5.9

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Antoinette Moya: Filmy a seriály

  • A Year in Provence
    A Year in Provence (1993)
    Minisérie
    Annie a Peter Mayleovi se rozhodnou skočit do neznáma: opustí svá zaměstnání – on jako daňový kontrolor a ona jako reklamní manažerka – a přestěhují se do Provence na jihu Francie. Během prvního měsíce zažívají chvíle od úžasných po naprosto zmatené. Zbožňují jídlo a víno, ale narážejí na zábavné kulturní bariéry, od zdlouhavých debat u řezníka až po instalatéra, který slibuje, že se vrátí, ale následující měsíc ho nikdo nevidí. Také zjistí, že se k nim na léto chystají hordy starých přátel z Anglie.
    Žánry:Drama
    77%
    Annie a Peter Mayleovi se rozhodnou skočit do neznáma: opustí svá zaměstnání – on jako daňový kontrolor a ona jako reklamní manažerka – a přestěhují se do Provence na jihu Francie. Během prvního měsíce zažívají chvíle od úžasných po naprosto zmatené. Zbožňují jídlo a víno, ale narážejí na zábavné kulturní bariéry, od zdlouhavých debat u řezníka až po instalatéra, který slibuje, že se vrátí, ale následující měsíc ho nikdo nevidí. Také zjistí, že se k nim na léto chystají hordy starých přátel z Anglie.
    Žánry:Drama
    1
  • Les cinq dernières minutes
    Les cinq dernières minutes (1958)
    Seriál
    74%
    2
  • Viager, Le
    Viager, Le (1972)
    FilmRole: Angèle, la femme du facteur
    V roce 1930 Louis Martinet, klidný šedesátník, už podle slov svého lékaře Léona Galipeaua nemá před sebou dlouhý život. Ten se snaží využít velmi zajímavé situace "budoucího nebožtíka". Martinet totiž vlastní malý dům v Saint-Tropez. Galipeau cítí příležitost k výhodnému obchodu. Na jeho radu Martinet souhlasí s tím, že dům daruje do dožití doktorovu bratrovi Emilovi, a vzápětí se mu vrátí železné zdraví. Co hůř, dokonce přežije válku. Galipeau, vyčerpaný, se rozhodne použít drastické prostředky, aby se zbavil obtížného starce, který neustále maří jejich plány...
    Žánry:Komedie
    72%
    V roce 1930 Louis Martinet, klidný šedesátník, už podle slov svého lékaře Léona Galipeaua nemá před sebou dlouhý život. Ten se snaží využít velmi zajímavé situace "budoucího nebožtíka". Martinet totiž vlastní malý dům v Saint-Tropez. Galipeau cítí příležitost k výhodnému obchodu. Na jeho radu Martinet souhlasí s tím, že dům daruje do dožití doktorovu bratrovi Emilovi, a vzápětí se mu vrátí železné zdraví. Co hůř, dokonce přežije válku. Galipeau, vyčerpaný, se rozhodne použít drastické prostředky, aby se zbavil obtížného starce, který neustále maří jejich plány...
    Žánry:Komedie
    3
  • Alexandre le bienheureux
    Alexandre le bienheureux (1968)
    FilmRole: Angèle Sanguin
    Alexandre, mladý a čestný farmář, který žije pod jhem své autoritativní ženy, pracuje po celé dny na poli. Jeho jediným odreagováním je počítání ptáků a hraní na trubku v místním klubu. Ale i to mu žena zakáže a poroučí mu, aby pracoval i o víkendu. Když manželka umírá na následky autonehody, začínají pro Alexandra prázdniny. Přerušuje práci a několik měsíců odpočívá. Když sousedé vidí, jak si Alexandre užívá, začínají na jeho nový životní styl žárlit. V tom čase ale do města přijíždí opuštěná krasavice Agatha, která má pracovat v místním obchodě. Agatha velmi rychle začíná po Alexandru pokukovat, s jeho ohromným statkem je rozhodně zajímavá partie.
