Hans Boeheim: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hans Boeheim: Filmy a seriály

  • Proces
    Proces (1948)
    Film
    74%
    1
  • Sissi
    Sissi (1955)
    FilmRole: Johann Petzmacher

    Arcivévodkyně Sofie hledá vhodnou ženu pro svého syna, rakouského císaře Franze Josefa. Volba padne na Nené, nejstarší dceru její sestry Ludoviky. Helenina mladší sestra Sissi doprovází Helenu a Ludoviku na výlet do Bad Ischlu, kde se mají Nené a mladý císař poznat. Po příjezdu do Bad Ischlu se točí vše kolem Nené. Aby Sissi unikla tomuto zmatku, jde rybařit. Přitom se potká s císařem Franzem Josefem, který je ihned unesen její přirozeností a krásou...

    68%

    Arcivévodkyně Sofie hledá vhodnou ženu pro svého syna, rakouského císaře Franze Josefa. Volba padne na Nené, nejstarší dceru její sestry Ludoviky. Helenina mladší sestra Sissi doprovází Helenu a Ludoviku na výlet do Bad Ischlu, kde se mají Nené a mladý císař poznat. Po příjezdu do Bad Ischlu se točí vše kolem Nené. Aby Sissi unikla tomuto zmatku, jde rybařit. Přitom se potká s císařem Franzem Josefem, který je ihned unesen její přirozeností a krásou...

    2
  • Abenteuer in Wien
    Abenteuer in Wien (1952)
    FilmRole: Betrunkener mit Luftballon
    68%
    3
  • 4
  • Sissi, mladá císařovna
    Sissi, mladá císařovna (1956)
    FilmRole: Johann Petzmacher

    Rakousko-uherský císař František Josef a Alžběta Bavorská, zvaná Sissi, mají po svatbě a prožívají chvíle štěstí na vídeňském zámku Schönbrunn. Láskyplné momenty s manželem dávají Sissi na chvíli zapomenout na zlatou klícku, kterou se pro ni život u dvora stal. Stranou idyly svádí marný boj vůči svazujícím normám dvorské etikety, což ještě vyostřuje její vztah s tchyní, Žofií Frederikou Bavorskou. Nad štěstím manželů se stahují mračna také kvůli vypjaté politické situaci, a to nejen stran hrozící války s Ruskem, ale také uvnitř říše. V Uhrách se stupňuje napětí, které se ale díky naléhání Sissi podaří uklidnit. Mladé císařovně se rýsuje štěstí i v osobním životě, když zjistí, že je těhotná. Radost z prvorozené dcery ovšem nemá dlouhého trvání, když se výchovy ujímá Žofie. Sissi velmi těžce nese, že má k dceři omezený přístup, nicméně největší rána má teprve přijít.

    Po závratném kasovním úspěchu prvního filmu se rozhodl producent a režisér Ernst Marischka kout železo, dokud bylo žhavé, a záhy započal s natáčením druhého dílu, jenž měl nakonec premiéru takřka přesně rok po první Sissi. Ačkoli Romy Schneiderová, z níž role mladé císařovny udělala mezinárodní hvězdu, již nechtěla part opakovat, tvůrci ve spolupráci s jejím nevlastním otcem Hansem Herbertem Blatzheimem, jenž s nově nabytou popularitou manželčiny dcery převzal roli jejího agenta, herečku k účasti přemluvili, když na oplátku mohla hrát vysněný náročnější part v adaptaci románového dramatu Robinson nesmí zemřít. Také druhý film o lásce a trápení Sissi se stal ohromným diváckým hitem. Byl uveden do desítek zemí světa a dále zvýšil popularitu Romy Schneiderové i jejího hereckého partnera Karlheinze Böhma.

    Stejně jako v případě prvního dílu se i tentokrát scénář neohlíží moc na historická fakta a naopak se s „uměleckou licencí“ soustředí na rozvádění romantické linie. Spolu s dalšími díly celkové trilogie o životě Sissi náleží do dobově velmi populárního žánru tzv. heimatfilmů. Jednalo se o snímky, které důrazem na odlehčené melodramatické konflikty, často zasazené do doby před světovými válkami, vyzdvihováním tradičních hodnot i záběry přírodních scenérií souzněly s náladami konzervativního publika německy mluvících teritorií poválečné éry, které se obracelo k ideálům starých časů. (Česká televize)

    65%

    Rakousko-uherský císař František Josef a Alžběta Bavorská, zvaná Sissi, mají po svatbě a prožívají chvíle štěstí na vídeňském zámku Schönbrunn. Láskyplné momenty s manželem dávají Sissi na chvíli zapomenout na zlatou klícku, kterou se pro ni život u dvora stal. Stranou idyly svádí marný boj vůči svazujícím normám dvorské etikety, což ještě vyostřuje její vztah s tchyní, Žofií Frederikou Bavorskou. Nad štěstím manželů se stahují mračna také kvůli vypjaté politické situaci, a to nejen stran hrozící války s Ruskem, ale také uvnitř říše. V Uhrách se stupňuje napětí, které se ale díky naléhání Sissi podaří uklidnit. Mladé císařovně se rýsuje štěstí i v osobním životě, když zjistí, že je těhotná. Radost z prvorozené dcery ovšem nemá dlouhého trvání, když se výchovy ujímá Žofie. Sissi velmi těžce nese, že má k dceři omezený přístup, nicméně největší rána má teprve přijít.

