Dieter Laser: Nejlepší filmy a seriály

5.9

Dieter Laser: Filmy a seriály

  • 1
  • Väter und Söhne - Eine deutsche Tragödie
    Väter und Söhne - Eine deutsche Tragödie (1986)
    SeriálRole: Friedrich Deutz
    75%
    2
  • Listopad
    Listopad (2017)
    FilmRole: Baron
    V tomto příběhu lásky, odehrávajícím se v Estonsku 19. století, touží venkovské děvče Liina po vesnickém chlapci Hansovi. Hans je ale nevysvětlitelně přitahován představou, že navštíví německou baronku, která vlastní vše, po čem Hans touží. Pro Liinu je tak získat Hansovo srdce v této temné, drsné krajině, kde společně dlí vlkodlaci, přízraky, mor i ďábel, kde nekontrolovaně bují zbojnictví a kde jsou lidské duše o to cennější, nesmírně obtížné. Díky podmanivé černobílé expozici Rainer Sarnet živě zachycuje pestrost životů i s každodenní dřinou, která je provází. Má pak samotná existence cenu, když člověk postrádá duši?
    72%
    V tomto příběhu lásky, odehrávajícím se v Estonsku 19. století, touží venkovské děvče Liina po vesnickém chlapci Hansovi. Hans je ale nevysvětlitelně přitahován představou, že navštíví německou baronku, která vlastní vše, po čem Hans touží. Pro Liinu je tak získat Hansovo srdce v této temné, drsné krajině, kde společně dlí vlkodlaci, přízraky, mor i ďábel, kde nekontrolovaně bují zbojnictví a kde jsou lidské duše o to cennější, nesmírně obtížné. Díky podmanivé černobílé expozici Rainer Sarnet živě zachycuje pestrost životů i s každodenní dřinou, která je provází. Má pak samotná existence cenu, když člověk postrádá duši?
    3
  • Lexx
    Lexx (1997)
    SeriálRole: Mantrid
    71%
    4
  • Ztracená čest Kateřiny Blumové
    Ztracená čest Kateřiny Blumové (1975)
    FilmRole: Werner Tötges
    71%
    5
  • Schůzka s Venuší
    Schůzka s Venuší (1991)
    FilmRole: Von Binder
    Slavná švédská operní hvězda Karin Andersonová má vystoupit v mezinárodně vysílané produkci Tannhäusera. Paní Andersonová se vzpírá myšlence pracovat s neznámým maďarským dirigentem Zoltánem Szantem. Kvůli problémům mezi vedením a zaměstnanci, vnitrofiremní žárlivosti a střetu eg se zdá, že se tolik očekávaná produkce nikdy neuskuteční. Uprostřed tohoto chaosu se nesourodá dvojice Andersonová a Szanto do sebe zamilují.
    68%
    Slavná švédská operní hvězda Karin Andersonová má vystoupit v mezinárodně vysílané produkci Tannhäusera. Paní Andersonová se vzpírá myšlence pracovat s neznámým maďarským dirigentem Zoltánem Szantem. Kvůli problémům mezi vedením a zaměstnanci, vnitrofiremní žárlivosti a střetu eg se zdá, že se tolik očekávaná produkce nikdy neuskuteční. Uprostřed tohoto chaosu se nesourodá dvojice Andersonová a Szanto do sebe zamilují.
