?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Takashi Ito: Filmy a seriály

  • Spacy
    Spacy (1981)
    Film
    „Jeho filmy jsou jako horská dráha. Způsob, jakým vrhá akt vidění do naprostého zmatku, je útokem na oči v jejich tělesné funkci, a útočit na oči znamená vzít si za soupeře samotné tělo. Film vás donutí propuknout v pot jen tím, že natočí bezpečnou, mírumilovnou tělocvičnu ve tmě.“ – Koharu Kisaragi
    78%
    „Jeho filmy jsou jako horská dráha. Způsob, jakým vrhá akt vidění do naprostého zmatku, je útokem na oči v jejich tělesné funkci, a útočit na oči znamená vzít si za soupeře samotné tělo. Film vás donutí propuknout v pot jen tím, že natočí bezpečnou, mírumilovnou tělocvičnu ve tmě.“ – Koharu Kisaragi
    1
  • Thunder
    Thunder (1982)
    Film
    Ženská tvář mizí a objevuje se za párem rukou. Blikající světla. Prázdná budova plná temných chodeb. Světelné obrazce kreslené ve vzduchu pomocí dlouhé expozice.
    76%
    Ženská tvář mizí a objevuje se za párem rukou. Blikající světla. Prázdná budova plná temných chodeb. Světelné obrazce kreslené ve vzduchu pomocí dlouhé expozice.
    2
  • Zone
    Zone (1995)
    Film
    Film o muži bez tváře. S rukama a nohama spoutanýma provazy leží tento postižený muž v bílé místnosti bez jediného zachvění. Série neobvyklých scén v tomto pokoji vyjadřuje to, co se skrývá mezi vzpomínkami, nočními můrami a násilnými obrazy.
    71%
    Film o muži bez tváře. S rukama a nohama spoutanýma provazy leží tento postižený muž v bílé místnosti bez jediného zachvění. Série neobvyklých scén v tomto pokoji vyjadřuje to, co se skrývá mezi vzpomínkami, nočními můrami a násilnými obrazy.
    3
  • Box
    Box (1982)
    Film
    "Vzal jsem fotografie krajiny, nalepil je na stěny krychle a pak je snímal políčko po políčku. Vypadá to, jako by se ta krabice otáčela neustále dokola, ale ve skutečnosti se otočí jen o 90 stupňů. Ten trik, který vytváří tenhle dojem, je v podstatě stejný jako ten, který používám ve SPACY. Snažil jsem se narušit naše vnímání prostoru v pohybu z trojrozměrného prostoru do roviny a zpět."
    Žánry:Drama
    67%
    "Vzal jsem fotografie krajiny, nalepil je na stěny krychle a pak je snímal políčko po políčku. Vypadá to, jako by se ta krabice otáčela neustále dokola, ale ve skutečnosti se otočí jen o 90 stupňů. Ten trik, který vytváří tenhle dojem, je v podstatě stejný jako ten, který používám ve SPACY. Snažil jsem se narušit naše vnímání prostoru v pohybu z trojrozměrného prostoru do roviny a zpět."
    Žánry:Drama
    4
  • Ghost
    Ghost (1990)
    Film
    Strašidelné světlo a prostory plné duchů, nadpozemský pohyb a abstraktní čas. Duch navštíví bytový komplex.
    Žánry:Drama
    65%
    Strašidelné světlo a prostory plné duchů, nadpozemský pohyb a abstraktní čas. Duch navštíví bytový komplex.
    Žánry:Drama
    5
  • Wall
    Wall (1987)
    Film
    Rozšířená a dokončená verze patnáctisekundové reklamy pro firmu zabývající se interiérovým designem, na které jsem pracoval. Reklama opakovaně zobrazuje prudké pohyby obrovského cihlového skladiště v rámečku fotografie držené v ruce, které se neustále pohybuje sem a tam a částečně se otáčí. Chtěl jsem zdůraznit plošnost fotografie a zároveň vytvořit dynamický pocit hloubky uvnitř rámečku.
    64%
    Rozšířená a dokončená verze patnáctisekundové reklamy pro firmu zabývající se interiérovým designem, na které jsem pracoval. Reklama opakovaně zobrazuje prudké pohyby obrovského cihlového skladiště v rámečku fotografie držené v ruce, které se neustále pohybuje sem a tam a částečně se otáčí. Chtěl jsem zdůraznit plošnost fotografie a zároveň vytvořit dynamický pocit hloubky uvnitř rámečku.
    6
  • The Mummy's Dream
    The Mummy's Dream (1989)
    Film
    Filmová verze města, kde veškerá povrchová krása zetlela. Abych našel obrazy smrti, jako krajiny města, odkud lidé zmizeli, a budovy, ze kterých byly odstraněny dekorace a obnaženy vnitřní orgány, chodil jsem po celém Tokiu a fotografoval, a poté jsem je animoval. (T.I.)
    63%
    Filmová verze města, kde veškerá povrchová krása zetlela. Abych našel obrazy smrti, jako krajiny města, odkud lidé zmizeli, a budovy, ze kterých byly odstraněny dekorace a obnaženy vnitřní orgány, chodil jsem po celém Tokiu a fotografoval, a poté jsem je animoval. (T.I.)
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.