?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Catherine Brasier-Snopko: Filmy a seriály

  • Souffle au coeur, Le
    Souffle au coeur, Le (1971)
    Film
    Tento volně spojený příběh dospívání sleduje život patnáctiletého Laurenta Chevaliera, který se potácí na vlně zrání ve Francii 50. let. Po své první sexuální zkušenosti s prostitutkou a vyhýbání se polibkům kněze Chevalier onemocní spálou. Když mu horečka zanechá šelest na srdci, je umístěn do sanatoria spolu se svou příliš pečující a nevěrnou matkou.
    Žánry:DramaKomedieRetro
    73%
    Tento volně spojený příběh dospívání sleduje život patnáctiletého Laurenta Chevaliera, který se potácí na vlně zrání ve Francii 50. let. Po své první sexuální zkušenosti s prostitutkou a vyhýbání se polibkům kněze Chevalier onemocní spálou. Když mu horečka zanechá šelest na srdci, je umístěn do sanatoria spolu se svou příliš pečující a nevěrnou matkou.
    Žánry:DramaKomedieRetro
    1
  • Den idiotů
    Den idiotů (1981)
    Film
    Ve filmu Den idiotů (Tag der Idioten, 1982) se největší z marginálních filmařů německé kinematografie (Thomas Elsaesser) Werner Schroeter opět připomíná svým osobním tématem, jímž je operní směřování k smrti přes touhu, vášeň a zoufalství. Děj je soustředěn kolem krásné a vášnivé hrdinky Carole (známá francouzská herečka Carole Bouquet), jejíž citová a společenská frustrace se vystupňuje do té míry, že se dá dobrovolně zavřít do ústavu pro duševně choré, a když se odtud vrátí, nechá se zabít automobilem. Přestože se Schroeterovo psychodrama dotýká několika kritických témat (např. společenského konformismu a paranoie po zkušenosti s terorismem z druhé poloviny 70. let), tak přesvědčivěji vyznívá v obecně alegorické poloze tragického pojetí života, neprodyšně uzavřeného do jednoho místa ženského blázince, v němž se hrdinka marně snaží nalézt mentální azyl. Schroeterův filmový styl se s příznačnou teatrální okázalostí, rafinovanou zvukovou montáží a řadou vizuálních metafor především soustřeďuje na klinicky přesný popis vzájemného soužití a psychosomatického chování duševně chorých žen, které svým vzhledem nápadně kontrastují s tělesnou krásou nově příchozí.
    Žánry:DramaFantasy
    63%
    Ve filmu Den idiotů (Tag der Idioten, 1982) se největší z marginálních filmařů německé kinematografie (Thomas Elsaesser) Werner Schroeter opět připomíná svým osobním tématem, jímž je operní směřování k smrti přes touhu, vášeň a zoufalství. Děj je soustředěn kolem krásné a vášnivé hrdinky Carole (známá francouzská herečka Carole Bouquet), jejíž citová a společenská frustrace se vystupňuje do té míry, že se dá dobrovolně zavřít do ústavu pro duševně choré, a když se odtud vrátí, nechá se zabít automobilem. Přestože se Schroeterovo psychodrama dotýká několika kritických témat (např. společenského konformismu a paranoie po zkušenosti s terorismem z druhé poloviny 70. let), tak přesvědčivěji vyznívá v obecně alegorické poloze tragického pojetí života, neprodyšně uzavřeného do jednoho místa ženského blázince, v němž se hrdinka marně snaží nalézt mentální azyl. Schroeterův filmový styl se s příznačnou teatrální okázalostí, rafinovanou zvukovou montáží a řadou vizuálních metafor především soustřeďuje na klinicky přesný popis vzájemného soužití a psychosomatického chování duševně chorých žen, které svým vzhledem nápadně kontrastují s tělesnou krásou nově příchozí.
    Žánry:DramaFantasy
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.