mastroianni. První příběh, "Adelina", se odehrává v Neapoli, kde Adelina (Sophia Loren) prodává na černém trhu cigaret, aby uživila svou rodinu, zatímco její manžel (Marcello Mastroianni) je nezaměstnaný. Když na ni vydají zatykač za neplacení pokut, zjistí, že podle italského práva nemůže být zatčena, pokud je těhotná nebo do šesti měsíců po porodu. Druhý segment, "Anna", představuje bohatou milánskou dámu (Sophia Loren), která provádí svého milence (Marcello Mastroianni) po městě ve svém nablýskaném Rolls-Roycu. Třetí část, "Mara", vypráví o Římě, kde má Mara (Sophia Loren), atraktivní prostitutka, nečekaný vliv na mladého seminaristu, který se do ní zamiluje. Mara a její klient (Marcello Mastroianni) se pak zapletou do neobvyklého a místy komického přátelství.
    10
  • Soumrak bohů
    Soumrak bohů (1969)
    Film
    Moc a bohatství rodu von Essenbeck zůstalo nedotčeno, i když Německo prohrálo válku a následovala deprese. Teď je rok 1934 a baron svolal svou rodinu na večeři. Tato příležitost přinese do jeho domu i sestřenici, která právě vstupuje do nacistické strany. Doprovází ji manažer baronovy společnosti. Dvě malé dívky v salonu recitují verše a pak si se sestřenicí Martin hrají na schovávanou. Náhle se ozve výkřik. Baron byl zastřelen pistolí jejich otce a otec prchá... V tomto světě neexistuje nikdo pozitivní. Pochmurné v dějinách, když už ani peníze neznamenají moc a nemohou lidi ochránit před krutostí německého fašismu. Ve filmu Soumrak bohů se režisér Luchino Visconti věnuje jedné z ústředních témat své tvorby: morálnímu úpadku vyšších společenských vrstev a rozkladu rodiny. V předvečer 2. světové války musí rodina ocelářských velkoprůmyslníků von Essenbecků čelit nové společenské situaci. Jejich bohatství a vliv už bez správné politické orientace nic neznamenají. Barón Joachim von Essenbeck svolá při příležitosti oslav svých narozenin celou rodinu. Chce oznámit, že navzdory jeho antipatii vůči národnímu socialismu je pro dobro rodinného podniku nutné s novou mocí spolupracovat. Proto zbaví levicového demokrata Herberta vedení podniku a na jeho místo jmenuje svého staršího syna Konstantina, člena SA. Ctižádostivá dcera Sophia také vycítí příležitost a doufá, že v nové době se jí spolu se snoubencem Friedrichem podaří vyšvihnout na čelo podniku. V tu samou noc Friedricha přemluví, aby starého barona zastřelil tak, že podezření padne na odvolaného Herberta. Tím se uvnitř vážené a vlivné rodiny začíná nelítostný boj o moc, který předznamenává strmý pád všech jejích členů. Soumrak bohů je brilantní historickou studií o vzestupu nacismu za podpory elity, zároveň je však i nadčasovým obrazem zhoubných lidských vášní: ctižádosti, touhy po moci, žárlivosti, panovačnosti a krutosti. Film je prvním dílem volné, tzv. německé trilogie (Soumrak bohů, Smrt v Benátkách, Ludwig), která patří k jedněm z posledních vrcholů Viscontiho filmografie.
