Xavier Baumaxa: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Xavier Baumaxa: Filmy a seriály

  • Pakárna
    Pakárna (2006)
    SeriálRole: Ozajstný HIP HOP - znělka
    Pakárna je černohumorný animovaný seriál. 13 patnáctiminutových satirických příběhů je určeno mladým lidem ve věku 14-99 let. Hlavními hrdiny jsou čtveřice teenagerů - Intoš, Drsan, Synáček a Bohouš Mekota. Ti docházejí do školy, kterou řídí Ředitel Hnízdo - odborník vyslaný americkou Nadací pro podporu primitivních národů ve střední Evropě. Jeho úkolem je pozvednout nám tady všem - tedy i vám - bojovou a pracovní morálku. Druhou linku tvoří rodina Bohouše Mekoty - nezaměstnaný Otec, hodná Máma a Dědeček - milovník starých časů. Technologie: Seriál je vyráběn technologií ploškové počítačové animace pomocí softwaru Maya a Animo. Jednotlivé plošky a pozadí jsou ručně kreslené, poté nascanované do počítače a vykolorované softwarem Animo. Posléze jsou přeneseny do softwaru Maya, kde je z nich vytvořena plně hybná „plošková loutka“ s virtuální kostřičkou, které následně tým animátorů vdechne život. (oficiální text distributora)
    37%
    Pakárna je černohumorný animovaný seriál. 13 patnáctiminutových satirických příběhů je určeno mladým lidem ve věku 14-99 let. Hlavními hrdiny jsou čtveřice teenagerů - Intoš, Drsan, Synáček a Bohouš Mekota. Ti docházejí do školy, kterou řídí Ředitel Hnízdo - odborník vyslaný americkou Nadací pro podporu primitivních národů ve střední Evropě. Jeho úkolem je pozvednout nám tady všem - tedy i vám - bojovou a pracovní morálku. Druhou linku tvoří rodina Bohouše Mekoty - nezaměstnaný Otec, hodná Máma a Dědeček - milovník starých časů. Technologie: Seriál je vyráběn technologií ploškové počítačové animace pomocí softwaru Maya a Animo. Jednotlivé plošky a pozadí jsou ručně kreslené, poté nascanované do počítače a vykolorované softwarem Animo. Posléze jsou přeneseny do softwaru Maya, kde je z nich vytvořena plně hybná „plošková loutka“ s virtuální kostřičkou, které následně tým animátorů vdechne život. (oficiální text distributora)
    1

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.