?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kirill Shuvalov: Filmy a seriály

  • Homo Novus
    Homo Novus (2018)
    Film
    Riga 30. let. Divoký bohémský životní styl je to, oč tu běží pro každého umělce, který za něco stojí. Mladík z venkova, chudý, ale ambiciózní, přijíždí do hlavního města, kde doufá, že se prosadí v uměleckých kruzích. Následuje řada událostí plných zmatků a nedorozumění, které jsou zároveň humorné a hřejivé.
    Žánry:Komedie
    73%
    Riga 30. let. Divoký bohémský životní styl je to, oč tu běží pro každého umělce, který za něco stojí. Mladík z venkova, chudý, ale ambiciózní, přijíždí do hlavního města, kde doufá, že se prosadí v uměleckých kruzích. Následuje řada událostí plných zmatků a nedorozumění, které jsou zároveň humorné a hřejivé.
    Žánry:Komedie
    1
  • Vulkán
    Vulkán (2018)
    Film

    Lukas, zaměstnaný jako tlumočník pro misi OBSE, se jednoho dne ztratí uprostřed jihoukrajinské stepi. Jeho cesta za sebepoznáním i hledáním štěstí bude lemována sledem podivných setkání i bizarních situací… Neotřelá tragikomedie debutujícího Romana Bondarčuka, v níž za pomoci výrazné obrazové složky vykresluje barvitý svět jižní Ukrajiny, kde jsou stále patrné ozvuky dávné i méně dávné historie. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:DramaKomedie
    67%

    Lukas, zaměstnaný jako tlumočník pro misi OBSE, se jednoho dne ztratí uprostřed jihoukrajinské stepi. Jeho cesta za sebepoznáním i hledáním štěstí bude lemována sledem podivných setkání i bizarních situací… Neotřelá tragikomedie debutujícího Romana Bondarčuka, v níž za pomoci výrazné obrazové složky vykresluje barvitý svět jižní Ukrajiny, kde jsou stále patrné ozvuky dávné i méně dávné historie. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Moje štěstí
    Moje štěstí (2010)
    Film
    Řidič náklaďáku Georgij si balí svačinu od ženy a vyráží na cestu. Setkání s nezletilou dívkou, která prodává své tělo, a navíc ještě ví, proč to dělá, i s dalšími postavami však rutinní dodávku zboží promění ve zkušenost, jakou by si hrdina původně ani nepřál. Může si člověk uchovat svou lidskost v podmínkách, které upřednostňují holé přežití? Může malebná krajina zmírnit krutosti, které se v ní budou odehrávat? Spojení naprosté racionality s poetičností absurdity, ale též pocit bezmoci, který diváka zachvacuje, i když je srozuměn s tím, že právo je na druhé straně, přibližuje snímek knihám Ádáma Bodora i Franze Kafky. (MFF Karlovy Vary)
    65%
    Řidič náklaďáku Georgij si balí svačinu od ženy a vyráží na cestu. Setkání s nezletilou dívkou, která prodává své tělo, a navíc ještě ví, proč to dělá, i s dalšími postavami však rutinní dodávku zboží promění ve zkušenost, jakou by si hrdina původně ani nepřál. Může si člověk uchovat svou lidskost v podmínkách, které upřednostňují holé přežití? Může malebná krajina zmírnit krutosti, které se v ní budou odehrávat? Spojení naprosté racionality s poetičností absurdity, ale též pocit bezmoci, který diváka zachvacuje, i když je srozuměn s tím, že právo je na druhé straně, přibližuje snímek knihám Ádáma Bodora i Franze Kafky. (MFF Karlovy Vary)
    3
  • Redakce
    Redakce (2024)
    Film
    • DaFilms
    Film Redakce je koprodukční satirická komedie na téma hodnoty pravdy v současném světě. Mladý ukrajinský biolog Jura se vydá do lesa hledat ohrožený druh sviště, ale namísto drobného hlodavce narazí na žháře. Při činu ho vyfotografuje, ale hořící les místní noviny nezajímá. Větší dosah mají polopravdy a bulvární články o zkorumpovaných politicích. Jura se však nevzdává. Tváří v tvář blížící se ruské invazi vnímá pravdu jako nejvyšší hodnotu. Dokáže svou pozici uhájit, nebo moderní svět docela rozloží jeho ideály?