    Žánry:DramaVálečný
    74%
    Moc a bohatství rodu von Essenbeck zůstalo nedotčeno, i když Německo prohrálo válku a následovala deprese. Teď je rok 1934 a baron svolal svou rodinu na večeři. Tato příležitost přinese do jeho domu i sestřenici, která právě vstupuje do nacistické strany. Doprovází ji manažer baronovy společnosti. Dvě malé dívky v salonu recitují verše a pak si se sestřenicí Martin hrají na schovávanou. Náhle se ozve výkřik. Baron byl zastřelen pistolí jejich otce a otec prchá... V tomto světě neexistuje nikdo pozitivní. Pochmurné v dějinách, když už ani peníze neznamenají moc a nemohou lidi ochránit před krutostí německého fašismu. Ve filmu Soumrak bohů se režisér Luchino Visconti věnuje jedné z ústředních témat své tvorby: morálnímu úpadku vyšších společenských vrstev a rozkladu rodiny. V předvečer 2. světové války musí rodina ocelářských velkoprůmyslníků von Essenbecků čelit nové společenské situaci. Jejich bohatství a vliv už bez správné politické orientace nic neznamenají. Barón Joachim von Essenbeck svolá při příležitosti oslav svých narozenin celou rodinu. Chce oznámit, že navzdory jeho antipatii vůči národnímu socialismu je pro dobro rodinného podniku nutné s novou mocí spolupracovat. Proto zbaví levicového demokrata Herberta vedení podniku a na jeho místo jmenuje svého staršího syna Konstantina, člena SA. Ctižádostivá dcera Sophia také vycítí příležitost a doufá, že v nové době se jí spolu se snoubencem Friedrichem podaří vyšvihnout na čelo podniku. V tu samou noc Friedricha přemluví, aby starého barona zastřelil tak, že podezření padne na odvolaného Herberta. Tím se uvnitř vážené a vlivné rodiny začíná nelítostný boj o moc, který předznamenává strmý pád všech jejích členů. Soumrak bohů je brilantní historickou studií o vzestupu nacismu za podpory elity, zároveň je však i nadčasovým obrazem zhoubných lidských vášní: ctižádosti, touhy po moci, žárlivosti, panovačnosti a krutosti. Film je prvním dílem volné, tzv. německé trilogie (Soumrak bohů, Smrt v Benátkách, Ludwig), která patří k jedněm z posledních vrcholů Viscontiho filmografie.
    Žánry:DramaVálečný
    11
  • Krásný Antonio
    Krásný Antonio (1960)
    Film
    Antonio je krásný a těší se pověsti - podobně jako všichni muži v jeho rodině - úžasného milence. Po roce manželství však jeho žena Barbara odhalí, že je ve skutečnosti impotentní. Tato důvěrná zpráva uniká na veřejnost a Antonio je celému městu pro smích. Jeho tchán je skandálem natolik pobouřen, že dokonce nutí Barbaru, aby se s Antoniem rozvedla a co nejdřív se provdala za jiného muže.
    (Zlatá mušle MFF Locarno 1960)
    Žánry:Drama
    74%
    Antonio je krásný a těší se pověsti - podobně jako všichni muži v jeho rodině - úžasného milence. Po roce manželství však jeho žena Barbara odhalí, že je ve skutečnosti impotentní. Tato důvěrná zpráva uniká na veřejnost a Antonio je celému městu pro smích. Jeho tchán je skandálem natolik pobouřen, že dokonce nutí Barbaru, aby se s Antoniem rozvedla a co nejdřív se provdala za jiného muže.
    (Zlatá mušle MFF Locarno 1960)
    Žánry:Drama
    12
  • Cizinec
    Cizinec (1967)
    Film
    72%
    13
  • Vášeň
    Vášeň (1954)
    Film
    72%
    14
  • Statek
    Statek (1961)
    Film
    Smrt bohatého patriarchy v roce 1885 rozpoutá rodinný boj o moc. Jeho syn Fernando se rozhodne vykoupit ostatní příbuzné, aby získal nad majetkem plnou kontrolu, ale jeho venkovský synovec Amerigo se nechce nechat přesvědčit. Amerigův postoj je nalomen, když se vydá do Florencie a potká prostitutku Biancu, kterou by rád zahrnul luxusem. Cynická zápletka, postavená na beznadějné vášni venkovského chlapce k tvrdé florentské prostitutce, dala příležitost ke skvělým hereckým výkonům vytvářejícím věrohodné dobové typy. To vše podtržené suverénní režií a pozoruhodnou kamerou připomínající fotografie z konce 19. století. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    71%
