?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Krikor Hugasjan: Filmy a seriály

  • Milovat z trucu
    Milovat z trucu (1986)
    Film
    Středního věku muž dělá vše pro to, aby zajistil své rodině více méně slušný život. Pracuje jako řidič, který vozí zeleninu a ovoce. Rozumně hospodaří, aby mohl našetřit pro svou rodinu, a hlavně pro své dítě. Všechno vypadá dobře, dokud jednoho dne chlapec nezjistí, že část peněz byla vydělána nečestným způsobem. Toto odhalení vyvolá vážný konflikt v rodině a chlapec uteče z domova. Muž se snaží ukončit své pochybné aktivity, ale ukáže se, že to není možné. Jeho „zaměstnavatelé“ projevují extrémní agresivitu.
    Žánry:Drama
    84%
    Středního věku muž dělá vše pro to, aby zajistil své rodině více méně slušný život. Pracuje jako řidič, který vozí zeleninu a ovoce. Rozumně hospodaří, aby mohl našetřit pro svou rodinu, a hlavně pro své dítě. Všechno vypadá dobře, dokud jednoho dne chlapec nezjistí, že část peněz byla vydělána nečestným způsobem. Toto odhalení vyvolá vážný konflikt v rodině a chlapec uteče z domova. Muž se snaží ukončit své pochybné aktivity, ale ukáže se, že to není možné. Jeho „zaměstnavatelé“ projevují extrémní agresivitu.
    Žánry:Drama
    1
  • Hochštapler
    Hochštapler (1977)
    FilmRole: Rumiana's uncle
    Výhoda (bulharsky: Авантаж) je bulharský dramatický film z roku 1977 režírovaný Georgim Djulgerovem. Film byl zařazen do programu 28. Mezinárodního filmového festivalu v Berlíně, kde Djulgerov získal Stříbrného medvěda za nejlepší režii. Děj se odehrává během socialistického období v Bulharsku. Hlavní postava, přezdívaná Kohout, je umělecká osobnost, muž silného charakteru, známý jako král kapsářů. Jeho silný smysl pro osobní svobodu naráží na všeobecně přijímané normy chování. Kohout miluje hru, dobrodružství a nebezpečí, zatímco socialistická společnost vyžaduje poslušnost. Kohout se proti tomuto řádu vzpírá; nechce hrát podle pravidel. Vypráví svůj příběh dvou desetiletí: o svém věznění a milostných vztazích.
    Žánry:Drama
    72%
    Výhoda (bulharsky: Авантаж) je bulharský dramatický film z roku 1977 režírovaný Georgim Djulgerovem. Film byl zařazen do programu 28. Mezinárodního filmového festivalu v Berlíně, kde Djulgerov získal Stříbrného medvěda za nejlepší režii. Děj se odehrává během socialistického období v Bulharsku. Hlavní postava, přezdívaná Kohout, je umělecká osobnost, muž silného charakteru, známý jako král kapsářů. Jeho silný smysl pro osobní svobodu naráží na všeobecně přijímané normy chování. Kohout miluje hru, dobrodružství a nebezpečí, zatímco socialistická společnost vyžaduje poslušnost. Kohout se proti tomuto řádu vzpírá; nechce hrát podle pravidel. Vypráví svůj příběh dvou desetiletí: o svém věznění a milostných vztazích.
    Žánry:Drama
    2
  • Tuvalu
    Tuvalu (1999)
    FilmRole: Homeless

    Celovečerní režijní debut Veita Helmera se naprosto odlišuje od německé produkce posledních let. Obešel se nejenom bez zvučných hereckých jmen, ale až na pár mezinárodně srozumitelných výrazů i bez dialogu. Příběh sám se odehrává kdesi daleko od našeho světa, v neurčeném čase. Titul je názvem tichomořského souostroví, jež se ve filmu objeví pouze na mapě a jež pro hrdiny představuje zaslíbenou zemi. Ocitneme se ve zchátralých lázních na okraji liduprázdného města nedaleko mořského břehu. Ve sklepení pod bazénem se ukrývá prastarý stroj. Zde žije Anton se svým slepým otcem. Ještě nikdy toto místo neopustil a sní o tom, jak jednou vypluje jako lodní kapitán na moře. Zatím ale vytváří iluze starých dobrých časů pro svého otce. Hluk zaplněného bazénu je nahrán na kazetu a donekonečna přehráván. Jednoho dne navštíví bazén dcera skutečného kapitána a Antonův život dostává nový smysl...

    Zrod snímku Tuvalu začal již v roce 1987, kdy Helmer navštívil starý Bismarckův bazén v Hamburku. Posléze se k této myšlence vrátil se spoluscenáristkou Michaelou Beckovou. Příběh postavil pouze na lehce kolorovaném černobílém obraze a zcela pominul běžný dialog. Ke svému filmu režisér dodává: Film Tuvalu je mé dítě a mám pocit, že je velmi choulostivé. Mám vážné obavy, že bude spolužáky napadán, protože je jiný než ostatní.

    67%

    Celovečerní režijní debut Veita Helmera se naprosto odlišuje od německé produkce posledních let. Obešel se nejenom bez zvučných hereckých jmen, ale až na pár mezinárodně srozumitelných výrazů i bez dialogu. Příběh sám se odehrává kdesi daleko od našeho světa, v neurčeném čase. Titul je názvem tichomořského souostroví, jež se ve filmu objeví pouze na mapě a jež pro hrdiny představuje zaslíbenou zemi. Ocitneme se ve zchátralých lázních na okraji liduprázdného města nedaleko mořského břehu. Ve sklepení pod bazénem se ukrývá prastarý stroj. Zde žije Anton se svým slepým otcem. Ještě nikdy toto místo neopustil a sní o tom, jak jednou vypluje jako lodní kapitán na moře. Zatím ale vytváří iluze starých dobrých časů pro svého otce. Hluk zaplněného bazénu je nahrán na kazetu a donekonečna přehráván. Jednoho dne navštíví bazén dcera skutečného kapitána a Antonův život dostává nový smysl...

    Zrod snímku Tuvalu začal již v roce 1987, kdy Helmer navštívil starý Bismarckův bazén v Hamburku. Posléze se k této myšlence vrátil se spoluscenáristkou Michaelou Beckovou. Příběh postavil pouze na lehce kolorovaném černobílém obraze a zcela pominul běžný dialog. Ke svému filmu režisér dodává: Film Tuvalu je mé dítě a mám pocit, že je velmi choulostivé. Mám vážné obavy, že bude spolužáky napadán, protože je jiný než ostatní.

    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.