Michael Lam: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michael Lam: Filmy a seriály

  • Bugis Street
    Bugis Street (1995)
    FilmRole: Meng
    V Singapuru 60. let, kdy byla Bugis Street centrem prostituce transvestitů a transsexuálů, dospívá naivní šestnáctiletá Lian pracující jako recepční v hotelu Sin Sin. Ten je domovem tlupy trans žen, z nichž každá má svůj příběh o zlomeném srdci a opilých námořnících.
    Žánry:DramaLGBTQ+
    Režie:Yonfan
    65%
    V Singapuru 60. let, kdy byla Bugis Street centrem prostituce transvestitů a transsexuálů, dospívá naivní šestnáctiletá Lian pracující jako recepční v hotelu Sin Sin. Ten je domovem tlupy trans žen, z nichž každá má svůj příběh o zlomeném srdci a opilých námořnících.
    Žánry:DramaLGBTQ+
    Režie:Yonfan
    1
  • Chan sam ying hung
    Chan sam ying hung (1998)
    FilmRole: Michael
    64%
    2
  • Hong xing zi zhi jiang hu da feng bao
    Hong xing zi zhi jiang hu da feng bao (1996)
    FilmRole: Bo
    61%
    3
  • Kaskadérka
    Kaskadérka (1996)
    FilmRole: Scarface
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústřední motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    60%
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústřední motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    4
  • Dong laam yan bin shing lui yan
    Dong laam yan bin shing lui yan (2002)
    Film
    47%
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.