    Žánry:Drama
    64%
    Film Redakce je koprodukční satirická komedie na téma hodnoty pravdy v současném světě. Mladý ukrajinský biolog Jura se vydá do lesa hledat ohrožený druh sviště, ale namísto drobného hlodavce narazí na žháře. Při činu ho vyfotografuje, ale hořící les místní noviny nezajímá. Větší dosah mají polopravdy a bulvární články o zkorumpovaných politicích. Jura se však nevzdává. Tváří v tvář blížící se ruské invazi vnímá pravdu jako nejvyšší hodnotu. Dokáže svou pozici uhájit, nebo moderní svět docela rozloží jeho ideály?
    Žánry:Drama
    4
  • Konvoj
    Konvoj (2012)
    Film
    Kapitán Ignat, traumatizovaný smrtí své dcery, je po rvačce poslán spolu s obyčejným vojákem najít dezertéra a dopravit ho přes Moskvu k vojenskému soudu. I když mladého vojáka najdou, jejich cesta zasněženým molochem Moskvy je pomalá a trýznivá. Netrvá dlouho a tato nesourodá trojice se ocitne v chaotickém víru násilí, korupce, zločinnosti, úpadku a špíny. Tváří v tvář obludné nevolnosti a každodenní hrůze života v Rusku se postupný rozklad filmového antihrdiny stává metaforou ruské společnosti.
    Žánry:Drama
    62%
    Kapitán Ignat, traumatizovaný smrtí své dcery, je po rvačce poslán spolu s obyčejným vojákem najít dezertéra a dopravit ho přes Moskvu k vojenskému soudu. I když mladého vojáka najdou, jejich cesta zasněženým molochem Moskvy je pomalá a trýznivá. Netrvá dlouho a tato nesourodá trojice se ocitne v chaotickém víru násilí, korupce, zločinnosti, úpadku a špíny. Tváří v tvář obludné nevolnosti a každodenní hrůze života v Rusku se postupný rozklad filmového antihrdiny stává metaforou ruské společnosti.
    Žánry:Drama
    5
  • Krotká
    Krotká (2017)
    Film
    • Edison
    Jednoho dne se ruské ženě, která žije v zapadlé vesničce, vrátí balíček, který poslala svému uvězněnému manželovi. Vystrašená a plná obav se vydává na pitoreskní cestu do odlehlé části země, kde stojí vězení, které je pro mnohé spíš nedobytnou pevností. Čeká ji byrokratická absurdita, věrolomné charaktery ze společenské spodiny, ústrky, násilí i poznání, že žalář nekončí zdmi a ostnatými dráty, ale pokračuje daleko za jejich hranice. Loznicův nejnovější film je nekompromisní alegorií o stavu ruské duše i současné kultuře vězeňství jakožto dědictví Stalinova sociálního inženýrství, součásti státní mašinérie a nástroje moci. Režisérův popis jednoho zápasu, inspirovaný jak dílem Dostojevského, tak i Kafky nebo Gogola, neobvyklým způsobem mísí brutální realismus a expresionisticky pojatou satiru. Krotká je radikálním politickým filmem o zemi, kde úřady i lidé hrají roli fantomů – slouží jako prázdné schránky, které pouze imitují funkci, již by měly zastávat. (Film Europe)
    61%
    Jednoho dne se ruské ženě, která žije v zapadlé vesničce, vrátí balíček, který poslala svému uvězněnému manželovi. Vystrašená a plná obav se vydává na pitoreskní cestu do odlehlé části země, kde stojí vězení, které je pro mnohé spíš nedobytnou pevností. Čeká ji byrokratická absurdita, věrolomné charaktery ze společenské spodiny, ústrky, násilí i poznání, že žalář nekončí zdmi a ostnatými dráty, ale pokračuje daleko za jejich hranice. Loznicův nejnovější film je nekompromisní alegorií o stavu ruské duše i současné kultuře vězeňství jakožto dědictví Stalinova sociálního inženýrství, součásti státní mašinérie a nástroje moci. Režisérův popis jednoho zápasu, inspirovaný jak dílem Dostojevského, tak i Kafky nebo Gogola, neobvyklým způsobem mísí brutální realismus a expresionisticky pojatou satiru. Krotká je radikálním politickým filmem o zemi, kde úřady i lidé hrají roli fantomů – slouží jako prázdné schránky, které pouze imitují funkci, již by měly zastávat. (Film Europe)