    Smrt bohatého patriarchy v roce 1885 rozpoutá rodinný boj o moc. Jeho syn Fernando se rozhodne vykoupit ostatní příbuzné, aby získal nad majetkem plnou kontrolu, ale jeho venkovský synovec Amerigo se nechce nechat přesvědčit. Amerigův postoj je nalomen, když se vydá do Florencie a potká prostitutku Biancu, kterou by rád zahrnul luxusem. Cynická zápletka, postavená na beznadějné vášni venkovského chlapce k tvrdé florentské prostitutce, dala příležitost ke skvělým hereckým výkonům vytvářejícím věrohodné dobové typy. To vše podtržené suverénní režií a pozoruhodnou kamerou připomínající fotografie z konce 19. století. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    15
  • Smrt v Benátkách
    Smrt v Benátkách (1971)
    Film
    Hudební skladatel Gustav von Aschenbach, zotavující se po srdečním záchvatu v Benátkách, se již nikdy zdraví ani uspokojení nedočká, stihne se jen platonicky zamilovat do andělsky půvabného polského chlapce Tadzia (s nímž nikdy nepromluví, ani se jej nedotkne). Ale více než o znenadání probuzenou erotickou vášeň, i když je ta přítomna též, jde o uchvácení krásou, která si člověka podmaní a ovládne - ostatně v retrospektivách podloženou bouřlivou diskusí Gustava s přítelem o kráse (zda krásu lze umělecky stvořit či zda ji jen můžeme našimi smysly vnímat, skladatel odmítá přijmout názor, že morálka nemá s tvorbou nic společného). Vizuální ztvárnění filmu, zasazeného do období odeznívající secese, koresponduje s emotivním laděním filmu, do ještě starosvětského hotelu ještě nepronikly znepokojivé zprávy, k nimž se dostane hrdina vyprávění - hrozí epidemie cholery. Vzhled dezinfikovaného města, v jehož šedých, nehostinných uličkách se povalují haldy odpadků, tak dotváří apokalyptické zarámování melancholického příběhu, který jen předznamenává konečný zánik starého světa a jeho jistot. Roku 1911 přichází do Benátek vyčerpaný hudební skladatel Gustav von Aschenbach. V prostředí honosného italského letoviska se chce zotavit, načerpat novou životní sílu i inspiraci. Ta přichází v nečekané formě a bere na sebe podobu efébsky krásného polského mladíka Tadzia. Aschenbach postupně přichází na to, že jeho fascinace chlapcem se mění na platonickou lásku k ideálu krásy, který se celý život snažil hledat v hudbě. Situace v Benátkách však přestává být bezpečná nejen pro Aschenbachovy city, ale i pro jeho zdraví. Zákeřné scirocco přiválo do stojatých vod benátských kanálů choleru. Benátčané žijící z turistů se snaží informace o epidemii za každou cenu co nejdéle udržet v tajnosti. Smrt v Benátkách, která patří k vrcholům tvorby režiséra Luchina Viscontiho, je druhým dílem tzv. německé trilogie. Film je dokonalou evokací atmosféry pozdní secese, belle époque i starého světa, který po 1. světové válce zanikl. Předobrazem postavy Gustava von Aschenbacha byl hudební skladatel Gustav Mahler. Proto ve své adaptaci Visconti změnil Aschenbachovu profesi ze spisovatele na hudebního skladatele. S pomocí dokonalé scénografie a hudby Mahlera, Lehára a Musorgského vytvořil z předlohy, která bývala považována za nesfilmovatelnou, reflexi o podstatě umělecké tvorby, krásy a o dvou silách řídících život člověka: síle lásky a síle smrti.
    70%
    Hudební skladatel Gustav von Aschenbach, zotavující se po srdečním záchvatu v Benátkách, se již nikdy zdraví ani uspokojení nedočká, stihne se jen platonicky zamilovat do andělsky půvabného polského chlapce Tadzia (s nímž nikdy nepromluví, ani se jej nedotkne). Ale více než o znenadání probuzenou erotickou vášeň, i když je ta přítomna též, jde o uchvácení krásou, která si člověka podmaní a ovládne - ostatně v retrospektivách podloženou bouřlivou diskusí Gustava s přítelem o kráse (zda krásu lze umělecky stvořit či zda ji jen můžeme našimi smysly vnímat, skladatel odmítá přijmout názor, že morálka nemá s tvorbou nic společného). Vizuální ztvárnění filmu, zasazeného do období odeznívající secese, koresponduje s emotivním laděním filmu, do ještě starosvětského hotelu ještě nepronikly znepokojivé zprávy, k nimž se dostane hrdina vyprávění - hrozí epidemie cholery. Vzhled dezinfikovaného města, v jehož šedých, nehostinných uličkách