    6
  • Netvor
    Netvor (1996)
    FilmRole: Professor Blättchen
    Drama francouzského válečného zajatce ve Východním Prusku, jemuž se lidé vyhýbají a který hledá útočiště ve světě dětí a zvířat. Obyčejný chlapec vyrostl ve zvráceného netvora. Dvanáctiletý, stále odstrkovaný a ponižovaný Abel se mstí. Pouhou myšlenkou založí požár nenáviděné školy. Od té chvíle ví, že může ovlivňovat osud: „Ten den jsem pochopil, že osud je skutečný, že má magické schopnosti a že je na mé straně.“ Abelovým světem zůstávají děti. A tak přijde obvinění ze znásilnění malé dívenky. Ale on přece „jen fotografoval tu malou, krásnou princeznu.“ Historie mu dává další šanci. Místo vězení přichází válka. Je rok 1939 a přicházejí „vyvolení“ - jednotky SS. Ve službách důstojníků 3. říše, včetně Hermanna Göringa osobně, roste jeho historický význam. On, v sedle svého koně, doprovázen čtyřmi dobrmany, vyhledává budoucí elitu německého národa - děti na převýchovu. Na odporu nezáleží, jen je přiveď, nedej na to, že ti říkají netvor. Pouze ty rozhoduješ... Klíč k nevšednímu příběhu muže, jenž zůstal věčným dítětem, poskytne napůl pohádkový charakter předlohy, jenž nahlíží fenomén nacismu a jeho manipulace s vědomím mas v souvislosti s germánskou mytologií.
    Žánry:Drama
    67%
    Drama francouzského válečného zajatce ve Východním Prusku, jemuž se lidé vyhýbají a který hledá útočiště ve světě dětí a zvířat. Obyčejný chlapec vyrostl ve zvráceného netvora. Dvanáctiletý, stále odstrkovaný a ponižovaný Abel se mstí. Pouhou myšlenkou založí požár nenáviděné školy. Od té chvíle ví, že může ovlivňovat osud: „Ten den jsem pochopil, že osud je skutečný, že má magické schopnosti a že je na mé straně.“ Abelovým světem zůstávají děti. A tak přijde obvinění ze znásilnění malé dívenky. Ale on přece „jen fotografoval tu malou, krásnou princeznu.“ Historie mu dává další šanci. Místo vězení přichází válka. Je rok 1939 a přicházejí „vyvolení“ - jednotky SS. Ve službách důstojníků 3. říše, včetně Hermanna Göringa osobně, roste jeho historický význam. On, v sedle svého koně, doprovázen čtyřmi dobrmany, vyhledává budoucí elitu německého národa - děti na převýchovu. Na odporu nezáleží, jen je přiveď, nedej na to, že ti říkají netvor. Pouze ty rozhoduješ... Klíč k nevšednímu příběhu muže, jenž zůstal věčným dítětem, poskytne napůl pohádkový charakter předlohy, jenž nahlíží fenomén nacismu a jeho manipulace s vědomím mas v souvislosti s germánskou mytologií.
    Žánry:Drama
    7
  • Kaspar Hauser
    Kaspar Hauser (1993)
    FilmRole: Ludwig I. von Bayern
    V květnu 1828 se v Norimberku objevil zdivočelý chlapec odhadem ve věku 16 let. Kaspar Hauser, jak byl nazýván, uměl jen pár nesrozumitelných slov a nevěděl nic o svém původu nebo rodině. Film líčí – domnělé – okolnosti, za kterých byl Hauser držen od dětství v naprosté izolaci v úkrytu. Z toho se vynořuje obraz intriky zahrnující vysoké kruhy aristokratické společnosti. Pět let po svém osvobození, v prosinci 1833, zemřel Kaspar Hauser na následky bodné rány, kterou mu zasadil neznámý pachatel.
    Režie:Peter Sehr
    65%
    V květnu 1828 se v Norimberku objevil zdivočelý chlapec odhadem ve věku 16 let. Kaspar Hauser, jak byl nazýván, uměl jen pár nesrozumitelných slov a nevěděl nic o svém původu nebo rodině. Film líčí – domnělé – okolnosti, za kterých byl Hauser držen od dětství v naprosté izolaci v úkrytu. Z toho se vynořuje obraz intriky zahrnující vysoké kruhy aristokratické společnosti. Pět let po svém osvobození, v prosinci 1833, zemřel Kaspar Hauser na následky bodné rány, kterou mu zasadil neznámý pachatel.