    6
  • Donbass
    Donbass (2018)
    Film
    V Donbasu, regionu na východní Ukrajině, probíhá hybridní válka, tedy otevřený ozbrojený konflikt spojený s vraždami a loupežemi, které v masovém měřítku páchají separatistické skupiny. V Donbasu je válka nazývána mírem, propaganda považována za pravdu a nenávist vydávána za lásku. Cesta napříč Donbasem odhaluje řetězec kuriózních dobrodružství, v nichž se mísí fraška s tragédií stejně jako život se smrtí. Není to příběh jednoho regionu, jedné země či jednoho politického systému. Snímek pojednává o světě ztraceném v post-pravdivých a falešných identitách. Je to film o každém z nás.
    Žánry:Drama
    60%
    V Donbasu, regionu na východní Ukrajině, probíhá hybridní válka, tedy otevřený ozbrojený konflikt spojený s vraždami a loupežemi, které v masovém měřítku páchají separatistické skupiny. V Donbasu je válka nazývána mírem, propaganda považována za pravdu a nenávist vydávána za lásku. Cesta napříč Donbasem odhaluje řetězec kuriózních dobrodružství, v nichž se mísí fraška s tragédií stejně jako život se smrtí. Není to příběh jednoho regionu, jedné země či jednoho politického systému. Snímek pojednává o světě ztraceném v post-pravdivých a falešných identitách. Je to film o každém z nás.
    Žánry:Drama
    7
  • V mlze
    V mlze (2012)
    Film
    Je rok 1942. Území na západních hranicích SSSR je obsazeno nacistickou armádou, krutě potlačující jakýkoliv odpor. Skupinka původců sabotáže vlaku je bez milosti popravena, jen jednoho muže nechají naživu a propustí ho. Sušenja ví, že tím dostal pečeť zrádce a že nikoho nepřesvědčí o své nevině. Sergej Loznica točil víc než deset let vynikající dokumenty a jeho první hraný film Moje štěstí působil pesimismem svého pohledu před dvěma lety v Cannes jako rána pěstí mezi oči. Inspiraci pro druhý hraný film našel v próze běloruského spisovatele Vasila Bykova, líčící trestnou výpravu dvou partyzánů, pověřených likvidací domnělého zrádce. Peripetie výpravy, převážně se odehrávající v lese, postupně odhalují charaktery všech tří postav, z nichž jako jediný morálně pevný člověk vychází Sušenja, fatalisticky přijímající svůj osud. Velkou zásluhu na důstojné působivosti tohoto válečného dramatu bez jediné bitvy mají kameraman Oleg Mutu a představitel Sušenji Vladimir Svirski.
    60%
    Je rok 1942. Území na západních hranicích SSSR je obsazeno nacistickou armádou, krutě potlačující jakýkoliv odpor. Skupinka původců sabotáže vlaku je bez milosti popravena, jen jednoho muže nechají naživu a propustí ho. Sušenja ví, že tím dostal pečeť zrádce a že nikoho nepřesvědčí o své nevině. Sergej Loznica točil víc než deset let vynikající dokumenty a jeho první hraný film Moje štěstí působil pesimismem svého pohledu před dvěma lety v Cannes jako rána pěstí mezi oči. Inspiraci pro druhý hraný film našel v próze běloruského spisovatele Vasila Bykova, líčící trestnou výpravu dvou partyzánů, pověřených likvidací domnělého zrádce. Peripetie výpravy, převážně se odehrávající v lese, postupně odhalují charaktery všech tří postav, z nichž jako jediný morálně pevný člověk vychází Sušenja, fatalisticky přijímající svůj osud. Velkou zásluhu na důstojné působivosti tohoto válečného dramatu bez jediné bitvy mají kameraman Oleg Mutu a představitel Sušenji Vladimir Svirski.
