?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jean Grécault: Filmy a seriály

  • For Ever Mozart
    For Ever Mozart (1996)
    FilmRole: Touriste / Propriétaire du Cinéma
    63%
    1
  • Po lásce
    Po lásce (1992)
    Film
    59%
    2
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    FilmRole: Average French
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    3
  • Randonneurs, Les
    Randonneurs, Les (1997)
    Film
    • Netflix
    57%
    4
  • La Vouivre
    La Vouivre (1989)
    FilmRole: Le facteur Bedeau
    54%
    5
  • De l'amour
    De l'amour (2001)
    Film
    Marie je bystrá a atraktivní mladá žena, která je zvyklá, že se jí v životě daří. Po škole a bez jasné kariérní dráhy nakonec Marie nastoupí do práce, kde kompletuje polštáře na židle. Ale po jediném dni v práci skončí s tím, že ji bolí ruce a raději by si otevřela vlastní restauraci. Zatímco Marie plánuje svůj další krok, impulzivně šlohne v obchodě kus spodního prádla a pak se snaží ze situace vylhat, když ji chytí. Ale Marie zjistí, že slova ji z této šlamastiky nedostanou, a brzy se ocitne ve vězení a řeší mnohem hlubší problémy, než si kdy dokázala představit.
    Žánry:Drama
    53%
    Marie je bystrá a atraktivní mladá žena, která je zvyklá, že se jí v životě daří. Po škole a bez jasné kariérní dráhy nakonec Marie nastoupí do práce, kde kompletuje polštáře na židle. Ale po jediném dni v práci skončí s tím, že ji bolí ruce a raději by si otevřela vlastní restauraci. Zatímco Marie plánuje svůj další krok, impulzivně šlohne v obchodě kus spodního prádla a pak se snaží ze situace vylhat, když ji chytí. Ale Marie zjistí, že slova ji z této šlamastiky nedostanou, a brzy se ocitne ve vězení a řeší mnohem hlubší problémy, než si kdy dokázala představit.
    Žánry:Drama
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.