    Režie:Peter Sehr
    8
  • Vůdce Ex
    Vůdce Ex (2002)
    FilmRole: Eduard Kellermann
    Východní Berlín, krátce před pádem Berlínské zdi, je hřištěm, na němž se odehrává zápas dvou mladíků, kteří bezcílně proplouvají životem a utápějí se v nudě. Bezútěšnost jejich existence je dovede až k fatálnímu rozhodnutí, díky němuž skončí za zdmi věznice. Tím ale jejich tragédie teprve začíná. Za mřížemi se setkají s nacistickou ideologií. Pokud ji přijmou, nastoupí cestu vedoucí rovnou do pekla.
    Žánry:Drama
    65%
    Východní Berlín, krátce před pádem Berlínské zdi, je hřištěm, na němž se odehrává zápas dvou mladíků, kteří bezcílně proplouvají životem a utápějí se v nudě. Bezútěšnost jejich existence je dovede až k fatálnímu rozhodnutí, díky němuž skončí za zdmi věznice. Tím ale jejich tragédie teprve začíná. Za mřížemi se setkají s nacistickou ideologií. Pokud ji přijmou, nastoupí cestu vedoucí rovnou do pekla.
    Žánry:Drama
    9
  • Gläserne Zelle, Die
    Gläserne Zelle, Die (1978)
    FilmRole: David Reinalt
    65%
    10
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    SeriálRole: Piet Kallweit
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    11
  • Conversation with the Beast
    Conversation with the Beast (1997)
    FilmRole: Peter Hollstein
    Americký historik (pan Webster) přijíždí do Berlína navštívit starého muže, který tvrdí, že je skutečný Adolf Hitler a že je mu 103 let. Hitler, který zemřel v roce 1945, byl podle starého muže jen jedním z jeho šesti dvojníků – pro každý den v týdnu jednoho – zatímco Hitler se stáhl do bunkru pod tratěmi S-Bahnu a podruhé se oženil.
    63%
    Americký historik (pan Webster) přijíždí do Berlína navštívit starého muže, který tvrdí, že je skutečný Adolf Hitler a že je mu 103 let. Hitler, který zemřel v roce 1945, byl podle starého muže jen jedním z jeho šesti dvojníků – pro každý den v týdnu jednoho – zatímco Hitler se stáhl do bunkru pod tratěmi S-Bahnu a podruhé se oženil.
    12
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    13
  • Die Cleveren
    Die Cleveren (1998)
    Seriál
    Kriminální psycholog doktor Dominik Born (Hans Werner Meyer) je elitním odborníkem na všechny možné psychopaty, sociopaty, násilníky a vrahy. Společně s komisařkou Evou Glaserovou (Astrid M. Fünderich) řeší ty nejtěžší případy brutálních vražd, jaké se v Německu vůbec mohou odehrát. Jejich metody nejsou neobvyklé, ale přinášejí lepší výsledky, než je obvyklé. Možná i proto, že oba jsou mistry svého oboru. Černý humor a cynismus zajišťuje jejich dvorní patoložka profesorka Konstanze Kordová (Barbara M. Ahren).
    Žánry:Krimi
    62%
    Kriminální psycholog doktor Dominik Born (Hans Werner Meyer) je elitním odborníkem na všechny možné psychopaty, sociopaty, násilníky a vrahy. Společně s komisařkou Evou Glaserovou (Astrid M. Fünderich) řeší ty nejtěžší případy brutálních vražd, jaké se v Německu vůbec mohou odehrát. Jejich metody nejsou neobvyklé, ale přinášejí lepší výsledky, než je obvyklé. Možná i proto, že oba jsou mistry svého oboru. Černý humor a cynismus zajišťuje jejich dvorní patoložka profesorka Konstanze Kordová (Barbara M. Ahren).