    8
  • Milyj Chans, dorogoj Pjotr
    Milyj Chans, dorogoj Pjotr (2015)
    Film
    Je to příběh o sovětském dělníkovi Pjotorovi a německém inženýru Hansovi, který přijel do Sovětského svazu ještě před válkou na pracovní cestu. V sovětském závodě německý tým spolupracuje s ruskými specialisty. Jednou Hans udělá chybu, která způsobí výbuch pece a ztráty na životech. Hans se ocitá na milost Pjotorovi, jedinému svědkovi jeho počínání u pece. Pjotr je také závislý na Hansovi, protože už jen Pjotorova přítomnost u pece by mohla vést k obvinění ze sabotáže a rozsudku smrti. Vzájemná podezřívavost ustupuje tichému soucitu a později přátelství. Dokonce si jsou podobní, oba mají malé děti. Pjotr tajně opouští město se svou rodinou, ale Hans cítí spíše ztrátu než úlevu z toho, že zmizel nepříjemný svědek.
    Žánry:DramaVálečný
    58%
    Je to příběh o sovětském dělníkovi Pjotorovi a německém inženýru Hansovi, který přijel do Sovětského svazu ještě před válkou na pracovní cestu. V sovětském závodě německý tým spolupracuje s ruskými specialisty. Jednou Hans udělá chybu, která způsobí výbuch pece a ztráty na životech. Hans se ocitá na milost Pjotorovi, jedinému svědkovi jeho počínání u pece. Pjotr je také závislý na Hansovi, protože už jen Pjotorova přítomnost u pece by mohla vést k obvinění ze sabotáže a rozsudku smrti. Vzájemná podezřívavost ustupuje tichému soucitu a později přátelství. Dokonce si jsou podobní, oba mají malé děti. Pjotr tajně opouští město se svou rodinou, ale Hans cítí spíše ztrátu než úlevu z toho, že zmizel nepříjemný svědek.
    Žánry:DramaVálečný
    9
  • Lovec
    Lovec (2011)
    Film
    55%
    10
  • Numbers
    Numbers (2020)
    Film
    Filmová dystopie podle scénáře vězněného ukrajinského režiséra Olega Sencova. Děj se odehrává v jediném prostředí – ve fiktivním oploceném ponurém sportovišti. Sportovní náčiní, rekvizity i samotné oblečení, sportovní dresy, evokují styl 70.–80. let. Postavy nemají jména, jen čísla. Jejich životy řídí striktní pravidla a pravidelné ceremonie, na jejichž dodržování dohlížejí ozbrojení strážci označovaní jako rozhodčí. Pravidla i rituály byly lidem dány všemocným bohem, zvaným Velká Nula. Tento bůh je ale pro Čísla neviditelný. Pro diváky je to podivná obtloustlá postava, poněkud hloupá a nudná, bydlící v horní části fiktivního prostoru, která navíc nedoslýchá a špatně vidí – i proto jí poměrně dlouho měnící se atmosféra na cvičišti uniká. Postavy prakticky nemohou o ničem ve svém životě rozhodovat, v podstatě ani o tom, koho milovat. Jejich každodenní náplní je běhání v kruhu. Žijí den za dnem svou omezenou existenci až do okamžiku, kdy se na scéně záhadně objeví nový člen komunity, malé dítě, chlapec. Dítě nezná pravidla a neví, proč by je mělo dodržovat. Postupně způsobí naboření zavedených pořádků a obyvatelé, Čísla, si začínají klást otázky, zda opravdu nemohou žít jinak. Filozofují, odkud se bere jejich strach a jak se mu vzepřít a zda vlastně onen bůh, Velká Nula, vůbec existuje. Vzbouří se. V nastalé rebelii je strážci zastřelena jedna z postav, ale pád systému už je nezadržitelný. Čísla odzbrojují strážce. Bůh se v zoufalství snese k Číslům a snaží se upoutat jejich pozornost, ale nikdo ho nevidí. Čísla se naopak úlevně ubezpečují, že jejich hrůza z něj byla nesmyslná a že patrně nikdy