    71%
    Alexandre, mladý a čestný farmář, který žije pod jhem své autoritativní ženy, pracuje po celé dny na poli. Jeho jediným odreagováním je počítání ptáků a hraní na trubku v místním klubu. Ale i to mu žena zakáže a poroučí mu, aby pracoval i o víkendu. Když manželka umírá na následky autonehody, začínají pro Alexandra prázdniny. Přerušuje práci a několik měsíců odpočívá. Když sousedé vidí, jak si Alexandre užívá, začínají na jeho nový životní styl žárlit. V tom čase ale do města přijíždí opuštěná krasavice Agatha, která má pracovat v místním obchodě. Agatha velmi rychle začíná po Alexandru pokukovat, s jeho ohromným statkem je rozhodně zajímavá partie.
    4
  • Pile ou face
    Pile ou face (1980)
    FilmRole: Mme Morlaix
    • Netflix
    Kdo by alespoň jednou nedostal chuť zabít svou ženu? Edouard bydlí na sídlišti, má manželku, která neustále mluví, či spíše mu neustále něco vyčítá a nadává, jeden velký sen. Při jedné zvláště „výživné“ hádce vypadne jeho žena z okna, když věší záclony. Byla to nešťastná náhoda, nebo už to Edouard nemohl poslouchat? Inspektor Baroni, který dostane případ na starosti, je přesvědčen, že Edouard své ženě z okna pomohl, a z Baroniho se tak stává honící pes. Setkání dvou vdovců, dvou mužů, kteří vědí o životě a o manželství své, je zároveň setkáním dvou velkých hvězd francouzského filmu Philippa Noireta a Michela Serraulta.
    Žánry:KomedieKrimi
    68%
    Kdo by alespoň jednou nedostal chuť zabít svou ženu? Edouard bydlí na sídlišti, má manželku, která neustále mluví, či spíše mu neustále něco vyčítá a nadává, jeden velký sen. Při jedné zvláště „výživné“ hádce vypadne jeho žena z okna, když věší záclony. Byla to nešťastná náhoda, nebo už to Edouard nemohl poslouchat? Inspektor Baroni, který dostane případ na starosti, je přesvědčen, že Edouard své ženě z okna pomohl, a z Baroniho se tak stává honící pes. Setkání dvou vdovců, dvou mužů, kteří vědí o životě a o manželství své, je zároveň setkáním dvou velkých hvězd francouzského filmu Philippa Noireta a Michela Serraulta.
    Žánry:KomedieKrimi
    5
  • Bernie
    Bernie (1996)
    FilmRole: l'agent immobilier
    67%
    6
  • Nejmilejší syn
    Nejmilejší syn (1994)
    FilmRole: Odette
    Jean-Paul Mantegna, syn italských imigrantů žijících v Nice, je štvaný muž, zavalemý dluhy a zapletený do pochybných firem. Aby se z toho dostal, musí se spolehnout na Philippa a Françoise, své dva bratry, a na Raphaëla, svého otce; rodinu rozervanou spory a tragickými událostmi. Obnovením rodinné jednoty však Jean-Paul odhalí i tajemství svého vlastního osudu...
    Žánry:Drama
    66%
    Jean-Paul Mantegna, syn italských imigrantů žijících v Nice, je štvaný muž, zavalemý dluhy a zapletený do pochybných firem. Aby se z toho dostal, musí se spolehnout na Philippa a Françoise, své dva bratry, a na Raphaëla, svého otce; rodinu rozervanou spory a tragickými událostmi. Obnovením rodinné jednoty však Jean-Paul odhalí i tajemství svého vlastního osudu...