    Žánry:Krimi
    14
  • Holky při tom nepláčou
    Holky při tom nepláčou (2002)
    FilmRole: Herr Winter
    • iTunes
    Nejlepší kamarádky Steffi a Kati žijí v Berlíně. Ve svých sladkých sedmnácti nejraději nakupují, zkoušejí, co jim nejvíce sluší, chodí na diskotéky a samozřejmě si povídají o mladících v okolí, kteří by stáli za úvahu. Ještě úplně nepatří do světa dospělých, ale už už aby tam byly. Pak ale Steffi zjistí, že v její rodině není něco v pořádku...
    Žánry:Drama
    62%
    Nejlepší kamarádky Steffi a Kati žijí v Berlíně. Ve svých sladkých sedmnácti nejraději nakupují, zkoušejí, co jim nejvíce sluší, chodí na diskotéky a samozřejmě si povídají o mladících v okolí, kteří by stáli za úvahu. Ještě úplně nepatří do světa dospělých, ale už už aby tam byly. Pak ale Steffi zjistí, že v její rodině není něco v pořádku...
    Žánry:Drama
    15
  • Rosa Roth
    Rosa Roth (1994)
    Seriál
    61%
    16
  • Operation Ganymed
    Operation Ganymed (1977)
    FilmRole: Don
    60%
    17
  • Chamtivost
    Chamtivost (2010)
    SeriálRole: General Klaus Habenicht
    54%
    18
  • Man Inside, The
    Man Inside, The (1990)
    FilmRole: Leonard Schröter
    Gunter Wallraff je novinář, který se snaží odhalit neetické praktiky žurnalistiky v deníku The Standard, velmi populárních a mocných německých novinách. Vydává se v utajení za pomoci padělaných dokladů a s velkým osobním rizikem, aby se připojil k jejich zaměstnancům. Jakmile se tam dostane, zjistí, že noviny nejen informují o novinkách, ale i je vytvářejí, aby vyhovovaly osobní politické agendě vedení.
    Žánry:DramaThriller
    Režie:Bobby Roth
    53%
    Gunter Wallraff je novinář, který se snaží odhalit neetické praktiky žurnalistiky v deníku The Standard, velmi populárních a mocných německých novinách. Vydává se v utajení za pomoci padělaných dokladů a s velkým osobním rizikem, aby se připojil k jejich zaměstnancům. Jakmile se tam dostane, zjistí, že noviny nejen informují o novinkách, ale i je vytvářejí, aby vyhovovaly osobní politické agendě vedení.
    Žánry:DramaThriller
    Režie:Bobby Roth
    19
  • Jsem ta druhá
    Jsem ta druhá (2006)
    FilmRole: Bruno
    Mladý a úspěšný architekt Robert Fabry, kterého v německém dramatu úspěšné režisérky Margarethe von Trottové ztvárnil Berlíňan August Diehl, právě prožil famózní noc. A poděkovat za to může především neznámé a tajemné krasavici v červeném, díky níž se podíval až k samotným branám ráje. Jenže po noci přichází den a během něj bývá často vidět mnohem víc, než by si mnohý přál. Nazítří se totiž dvojice potkává znovu. Jen ve zcela jiných úlohách. Ona mysteriózní žena, které svůj půvab propůjčila Katja Reimannová, se v normálním světě jmenuje Caroline Winterová, je velmi důležitá a stejně tak nesmlouvavá právnička ve firmě, jež má s Robertem spolupracovat, a vše nasvědčuje tomu, že si na minulou noc vůbec nepamatuje. Nebo nechce pamatovat. A co je největší problém, mladý Němec se do ní okamžitě zamiluje. Díky tomu ale Robert také nahlédne do jejího života a odkryje děsivé tajemství, které má cosi společného s Carolininým despotickým otcem v podání charismatického Armina Muellera-Stahla. Možná by mohl pomoci, ale může ho to stát také jeho vlastní život. Přesto neváhá.