se povalují haldy odpadků, tak dotváří apokalyptické zarámování melancholického příběhu, který jen předznamenává konečný zánik starého světa a jeho jistot. Roku 1911 přichází do Benátek vyčerpaný hudební skladatel Gustav von Aschenbach. V prostředí honosného italského letoviska se chce zotavit, načerpat novou životní sílu i inspiraci. Ta přichází v nečekané formě a bere na sebe podobu efébsky krásného polského mladíka Tadzia. Aschenbach postupně přichází na to, že jeho fascinace chlapcem se mění na platonickou lásku k ideálu krásy, který se celý život snažil hledat v hudbě. Situace v Benátkách však přestává být bezpečná nejen pro Aschenbachovy city, ale i pro jeho zdraví. Zákeřné scirocco přiválo do stojatých vod benátských kanálů choleru. Benátčané žijící z turistů se snaží informace o epidemii za každou cenu co nejdéle udržet v tajnosti. Smrt v Benátkách, která patří k vrcholům tvorby režiséra Luchina Viscontiho, je druhým dílem tzv. německé trilogie. Film je dokonalou evokací atmosféry pozdní secese, belle époque i starého světa, který po 1. světové válce zanikl. Předobrazem postavy Gustava von Aschenbacha byl hudební skladatel Gustav Mahler. Proto ve své adaptaci Visconti změnil Aschenbachovu profesi ze spisovatele na hudebního skladatele. S pomocí dokonalé scénografie a hudby Mahlera, Lehára a Musorgského vytvořil z předlohy, která bývala považována za nesfilmovatelnou, reflexi o podstatě umělecké tvorby, krásy a o dvou silách řídících život člověka: síle lásky a síle smrti.
    16
  • Ženich na inzerát
    Ženich na inzerát (1963)
    Film
    70%
    17
  • Médea
    Médea (1969)
    Film
    69%
    18
  • Kůže
    Kůže (1981)
    Film
    Film je volnou adaptací románu Curzia Malaparta a zavede nás do r. 1943. Americké jednotky právě osvobodily Neapol. V této těžké době se dostávali do střetu dobyvatelé a ti, kteří byli dobyti. Ženy prodávají svá těla a své děti; němečtí vězni se vykupují za cenu zlata, která se rovná váze jejich těla. Tato všeobjímající freska ukazuje portréty některých tragických událostí, které se vyskytly během 2. světové války a živě popisuje konfrontaci světů na obou stranách barikády.
    Žánry:DramaVálečný
    68%
    Film je volnou adaptací románu Curzia Malaparta a zavede nás do r. 1943. Americké jednotky právě osvobodily Neapol. V této těžké době se dostávali do střetu dobyvatelé a ti, kteří byli dobyti. Ženy prodávají svá těla a své děti; němečtí vězni se vykupují za cenu zlata, která se rovná váze jejich těla. Tato všeobjímající freska ukazuje portréty některých tragických událostí, které se vyskytly během 2. světové války a živě popisuje konfrontaci světů na obou stranách barikády.
    Žánry:DramaVálečný
    19
  • Spoutaná láska
    Spoutaná láska (1994)
    Film
    Catania, Sicílie, 1854. Region sužuje vážná epidemie cholery. Šestnáctiletá novice Maria opouští klášter a vrací se domů, aby se vyhnula nákaze. Zde nachází složitou situaci, protože jí macecha a nevlastní sestry brání žít normální život teenagerky. V jejich očích je Maria zaslíbenou "nevěstou Boží" a běžný život pro ni není vhodný. Nino, pohledný soused, se do Marie zamiluje a ona k němu není lhostejná. Když se ale Maria vrátí do kláštera, je nucena pokračovat v cestě k řeholnici. Nyní Maria dokáže pochopit sestru Agátu a uvědomuje si, že se zbláznila kvůli ztracené a nemožné lásce, jaká je ta mezi Marií a Ninem.
    Žánry:Drama
    68%
    Catania, Sicílie, 1854. Region sužuje vážná epidemie cholery. Šestnáctiletá novice Maria opouští klášter a vrací se domů, aby se vyhnula nákaze. Zde nachází složitou situaci, protože jí macecha a nevlastní sestry brání žít normální život teenagerky. V jejich očích je Maria zaslíbenou "nevěstou Boží" a běžný život pro ni není vhodný. Nino, pohledný soused, se do Marie zamiluje a ona k němu není lhostejná. Když se ale Maria vrátí do kláštera, je nucena pokračovat v cestě k řeholnici. Nyní Maria dokáže pochopit sestru Agátu a uvědomuje si, že se zbláznila kvůli ztracené a nemožné lásce, jaká je ta mezi Marií a Ninem.