    Po závratném kasovním úspěchu prvního filmu se rozhodl producent a režisér Ernst Marischka kout železo, dokud bylo žhavé, a záhy započal s natáčením druhého dílu, jenž měl nakonec premiéru takřka přesně rok po první Sissi. Ačkoli Romy Schneiderová, z níž role mladé císařovny udělala mezinárodní hvězdu, již nechtěla part opakovat, tvůrci ve spolupráci s jejím nevlastním otcem Hansem Herbertem Blatzheimem, jenž s nově nabytou popularitou manželčiny dcery převzal roli jejího agenta, herečku k účasti přemluvili, když na oplátku mohla hrát vysněný náročnější part v adaptaci románového dramatu Robinson nesmí zemřít. Také druhý film o lásce a trápení Sissi se stal ohromným diváckým hitem. Byl uveden do desítek zemí světa a dále zvýšil popularitu Romy Schneiderové i jejího hereckého partnera Karlheinze Böhma.

    Stejně jako v případě prvního dílu se i tentokrát scénář neohlíží moc na historická fakta a naopak se s „uměleckou licencí“ soustředí na rozvádění romantické linie. Spolu s dalšími díly celkové trilogie o životě Sissi náleží do dobově velmi populárního žánru tzv. heimatfilmů. Jednalo se o snímky, které důrazem na odlehčené melodramatické konflikty, často zasazené do doby před světovými válkami, vyzdvihováním tradičních hodnot i záběry přírodních scenérií souzněly s náladami konzervativního publika německy mluvících teritorií poválečné éry, které se obracelo k ideálům starých časů. (Česká televize)

    5
  • Lumpacivagabundus
    Lumpacivagabundus (1936)
    Film
    Víly Fortuna a Amorosa se vsadí s ďáblem, který na sebe vzal podobu zlého ducha Lumpacivagabunduse. Nevěří, že se mu podaří zvítězit nad lidstvem. Aby dokázal své schopnosti, vyberou si tři tovaryše: ševce Knierima, krejčího Zwirna a tesaře Leima. Pokud se Lumpacivagabundusovi podaří svést na scestí byť jen jednoho ze tří tovaryšů, sázku vyhrál. Ďábel zmanipuluje loterii, v níž tři tovaryši vyhrají jmění...
    Žánry:Komedie
    62%
    Víly Fortuna a Amorosa se vsadí s ďáblem, který na sebe vzal podobu zlého ducha Lumpacivagabunduse. Nevěří, že se mu podaří zvítězit nad lidstvem. Aby dokázal své schopnosti, vyberou si tři tovaryše: ševce Knierima, krejčího Zwirna a tesaře Leima. Pokud se Lumpacivagabundusovi podaří svést na scestí byť jen jednoho ze tří tovaryšů, sázku vyhrál. Ďábel zmanipuluje loterii, v níž tři tovaryši vyhrají jmění...
    Žánry:Komedie
    6
  • Mozart
    Mozart (1955)
    FilmRole: stage manager of the theater
    Děj tohoto filmu se odehrává během premiéry Mozartovy Kouzelné flétny. Nejde o zobrazení celého jeho života a lásek, velká část je smyšlená a plná skatologie. I když má film reálný základ, Mozart si získal poněkud barvitou pověst a tohle je jen další z řady takových zobrazení. Hudba je radost poslechout, ale film se utápí v senzacechtivosti. Mozart strávil poslední dny života v chudobě a hanbě, především kvůli svému přijetí svobodného zednářství, které bylo v tehdejším Rakousku a zbytku Evropy považováno za kacířství. Nic z toho film nezobrazuje a ani satyr by si nemohl dovolit životní styl, jaký je Mozartovi přisuzován. Přesto je to zajímavý film, který stojí za poslech.
    Žánry:Drama
    Režie:Karl Hartl
    61%
    Děj tohoto filmu se odehrává během premiéry Mozartovy Kouzelné flétny. Nejde o zobrazení celého jeho života a lásek, velká část je smyšlená a plná skatologie. I když má film reálný základ, Mozart si získal poněkud barvitou pověst a tohle je jen další z řady takových zobrazení. Hudba je radost poslechout, ale film se utápí v senzacechtivosti. Mozart strávil poslední dny života v chudobě a hanbě, především kvůli svému přijetí svobodného zednářství, které bylo v tehdejším Rakousku a zbytku Evropy považováno za kacířství. Nic z toho film nezobrazuje a ani satyr by si nemohl dovolit životní styl, jaký je Mozartovi přisuzován. Přesto je to zajímavý film, který stojí za poslech.
    Žánry:Drama
    Režie:Karl Hartl
    7
  • Lindenwirtin vom Donaustrand, Die
    Lindenwirtin vom Donaustrand, Die (1957)
    FilmRole: Prof. Ferdl
    46%
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.