    50%
    Mladý a úspěšný architekt Robert Fabry, kterého v německém dramatu úspěšné režisérky Margarethe von Trottové ztvárnil Berlíňan August Diehl, právě prožil famózní noc. A poděkovat za to může především neznámé a tajemné krasavici v červeném, díky níž se podíval až k samotným branám ráje. Jenže po noci přichází den a během něj bývá často vidět mnohem víc, než by si mnohý přál. Nazítří se totiž dvojice potkává znovu. Jen ve zcela jiných úlohách. Ona mysteriózní žena, které svůj půvab propůjčila Katja Reimannová, se v normálním světě jmenuje Caroline Winterová, je velmi důležitá a stejně tak nesmlouvavá právnička ve firmě, jež má s Robertem spolupracovat, a vše nasvědčuje tomu, že si na minulou noc vůbec nepamatuje. Nebo nechce pamatovat. A co je největší problém, mladý Němec se do ní okamžitě zamiluje. Díky tomu ale Robert také nahlédne do jejího života a odkryje děsivé tajemství, které má cosi společného s Carolininým despotickým otcem v podání charismatického Armina Muellera-Stahla. Možná by mohl pomoci, ale může ho to stát také jeho vlastní život. Přesto neváhá.
    20
  • Lidská stonožka
    Lidská stonožka (2009)
    FilmRole: Dr. Heiter
    46%
    21
  • Sky Sharks
    Sky Sharks (2020)
    Film
    • iTunes
    46%
    22
  • Lidská stonožka II
    Lidská stonožka II (2011)
    Film
    Nizozemský režisér Tom Six nechtěl natočit prostě jen další horor s duchy. Chtěl něco nového, co by podle jeho slov „zažehlo jiskru v lidských myslích.“ A tak vymyslel příběh o vědci, který přišívá lidem ústa k zadkům jiných lidí a vytváří z nich lidské stonožky, kde každý člen vyživuje následující článek tím, že mu kadí do úst. Dobrá věc se mu podařila a internet zaplavilo množství fanouškovských variací na jeho nápad. O jednom z takových příznivců Six také natočil pokračování prvního dílu s názvem Lidská stonožka II. Jeho hrdina, noční hlídač Martin, zhlédne na počítači Sixův film a rozhodne se s vervou nadšeného domácího kutila vytvořit „na koleně“ vlastní lidskou stonožku. Zatímco první díl trochu příliš spoléhal na originalitu svého nápadu, teprve dvojka je pravou virtuózní přehlídkou extrémních výjevů. Černobílý obraz nijak neubírá na barvitosti celé plejády zobrazovaných nechutností vrcholících sestrojením dvanáctičlánkové stonožky jen pomocí nastřelovací pistole a lepicí pásky. Není divu, že se Sixův zanícený kaleidoskop perverzit tak úplně nepotkal s britskými zákony o obscenitě, které se na první díl nevztáhly. Britská komise pro klasifikaci filmů zakázala ve Velké Británii distribuci Lidské stonožky II bez patřičných cenzurních zásahů s tím, že představuje „reálné, myšleno jako protiklad ke smyšlenému, riziko, že potenciálním divákům bude pravděpodobně způsobena újma.“ Tuto hrozbu Festival otrlého diváka řeší tím, že před vstupem do sálu každý návštěvník obdrží vlastní pytlík na zvracení. (Festival otrlého diváka)
    Režie:Tom Six
    44%
