4.4

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Joachim Lätsch: Filmy a seriály

  • Ten, který přišel
    Ten, který přišel (1985)
    FilmRole: Karl
    Drama na motivy záměny identity, která se vyskytuje jak v reálném životě, tak ve fikci, vypráví příběh dvou vojáků bojujících společně v první světové válce. Karl (Joachim Latsch) a Richard (Hans-Use Bauer) se stanou blízkými přáteli, když si odpykávají trest v německém zajateckém táboře. Jednoho dne se Karlovi podaří uprchnout a jde do Richardova domu, kde hledá útočiště a vydává se za Richarda. Richardova žena Anna (Kathrin Waligura) se ale nikdy nevzdala naděje, že její manžel ještě žije – což je možnost, která by Karlův nový život rozbila na kusy. Richard ve skutečnosti v zajateckém táboře nezemřel. Tento film sdílel hlavní cenu na filmovém festivalu v Berlíně v roce 1985.
    Žánry:Romantický
    73%
    Drama na motivy záměny identity, která se vyskytuje jak v reálném životě, tak ve fikci, vypráví příběh dvou vojáků bojujících společně v první světové válce. Karl (Joachim Latsch) a Richard (Hans-Use Bauer) se stanou blízkými přáteli, když si odpykávají trest v německém zajateckém táboře. Jednoho dne se Karlovi podaří uprchnout a jde do Richardova domu, kde hledá útočiště a vydává se za Richarda. Richardova žena Anna (Kathrin Waligura) se ale nikdy nevzdala naděje, že její manžel ještě žije – což je možnost, která by Karlův nový život rozbila na kusy. Richard ve skutečnosti v zajateckém táboře nezemřel. Tento film sdílel hlavní cenu na filmovém festivalu v Berlíně v roce 1985.
    Žánry:Romantický
    1
  • Vaya con Dios
    Vaya con Dios (2002)
    Film
    68%
    2
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Am Ende kommen Touristen
    Am Ende kommen Touristen (2007)
    Film
    Německý mladík Sven nastupuje náhradní vojenskou službu v polské Osvětimi – v místě, které je příliš úzce spjato s neblahým obdobím německé historie a kde Němce dodnes nemají v lásce. Pro Svena stejně jako pro jeho vrstevníky, kteří navštěvují zdejší muzeum, je válka i koncentrační tábory dávná minulost, pro někdejšího vězně Stanisława Krzemińského, který lágr v Osvětimi přežil, je to nezhojená rána. Proto je pro oba tak těžké najít společnou řeč. A vlastně ji vůbec začít hledat... Vyrovnání s minulostí je téma, k němuž se vedle evropských tvůrců má potřebu vracet i nastupující generace německých filmařů. Tento komorní příběh ovšem není z rodu filmů, jako byly Evropa, Evropa Agnieszky Hollandové, Pianista Romana Polanského či Člověk bez osudu Lajose Koltaie. Nabízí současnou osobní výpověď o tom, co zbývá z prožitého utrpení po více než půlstoletí, a zda jsme schopni ho pochopit a poučit se z něho. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:Drama
    63%
    Německý mladík Sven nastupuje náhradní vojenskou službu v polské Osvětimi – v místě, které je příliš úzce spjato s neblahým obdobím německé historie a kde Němce dodnes nemají v lásce. Pro Svena stejně jako pro jeho vrstevníky, kteří navštěvují zdejší muzeum, je válka i koncentrační tábory dávná minulost, pro někdejšího vězně Stanisława Krzemińského, který lágr v Osvětimi přežil, je to nezhojená rána. Proto je pro oba tak těžké najít společnou řeč. A vlastně ji vůbec začít hledat... Vyrovnání s minulostí je téma, k němuž se vedle evropských tvůrců má potřebu vracet i nastupující generace německých filmařů. Tento komorní příběh ovšem není z rodu filmů, jako byly Evropa, Evropa Agnieszky Hollandové, Pianista Romana Polanského či Člověk bez osudu Lajose Koltaie. Nabízí současnou osobní výpověď o tom, co zbývá z prožitého utrpení po více než půlstoletí, a zda jsme schopni ho pochopit a poučit se z něho. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:Drama
    4
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    5
  • Helden wie wir
    Helden wie wir (1999)
    Film
    61%
    6
  • Sonja
    Sonja (2006)
    FilmRole: Sonjas Vater
    58%
    7
  • Komisař Rex
    Komisař Rex (1994)
    Seriál
    43%
    8
  • Sladká Laura
    Sladká Laura (2005)
    Seriál
    Sladká Laura je moderní pohádka, která sleduje křehkou, romantickou a mladou Lauru Mahler v období, kdy se rozhodne najít si v životě svou vlastní cestu. Jako mnoho mladých dívek touží mít výnosnou, naplňující práci a, jako všechny mladé dívky, touží najít skutečnou lásku. Je přesvědčena, že ji našla v Alexandru Saalfeldovi, atraktivním mladém potomku hotelové dynastie. Ale je to doopravdy ten, kterého jí přichystal osud? Na pozadí rozkošné, romantické přírody v alpských horách má tato telenovela všechny části, které uchopí divákovo srdce: krásné, rozervané hrdiny, moudré a složité postavy, fascinující designéry, rozkošné sety a nekonečnou spleť citových vzletů a pádů. Připravte se na rozmanité rozbouřené bouřky lásky – a pamatujte, že slunce vychází po každé bouřce…
    Žánry:Romantický
    27%
    Sladká Laura je moderní pohádka, která sleduje křehkou, romantickou a mladou Lauru Mahler v období, kdy se rozhodne najít si v životě svou vlastní cestu. Jako mnoho mladých dívek touží mít výnosnou, naplňující práci a, jako všechny mladé dívky, touží najít skutečnou lásku. Je přesvědčena, že ji našla v Alexandru Saalfeldovi, atraktivním mladém potomku hotelové dynastie. Ale je to doopravdy ten, kterého jí přichystal osud? Na pozadí rozkošné, romantické přírody v alpských horách má tato telenovela všechny části, které uchopí divákovo srdce: krásné, rozervané hrdiny, moudré a složité postavy, fascinující designéry, rozkošné sety a nekonečnou spleť citových vzletů a pádů. Připravte se na rozmanité rozbouřené bouřky lásky – a pamatujte, že slunce vychází po každé bouřce…
    Žánry:Romantický
    9

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.