    Žánry:Drama
    7
  • Výstřel
    Výstřel (2007)
    Film
    66%
    8
  • Démons de Jésus, Les
    Démons de Jésus, Les (1997)
    FilmRole: Rita
    • Netflix
    65%
    9
  • Ve stínu žen
    Ve stínu žen (2015)
    FilmRole: Manonina matka
    • Edison
    Pierre a Manon natáčejí nízkorozpočtové dokumenty a žijí z různých pomocných prací. Když se Pierre setká s mladou Elisabeth, stanou se z nich milenci. Pierre nicméně nechce opustit Manon: touží vlastnit obě ženy. Elisabeth záhy zjistí, že Manon má milence. Pierre se s tímto vědomím vrací k Manon ― ženě, kterou doopravdy miluje. Prosí Manon, aby se k němu vrátila, a na Elisabeth zvolna zapomíná... Philippe Garrel přináší novou variaci na téma zrození a smrti vztahů i podivných cest touhy. (Film Europe)
    Žánry:Drama
    61%
    Pierre a Manon natáčejí nízkorozpočtové dokumenty a žijí z různých pomocných prací. Když se Pierre setká s mladou Elisabeth, stanou se z nich milenci. Pierre nicméně nechce opustit Manon: touží vlastnit obě ženy. Elisabeth záhy zjistí, že Manon má milence. Pierre se s tímto vědomím vrací k Manon ― ženě, kterou doopravdy miluje. Prosí Manon, aby se k němu vrátila, a na Elisabeth zvolna zapomíná... Philippe Garrel přináší novou variaci na téma zrození a smrti vztahů i podivných cest touhy. (Film Europe)
    Žánry:Drama
    10
  • Pétain
    Pétain (1993)
    FilmRole: Eugénie Pétain
    • Netflix
    59%
    11
  • Son frère
    Son frère (2003)
    FilmRole: Mother
    Thomas umírá. Smířil se s tím. Rozhodl se, že bude na smrt čekat tady, v domě na pláži, kde strávil dětství. „Jsem s ním. Pořád je ještě léto. Nikdy jsem si neuvědomil, že lidé mohou umírat v létě. Myslel jsem si, že smrt je cosi, co se vždycky přihodí v zimě, že vyžaduje chlad, šedivé nebe a mizérii. Uvědomil jsem si ale, že může svou práci dělat i na slunci, za denního světla. Myslím, že k Thomasovi přijde za denního světla...“ Úsporně lakonický snímek Patrice Chéreaua se ve svém popisu bolesti a chátrání dostává daleko za hranice běžně očekávaných emocí. Nechává za sebou složité rodinné vztahy, které předcházely noci, kdy Thomas navštívil svého mladšího bratra Luca, lásku, sex i lítost – to vše v té chvíli totiž ztratilo smysl. Thomasova podivná nemoc, na niž snad lékaři ani neznají lék, uvrhla oba bratry do intimity, vyhrazené jen osudově tragickým situacím, kterou sdílejí a vnímají jakoby v izolaci od zbytku světa. Režisér zcela neemocionálně, ale s tichým porozuměním, z bezprostřední blízkosti sleduje postupnou degradaci Thomasova těla i proměnu Lucovy duše a jejich cestu k té nejzákladnější nutnosti, jíž je smrt a její přijetí. Za režii minimalistického, hluboce působivého snímku, natočeného podle stejnojmenného románu Philippa Bessona, získal Patrice Chéreau na MFF v Berlíně Stříbrného medvěda za režii. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaLGBTQ+
    59%
    Thomas umírá. Smířil se s tím. Rozhodl se, že bude na smrt čekat tady, v domě na pláži, kde strávil dětství. „Jsem s ním. Pořád je ještě léto. Nikdy jsem si neuvědomil, že lidé mohou umírat v létě. Myslel jsem si, že smrt je cosi, co se vždycky přihodí v zimě, že vyžaduje chlad, šedivé nebe a mizérii. Uvědomil jsem si ale, že může svou práci dělat i na slunci, za denního světla. Myslím, že k Thomasovi přijde za denního světla...“ Úsporně lakonický snímek Patrice Chéreaua se ve svém popisu bolesti a chátrání dostává daleko za hranice běžně očekávaných emocí. Nechává za sebou složité rodinné vztahy, které předcházely noci, kdy Thomas navštívil svého mladšího bratra Luca, lásku, sex i lítost – to vše v té chvíli totiž ztratilo smysl. Thomasova podivná nemoc, na niž snad lékaři ani neznají lék, uvrhla oba bratry do intimity, vyhrazené jen osudově tragickým situacím, kterou sdílejí a vnímají jakoby v izolaci od zbytku světa. Režisér zcela neemocionálně, ale s tichým porozuměním, z bezprostřední blízkosti sleduje postupnou degradaci Thomasova těla i proměnu Lucovy duše a jejich cestu k té nejzákladnější nutnosti, jíž je smrt a její přijetí. Za režii minimalistického, hluboce působivého snímku, natočeného podle stejnojmenného románu Philippa Bessona, získal Patrice Chéreau na MFF v Berlíně Stříbrného medvěda za režii. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaLGBTQ+
    12
  • Gloria mundi
    Gloria mundi (1976)
    Film
    58%
    13
  • L'année prochaine... si tout va bien
    L'année prochaine... si tout va bien (1981)
    FilmRole: La mère d'Isabelle
    Isabelle a Maxime jsou pár pohodových milenců, dokud Isabelle nezačne toužit po mateřství. Když se Maximeovi svěří se svou touhou po dítěti, Maxime zpanikaří. Jako karikaturista není finančně stabilní, a tak rovnou odmítne myšlenku rodičovství. Následuje bouřlivý románek plný výčitek a usmiřování, dokud se Maxime nakonec musí rozhodnout, zda je jeho strach stát se rodičem důvodem k odchodu.