    Žánry:Drama
    20
  • Noční vrátný
    Noční vrátný (1974)
    Film
    Bývalý nacistický důstojník se setká v roce 1957 s jednou ze svých vězeňkyň, židovskou dívkou z koncentračního tábora. On pracuje jako noční vrátný v hotelu a ona je vdaná za významného dirigenta. V táboře to byla láska mezi trýznitelem a vězeňkyní, která nyní přerůstá v upřímnou a oddanou lásku. Němec necítí vinu za to, co udělal, a oba to berou jako přirozenou věc. Film se věnuje i fenoménu spolupráce bývalých nacistických vůdců prostřednictvím tajných spolků, které existovaly dlouho po skončení druhé světové války.
    67%
    Bývalý nacistický důstojník se setká v roce 1957 s jednou ze svých vězeňkyň, židovskou dívkou z koncentračního tábora. On pracuje jako noční vrátný v hotelu a ona je vdaná za významného dirigenta. V táboře to byla láska mezi trýznitelem a vězeňkyní, která nyní přerůstá v upřímnou a oddanou lásku. Němec necítí vinu za to, co udělal, a oba to berou jako přirozenou věc. Film se věnuje i fenoménu spolupráce bývalých nacistických vůdců prostřednictvím tajných spolků, které existovaly dlouho po skončení druhé světové války.
    21
  • Amore a Roma, Un
    Amore a Roma, Un (1960)
    Film
    67%
    22
  • Zdravý nemocný
    Zdravý nemocný (1979)
    Film
    67%
    23
  • Arrangiatevi!
    Arrangiatevi! (1959)
    Film
    67%
    24
  • Per le antiche scale
    Per le antiche scale (1975)
    Film
    Psychiatrická léčebna kdesi v Toskánsku ve třicátých letech. Daleko od fašismu, tento uzavřený svět ovládá doktor Bonaccorsi, zapálený a laskavý psychiatr, jehož snem je izolovat zárodek šílenství. Je také velmi aktivní sukničkář a své sexuální touhy uspokojuje se třemi ženami: Francescou, manželkou ředitele nemocnice, Biancou, jeho oddanou sestrou, a Carlou, manželkou nymfomanického lékaře. Jeho uspořádaný vesmír začne být zpochybňován s příchodem Anny, psychiatrické stážistky, která nesouhlasí s jeho teorií o původu šílenství. A co hůř, odolává jeho pokusům o sblížení. Bonaccorsi je ve skutečnosti nejistější, než se zdá. Co se s ním stane?
    Žánry:Drama
    66%
    Psychiatrická léčebna kdesi v Toskánsku ve třicátých letech. Daleko od fašismu, tento uzavřený svět ovládá doktor Bonaccorsi, zapálený a laskavý psychiatr, jehož snem je izolovat zárodek šílenství. Je také velmi aktivní sukničkář a své sexuální touhy uspokojuje se třemi ženami: Francescou, manželkou ředitele nemocnice, Biancou, jeho oddanou sestrou, a Carlou, manželkou nymfomanického lékaře. Jeho uspořádaný vesmír začne být zpochybňován s příchodem Anny, psychiatrické stážistky, která nesouhlasí s jeho teorií o původu šílenství. A co hůř, odolává jeho pokusům o sblížení. Bonaccorsi je ve skutečnosti nejistější, než se zdá. Co se s ním stane?
    Žánry:Drama
    25
  • Bubù
    Bubù (1971)
    Film
    Bubu opouští práci v pekárně a nutí svou přítelkyni k prostituci. Od té chvíle žije z peněz, které vydělává. Mladý pár nachází své místo ve světě prostitutek a pasáků, ale nedostatek perspektivy v jejich životě, který je trvale pronásledován možností nevyléčitelné a smrtelné pohlavní infekce, a ponižování, které dívka snáší, zatěžují jejich vztah a vedou ke konfliktům.
    65%
    Bubu opouští práci v pekárně a nutí svou přítelkyni k prostituci. Od té chvíle žije z peněz, které vydělává. Mladý pár nachází své místo ve světě prostitutek a pasáků, ale nedostatek perspektivy v jejich životě, který je trvale pronásledován možností nevyléčitelné a smrtelné pohlavní infekce, a ponižování, které dívka snáší, zatěžují jejich vztah a vedou ke konfliktům.
