?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jorge Díez: Filmy a seriály

  • Mujeres asesinas
    Mujeres asesinas (2005)
    Seriál
    80%
    1
  • Ventana, La
    Ventana, La (2009)
    Film
    Antonio, starý tak, že „šedesát dní působí jako věčnost“, očekává v útulné vesnické usedlosti návštěvu svého syna, který ví, že otec nemusí už dlouho pobývat mezi živými. To však nebrání vzájemným drobným neshodám ani staříkově svérázné umanutosti, s jakou dělá vše, po čem zatouží. Proč by měl bilancovat, když mu okolí nabízí tolik možností vyžití? Neblahé vyhlídky zde přirozeně koexistují se slunečnou, ale nikoli naivně optimistickou náladou. Snímek, podobně jako Podzimní velryby (The Whales of August, 1987) Lindsaye Andersona, ukazuje, že stáří může navzdory všem neduhům představovat plnohodnotnou životní etapu, i když pro mladší hrdiny a diváky je to možná nepochopitelné. A ačkoli to může vypadat banálně, každý hrdinův krok zde zavdává důvod k radosti a stejně jako vrzání dveří či přirozená uctivost mužových blízkých dotváří útulnou náladu díla. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    64%
    Antonio, starý tak, že „šedesát dní působí jako věčnost“, očekává v útulné vesnické usedlosti návštěvu svého syna, který ví, že otec nemusí už dlouho pobývat mezi živými. To však nebrání vzájemným drobným neshodám ani staříkově svérázné umanutosti, s jakou dělá vše, po čem zatouží. Proč by měl bilancovat, když mu okolí nabízí tolik možností vyžití? Neblahé vyhlídky zde přirozeně koexistují se slunečnou, ale nikoli naivně optimistickou náladou. Snímek, podobně jako Podzimní velryby (The Whales of August, 1987) Lindsaye Andersona, ukazuje, že stáří může navzdory všem neduhům představovat plnohodnotnou životní etapu, i když pro mladší hrdiny a diváky je to možná nepochopitelné. A ačkoli to může vypadat banálně, každý hrdinův krok zde zavdává důvod k radosti a stejně jako vrzání dveří či přirozená uctivost mužových blízkých dotváří útulnou náladu díla. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    2
  • Mariposa
    Mariposa (2015)
    FilmRole: Padre Germán adulto
    Motýl, tvor symbolizující znovuzrození a nový začátek, dokonale vystihuje svět Rominy a Germána, svět skládající se ze dvou paralelních realit. V jedné z nich vyrůstají jako sourozenci, kteří po sobě touží a snaží se dát své lásce tvar bez sexuálního naplnění; v druhé jsou mladým mužem a ženou, kteří místo toho, aby podlehli svým citům, navazují nemotorné přátelství. Germán se ocitá v disharmonickém vztahu s Marielou. Marielin bratr má zájem o Bruna. Bruno je s Rominou, ale chce být s Germánem. V hravém střídání mezi těmito dvěma realitami jsou milenci vtaženi do stále nových spojení, aby prozkoumali své intuitivní pocity – opatrně, ale zároveň připraveni všechno ztratit.
    59%
    Motýl, tvor symbolizující znovuzrození a nový začátek, dokonale vystihuje svět Rominy a Germána, svět skládající se ze dvou paralelních realit. V jedné z nich vyrůstají jako sourozenci, kteří po sobě touží a snaží se dát své lásce tvar bez sexuálního naplnění; v druhé jsou mladým mužem a ženou, kteří místo toho, aby podlehli svým citům, navazují nemotorné přátelství. Germán se ocitá v disharmonickém vztahu s Marielou. Marielin bratr má zájem o Bruna. Bruno je s Rominou, ale chce být s Germánem. V hravém střídání mezi těmito dvěma realitami jsou milenci vtaženi do stále nových spojení, aby prozkoumali své intuitivní pocity – opatrně, ale zároveň připraveni všechno ztratit.
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.