neexistoval. Na tohoto boha je to příliš, dostane infarkt, umírá. Film končí bořením plotů, tancem a velkou oslavou, plnou metaforických symbolů a detailů o naději – ovšem zároveň jde o naději s otazníkem. Hlavní rebel z řad Čísel a vůdce povstání totiž nyní sám usedá velkolepě na zlatý trůn jako nový bůh. Ostatní ustávají v tanci a pomalu se opět řadí „na značky“ do svého obvyklého naučeného postavení… Polská filmová společnost Apple Film Production Dariuse Jablonského v mezinárodní koprodukci společně s Českou televizí, která se rozhodla zrealizovat film podle scénáře Olega Sencova, pověřila režií v mezinárodním štábu Sencova přítele, režiséra Akhtema Seitablaeva. Sencov scénář napsal těsně před svým uvězněním v politicky motivovaném procesu na Krymu v roce 2014. (Česká televize)
    Žánry:DramaSci-fi
    54%
    Filmová dystopie podle scénáře vězněného ukrajinského režiséra Olega Sencova. Děj se odehrává v jediném prostředí – ve fiktivním oploceném ponurém sportovišti. Sportovní náčiní, rekvizity i samotné oblečení, sportovní dresy, evokují styl 70.–80. let. Postavy nemají jména, jen čísla. Jejich životy řídí striktní pravidla a pravidelné ceremonie, na jejichž dodržování dohlížejí ozbrojení strážci označovaní jako rozhodčí. Pravidla i rituály byly lidem dány všemocným bohem, zvaným Velká Nula. Tento bůh je ale pro Čísla neviditelný. Pro diváky je to podivná obtloustlá postava, poněkud hloupá a nudná, bydlící v horní části fiktivního prostoru, která navíc nedoslýchá a špatně vidí – i proto jí poměrně dlouho měnící se atmosféra na cvičišti uniká. Postavy prakticky nemohou o ničem ve svém životě rozhodovat, v podstatě ani o tom, koho milovat. Jejich každodenní náplní je běhání v kruhu. Žijí den za dnem svou omezenou existenci až do okamžiku, kdy se na scéně záhadně objeví nový člen komunity, malé dítě, chlapec. Dítě nezná pravidla a neví, proč by je mělo dodržovat. Postupně způsobí naboření zavedených pořádků a obyvatelé, Čísla, si začínají klást otázky, zda opravdu nemohou žít jinak. Filozofují, odkud se bere jejich strach a jak se mu vzepřít a zda vlastně onen bůh, Velká Nula, vůbec existuje. Vzbouří se. V nastalé rebelii je strážci zastřelena jedna z postav, ale pád systému už je nezadržitelný. Čísla odzbrojují strážce. Bůh se v zoufalství snese k Číslům a snaží se upoutat jejich pozornost, ale nikdo ho nevidí. Čísla se naopak úlevně ubezpečují, že jejich hrůza z něj byla nesmyslná a že patrně nikdy neexistoval. Na tohoto boha je to příliš, dostane infarkt, umírá. Film končí bořením plotů, tancem a velkou oslavou, plnou metaforických symbolů a detailů o naději – ovšem zároveň jde o naději s otazníkem. Hlavní rebel z řad Čísel a vůdce povstání totiž nyní sám usedá velkolepě na zlatý trůn jako nový bůh. Ostatní ustávají v tanci a pomalu se opět řadí „na značky“ do svého obvyklého naučeného postavení… Polská filmová společnost Apple Film Production Dariuse Jablonského v mezinárodní koprodukci společně s Českou televizí, která se rozhodla zrealizovat film podle scénáře Olega Sencova, pověřila režií v mezinárodním štábu Sencova přítele, režiséra Akhtema Seitablaeva. Sencov scénář napsal těsně před svým uvězněním v politicky motivovaném procesu na Krymu v roce 2014. (Česká televize)
    Žánry:DramaSci-fi
    11

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.