    26
  • Jízda na tygru
    Jízda na tygru (1961)
    Film
    • Netflix
    65%
    27
  • Mimo dobro a zlo
    Mimo dobro a zlo (1977)
    Film
    64%
    28
  • Hon na lišku
    Hon na lišku (1966)
    Film
    Sotva se geniálnímu podvodníkovi, lupiči a mistrovi převleků Aldovi Vanuccimu (Peter Sellers) podaří uprchnout z vězení, dostane nabídku na další práci. Jeho úkolem bude propašovat do Itálie zlato uloupené v Káhiře tajemným panem Okrou (Akim Tamiroff). Vanucciho, přezdívaného Liška, inspiruje k vytvoření plánu jeho sestra Gina (Britt Ekland), která je naprosto fascinovaná filmovými hvězdami. Jako falešný režisér Federico Fabrizi zorganizuje Vanucci pro svou akci fiktivní natáční filmu Káhirské zlato v městečku Sevalio, pro které si získá nejen místní obyvatelstvo v čele s policejním náčelníkem (Lando Buzzanca), ale i stárnoucí hollywoodskou hvězdu Tonyho Powella (Victor Mature), i když proti vůli jejího agenta (Martin Balsam). Avšak policejní hon na Lišku je v plném proudu...(bloom)
    Žánry:KomedieKrimi
    64%
    Sotva se geniálnímu podvodníkovi, lupiči a mistrovi převleků Aldovi Vanuccimu (Peter Sellers) podaří uprchnout z vězení, dostane nabídku na další práci. Jeho úkolem bude propašovat do Itálie zlato uloupené v Káhiře tajemným panem Okrou (Akim Tamiroff). Vanucciho, přezdívaného Liška, inspiruje k vytvoření plánu jeho sestra Gina (Britt Ekland), která je naprosto fascinovaná filmovými hvězdami. Jako falešný režisér Federico Fabrizi zorganizuje Vanucci pro svou akci fiktivní natáční filmu Káhirské zlato v městečku Sevalio, pro které si získá nejen místní obyvatelstvo v čele s policejním náčelníkem (Lando Buzzanca), ale i stárnoucí hollywoodskou hvězdu Tonyho Powella (Victor Mature), i když proti vůli jejího agenta (Martin Balsam). Avšak policejní hon na Lišku je v plném proudu...(bloom)
    Žánry:KomedieKrimi
    29
  • Čarodějky
    Čarodějky (1967)
    Film
    60%
    30
  • Vendetta: Secrets of a Mafia Bride
    Vendetta: Secrets of a Mafia Bride (1991)
    Seriál

    Dramatická miniséria nakrútená podľa románu S. C. Modignanovej. Svet plný pomsty a nenávisti... Príbeh lásky a pomsty v tieni mafie. Strhujúca dráma z prostredia talianskej a americkej mafie, ktorá nešetrí ani vlastných ľudí, nakrútená podľa románu S. C. Modignanovej. Nancy Pertinaceová sa od detstva stretáva s krutosťou a násilím. Je svedkom otcovej vraždy vo vojne gangov i matkineho znásilnenia. Tieto udalosti silne poznačia dvanásťročnú Nancy, ktorá tak predčasne nazrie do sveta dospelých, plného pomsty a nenávisti...

    59%

    Dramatická miniséria nakrútená podľa románu S. C. Modignanovej. Svet plný pomsty a nenávisti... Príbeh lásky a pomsty v tieni mafie. Strhujúca dráma z prostredia talianskej a americkej mafie, ktorá nešetrí ani vlastných ľudí, nakrútená podľa románu S. C. Modignanovej. Nancy Pertinaceová sa od detstva stretáva s krutosťou a násilím. Je svedkom otcovej vraždy vo vojne gangov i matkineho znásilnenia. Tieto udalosti silne poznačia dvanásťročnú Nancy, ktorá tak predčasne nazrie do sveta dospelých, plného pomsty a nenávisti...

    31
  • Questi fantasmi
    Questi fantasmi (1967)
    Film
    57%
    32
  • Matchless
    Matchless (1967)
    Film
    55%
    33
  • Arabella
    Arabella (1967)
    Film
    52%
    34
  • Ptačí klec 3: Svatba
    Ptačí klec 3: Svatba (1985)
    Film
    • iTunes
    51%
    35
  • Oltre la porta
    Oltre la porta (1982)
    Film
    48%
    36

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.