?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richard Courcet: Filmy a seriály

  • Dobrá práce
    Dobrá práce (2000)
    FilmRole: Legionnaire
    Třpytivost azurového pobřeží nedosáhne do pouštní krajiny, kde sídlí francouzská cizinecká legie. Téměř na konci světa se seržant Galoup snaží vycvičit jednotku nových vojáků. Obsese jedním mladým rekrutem se mu však stává osudnou. Žárlivost zastíní Galoupovu mysl natolik, že není schopen racionální úvahy. Nechce nic jiného než mladíka za každou cenu zničit. Rozehrává se tragédie souboje dvou mužů, kde ani jeden nemůže odejít jako vítěz.
    73%
    Třpytivost azurového pobřeží nedosáhne do pouštní krajiny, kde sídlí francouzská cizinecká legie. Téměř na konci světa se seržant Galoup snaží vycvičit jednotku nových vojáků. Obsese jedním mladým rekrutem se mu však stává osudnou. Žárlivost zastíní Galoupovu mysl natolik, že není schopen racionální úvahy. Nechce nic jiného než mladíka za každou cenu zničit. Rozehrává se tragédie souboje dvou mužů, kde ani jeden nemůže odejít jako vítěz.
    1
  • Nénette et Boni
    Nénette et Boni (1997)
    Film
    Hlavními nositeli významů ve filmech Claire Denis nejsou slova, ale gesta a pohyby. Pohyblivost a proměnlivost jednotlivých gest vede k velmi emotivně působícím obrazům, jejichž význam není nikdy jednoznačný. Film Nénette a Boni přesně tímto mnohoznačným způsobem popisuje znovu nalézaný vztah mezi bratrem a sestrou. Dílo je naplněno jejich vzájemným nedůvěřivým odstrkováním, kroužením kolem sebe na bezpečnou vzdálenost, odzbrojujícím se snažením po opětovném dosažení pocitu bezpečí. Snímek, vyznamenaný několika cenami na MFF v Locarnu, byl původně natáčen na 16mm materiál s použitím objektivů s dlouhou ohniskovou vzdáleností. To umožnilo vytvářet až „hmatově“ naléhavé obrazy, které nás velmi intimně přibližují k tělům postav, povrchu jejich kůže. [Cinepur Choice 2008]
    Žánry:AkčníDrama
    68%
    Hlavními nositeli významů ve filmech Claire Denis nejsou slova, ale gesta a pohyby. Pohyblivost a proměnlivost jednotlivých gest vede k velmi emotivně působícím obrazům, jejichž význam není nikdy jednoznačný. Film Nénette a Boni přesně tímto mnohoznačným způsobem popisuje znovu nalézaný vztah mezi bratrem a sestrou. Dílo je naplněno jejich vzájemným nedůvěřivým odstrkováním, kroužením kolem sebe na bezpečnou vzdálenost, odzbrojujícím se snažením po opětovném dosažení pocitu bezpečí. Snímek, vyznamenaný několika cenami na MFF v Locarnu, byl původně natáčen na 16mm materiál s použitím objektivů s dlouhou ohniskovou vzdáleností. To umožnilo vytvářet až „hmatově“ naléhavé obrazy, které nás velmi intimně přibližují k tělům postav, povrchu jejich kůže. [Cinepur Choice 2008]
    Žánry:AkčníDrama
    2
  • Nechce se mi spát
    Nechce se mi spát (1994)
    FilmRole: Camille

    Inspirací k natočení snímku Nechce se mi spát se stal skutečný případ sériového vraha Thierryho Paulina, který v 80. letech zavraždil v Paříži několik starých žen. Příběh z černé kroniky přetransformovala Claire Denis ve zneklidňující moderní film noir. Soustředí se kolem tří hlavních postav, přímo či nepřímo propojených se zločiny: litevské emigrantky Daigy (Jekatěrina Golubeva), hudebníka Thea (Alex Descas) a jeho homosexuálního bratra, tanečníka Camillea (Richard Courcet). Podobně jako v jiných svých dílech, i zde režisérka odmítá psychologicky vykreslovat svět hrdinů. Namísto toho staví diváky před spletitou síť propojujících se osudů – v jejich nezobrazitelném centru se nachází zlo, které těžko můžeme pochopit. Záměrně anti-dramatický film je zvláštním portrétem marginalizovaných, sociálně vyloučených bytostí, jež neklidně bloumají na okraji společnosti. [Cinepur Choice 2008]

    66%

    Inspirací k natočení snímku Nechce se mi spát se stal skutečný případ sériového vraha Thierryho Paulina, který v 80. letech zavraždil v Paříži několik starých žen. Příběh z černé kroniky přetransformovala Claire Denis ve zneklidňující moderní film noir. Soustředí se kolem tří hlavních postav, přímo či nepřímo propojených se zločiny: litevské emigrantky Daigy (Jekatěrina Golubeva), hudebníka Thea (Alex Descas) a jeho homosexuálního bratra, tanečníka Camillea (Richard Courcet). Podobně jako v jiných svých dílech, i zde režisérka odmítá psychologicky vykreslovat svět hrdinů. Namísto toho staví diváky před spletitou síť propojujících se osudů – v jejich nezobrazitelném centru se nachází zlo, které těžko můžeme pochopit. Záměrně anti-dramatický film je zvláštním portrétem marginalizovaných, sociálně vyloučených bytostí, jež neklidně bloumají na okraji společnosti. [Cinepur Choice 2008]

    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.