    Nizozemský režisér Tom Six nechtěl natočit prostě jen další horor s duchy. Chtěl něco nového, co by podle jeho slov „zažehlo jiskru v lidských myslích.“ A tak vymyslel příběh o vědci, který přišívá lidem ústa k zadkům jiných lidí a vytváří z nich lidské stonožky, kde každý člen vyživuje následující článek tím, že mu kadí do úst. Dobrá věc se mu podařila a internet zaplavilo množství fanouškovských variací na jeho nápad. O jednom z takových příznivců Six také natočil pokračování prvního dílu s názvem Lidská stonožka II. Jeho hrdina, noční hlídač Martin, zhlédne na počítači Sixův film a rozhodne se s vervou nadšeného domácího kutila vytvořit „na koleně“ vlastní lidskou stonožku. Zatímco první díl trochu příliš spoléhal na originalitu svého nápadu, teprve dvojka je pravou virtuózní přehlídkou extrémních výjevů. Černobílý obraz nijak neubírá na barvitosti celé plejády zobrazovaných nechutností vrcholících sestrojením dvanáctičlánkové stonožky jen pomocí nastřelovací pistole a lepicí pásky. Není divu, že se Sixův zanícený kaleidoskop perverzit tak úplně nepotkal s britskými zákony o obscenitě, které se na první díl nevztáhly. Britská komise pro klasifikaci filmů zakázala ve Velké Británii distribuci Lidské stonožky II bez patřičných cenzurních zásahů s tím, že představuje „reálné, myšleno jako protiklad ke smyšlenému, riziko, že potenciálním divákům bude pravděpodobně způsobena újma.“ Tuto hrozbu Festival otrlého diváka řeší tím, že před vstupem do sálu každý návštěvník obdrží vlastní pytlík na zvracení. (Festival otrlého diváka)
    Režie:Tom Six
    23
  • Zkáza lodi Estonie
    Zkáza lodi Estonie (2003)
    FilmRole: Gehrig
    V noci z 27. na 28. září 1994 se uprostřed Baltského moře potopil trajekt Estonia. 852 lidí se utopilo, zachránit se podařilo pouze 145 osob. Německá novinářka Julia Reuter, která se zaměřovala na černý trh se zbraněmi v zemích východního bloku, zmeškala o pár minut odjezd trajektu do Stockholmu. Švédský právník Erik Westermark, který se s desetiletým synem vracel z výletu na estonské pobřeží, takové štěstí neměl. Erik se sice při katastrofě zachránil, jeho syn ale beze stopy zmizel. Erik a Julia, která o tragické nehodě píše zprávu, se setkají ve stockholmské nemocnici. Oběma jde o totéž. Vypátrat důvody potopení lodi dřív, než se někomu podaří zamést všechny stopy. Estonia totiž měla převážet tajný vojenský náklad, který mohl hrát v neštěstí klíčovou roli. Ze zoufalého hledání pravdy se tak brzy rozvine boj na život a na smrt mezi Davidem a Goliášem.
    Žánry:DramaThriller
    40%
    V noci z 27. na 28. září 1994 se uprostřed Baltského moře potopil trajekt Estonia. 852 lidí se utopilo, zachránit se podařilo pouze 145 osob. Německá novinářka Julia Reuter, která se zaměřovala na černý trh se zbraněmi v zemích východního bloku, zmeškala o pár minut odjezd trajektu do Stockholmu. Švédský právník Erik Westermark, který se s desetiletým synem vracel z výletu na estonské pobřeží, takové štěstí neměl. Erik se sice při katastrofě zachránil, jeho syn ale beze stopy zmizel. Erik a Julia, která o tragické nehodě píše zprávu, se setkají ve stockholmské nemocnici. Oběma jde o totéž. Vypátrat důvody potopení lodi dřív, než se někomu podaří zamést všechny stopy. Estonia totiž měla převážet tajný vojenský náklad, který mohl hrát v neštěstí klíčovou roli. Ze zoufalého hledání pravdy se tak brzy rozvine boj na život a na smrt mezi Davidem a Goliášem.