    Žánry:Komedie
    56%
    Isabelle a Maxime jsou pár pohodových milenců, dokud Isabelle nezačne toužit po mateřství. Když se Maximeovi svěří se svou touhou po dítěti, Maxime zpanikaří. Jako karikaturista není finančně stabilní, a tak rovnou odmítne myšlenku rodičovství. Následuje bouřlivý románek plný výčitek a usmiřování, dokud se Maxime nakonec musí rozhodnout, zda je jeho strach stát se rodičem důvodem k odchodu.
    Žánry:Komedie
    14
  • Part du feu, La
    Part du feu, La (1978)
    Film
    • Netflix
    56%
    15
  • Juliette a Juliette
    Juliette a Juliette (1974)
    Film
    52%
    16
  • Asphalte
    Asphalte (1981)
    FilmRole: La caissière du restauroute
    • Netflix
    52%
    17
  • Restons groupés
    Restons groupés (1998)
    FilmRole: Lyliane
    • Netflix
    50%
    18
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    • Prima Plus
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    45%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    19
  • Jet Set
    Jet Set (2000)
    FilmRole: Madame Gonsalvès, Mike's mother
    V dělnickém předměstí Paříže, Montreuil, stojí Jimmyho restaurace Bombay Bar na pokraji krachu kvůli dluhům. Jimmy je zoufalý – a fakt, že jeho žena má každou chvíli rodit, situaci nijak neulehčuje. Vtom Jimmyho a jeho obchodního partnera Fifiho nečekaně inspiruje televizní pořad "Riches et Sympas" věnovaný životu bohatých a slavných. Jimmy a Fifi usoudí, že když do jejich podniku začnou chodit ti "správní" lidé, zajistí to jeho věhlas. Přesvědčí proto Jimmyho kamaráda Mika, pohodového nezaměstnaného, aby se vydával za šlechtice a nalákal své zámožné známé do Bombay Baru. Mike souhlasí a po nečekané účasti na nóbl charitativním plese se ocitne v okruhu lidí jako je Arthus de Poulignac a Evrard, který Mika ubytuje ve svém soukromém sídle. Bohužel, Mike si nový životní styl až příliš oblíbí, a Jimmy si začne lámat hlavu, co s monstrem, kterého nevědomky stvořil.
    Žánry:Komedie
    42%
    V dělnickém předměstí Paříže, Montreuil, stojí Jimmyho restaurace Bombay Bar na pokraji krachu kvůli dluhům. Jimmy je zoufalý – a fakt, že jeho žena má každou chvíli rodit, situaci nijak neulehčuje. Vtom Jimmyho a jeho obchodního partnera Fifiho nečekaně inspiruje televizní pořad "Riches et Sympas" věnovaný životu bohatých a slavných. Jimmy a Fifi usoudí, že když do jejich podniku začnou chodit ti "správní" lidé, zajistí to jeho věhlas. Přesvědčí proto Jimmyho kamaráda Mika, pohodového nezaměstnaného, aby se vydával za šlechtice a nalákal své zámožné známé do Bombay Baru. Mike souhlasí a po nečekané účasti na nóbl charitativním plese se ocitne v okruhu lidí jako je Arthus de Poulignac a Evrard, který Mika ubytuje ve svém soukromém sídle. Bohužel, Mike si nový životní styl až příliš oblíbí, a Jimmy si začne lámat hlavu, co s monstrem, kterého nevědomky stvořil.
    Žánry:Komedie
    20

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.