    Žánry:DramaThriller
    24
  • Suck My Dick
    Suck My Dick (2001)
    FilmRole: Kritiker Basalt / Professor / Moderator
    38%
    25
  • The Human Centipede III (Final Sequence)
    The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
    FilmRole: Bill Boss
    34%
    26
  • Wolffův revír
    Wolffův revír (1992)
    SeriálRole: Ullrich Stolzenberg
    Kriminální seriál, který se pohybuje mezi rutinní všedností a zvláštností každého jednotlivého případu a v němž se případy vyšetřují a objasňují s pomocí lidského a často psychologického jemnocitu a menšího fyzického nasazení. V centru dění stojí komisař Andreas Wolff (Jürgen Heinrich), angažovaný čtyřicátník s rozumem, srdcem a citem pro oběti a pachatele, pro něhož je spravedlnost někdy důležitější než zákon. Při řešení případů v hlavním městě Berlíně Wolffa účinně podporují jeho spolupracovníci. Kolega Günther Sawatzki (Klaus Pönitz) je Wolffovou pravou rukou a často mu pomáhá z nebezpečných situací. Státní zástupce Dr. Peter Fried (Gerd Wameling) se stará o potřebné podněty k zamyšlení a přispívá svým jemnocitem, ale i svou vychytralostí k objasňování případů. Velmi sympaticky a realisticky působí seriál prostřednictvím pohledů do Wolffova soukromého života, kterých se nám pravidelně dostává a jež mohou být dokonce spjaty s jednotlivými případy. Především dcera Verena (Nadine Seiffert) s sebou přináší svěží vítr do každého dílu a představuje nám Wolffa z jiné stránky - jako rozvedeného muže a otce, který se navzdory svému náročnému povolání láskyplně stará o svou dceru. Vrchní komisař Wolff je z rodu policistů, kteří dokážou používat i ne zcela tradiční vyšetřovací metody, aby dopadl pachatele a zjednal nápravu spravedlnosti. Jednou se s falešnou totožností vydává za důkazy do podsvětí, podruhé vytrvale odmítá přijmout přiznání mladistvého výtržníka. Vrah ze žárlivosti, nebezpečný maniak, gang vykradačů obchodů s elektronikou - to jsou zákazníci vrchního komisaře Wolffa a jeho dobře fungujícího týmu spolupracovníků z komisařství.
    Žánry:AkčníKrimi
    17%
    Kriminální seriál, který se pohybuje mezi rutinní všedností a zvláštností každého jednotlivého případu a v němž se případy vyšetřují a objasňují s pomocí lidského a často psychologického jemnocitu a menšího fyzického nasazení. V centru dění stojí komisař Andreas Wolff (Jürgen Heinrich), angažovaný čtyřicátník s rozumem, srdcem a citem pro oběti a pachatele, pro něhož je spravedlnost někdy důležitější než zákon. Při řešení případů v hlavním městě Berlíně Wolffa účinně podporují jeho spolupracovníci. Kolega Günther Sawatzki (Klaus Pönitz) je Wolffovou pravou rukou a často mu pomáhá z nebezpečných situací. Státní zástupce Dr. Peter Fried (Gerd Wameling) se stará o potřebné podněty k zamyšlení a přispívá svým jemnocitem, ale i svou vychytralostí k objasňování případů. Velmi sympaticky a realisticky působí seriál prostřednictvím pohledů do Wolffova soukromého života, kterých se nám pravidelně dostává a jež mohou být dokonce spjaty s jednotlivými případy. Především dcera Verena (Nadine Seiffert) s sebou přináší svěží vítr do každého dílu a představuje nám Wolffa z jiné stránky - jako rozvedeného muže a otce, který se navzdory svému náročnému povolání láskyplně stará o svou dceru. Vrchní komisař Wolff je z rodu policistů, kteří dokážou používat i ne zcela tradiční vyšetřovací metody, aby dopadl pachatele a zjednal nápravu spravedlnosti. Jednou se s falešnou totožností vydává za důkazy do podsvětí, podruhé vytrvale odmítá přijmout přiznání mladistvého výtržníka. Vrah ze žárlivosti, nebezpečný maniak, gang vykradačů obchodů s elektronikou - to jsou zákazníci vrchního komisaře Wolffa a jeho dobře fungujícího týmu spolupracovníků z komisařství.
    Žánry:AkčníKrimi
    27

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.